Kleine wasjes, grote wasjes.wrote:Wat draait je tante zoal?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wash away, show me your washface. The geminizers & the washmachine - rollin'
Het zou echt een zieke level zijn als Fuzzylogic z'n tante Willem Rebergen (a professor of the Scantraxx University) blijkt te zijn.
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 11 days ago
Allstrvs. Die V is van Veenendaal. Die 3 zijn redelijk Allstar..
Ook; we control the sound. Kan ook weer duiden op nc.
Hhz ws en nc. Laat de hype maar starten.
je hebt mijn dag gemaaktwrote:Kleine wasjes, grote wasjes.wrote:Wat draait je tante zoal?
Noisecontrollers staat er dan al als NCBM zelfde geldt voor decibel.wrote:Allstrvs. Die V is van Veenendaal. Die 3 zijn redelijk Allstar..
Ik denk dat de V voor Volendam staat en we dan Jan Smit en Nick & Simon krijgen.
Lijkt me serieus leuk, een halfuurtje tussendoor.wrote:Ik denk dat de V voor Volendam staat en we dan Jan Smit en Nick & Simon krijgen.
Doe maar tijdens power hour. Is vast beter als Polskawrote:Lijkt me serieus leuk, een halfuurtje tussendoor.wrote:Ik denk dat de V voor Volendam staat en we dan Jan Smit en Nick & Simon krijgen.
Z'n vuurwerk show + licht word niet ter plekke gedaan. Dat is maanden werk om zo iets in elkaar te zetten.wrote: Afbeelding
Niet een heel erg nuttig weetje of zo, maar ik had nooit verwacht dat ze al 2 maand van te voren zulke dingen aan het regelen zouden zijn. Ik neem dus ook aan dat de track keuze voor de eindshow al ruim van te voren bepaald wordt. Vind ik toch interessant!
Zoiets wil je niet met nog maar 3 weken te gaan doen..
-
S
Hadden ze op Defqon en andere feesten in nl maar zulk soort vuurwerk

-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Nah, gaat de ticket prijs alleen maar van omhoog.wrote:Hadden ze op Defqon en andere feesten in nl maar zulk soort vuurwerk![]()
Heb liever 20 lasers erbij dan duizenden euro's die ze de lucht in knallen.
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
ditwrote:Heb liever 20 lasers erbij dan duizenden euro's die ze de lucht in knallen.
Daarnaast is de vuurwerkshow bij Defqon altijd super dik, dus ik zie het probleem sowieso niet.
-
S
Het is ook helemaal geen probleem, vuurwerkshow is nu ook altijd al dik. Het had mij alleen nog vetter geleken met vuurwerk zoals op dat plaatjewrote:Daarnaast is de vuurwerkshow bij Defqon altijd super dik, dus ik zie het probleem sowieso niet.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
soort vuurwerk moet alleen in Nederland op grote afstand afgestoken worden. Decibel gebruikt shells vanaf het water bvb.wrote:Het is ook helemaal geen probleem, vuurwerkshow is nu ook altijd al dik. Het had mij alleen nog vetter geleken met vuurwerk zoals op dat plaatjewrote:Daarnaast is de vuurwerkshow bij Defqon altijd super dik, dus ik zie het probleem sowieso niet.
Hmm maar Bass Modulators staan er toch ook solo EN als NCBM? Het zou best kunnen lijkt me!wrote:Noisecontrollers staat er dan al als NCBM zelfde geldt voor decibel.wrote:Allstrvs. Die V is van Veenendaal. Die 3 zijn redelijk Allstar..
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Kan er nog vrij weinig mee. Alleen een prijs winnen die nooit uitgekeerd word. XDwrote:De app is gëupdatet !
Wat is dat toch met die apps van Q-Dance... tering laat altijd pas updaten.
En een hoop werkt weer niet. Eindeloze "er is een update" meldingen waarmee na een update niks verandert (iOS)
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Snap dat ze sommige info pas vlak voor het feest plaatsen omdat ze het nu nog niet precies kunnen zeggen (floorplan bvb)wrote:Wat is dat toch met die apps van Q-Dance... tering laat altijd pas updaten.