Kaarten binnen, was er met 2 minuten al door.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
hmm zie net het bericht op facebook dat de verkoop begonnen is en er zijn eigenlijk best schrikbarend weinig reacties :O
wrote:Kaarten binnen, was er met 12 minuten al door.
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Do you even use scale?wrote:hmm zie net het bericht op facebook dat de verkoop begonnen is en er zijn eigenlijk best schrikbarend weinig reacties :O
Faceboon accounts van evenemten wordt amper op gereageerd. Kijk bijv naar Craft die hun kaartverkoop bericht elke dag nog sponsoren met maar 1,3k likes
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
zo te zien is de zaterdag al uitverkocht
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Mijn Zaterdag tickets zijn ook binnen. En lees net dat het is uitverkocht! Wat een geluk

-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Nee ik herinner me voorgaande jarenwrote:Do you even use scale?wrote:hmm zie net het bericht op facebook dat de verkoop begonnen is en er zijn eigenlijk best schrikbarend weinig reacties :O
Faceboon accounts van evenemten wordt amper op gereageerd. Kijk bijv naar Craft die hun kaartverkoop bericht elke dag nog sponsoren met maar 1,3k likes
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Verkeerd herinnerd dan 
Kan nu al niet wachten om de eerste van vele keutels dat weekend m'n onderrug uit te drukken 
En ik kan niet wachten om daarover te lezen in het desbetreffende topic!wrote:Kan nu al niet wachten om de eerste van vele keutels dat weekend m'n onderrug uit te drukken
Ik zal dit jaar een live verslag doen!wrote:En ik kan niet wachten om daarover te lezen in het desbetreffende topic!wrote:Kan nu al niet wachten om de eerste van vele keutels dat weekend m'n onderrug uit te drukken
Zoiets? https://partyflock.nl/report/13100:Defqon-1-festivalwrote:Ik zal dit jaar een live verslag doen!wrote:En ik kan niet wachten om daarover te lezen in het desbetreffende topic!wrote:Kan nu al niet wachten om de eerste van vele keutels dat weekend m'n onderrug uit te drukken
Dat verslag 
Maar zoiets ja. Stukje nuchterder wel en vooral gefocust op de eigenschappen van de drol(len). Textuur, kleur, hardheid, en uiteraard de hoeveelheid lichamelijke/mentale schade die ik en anderen oplopen.
Maar zoiets ja. Stukje nuchterder wel en vooral gefocust op de eigenschappen van de drol(len). Textuur, kleur, hardheid, en uiteraard de hoeveelheid lichamelijke/mentale schade die ik en anderen oplopen.
Ging best snel dan voor de zaterdagkaarten
de hype is weer terug 
8 weekendkaarten en 11 zaterdagkaarten binnen.
Nog twee zaterdagtickets en de crew is weer compleet. Wel beetje naar om meteen zoveel tickets op ticketswap/viagogo/marktplaats te zien verschijnen.
Helaas net klaar met werken en zien dat de zaterdagtickets uitverkocht zijn 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Dat had ik je eerlijk gezegd van te voren al wel kunnen vertellenwrote:Helaas net klaar met werken en zien dat de zaterdagtickets uitverkocht zijn
Haha ja had ik inderdaad al een beetje zien aankomen maar kon het proberenwrote:Dat had ik je eerlijk gezegd van te voren al wel kunnen vertellenwrote:Helaas net klaar met werken en zien dat de zaterdagtickets uitverkocht zijn
Denk dat dit meer komt doordat er een stuk minder zaterdagkaarten zijn in vergelijking met een paar jaar terug,wrote:Ging best snel dan voor de zaterdagkaartende hype is weer terug
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Vroeger op het almere strand ging het ook achterlijk snel en dat zijn ongeveer even veel kaarten als nu zaterdagwrote:Denk dat dit meer komt doordat er een stuk minder zaterdagkaarten zijn in vergelijking met een paar jaar terug,wrote:Ging best snel dan voor de zaterdagkaartende hype is weer terug
Ticket gefixt, erg benieuwd naar m'n eerste Defqon editie! 
haha ja inderdaad..wrote:Haha ja het is altijd verstandig een beetje om je heen te kijken en maken dat je weg komt als je frans hoortwrote:Weekend kaarten zijn binnen.![]()
![]()
Hopelijk dit jaar niet naast een groep terror Fransen
Nee man, nu zijn er voor de zaterdag maar iets van 15.000 kaarten ofzo, vroeger op Almere strand waren dat er bijna 40. En dat was dan ook in een uur uitverkochtwrote:Vroeger op het almere strand ging het ook achterlijk snel en dat zijn ongeveer even veel kaarten als nu zaterdagwrote:Denk dat dit meer komt doordat er een stuk minder zaterdagkaarten zijn in vergelijking met een paar jaar terug,wrote:Ging best snel dan voor de zaterdagkaartende hype is weer terug