Zo bedoelt ie het niet
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Hij bedoelt gecentreerd met je bed. Nu lijkt die rechts uitgelijnd. En wie de fuck gebruikt er nu rechts uitlijnen. 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
En dan lopen mensen tegen mij te zeuren als ik kritiek op iets heb

Dat is geen kritiek, dat is gewoon autisme.wrote:En dan lopen mensen tegen mij te zeuren als ik kritiek op iets heb![]()
Misschien hangt hij nu wel precies in het midden van de totale breedte van zijn kamer, who cares?wrote:Hij bedoelt gecentreerd met je bed. Nu lijkt die rechts uitgelijnd. En wie de fuck gebruikt er nu rechts uitlijnen.
View on YouTubewrote:Misschien hangt hij nu wel precies in het midden van de totale breedte van zijn kamer, who cares?wrote:Hij bedoelt gecentreerd met je bed. Nu lijkt die rechts uitgelijnd. En wie de fuck gebruikt er nu rechts uitlijnen.
De 3de zin was maar een grapje.wrote:Misschien hangt hij nu wel precies in het midden van de totale breedte van zijn kamer, who cares?wrote:Hij bedoelt gecentreerd met je bed. Nu lijkt die rechts uitgelijnd. En wie de fuck gebruikt er nu rechts uitlijnen.
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 19 hours ago
Precies en dat is het ook in dit gevalwrote:
Misschien hangt hij nu wel precies in het midden van de totale breedte van zijn kamer, who cares?
-
AHardtraxxer
- 134 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
Beste feest ooit..
-
K
Mooie bumpwrote:Beste feest ooit..
dan heb je vast nog niet veel feestjes gehadwrote:Beste feest ooit..
Hoezo? Ga gemiddeld 2 keer per maand naar een feest en Defqon is voor mij vaak weer t beste feest van t jaar. Zo gek is dat toch niet?wrote:dan heb je vast nog niet veel feestjes gehadwrote:Beste feest ooit..
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ik heb er al 15 feesten op zitten maar defqon weekend komt zeker niet in mijn top 3 voor. Daarvoor waren XQ B-front, dominator en Airforce veel te goed voor.. ik weet niet waar jij natuurlijk je totaal beleving op baseert maar ik denk dat dat voor meerdere geld dat dit niet de 'beste' was.wrote:Hoezo? Ga gemiddeld 2 keer per maand naar een feest en Defqon is voor mij vaak weer t beste feest van t jaar. Zo gek is dat toch niet?wrote:dan heb je vast nog niet veel feestjes gehadwrote:Beste feest ooit..
Er is verder niks mis met defqon, was gewoon een ontzettend gaaf weekend.
Qua muziek was ik echt meer dan tevreden, het was voor mij vooral de gezelligheid
Qua muziek stak X-Qlusive B-Front er ver boven uit tot nu toe 
Jij gaat vast elk weekend naar feesten ofniet... echt super gaafwrote:dan heb je vast nog niet veel feestjes gehadwrote:Beste feest ooit..
Man man man wat triest weer dit
ik ga bijna nooit zelfswrote:Jij gaat vast elk weekend naar feesten ofniet... echt super gaafwrote:dan heb je vast nog niet veel feestjes gehadwrote:Beste feest ooit..![]()
En dan over iemand anders zeggen dat hij wss weinig feestjes heeft gehad omdat ie Defqon het beste feest ooit vind.. droeftoeterwrote:ik ga bijna nooit zelfswrote:Jij gaat vast elk weekend naar feesten ofniet... echt super gaafwrote:
dan heb je vast nog niet veel feestjes gehad![]()
Overigens was dit wel weer hèt weekend v/h jaar voor mij
Rustig aan he, hij is wel op EDC Las Vegas geweest 
wrote:Rustig aan he, hij is wel op EDC Las Vegas geweest
-
N
- 5 posts member since 2016
- last seen Feb 2017
Zullen er nog meer sets op YouTube komen van deze editie?