Redman schreef:
Rickzel schreef:
TSFH schreef:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze kijken naar de producties.
Ja ik begrijp de keuze ook wel, helemaal als een NEXT release bij de prijs in zit, maar voor de zolderkamer Dj's op dit forum is het wel jammer.
Denk dat er dan te veel van die zolderkamer-dj's zijn zonder dat je deze makkelijk kan rangschikken van 'goed' tot 'slecht'. Dus om te voorkomen dat het een totale populariteitsverkiezing wordt vind ik het meewegen van producties eigenlijk wel goed.
Eens, nogmaals ik begrijp het ook helemaal! Je moet ook niet willen dat de mega populaire Rawpitcherz zo'n contest winnen omdat er enorm veel debielen op gestemd hebben.
Maar zijn ook andere manieren om een winnaar te kiezen dan likes of stemmen natuurlijk. Dat houdt de charme van zo'n dj contest toch een beetje, dat je van de plaatselijke kroeg ineenkeer peentjes staat te zweten van de zenuwen op zo'n grote stage op Defqon.
Maarja dat is misschien meer iets voor kleinere evenementen, zullen vast nog genoeg dj contests komen in de toekomst.
Nu is het vooral heel interessant voor semi-bekende artiesten om alsnog op Defqon te mogen draaien.