Zo mooi om Headhunterz zo te zien genieten.
Was echt mn beste partydag ooit
Waar heb je die foto vandaan?wrote:Zo gezegd, zo gedaanwrote:Zijn er nog mooie wallpapers gemaakt van Headhunterz?
Zit eraan te denken om dat moment op canvas te drukken![]()
Headhunterz zijn eigen Facebook, even door z'n recente foto's scrollen.wrote:Waar heb je die foto vandaan?wrote:Zo gezegd, zo gedaanwrote:Zijn er nog mooie wallpapers gemaakt van Headhunterz?
Zit eraan te denken om dat moment op canvas te drukken![]()
Bij mij ook weer, alleen vind ik het geen depression te noemen. Wel echt ontiegelijk aan het nagenieten zegwrote:Defqon post depression is weer actief![]()
Was echt mn beste partydag ooit
Dit! Geen idee of ik het al eens gezegd heb, maar van al m'n 6 keer Defqon was dit na die van 2009 toch wel de meest onvergetelijkewrote:Bij mij ook weer, alleen vind ik het geen depression te noemen. Wel echt ontiegelijk aan het nagenieten zegwrote:Defqon post depression is weer actief![]()
Was echt mn beste partydag ooit![]()
Thankswrote: Headhunterz zijn eigen Facebook, even door z'n recente foto's scrollen.
wrote:Heb me echt dood gelachen bij het Power Hour. Volgend jaar weer
Fijn dat ze je weer levend hebben gekregen.wrote:Heb me echt dood gelachen bij het Power Hour. Volgend jaar weer

Lijkt misschien scheef maar hij is echt recht hoorwrote:Waarom hangt ie zo scheef boven je bed :p