Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Grim schreef:
juich verhaal

Stonden jullie op de linker heuvel en dan ongeveer vooraan bij het podium? Er stond een groepje Belgen helemaal los te gaan toen de muziek even stil viel. Dat bleek later om de 3-0 voorsprong te gaan :P

De hele linker heuvel stond vol Belgen xd
Ik stond ook links achteraan met een hele hoop walen, de match te volgen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feest, leuke acts gezien, etc etc etc.

Dit wilde ik nog wel even kwijt... heb op PF eventjes een waardering geschreven onder de pagina van Lip DJ.

"Hoe haalt een beginnende DJ het in zijn hoofd om te doen wat Lip op Defqon deed...­ ongelofelijk.­ Koptelefoon alleen op tijdens zogenaamde 'mixmomenten', nooit om een plaat gelijk te leggen o.­i.­d.­, alleen maar naar de linker CDJ kijken, er was een kickswitch terwijl hij beide handen in de lucht had en als klap op de vuurpijl was er na elke track een heel korte stilte waarin de CDJ oversprong naar de volgende track op de CD.­ Voor wie het nog niet snapt: die set was vooraf gemaakt, en in losse tracks op 1 cd gebrand...­ in plaats van live te mixen.­

Ohja en als klap op de vuurpijl ook nog in talloze tracks knippen om mid-intro's minder lang te maken, waardoor de drive in de set minder werd.­

In 1 woord waardeloos dus.­"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Grim schreef:
juich verhaal

Stonden jullie op de linker heuvel en dan ongeveer vooraan bij het podium? Er stond een groepje Belgen helemaal los te gaan toen de muziek even stil viel. Dat bleek later om de 3-0 voorsprong te gaan :P


Nee, wij stonden middenachteraan, juist rechts van die wagen met de rode draak op. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:29 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Mooi feest, leuke acts gezien, etc etc etc.

Dit wilde ik nog wel even kwijt... heb op PF eventjes een waardering geschreven onder de pagina van Lip DJ.

"Hoe haalt een beginnende DJ het in zijn hoofd om te doen wat Lip op Defqon deed...­ ongelofelijk.­ Koptelefoon alleen op tijdens zogenaamde 'mixmomenten', nooit om een plaat gelijk te leggen o.­i.­d.­, alleen maar naar de linker CDJ kijken, er was een kickswitch terwijl hij beide handen in de lucht had en als klap op de vuurpijl was er na elke track een heel korte stilte waarin de CDJ oversprong naar de volgende track op de CD.­ Voor wie het nog niet snapt: die set was vooraf gemaakt, en in losse tracks op 1 cd gebrand...­ in plaats van live te mixen.­

Ohja en als klap op de vuurpijl ook nog in talloze tracks knippen om mid-intro's minder lang te maken, waardoor de drive in de set minder werd.­

In 1 woord waardeloos dus.­"

Haha die oversprong momentjes vielen mij ook al op :lol: :lol: :lol:
Wsl wou die nu zekerheid aangezien die vorig jaar een aantal foutjes maakte. Bij Fantasy Island was het ook niet altijd strak. Maarja dit soort acties zijn natuurlijk een schande voor het dj vak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Die kan dan wat mij betreft zijn biezen wel pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat slecht >.< tering...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whaha, doe dan tenminste zoiets niet op cd's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paar tracks bij Lip DJ geweest en vroeg me inderdaad al af wat die rare onderbrekingen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lip DJ bij een feestje bij mij in de buurt ook eens gezien, en dit viel me toen ook op, weet ik nu dus dat hoe dat kwam.

Trouwens een vraagje over een track die Adaro draaide op zondag. Hij had de tekst 'rellen in de hel' hierin gemixt met een nummer, waarvan ik de melodie wel herken, maar niet op de naam van het nummer kom. Dit nummer zit ook in de livestream op Facebook op ongeveer 17:00 min van Adaro. Iemand die weet welke het is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houdoe en bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Trouwens een vraagje over een track die Adaro draaide op zondag. Hij had de tekst 'rellen in de hel' hierin gemixt met een nummer, waarvan ik de melodie wel herken, maar niet op de naam van het nummer kom. Dit nummer zit ook in de livestream op Facebook op ongeveer 17:00 min van Adaro. Iemand die weet welke het is?


Vocals komen uit de track EZG - Rellen in de Hel is gereleased op het label van STEEN en de track waar die overheen ligt is Typhoon - The Master ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Dit jaar op de vrijdag eens echt vroeg vertrokken vanuit Utrecht, nog wat mensen op gepikt in Leusden en door. Parkeren ging soepel en vlug maar wat was het het al druk joh :huh:

Stoeltje erbij gepakt en in de zon bier gedronken maar mensen zijn echt kudde dieren, er begonnen er een paar te lopen rond half 2 en de hele mensenmassa kwam in beweging waardoor iedereen hutje mutje stond. De brug was geniaal dit keer het die zig zag baan aan de zijkant, dit heeft aardig wat spierpijn bespaard. De groep bestond uit 21 mensen dit jaar dus niet eens geprobeerd om veld 2 of 3 te bereiken maar ons meteen een flinke plek toegeëigend op veld 4 naast de toiletten :thumbup:

Heel gezellige pre-party met als heel dikke hoogtepunt Angerfist & Partyraiser, dat heb ik zaterdag flink gevoelt. Het geluid waar wij stonden waar dikke prima maar heb al begrepen van meerdere dat het af en toe drama was.

Met veel zin naar de Main begeven voor Luna & Isaac, wow voor de main/mwah voor de set. Nog voor Dr Rude kon beginnen zijn we naar P&D gelopen, man man wat was dit genieten zeg!! De sfeer zat er voor zo vroeg echt enorm goed in. Weer terug naar de main voor een uurtje euphorie bij Sound Rush :thumbsup:

Van de oude klappers van DHHD direct doorgestoken naar mijn favo act van de dag: N-Vitral, ook hierover weer veel klachten gelezen over het geluid maar waar wij stonden (voor de regie) was het prima. Wat een album, wat een kicks en Getverherrie als laatste plaat heeft mij aardig wat energie gekost. Eigenlijk was mijn planning om naar Regain te gaan maar door de regen lekker snel terug gelopen naar de Magenta voor A.S.Y.S. en een heel stuk van Danielle Mondello. Ook hier was de sfeer echt steen goed en zelfs de mensen die kwamen schuilen bleven hangen merkte ik.

Angerfist Live was in mijn ogen drama..Slecht geluid, veel te standaard set (wel originele Fury :thumbup:) en onwijs druk/heet. Werd zelfs onwel binnen door de drukte/hitte dus bij de eerste klanken van Caveman naar buiten gevlucht. Wederom beland bij de Magenta door de regen en nu stond Dana er. Hier gebleven omdat ik Luna graag wilde zien hier maar die zorgde er voor dat ik bang was voor een drama set. Hij begon namelijk helemaal niet aan een Early set maar zijn standaard Classic set, gelukkig had hij het zelf snel door (of het werd hem vertelt) want de platen werden al snel een stuk ouder (met hier en daar een classic plaatje).

Na een halve middag/avond Magenta maakte ik de grootste fout van het weekend: Rebelion :lol: Wat een ongeïnspireerde bagger, in die platen zit echt 0 samenhang en draait het alleen maar om trommelen, bah

Gelukkig begon B-Front op de main dus daar de rest van de avond genoten (doe gewoon alsof RR niet is gebeurt).

Eindshow :love:

Op de Afterparty na AMF (Psyko Punkz) verbazingwekkend genoten van Triple T, Tatanka die opent met Africa nou dan heb je mij al snel in de party modus :yay: Ook Hard Driver kon mij zeer bekoren maar 02:15 hielden mijn benen het toch echt voor gezien.

De helden van die avond: 4 Belgen die mij hebben betaalt in munten om met hun een spelletje te doen. Ik moest ergens in de tent gaan staan, degene die mij als eerst vond zou een biertje krijgen van de andere 3. Waarom ik? Droeg een rood/wit gestreept shirt dus we speelde Waar is Wally :lol: :lol: !!

Heerlijk uitgeslapen op zondag, zelfs zo lang dat ik Cyber heb gemist :cry: xd Snel aangekleed en naar de UV gelopen waar voor de laatste maal Psyko Punkz als duo optreden zou en ja hoor plens bui!! Dikke pluspunten voor de mensen achter de bar die meteen kwamen aanlopen met dozen vol poncho's :thumbsup: Het doorbreken van de zon en de sfeer zorgde voor een in mijn ogen hele leuke set met een hard applaus voor Sven op het einde (Psyko Foundation Tha Playah Remix :yay: ). Kiezen tussen heerlijk in de zon staan met bier of lopen naar een tent, de zon won het en zelfs Frontliner kon niets veranderen aan mijn enorme glimlach :D Deze werd alleen maar groter door de euforische set van DBSTF

Na het begin van Blademasterz snel doorgelopen naar de Gold voor Art of Fighters Wat een geluid daar zeg :drool: Hierna nog even gestopt bij Activator (Equinsu Ocha :worship: ) en doorgelopen naar de Blue voor B-Freqz. Ondanks dat het al later op de dag was en iedereen toch flink moe ging me het een partij los. Tuurlijk kwamen alle bekende hits langs maar hoogtepunt voor mij de nieuwe B-Freqz (B-Freqz Crew?)

Eerste hoogtepuntje van de zondag: Menace II Society :drool: :love: Niet alleen het mixwerk en de plaatkeuze van Angerfist maar vooral het losgaan van Radical Redemption/Crypsis/Act of Rage & Miss K8 naast ons maakte het tot een geweldig laatste uur.

The Closing...Net als vele andere heb ik arm in arm gestaan met vrienden en rolde er bij vele tranen van plezier/vreugde/vermoeidheid over de wangen bij het horen van de klanken van Dragonborn. Iemand anders ook opgevallen dat Technoboy de Low Gain steeds verdraaide waardoor de bassen enorm bromde?

Atmozfears deed waar hij goed in is :thumbup: wel jammer dat hij niet Hate draaide. Heerlijk genoten van Frequencerz voor mij is dat precies de Raw die ik waarderen kan, vooral The World, Today and Beyond (Lars Min Edit) en de nieuwe B-Freqz!!

Prachtige Endshow weer!! Al met al echt een geweldig weekend gehad met een relaxte plek op de camping, geweldige stages met bijna overal goed geluid, leuke setjes en vooral heel veel lol

Nog 1 hele dikke plus voor Dirk: Wat had je een geweldig shirt (Hont) aan zondag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 16:43 
 

ErikZ schreef:
De helden van die avond: 4 Belgen die mij hebben betaalt in munten om met hun een spelletje te doen. Ik moest ergens in de tent gaan staan, degene die mij als eerst vond zou een biertje krijgen van de andere 3. Waarom ik? Droeg een rood/wit gestreept shirt dus we speelde Waar is Wally :lol: :lol: !!


Wauw :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahah dat zijn wel leuke momenten altijd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Whaha, doe dan tenminste zoiets niet op cd's :lol:


je kan t wel op cd doen...maar maak er dan geen losse tracks van :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 18:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg weer metersdik kippenvel bij t kijken naar de eindshow :worship: :surrender: :cry: :loving:
Dit is denk ik de mooiste en beste eindshow die ik gezien heb. Dat vuurwerk vanaf de 2e climax bij Gravity is echt niet normaal hoe vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan hem niet eens terugkijken omdat 'ie maar blijft laden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Kan hem niet eens terugkijken omdat 'ie maar blijft laden. :(

Dit probleem heb ik ook, en ik kan er echt níét tegen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijke eindshow, met geweldige tracks, ik heb geen seconde spijt gehad dat ik niet naar vazard ben gegaan!
Die van andy svge & audiotricz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahhaa mooie zondag gehad! Maatje had meegedaan met die vrijwilligersdag en ik kreeg zijn zondagsticket aangezien hij al een weekend ticket had. Meerdere vrienden bleven op de camping slapen, en aangezien de beveiliging op zondag niet zo streng was besloot ik om de gok te nemen.

Eenmaal aangekomen op het terrein belde ik een vriend op en die nam mij mee naar zijn tent (veld 5) en inderdaad, geen beveiliging te zien dus kon gewoon doorlopen. Het mooie was dat ik de buren ook kende, namelijk Ramon038. Spullen in de tent gelegd en doorgegaan naar het terrein, laatste 20 minuten van Jones gezien in de Magenta. Daarna wat andere vrienden opgezocht in de Black bij Evil Activities. Dit had ik na 5 minuten wel gezien en besloten om naar de Indigo te gaan waar The Machine moest draaien. Raw Alliance was nog bezig, maar dit vond ik niet echt heel erg bijzonder om het maar zacht uit te drukken. The Machine had trouwens wel een leuke set. Daarna kwam er een vriend naar mij toe die blijkbaar nog een bandje over had voor de camping, deze om mijn pols gedaan en met een aansteker aan elkaar gebrand.

Daarna door naar de set van Limewax, wauw wat een set! :loving: We besloten om weer ff naar de camping te gaan, wat te drinken, kletsen en te eten. Heel veel leuks was er toch niet bezig. Menace II Society stond op het programma, en die moest ik persé zien. Super strak mixwerk en vet om die oude platen weer eens te horen (overigens niet alleen platen van Angerfist maar ook van Dione onder andere) jammer dat het geluid in het midden niet super goed was, maar misschien hadden we wat verder naar voren moeten gaan. Ook de Defqon Legends en Bass Modulators sloegen we over, waarvan ik spijt heb dat ik Defqon Legends heb overgeslagen maar goed. Frequencerz vond ik helaas een beetje standaard. Daarna waren de afters wel fucking mooi haha, vooral die in de bioscoop. Van Hardstyle naar Frenchcore en weer terug naar de Hardstyle. Om 3 uur besloten we terug te gaan naar de tent. Aangezien ik liever met in een eigen tent lag ging ik met m'n vage bakkes opzoek naar een tent op een ander veld, ik zag een lege tent staan en besloot om deze mee te nemen. Daarna goed geslapen en na een ontbijntje op de camping besloten we rond half 12 weer naar huis te keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:17 
 
Artiest

Man man, wat een eindshow :love: Stond zaterdag aardig vooraan dus heb van show zelf niet heel veel mee gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:17 
 
Hardtraxxer

Waaauw bijna tranen van geluk en overal kippenvel bij het terug kijken van de eindshow! (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YouTube werkte eindelijk mee en
dennisje030 schreef:
Waaauw bijna tranen van geluk en overal kippenvel bij het terug kijken van de eindshow! (L) (L)


Ik wil weer terug. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:26 
 
Hardtraxxer

Lunatic schreef:
Man man, wat een eindshow :love: Stond zaterdag aardig vooraan dus heb van show zelf niet heel veel mee gekregen.


Stond ook helemaal links vooraan dus niet veel mee gekregen uiteindelijk... volgende keer mooi een plekje wat meer naar achteren zoeken dat weet ik wel :$
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten