Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 13:00 

Hardtraxx Addict

las ergens dat het vorig jaar om 25.000 zaterdag kaarten ging.
Almere was toch nooit veel meer dan dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 13:04 

Hardtraxx Veteran

Almere was 45.000 laatste 2 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 13:12 

Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Almere was 45.000 laatste 2 jaar

i stand corrected
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 14:17 

Hardtraxxer

IK dacht dat het vorig jaar 30.000 weekend tickets was en 30.000 zaterdag tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 20:48 

Hardtraxx Newbie

ShatterDJ schreef:
IK dacht dat het vorig jaar 30.000 weekend tickets was en 30.000 zaterdag tickets

Omroep Flevoland berichtte vorig jaar dat er ruim 60.000 bezoekers waren afgekomen op Defqon 1. Dus wat jij zegt zou kunnen kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 21:14 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij was het afgelopen jaar al 35k weekend en 25k zaterdag, maar goed, die getalle krijgen we toch zelden officieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 21:20 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Volgens mij was het afgelopen jaar al 35k weekend en 25k zaterdag, maar goed, die getalle krijgen we toch zelden officieel.

Zou ook best kunnen en dat het in 2014 50/50 was, dat weet ik niet meer :P
Ik dacht zelf dat het vorig jaar 50/50 was. Vond het vorig jaar op de zondag heerlijk qua bezoekersaantal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:06 

Hardtraxxer

is het niet vet om misschien de Blue tent van defqon te vervangen door zo'n hangar als deze bij ultra? Ze lijken qua grote vergelijkbaar maar ze zien er wel veel vetter uit https://www.youtube.com/watch?v=CuamLR_rYTo! (die drop bij dat nummer ziet er echt gruwelijk vet uit!)

Toch vraag ik me af hoe waterdicht deze dingen zijn, want dat is (hopelijk niet dit jaar) van belang bij defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:14 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk krijgt de black gewoon weer een buiten-stage, of hoe je dat ook zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:16 

Hardtraxx Veteran

Nee sorry, krijg daar echt geen festivalgevoel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:24 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Hopelijk krijgt de black gewoon weer een buiten-stage, of hoe je dat ook zegt :P

Ik denk dat die weer in een tent zal zijn aangezien die ook voor de vrijdag wordt gebruikt.

Hoop zelf ook weer een buiten stage. Was veel vetter met Defqon 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 23:19 

Hardtraxx Veteran

http://www.defqon1.nl/areas/

Verwacht veel nieuwe euforische muziek die je in pure extase zullen brengen. Deze formatie bestaat uit twee verschillende acts die al meerdere keren hebben samengewerkt. Nu bundelen zij hun krachten om samen als unieke act het podium te betreden, maar wie dit zijn houden wij nog even geheim .

Allstvrs betreft dus een euforische hardstyle act. Laat het speculeren maar beginnen.

Dus zoals ik het hier lees zijn het 2 acts die veel hebben samengewerkt vroeger en nu dus ook echt met elkaar samenwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 23:44 

Hardtraxx Addict

Sneerfuljam2948 schreef:
is het niet vet om misschien de Blue tent van defqon te vervangen door zo'n hangar als deze bij ultra? Ze lijken qua grote vergelijkbaar maar ze zien er wel veel vetter uit https://www.youtube.com/watch?v=CuamLR_rYTo! (die drop bij dat nummer ziet er echt gruwelijk vet uit!)

Toch vraag ik me af hoe waterdicht deze dingen zijn, want dat is (hopelijk niet dit jaar) van belang bij defqon.

Nah lijkt me niks en dat zal toch wel wat meer kosten ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 01:32 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
http://www.defqon1.nl/areas/

Verwacht veel nieuwe euforische muziek die je in pure extase zullen brengen. Deze formatie bestaat uit twee verschillende acts die al meerdere keren hebben samengewerkt. Nu bundelen zij hun krachten om samen als unieke act het podium te betreden, maar wie dit zijn houden wij nog even geheim .

Allstvrs betreft dus een euforische hardstyle act. Laat het speculeren maar beginnen.

Dus zoals ik het hier lees zijn het 2 acts die veel hebben samengewerkt vroeger en nu dus ook echt met elkaar samenwerken.

Dan zit ik m'n geld op Atmozfears & Audiotricz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 10:25 

Hardtraxxer

Thommy schreef:

Ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 10:28 

Criticaster schreef:
Thommy schreef:

Ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:13 

Hardtraxx Veteran

Hadden BM, Atmozfears en Audiotricz niet ook een project dat THREE heette ofzo? of iets dat daar op lijkt? Hoor je niks meer van.

Met BM er bij kom je ook op 5 man uit, 2 Audiotricz, 2 BM en Atmozfears, vandaar de V (5) in ALLSTVRS

en van Scantraxx

Of ga ik nu te erg de sherlock uithangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:15 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Hadden BM, Atmozfears en Audiotricz niet ook een project dat THREE heette ofzo? of iets dat daar op lijkt? Hoor je niks meer van.

Met BM er bij kom je ook op 5 man uit, 2 Audiotricz, 2 BM en Atmozfears, vandaar de V (5) in ALLSTVRS

en van Scantraxx

Of ga ik nu te erg de sherlock uithangen :P

Haha sterk Rickzel :thumbup: Zou zo maar kunnen inderdaad dat het 5 personen zijn i.v.m. de V inderdaad maar Bass Modulators nóg een live act naast NCBM deze avond lijkt me héél sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:16 

Hardtraxx Veteran

Misschien Atmozfears & Energyzed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:24 

Hardtraxx Elite

Koen schreef:
Misschien Atmozfears & Energyzed?

zat ik ook aan te denken. Maar ze hebben het over "acts". individuele DJ is toch geen act?

Kan het niet iets van Zatox & Tatanka + ander duo zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:41 

Hardtraxx Veteran

Criticaster schreef:
Haha sterk Rickzel :thumbup: Zou zo maar kunnen inderdaad dat het 5 personen zijn i.v.m. de V inderdaad maar Bass Modulators nóg een live act naast NCBM deze avond lijkt me héél sterk.

Haha vond het ook wel goed gevonden :cool: We zullen het wel zien. Misschien Atmozfears, Audiotricz en nog 2 Scantraxx talenten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:41 

Hardtraxx Veteran

Ja aangezien ze het over acts hebben zat ik eerder te denken aan 2 liveacts die hiervoor gaan samenwerken. Bioweapon + Project One bijvoorbeeld? Alhoewel ik niet zeker weet of ik Headhunterz nou nog wil zien op defqon.

Bass Modulators lijkt me niet aangezien ze dezelfde avond al als Bass Modulators en NCBM draaien. Dat die V in Allstvrs dan staat voor 5 personen vind ik dan weer niet zo een onlogische gedachte.

Waarom zijn veel mensen ervan overtuigd dat dit van Scantraxx is? Aangezien er verder niks van info bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:42 

Hardtraxxer

Koen schreef:
zat ik ook aan te denken. Maar ze hebben het over "acts". individuele DJ is toch geen act? Kan het niet iets van Zatox & Tatanka + ander duo zijn?

+ TNT en die balgehakt Dave Revan :thumbdown: :thumbdown: No please! Lijkt mij ook sterk omdat Triple T er al staat zaterdagnacht.

Is waarschijnlijk iets van Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:51 

Hardtraxx Veteran

Een individuele DJ is ook gewoon een act, jargon van het wereldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:59 

Hardtraxx Elite

Die V kan ook iets zijn van Dov Elkabass dus de Prophet.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten