Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 92  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hadden BM, Atmozfears en Audiotricz niet ook een project dat THREE heette ofzo? of iets dat daar op lijkt? Hoor je niks meer van.

Met BM er bij kom je ook op 5 man uit, 2 Audiotricz, 2 BM en Atmozfears, vandaar de V (5) in ALLSTVRS

en van Scantraxx

Of ga ik nu te erg de sherlock uithangen :P

Mooi denkwerk, maar als je de originele tekst leest weet je dat het al niet kan:
Thommy schreef:
twee verschillende acts
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hadden BM, Atmozfears en Audiotricz niet ook een project dat THREE heette ofzo? of iets dat daar op lijkt? Hoor je niks meer van.

Met BM er bij kom je ook op 5 man uit, 2 Audiotricz, 2 BM en Atmozfears, vandaar de V (5) in ALLSTVRS

en van Scantraxx

Of ga ik nu te erg de sherlock uithangen :P


Atmozfears bestond ooit uit 3 man :whistle:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 11:54 
 
Hardtraxxer

Nu we toch bezig zijn, wie zal in godsnaam MVTATE ik verwacht namelijk een alias van al een gevestigde act.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Nu we toch bezig zijn, wie zal in godsnaam MVTATE ik verwacht namelijk een alias van al een gevestigde act.


Ik denk dat MVTATE en ALLSTVRS met elkaar te maken hebben, gezien die V
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Criticaster schreef:
Nu we toch bezig zijn, wie zal in godsnaam MVTATE ik verwacht namelijk een alias van al een gevestigde act.


Ik denk dat MVTATE en ALLSTVRS met elkaar te maken hebben, gezien die V


Gelukkig staan er nog vijftig namen op Defqon met een V

Edit: van de DQ website:

Citaat:
Tevens gaat de mysterieuze Zweedse Mvtate voor het eerst optreden op Defqon.1.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zweedse? Mogelijk Stana die terugkomt onder een nieuwe naam?

Edit: Hmm zie dat die al 4 keer op Defqon heeft gestaan onder die naam. Zal vast wel niet dan.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: Nvm
Bericht Geplaatst op 01 apr 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Zweedse? Mogelijk Stana die terugkomt onder een nieuwe naam?

Edit: Hmm zie dat die al 4 keer op Defqon heeft gestaan onder die naam. Zal vast wel niet dan.


Ik denk dat ze hiermee willen zeggen dat hij met deze act voor het eerst zal optreden op Defqon
Bericht Geplaatst op 02 apr 2016 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

avicii vs swedish house mafia :corn: :woot:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2016 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

word mijn eerste keer defqon :thumbup:
ontzettend veel zin in. ga iniedergeval de spoontech boys checken :bomb:
Bericht Geplaatst op 03 apr 2016 20:44 
 

Cyber en Sylence zou vet zijn maarja Sylence staat niet op de lineup :P
Bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:04 
 
Hardtraxx Addict

SVB schreef:
Cyber en Sylence zou vet zijn maarja Sylence staat niet op de lineup :P

Dan kan hij nog steeds in een onbekende act zitten :P
Bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
SVB schreef:
Cyber en Sylence zou vet zijn maarja Sylence staat niet op de lineup :P

Dan kan hij nog steeds in een onbekende act zitten :P


MVTATE is een Zweed, Allstvrs zal wel Atmozfears & Audiotricz zijn en onder Defqon Legends hoef je hem sowieso niet te scharen.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 08:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Defqon legends zijn altijd anthem makers.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 09:57 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Defqon legends zijn altijd anthem makers.

Ja dat anthem van Isaac was zooooo goed! :o
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Broken Balance schreef:
Defqon legends zijn altijd anthem makers.

Ja dat anthem van Isaac was zooooo goed! :o


Psst, Isaac was opgeroepen als vervanger van Headhunterz. Niet doorvertellen hoor, is een geheim.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 11:39 
 
Hardtraxxer

Zal HHZ dit jaar dan toch komen... Anders snap ik niet zo goed waarom defqon legends weer op de lineup staat. Hij reageerde vorig jaar ook op facebook dat als die niet in buitenland was, hij graag had willen optreden. Hoe vet zou dat zijn?? :woot:
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Headhunterz ff wat oude klappers komt draaien dan cum ik die hele Red onder.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou je überhaupt nog wel zaad over in die ballen van je? :lol:
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mezelf al weinig, maar na dit weekend ben ik volledig leeg denk ik. Hoop dat Mo niet in juli zwanger wil worden...
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Zoiets kun je ook uitbesteden
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Als Headhunterz ff wat oude klappers komt draaien dan cum ik die hele Red onder.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redman schreef:
The Skribbler schreef:
Als Headhunterz ff wat oude klappers komt draaien dan cum ik die hele Red onder.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 17:47 
 
Hardtraxxer

Dat wordt dan een aparte closing ceremony xd
Bericht Geplaatst op 04 apr 2016 17:55 
 
Hardtraxx Addict

Zou wel een stunt zijn als ze schuim kanonnen neer zetten :P
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten