Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 18:55 

Hardtraxxer

D-Block & S-te-Fan ook. Die gasten gaan al hardstikke lang mee, maar ik hoor ze nog zo vaak beatmatch fouten maken of rare overgangen. En ja beatmatchen is menselijk en dat hoort ook wel een beetje bij het charme van met vinyl (mode) draaien, maar ik had van zulke gasten wel meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 19:07 

Hardtraxx Veteran

Wat Unresolved op Megabase uitvrat kun je niet eens meer beatmatch foutjes noemen, dat was gewoon finaal verkeerd inschatten hoe z'n eigen tracks in elkaar steken of hoe draaien ook al weer moest.

Die had gewoon 5 of 6 blackouts in een set van anderhalf uur (samen met Sub Zero Project, dus laat hem eens 15 tracks gedraaid hebben :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 19:21 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze kijken naar de producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 19:22 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

Ja ik begrijp de keuze ook wel, helemaal als een NEXT release bij de prijs in zit, maar voor de zolderkamer Dj's op dit forum is het wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 19:26 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Wint dus ook een release op NEXT. Best wel een hele gave contest!

Wel jammer dat je tegenwoordig voor al die contests moet produceren, dat gaat 'm niet worden :lol: Maar draaien op de purple leek me wel wat :cry:

Precies hetzelfde :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 20:45 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:

Geef mij maar weer de mogelijkheid de persoonlijke timetable samen te stellen en te printen in dat formatje wat daar jaren geleden voor was.

Hier ben ik dus ook wel een voorstander van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 21:38 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Ja ik begrijp de keuze ook wel, helemaal als een NEXT release bij de prijs in zit, maar voor de zolderkamer Dj's op dit forum is het wel jammer.

Denk dat er dan te veel van die zolderkamer-dj's zijn zonder dat je deze makkelijk kan rangschikken van 'goed' tot 'slecht'. Dus om te voorkomen dat het een totale populariteitsverkiezing wordt vind ik het meewegen van producties eigenlijk wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 22:50 

Hardtraxxer

Redman schreef:
Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Denk dat er dan te veel van die zolderkamer-dj's zijn zonder dat je deze makkelijk kan rangschikken van 'goed' tot 'slecht'. Dus om te voorkomen dat het een totale populariteitsverkiezing wordt vind ik het meewegen van producties eigenlijk wel goed.

Opzich snap ik het ook wel, maar ik vind dat ik van mezelf wel kan zeggen dat ik nu op een punt zit dat ik wel denk dat ik een kans zou maken zowel mixtechnisch als platenkeuze en dan is het vervelend dat je dan al gelijk niet mee kan doen :/

En zo zijn er wel meer dj's die gewoon goed kunnen draaien, maar niet (kunnen) produceren. En dan is het soms vervelend als iemand die ook produceert wint en dan gewoon slecht/matig kan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 22:53 

Hardtraxxer

Daarom zijn er nu ook veel eisen gesteld (video, track requirements). Hier kan je duidelijk laten zien dat je ook écht kan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 22:58 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Rickzel schreef:
TSFH schreef:

Eens, nogmaals ik begrijp het ook helemaal! Je moet ook niet willen dat de mega populaire Rawpitcherz zo'n contest winnen omdat er enorm veel debielen op gestemd hebben. >.<

Maar zijn ook andere manieren om een winnaar te kiezen dan likes of stemmen natuurlijk. Dat houdt de charme van zo'n dj contest toch een beetje, dat je van de plaatselijke kroeg ineenkeer peentjes staat te zweten van de zenuwen op zo'n grote stage op Defqon.

Maarja dat is misschien meer iets voor kleinere evenementen, zullen vast nog genoeg dj contests komen in de toekomst.

Nu is het vooral heel interessant voor semi-bekende artiesten om alsnog op Defqon te mogen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 23:40 

Hardtraxxer

Duke schreef:
Daarom zijn er nu ook veel eisen gesteld (video, track requirements). Hier kan je duidelijk laten zien dat je ook écht kan draaien.

Die eisen snap ik ook wel, geheel terecht. Alleen ben ik nu genaaid op het producen gedeelte :x

Maar wat zouden ze met video bedoelen? Een video waarbij jezelf en je draaitafels filmt of gewoon een video met een background zodat die op youtube etc kan? Als ze over een video beginnen lijkt het me dat je jezelf en je draaitafels filmt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 00:01 

Hardtraxx Veteran

Denk dat dat ook de bedoeling is... dat je jezelf filmt met gear. Het zal niet de 1e keer zijn dat ze een DJ neerzetten die live gewoon niks met 'echte' apparatuur kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 09:28 

Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
Duke schreef:

Die eisen snap ik ook wel, geheel terecht. Alleen ben ik nu genaaid op het producen gedeelte :x

Maar wat zouden ze met video bedoelen? Een video waarbij jezelf en je draaitafels filmt of gewoon een video met een background zodat die op youtube etc kan? Als ze over een video beginnen lijkt het me dat je jezelf en je draaitafels filmt

Nee wel gewoon een echte video, waarbij je degene ook daadwerkelijk ziet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 11:35 

Hardtraxx Beheerder

cb92 ergens in maart ofzo schreef:
Moet ik weer pannenkoeken komen brengen?

Bij deze wil ik mij aanbieden als 'proef'persoon voor je pannenkoeken, groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 12:12 

Hardtraxx Veteran

Graag het bestandsdeel bloem vervangen door een andere substantie dan wil ook wel op een pannekoek kanen gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 13:11 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Graag het bestandsdeel bloem vervangen door een andere substantie dan wil ook wel op een pannekoek kanen gr.

Specie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 13:38 

Donateur

ErikZ schreef:
Jordi schreef:

Specie?

Havervlokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 16:18 

Hardtraxxer

Back in the days waren die contesten heel anders, aan de hand van je demo werd je uitgenodigd en kon je je ding doen. Had je die ronde gewonnen mocht je nog een keer terug komen en zo tot de finale.
Als ik nu al stemmen of like's zie haak ik al af, puur om het feit dat het dan om vriendjespolitiek gaat waar ik totaal niet van hou.
Dit is zeker een leuke contest voor een dj/producer om zijn naam een boost te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Back in the days waren die contesten heel anders, aan de hand van je demo werd je uitgenodigd en kon je je ding doen. Had je die ronde gewonnen mocht je nog een keer terug komen en zo tot de finale.
Als ik nu al stemmen of like's zie haak ik al af, puur om het feit dat het dan om vriendjespolitiek gaat waar ik totaal niet van hou.
Dit is zeker een leuke contest voor een dj/producer om zijn naam een boost te geven.

Dat is zeker waar. Maar aan de andere kant, je hebt als organisatie liever een populair iemand op je feest staan dan iemand die vrij onbekend is, lijkt mij. Het is namelijk ook wel handig als er mensen komen kijken natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 16:32 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:

Dat is zeker waar. Maar aan de andere kant, je hebt als organisatie liever een populair iemand op je feest staan dan iemand die vrij onbekend is, lijkt mij. Het is namelijk ook wel handig als er mensen komen kijken natuurlijk :P

Als er toch 1 feest is waarbij dat niet zo'n grote rol zou spelen is het Defqon lijkt mij :P Als je een feestje in de lokale kroeg organiseert wil je liever die ene naam die 100 vrienden mee naar binnen trekt, maar Defqon verkoopt toch wel uit (als er uberhaupt al mensen zouden zijn die bereid zijn om 80 euro neer te leggen om een vriend een uurtje te zien draaien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 16:36 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:

Een organisatie als Q zou dit wel flink moeten promoten. Voorrondes in de bekende discotheken houden. Aanmelden met beeldmateriaal om niet door de mand te vallen en ga zo maar door. Daar kunnen ze bij wijze van een half jaar van te voren al mee beginnen. Die winnaars van de voorrondes de mogelijkheid geven een setje te doen op Q-Radio.
Als ze zo iets hadden gedaan had ik me zeker aangemeld en denk wel meer hier op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 16:44 

Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:

Als er toch 1 feest is waarbij dat niet zo'n grote rol zou spelen is het Defqon lijkt mij :P Als je een feestje in de lokale kroeg organiseert wil je liever die ene naam die 100 vrienden mee naar binnen trekt, maar Defqon verkoopt toch wel uit (als er uberhaupt al mensen zouden zijn die bereid zijn om 80 euro neer te leggen om een vriend een uurtje te zien draaien).

Ook al is het uitverkocht betekent dat nog niet dat het ook vol zal staan bij de opener van de Purple stage. Wanneer er iemand staat met een aardige fanbase, dan zou ik daar ook eerder gaan kijken dan wanneer er een persoon wordt gekozen die net 50 likes heeft op Facebook. Het gaat tegenwoordig om meer dan alleen goed kunnen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 16:53 

Hardtraxxer

Citaat:
Ook al is het uitverkocht betekent dat nog niet dat het ook vol zal staan bij de opener van de Purple stage. Wanneer er iemand staat met een aardige fanbase, dan zou ik daar ook eerder gaan kijken dan wanneer er een persoon wordt gekozen die net 50 likes heeft op Facebook. Het gaat tegenwoordig om meer dan alleen goed kunnen draaien.

Daar had ik het laatst nog met iemand over, ik zei tegen hem "Dus je hebt liever een sfeerloze volle tent dan 250 dat los gaat?". Daar had de beste man even geen reactie op. Dit is wat ik jammer vind aan die stem en like contesten. Ik sta liever te genieten van die ene DJ die maar 50 volgers heeft dan van een DJ met een aardige fanbase die niet draaien kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 18:35 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Citaat:

Daar had ik het laatst nog met iemand over, ik zei tegen hem "Dus je hebt liever een sfeerloze volle tent dan 250 dat los gaat?". Daar had de beste man even geen reactie op. Dit is wat ik jammer vind aan die stem en like contesten. Ik sta liever te genieten van die ene DJ die maar 50 volgers heeft dan van een DJ met een aardige fanbase die niet draaien kan.

Voor een organisatie mogelijk wel. Want die volle tent drinkt allemaal minstens 1 drankje en op festivals wordt er veel winst gemaakt op drank. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 18:39 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:

Lekker aan de keta?
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten