Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 92  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 apr 2016 12:39 

Hardtraxx Veteran

Ja maar de lineup enzo staat er pas kei laat op. Ik vind dat fijn om gewoon snel bij de hand te hebben. Waarom kan Awakenings hun app wel altijd tegelijk updaten met wanneer er info komt?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2016 12:59 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Ja maar de lineup enzo staat er pas kei laat op. Ik vind dat fijn om gewoon snel bij de hand te hebben. Waarom kan Awakenings hun app wel altijd tegelijk updaten met wanneer er info komt?

Ja oke, meeste mensen maakt het weinig uit volgens mij. Wat moet je namelijk met de line up buiten het aankondigen en de week voor het feest?
Bericht Geplaatst op 26 apr 2016 13:25 

Hardtraxx Veteran

Promomixjes kunnen er ook op, filmpjes van vorig jaar. Genoeg iig. Het is niet dat ik het ECHT mis, maar ik vind het slordig dat die app niet up-to-date is, terwijl ze dat dus bij Awakenings wel gewoon netjes bij houden.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2016 16:51 

Hardtraxx Addict

het volledige anthem

https://www.beatport.com/qdancerecords/ ... 263393518d

vind hem best oke eigenlijk :)
Bericht Geplaatst op 06 mei 2016 19:31 

Hardtraxxer

Ik vind het defqon anthem echt belachelijk vet. Echt defqon gevoel erbij en kippenvel. Op eerste gezicht in de trailer leek het echte tegenvaller, maar volledige versie zoveel beter! :love:
Bericht Geplaatst op 06 mei 2016 20:24 

Hardtraxx Elite

Krijg zeker een Defqon gevoel met die vogel die je af en toe hoort, de Defqon-Vocals. Leuk gedaan.
Melodie is oke, vind de kick wat slap (kan ook liggen aan m'n boksen), maar normaal gesproken zijn m'n boksen gewoon goed :P. Euforische track, mis alleen bijvoorbeeld in een 2e climax wat raw-tintjes. Iets wat ik persoonlijk belangrijk vind bij een anthem, euforisch begin en een wat rauwer eind.
Bericht Geplaatst op 06 mei 2016 22:22 

Hardtraxx Veteran

Blij dat dat niet zo is, je wordt toch al overspoelt met dat geraw tegenwoordig.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2016 02:09 

Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:
Allstrvs. Die V is van Veenendaal. Die 3 zijn redelijk Allstar..
Ook; we control the sound. Kan ook weer duiden op nc.
Hhz ws en nc. Laat de hype maar starten.

Hoe kom je hieraan?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2016 16:23 

Hardtraxx Veteran

Hij speculeert...
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 10:03 

Hardtraxxer

Zou toch gaaf zijn als het geheim bleef tot aan het optreden zelf. Dat ik daar stijl achterover sla als het HHZ, WS en NC zijn. Alleen de gedachte al laat m'n hartje sneller kloppen
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 10:39 

Hardtraxx Veteran

Zonet in de trein....Zonnetje op mijn gezicht... 10 Years of Noisecontrollers album door de oren..... De shuffle functie brengt mij World of Madness... De noten in de tweede climax schieten een toonladder omhoog... Dan ineens schiet het te binnen.... NOG 43 DAGEN! MATEN DAT IS NOG MINDER DAN 1,5 MAAND NOG

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

¡Fiesta Intenso!
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 10:41 

Hardtraxx Elite

Jeroen23 schreef:
Zou toch gaaf zijn als het geheim bleef tot aan het optreden zelf. Dat ik daar stijl achterover sla als het HHZ, WS en NC zijn. Alleen de gedachte al laat m'n hartje sneller kloppen

Zag gister op snapchat wel dat hhz bij wsz op bezoek was in de studio....... :whistle:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 10:47 

Hardtraxxer

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 10:48 

Hardtraxx Veteran

hahaha, als alle Hardtraxxers op Defqon nou op willekeurige momenten even dat dansje er uit gooien, dan weet ik eindelijk eens wat mensen van hier te herkennen. :lol:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:23 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Jeroen23 schreef:

Zag gister op snapchat wel dat hhz bij wsz op bezoek was in de studio....... :whistle:

WAAROM ZEG JE DIT

Ik had me zo voorgenomen om niet mee te gaan met de hype train. Maar als dit waar is... *iets met cum en de hele fokking mainstage enzo*
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:45 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance schreef:
"Another Defqon.1 first time act will be ALLSTVRS. Expect a lot of new euphoric music. This new formation exists of two acts which will combine their strengths to deliver a unique and unforgettable live-act. Curious about the identity of ALLSTVRS? Check out their set at The Gathering and find out!"

Stop maar weer met die hype. Wildstylez & Headhunterz zijn al een formatie geweest als Project One.
Ga maar gewoon uit van Atmozfears & Energyzed/Audiotricz, dan kan het nooit tegenvallen ;)
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:52 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Q-Dance schreef:
"Another Defqon.1 first time act will be ALLSTVRS. Expect a lot of new euphoric music. This new formation exists of two acts which will combine their strengths to deliver a unique and unforgettable live-act. Curious about the identity of ALLSTVRS? Check out their set at The Gathering and find out!"

Stop maar weer met die hype. Wildstylez & Headhunterz zijn al een formatie geweest als Project One.
Ga maar gewoon uit van Atmozfears & Energyzed/Audiotricz, dan kan het nooit tegenvallen ;)

" Expect a lot of new euphoric music."

Denk ook niet dat Headhunterz veel nieuwe muziek gaat maken samen met de rest
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:56 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Just88 schreef:

Hoe kom je hieraan?

Is helaas speculaas. Maar toch.. Die hele house dj goes hardstyle hype kan er voor zorgen dat hhz wellicht weer een keer op Defqon en Decibel gaat draaien.

En wie zijn dan de Defqon Legends? TNT maakte een track met Showtek onlangs..

Please add some carriage to your beloved hype train.. :evil:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:58 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Q-Dance schreef:

Noisecontrollers (act1) project 1 (act2) = Allstvrs
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 12:00 

Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:
Noisecontrollers (act1) project 1 (act2)

Ja denk het ook ja. Waarom een nieuwe onbekende act creëren als je ook Project One op de line-up kan zetten, wat 10000x meer mensen aantrekt :lol:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 12:04 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Just88 schreef:
Noisecontrollers (act1) project 1 (act2)

Ja denk het ook ja. Waarom een nieuwe onbekende act creëren als je ook Project One op de line-up kan zetten, wat 10000x meer mensen aantrekt :lol:

Jonge druk niet elke hype gelijk de kop in :D hype hype hype
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 12:06 

Donateur

TSFH schreef:
Just88 schreef:

Hoe kom je hieraan?

:lol:
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 12:20 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears & Hardwell & Headhunterz
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 14:34 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
hahaha, als alle Hardtraxxers op Defqon nou op willekeurige momenten even dat dansje er uit gooien, dan weet ik eindelijk eens wat mensen van hier te herkennen. :lol:

Mij kan je altijd herkennen aan mijn Hard Rock Café T-shirt(s) . :D
Ik denk dat dat een betere optie is, aangezien mijn danstalent niet echt noemenswaardig is xd

Maarja dan is de vraag .. wil je me wel herkennen :x
Bericht Geplaatst op 12 mei 2016 15:02 

Hardtraxx Veteran

Sorry man ik dacht dat het om de legends ging :x
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten