Hoe upload je een afbeelding?wrote:Iemand die hier meer over weet of kan bevestigen ?
Staat ook dat frequencerz het anthem maakt namelijk!?
Hoe upload je een afbeelding?wrote:Iemand die hier meer over weet of kan bevestigen ?
Foto aanklikken, rechtermuisknop, ''adres van afbeelding kopieren", maak een bericht aan, control v, selecteer de link, klik bovenaan op Img, klaarwrote:zag ik idd ook op facebook. Heb ook geen idee hoe ik het moet uploaden. Betwijfel of het allemaal wel echt is.
Klopt, want dat is ook al gelektwrote:freqz anthem zie ik wel gebeuren
Is volgens mij in de andere afbeelding ook zowrote:Showtek? Headhunterz solo?
Edit: Het woord rewritten is kleiner dan het woord history in die van freqz anthem?
wrote:Foto aanklikken, rechtermuisknop, ''adres van afbeelding kopieren", maak een bericht aan, control v, selecteer de link, klik bovenaan op Img, klaarwrote:zag ik idd ook op facebook. Heb ook geen idee hoe ik het moet uploaden. Betwijfel of het allemaal wel echt is.
Onder elkaar is dat logisch, maar zoals het op die andere staat vind ik het gewoon lelijk.wrote:Is volgens mij in de andere afbeelding ook zowrote:Showtek? Headhunterz solo?
Edit: Het woord rewritten is kleiner dan het woord history in die van freqz anthem?
Denk indd dat die van Frequencerz fake is en gewoon knip en plak werk is. Het font van "2017" achter "Defqon.1 anthem" is ook anders als dat van "Defqon.1 anthem".wrote: Edit: Het woord rewritten is kleiner dan het woord history in die van freqz anthem?
Edit: staat hierboven alwrote:Onder elkaar is dat logisch, maar zoals het op die andere staat vind ik het gewoon lelijk.wrote:Is volgens mij in de andere afbeelding ook zowrote:Showtek? Headhunterz solo?
Atmozfears & TAFKAE???wrote:Dacht eerder aan dat Atmozfears het Defqon anthem zou gaan maken dit jaar
Nouja, op zich een duidelijk patroonwrote:Werd alweer een mooie theorie tegenaan gegooid:
Coone stond op de closing in 2013, kreeg anthem in 2014.
Ran-D sloot af in 2014, kreeg anthem in 2015.
Bass Modulators sloot af in 2015, kreeg anthem in 2016.
2016 werd afgesloten door Frequencerz, vul maar in
Zou inderdaad kunnen. Alleen zou het in dit geval ook Atmozfears kunnen zijn. Aangezien het afgelopen jaren ook niet de artiest is geworden die letterlijk als laatste draaide.wrote:Nouja, op zich een duidelijk patroonwrote:Werd alweer een mooie theorie tegenaan gegooid:
Bullshit.wrote:Werd alweer een mooie theorie tegenaan gegooid:
Heeft hem al eens gemaakt dus die kan je afschrijven.wrote:In onze vrienden groep raden wij al jaren de defqon anthem maker aan de hand van de qlimax line up van het half jaar ervoor. De afgelopen jaren is dat altijd uitgekomen. We dachten nu aan Brennan-Heart of frequencerz. We zullen zien. Het is nu nog wat vroeg gezien de jaren hiervoor.
My time to call bullshit!wrote:Heeft hem al eens gemaakt dus die kan je afschrijven.wrote:In onze vrienden groep raden wij al jaren de defqon anthem maker aan de hand van de qlimax line up van het half jaar ervoor. De afgelopen jaren is dat altijd uitgekomen. We dachten nu aan Brennan-Heart of frequencerz. We zullen zien. Het is nu nog wat vroeg gezien de jaren hiervoor.