Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 92  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 apr 2016 03:08 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
Chroman schreef:
yannickvk schreef:
zaterdag aanwezig!
iniedergeval een kijkje nemen bij delete VIP, vazard, main concern en harstyle mafia. :thumbup:

Ja dit. Hopelijk draaien ze niet tegelijk.

ik ga er maar vanuit dat Q wel weet dat de doelgroep voor deze manen heel specifiek is en diezelfde groepen alle 4 wel willen zien. Ik hoef persoonlijk HSmafia niet te zien, dus als ze afsluiten hoef ik de eindshow niet te missen :D :thumbsup: :thumbsup: maar ik verwacht sws dat digital mind en riiho afsluiten, dus ik maak me nergens druk om

Grote kans dat ze ze juist daarom gelijk zetten.
Bericht Geplaatst op 17 apr 2016 11:04 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

Als de fanbase van Spoontech het formaat Radical Redemption had ja, maar nu is het toch totaal niet nodig om vanwege eventuele drukte die groep op te splitsen?
Bericht Geplaatst op 17 apr 2016 11:23 

pim0412 schreef:
Miwer schreef:

Als de fanbase van Spoontech het formaat Radical Redemption had ja, maar nu is het toch totaal niet nodig om vanwege eventuele drukte die groep op te splitsen?

Hardtraxx hè :lol: Natuurlijk is dat niet nodig! Die fanbase is piepklein vergeleken met die van Radical
Bericht Geplaatst op 17 apr 2016 17:42 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
pim0412 schreef:
Miwer schreef:

Hardtraxx hè :lol: Natuurlijk is dat niet nodig! Die fanbase is piepklein vergeleken met die van Radical

Gaan wel meer los dan het gemiddelde vdk volk wat je bij rr ziet :D
Bericht Geplaatst op 18 apr 2016 10:55 

Hardtraxx Veteran

Doet dat ertoe dan? :huh:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2016 21:10 

Hardtraxx Veteran

Niet noodzakelijk. Als je losgaande mensen rond je hebt of stilstaande mensen scheelt het toch een hoop qua beleving van het totaal plaatje.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:16 

Hardtraxx Addict

Spanning Tree schreef:
Kiloknaller schreef:
pim0412 schreef:

Gaan wel meer los dan het gemiddelde vdk volk wat je bij rr ziet :D

Snap niet zo goed wat Radical hiermee te maken heeft. Gebruikt de fanbase van Spoontech geen drugs dan?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:45 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hij erop doelt dat spoontech fans over het algemeen wat meer dedicated zijn dan rr fans. of hoe je dat ook uitlegt. rr fans zijn denk ik over het algemeen minder grote hardstyle kenners/fans dan spoontech fans. dit zal vast ook alleen maar meer worden, omdat radical al zo bekend is nu. en ik neem aan dat hoe grotere fan je bent, hoe losser je gaat op de nummers.

correct me if i´m wrong
Bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:51 

Hardtraxx Veteran

Het punt was dat ze Delete VIP niet tegelijk hoeven te zetten met Main Concern/Vazard/Hardstyle Mafia vanwege de drukte. Zo groot is die fanbase namelijk niet. Vorig jaar zetten ze Minus Militia en Freakz at Night tegelijk om de drukte te verdelen over de Red en Blue, maar ik denk niet dat Spoontech-fans de gehele Blue+Indigo kunnen vullen.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:55 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Het punt was dat ze Delete VIP niet tegelijk hoeven te zetten met Main Concern/Vazard/Hardstyle Mafia vanwege de drukte. Zo groot is die fanbase namelijk niet. Vorig jaar zetten ze Minus Militia en Freakz at Night tegelijk om de drukte te verdelen over de Red en Blue, maar ik denk niet dat Spoontech-fans de gehele Blue+Indigo kunnen vullen.

hier heb je gelijk in denk ik ja.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2016 23:17 

Hardtraxxer

Wat ik bedoelde is al grotendeels uitgelegd denk ik. Ik doel ook vooral op dat spoontech fans idd de meeste nummers uit die hoek gewoon kennen en dat dat de sfeer flink bevordert :).
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 11:59 

Hardtraxx Addict

Oooooh joh, zeg dat dan!
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:15 

Hardtraxx Veteran

Zijn er ondertussen al meer suggesties voor wie ALLSTVRS zijn?
Gezien de indeling van de line-up hier ten opzichte van die van vorig jaar en daarnaast ook nog die van Decibel in vergelijking met die van vorig jaar kunnen we denk ik een redelijk rauwe act verwachten (Decibel heeft op vrijdag alleen Gunz for Hire als redelijke raw act, terwijl dat er vorig jaar toch ook 2 waren)

Benieuwd naar jullie mening :)
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:33 

Hardtraxx Veteran

Zag een Facebook foto van ALLSTURS met WE.CONTROL.THE.SOUND.

Luna, Trilok & Chiren confirmed.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 17:53 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

Heady + W&W ;)
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 18:43 

Hardtraxx Veteran

Hardwell met zijn hardstyle act
.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 18:56 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Gezien de indeling van de line-up hier ten opzichte van die van vorig jaar en daarnaast ook nog die van Decibel in vergelijking met die van vorig jaar kunnen we denk ik een redelijk rauwe act verwachten (Decibel heeft op vrijdag alleen Gunz for Hire als redelijke raw act, terwijl dat er vorig jaar toch ook 2 waren)

Een andere debutant op Defqon.1 dit jaar is de nieuwe act ALLSTVRS. Verwacht veel nieuwe euforische muziek die je in pure extase zullen brengen. Deze formatie bestaat uit twee verschillende acts die al meerdere keren hebben samengewerkt. Nu bundelen zij hun krachten om samen als unieke act het podium te betreden, maar wie dit zijn houden wij nog even geheim

Geen rauwe act dus
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 19:00 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Fantazoo schreef:

Een andere debutant op Defqon.1 dit jaar is de nieuwe act ALLSTVRS. Verwacht veel nieuwe euforische muziek die je in pure extase zullen brengen. Deze formatie bestaat uit twee verschillende acts die al meerdere keren hebben samengewerkt. Nu bundelen zij hun krachten om samen als unieke act het podium te betreden, maar wie dit zijn houden wij nog even geheim

Geen rauwe act dus

Ah, gemist haha. Thanks :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 20:42 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:

Heady + W&W ;)

WE CONTROL THE SOUND is inderdaad van HHZ en W&W
En als je naar de tafel kijkt op de afbeelding die erbij staat lijkt deze precies op de tafel waar HHZ achter zit.

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 20:48 

Hardtraxx Veteran

Zou ook deze van de IKEA kunnen zijn, die heeft mijn tante in huis staan.
M'n tante op Defqon = confirmed.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 19 apr 2016 23:16 

Hardtraxx Veteran

Die lak is minder glad, en de ruimte tussen de planken is groter, en de planken zijn rechter.
Maar stel nou dat.. Wat draait je tante zoal?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2016 00:59 

Hardtraxx Veteran

Zit ze al bij een label?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:13 

Hardtraxx Addict

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:37 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Zit ze al bij een label?

Ikea Records :lol:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:48