Ze zeiden steeds dat ze bezig zijn met 'iets speciaals' dus ben bang dat ze één aftermovie maken voor Dq1, Dq1 Australia en Dq1 Chile.wrote:En wat te denken van een after movie?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Daar zit zeker wat in. Ik zat zelf een tijdje terug te denken aan een AM voor iedere stage. Maar dat had er al kunnen zijn...
Ik zou graag de noisecontrollers set nog online willen zien.
heb onderhand al wel weer ontzettend veel zin in de volgende editie. heb t ontzettend leuk gehad dit jaar 
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen broerwrote:heb onderhand al wel weer ontzettend veel zin in de volgende editie. heb t ontzettend leuk gehad dit jaar
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Was hier niet iemand die zo schilderij (op canvas of iets dergelijks) had met die foto van Headhunterz die op de boxen staat. Heb je gewoon de foto van fb gebruikt of een betere kwaliteit foto? Anders zou diegene die mij dan kunnen toesturen!
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Heb hem hier ook hangen, gewoon de foto van fb gebruikt de kwaliteit is meer dan prima!wrote:Was hier niet iemand die zo schilderij (op canvas of iets dergelijks) had met die foto van Headhunterz die op de boxen staat. Heb je gewoon de foto van fb gebruikt of een betere kwaliteit foto? Anders zou diegene die mij dan kunnen toesturen!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Edit; Wacht, dacht dat ik in het Qlimax topic zatwrote:Heb hem hier ook hangen, gewoon de foto van fb gebruikt de kwaliteit is meer dan prima!wrote:Was hier niet iemand die zo schilderij (op canvas of iets dergelijks) had met die foto van Headhunterz die op de boxen staat. Heb je gewoon de foto van fb gebruikt of een betere kwaliteit foto? Anders zou diegene die mij dan kunnen toesturen!
Last edited by Basshunterzz on , edited 1 time in total.
Volgens mij is het een foto van Michel van Rossum of niet?
Je zou hem een bericht kunnen sturen. Maar weet niet of het dan gratis kan...
Hij staat sowieso op zijn fb
4 gr pep maatwrote:Wat nemen jullie mee?
Blik ananaswrote:4 gr pep maatwrote:Wat nemen jullie mee?
Je gaat maar 1 dag?wrote:4 gr pep maatwrote:Wat nemen jullie mee?
broer, orale inname.wrote:Je gaat maar 1 dag?wrote:4 gr pep maatwrote:Wat nemen jullie mee?
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Ik wil ook graag die foto van Headhunterz op canvas laten drukken. Aangezien een aantal van jullie dit al hebben laten doen, waar kan je de mooiste canvas laten maken voor een betaalbare prijs?
Ik heb zelf de foto van Project One op Qlimax op canvas laten drukken, heb alle bekende bedrijven nagekeken en http://www.bestecanvas.nl/ was de goedkoopste. Ook nog eens goede kwaliteit en snelle leveringwrote:Ik wil ook graag die foto van Headhunterz op canvas laten drukken. Aangezien een aantal van jullie dit al hebben laten doen, waar kan je de mooiste canvas laten maken voor een betaalbare prijs?
Dan kom ik buurtenwrote:Bierwrote:Wat nemen jullie mee?
-
DHardtraxxer
- 208 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Ben ik weer. Kan die foto van headhunterz die op boxen staat niet vinden op facebook! Heeft iemand hem toevallig nog en wil die hem opsturen?
Achterhaal welke fotograaf de foto gemaakt heeft en mail die gene. FB kwaliteit voor een canvas zal minder mooi gaan worden.wrote:Ben ik weer. Kan die foto van headhunterz die op boxen staat niet vinden op facebook! Heeft iemand hem toevallig nog en wil die hem opsturen?
Al op zijn FB gekeken?wrote:Volgens mij is het een foto van Michel van Rossum of niet?
Iemand die hier meer over weet of kan bevestigen ?

JA PROJECT ONE RETURNS??/?? TJOEK TJOEK TUUUTUUUUU HYPETRAIN