Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

Goedemiddag!­ Heeft iemand hier nog een filmpje van de afterparty in de bioscoop van veld 4 zondagnacht? alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Hoezo werd hij afgekapt?

Omdat we persee naar de red moesten om kwart voor 8 al...


Wat stond Raw Alliance te doen op de indigo, of ja die 2 vrouwen, ik zag een donkere vrouw alleen maar op de laptop bezig (facebook kijken ofzo>?) en die andere meid mocht volgens mij ook een nummertje mixen maar verder?

Mis ik iets of is het echt zo droevig als het er uit zag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Miwer schreef:
Hoezo werd hij afgekapt?

Omdat we persee naar de red moesten om kwart voor 8 al...


Wat stond Raw Alliance te doen op de indigo, of ja die 2 vrouwen, ik zag een donkere vrouw alleen maar op de laptop bezig (facebook kijken ofzo>?) en die andere meid mocht volgens mij ook een nummertje mixen maar verder?

Mis ik iets of is het echt zo droevig als het er uit zag..


Wanneer er een laptop staat mag ik toch hopen dat je begrijpt dat het een 'LIVE-Act' is.

Ben wel benieuwd hoeveel man hier nou stond en wat ze zoal draaide
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Indigo was goed gevuld. Kende er bijna geen tracks van en het klonk me allemaal wat te simpel en geforceerd, maar kon er wel op los gaan en de rest van de aanwezigen leek het allemaal wel goed te vinden.

Het zag er alleen wel knullig uit want in een half u tijd heb ik een van de dame die (met gezicht naar de stage toe gezien) links van de man stond maar 1x een track zien mixen en die dame rechts (de donkere) was met een laptop bezig, ik vermoede misschien iets met effecten ofzo maar goed die man was het grootste gedeelte van de set echt bezig en die andere twee stonden een beetje ongemakkelijk los te gaan.

Nja ik heb het een kans te gegeven, maar ik vond het nog niet voor herhaling vatbaar. Misschien volgend jaar eerst maar eens in de purple laten terug komen. Dan vind ik een Blackburn op de Indigo veel logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:51 
 
Hardtraxx Elite

Zijn er nog mooie wallpapers gemaakt van Headhunterz?
Zit eraan te denken om dat moment op canvas te drukken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dan vind ik een Blackburn op de Indigo veel logischer.


Vind Blackburn niet bepaald onder de noemer "Extra Raw" vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Persoonlijk vind ik deze heel erg vet! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Zijn er nog mooie wallpapers gemaakt van Headhunterz?
Zit eraan te denken om dat moment op canvas te drukken :D


Oeps vergeten te quoten, zie hierboven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Is die ook in hoge kwaliteit te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
RTM93 schreef:
Dan vind ik een Blackburn op de Indigo veel logischer.


Vind Blackburn niet bepaald onder de noemer "Extra Raw" vallen.


Phuture Noize en Prefix & Density zijn dat toch bijvoorbeeld ook niet, maar die stonden er ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:09 
 
Hardtraxxer

Wtf waren Deepack aan het doen dan bij de magenta...
Ze staan op de zaterdag magenta (2000-2005) en dan hoor ik zowat alleen maar 2008-2011 platen :thumbdown:
Had al wel vaker hier gezien dat ze dit doen op "early" stages, maar waarom doen ze niet gewoon wat er van die stage verlangt wordt :list:
De sfeer zat er wel gewoon goed in, maar ik kan me voorstellen dat er bepaalde mensen naar hun wouden voor een echte early hardstyle set, maar dat ze alleen maar classics gaan draaien. Zelfs fk Wake Up en Kings Of The Underground :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Is die ook in hoge kwaliteit te vinden?


Geen idee heb hem van de insta van heady geplukt. Staat verder ook niet bij wie de maker is van de foto vgm
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Wtf waren Deepack aan het doen dan bij de magenta...
Ze staan op de zaterdag magenta (2000-2005) en dan hoor ik zowat alleen maar 2008-2011 platen :thumbdown:
Had al wel vaker hier gezien dat ze dit doen op "early" stages, maar waarom doen ze niet gewoon wat er van die stage verlangt wordt :list:
De sfeer zat er wel gewoon goed in, maar ik kan me voorstellen dat er bepaalde mensen naar hun wouden voor een echte early hardstyle set, maar dat ze alleen maar classics gaan draaien. Zelfs fk Wake Up en Kings Of The Underground :sick:


Viel mij ook op inderdaad. Wij waren onderweg naar de Indigo, hoor ik daar ineens King of the Underground van die stage komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mensen die toevallig beeldmateriaal hebben van when winter comes? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nog hulde voor High Voltage trouwens dat hij Formula op de after draaide :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Nog hulde voor High Voltage trouwens dat hij Formula op de after draaide :D :worship:

Sowieso!!! Hoogte puntje van de After.

Gewoon formula en de VIP Edit in 1 etmaal horen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:08 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Miwer schreef:
Hoezo werd hij afgekapt?

Omdat we persee naar de red moesten om kwart voor 8 al...


Dat was gewoon een klote actie van de geluidstechnicus :mad: en het was pas 19.43u. Bij de Gold draaide ze nog wel een paar minuten tot 19.45u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Basshunterzz schreef:
Nog hulde voor High Voltage trouwens dat hij Formula op de after draaide :D :worship:

Sowieso!!! Hoogte puntje van de After.

Dat hij "everybody's a suspect" teasede kwamen er gelijk een paar vrienden aangerend ja :P Geniaal moment :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nog hulde voor High Voltage trouwens dat hij Formula op de after draaide :D :worship:


Liep op dat moment net de Blue in vanaf de camping, geniaal momentje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nog hulde voor High Voltage trouwens dat hij Formula op de after draaide :D :worship:


Toen was ik net naar de wc :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ShatterDJ schreef:
Wtf waren Deepack aan het doen dan bij de magenta...
Ze staan op de zaterdag magenta (2000-2005) en dan hoor ik zowat alleen maar 2008-2011 platen :thumbdown:
Had al wel vaker hier gezien dat ze dit doen op "early" stages, maar waarom doen ze niet gewoon wat er van die stage verlangt wordt :list:
De sfeer zat er wel gewoon goed in, maar ik kan me voorstellen dat er bepaalde mensen naar hun wouden voor een echte early hardstyle set, maar dat ze alleen maar classics gaan draaien. Zelfs fk Wake Up en Kings Of The Underground :sick:


Viel mij ook op inderdaad. Wij waren onderweg naar de Indigo, hoor ik daar ineens King of the Underground van die stage komen :lol:


Ik heb zelfs Bitch daar vandaan gehoord, SCHANDALIG. Serieus hoe haal je het in je hoofd om op een duidelijk aangegeven area 01'05' zulke muziek te draaien? Is hetzelfde als wanneer ik kaarten voor Rihanna in concert koop en dan een Koos Alberts of Peter Beense te horen krijg van haar. :thumbdown: Zeg dan gewoon tegen de organisatie dat je niet niet meer wilt/kunt en het is allemaal duidelijk toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nog hulde voor High Voltage trouwens dat hij Formula op de after draaide :D :worship:

Dat was wel ff vet ja. :D
Een van de weinige leuke nummers op de after (waar ik bij was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opgelet: Veel te lange tekst. xd Zorg dat je eten en drinken bij je hebt voor je begint met lezen.

Wat was het weer een ongelofelijk weekend. Goede plaatsen op camping 5, direct rechts van de ingang op dat kleintje veldje. We konden als eerste dat stuk op en direct een grote cirkel gemaakt aangezien we met 18 waren met 2 party tenten in het midden. Nooit echt last gehad van de regen op de camping. :D

Preparty was redelijk standaard, goed vermaakt. Zaterdag begon het echte werk. Op tijd opstaan en deftig ontbijten om rond 11u onmiddellijk bij Geck-O te starten. Ideaal setje van deze man om aan een lange dag te beginnen. De sfeer zat er al dik in en het geluid was ook uitstekend. Geck-O draaide ook nog Luna - Unlocked. Eerste keer dat ik die live hoorde, wat was dat vet. :yay: Beetje twijfel tussen D&R en P&D maar uiteindelijk toch maar voor P&D gekozen. Geen seconde spijt van gehad.

Na P&D richting de red voor Sound Rush en ook daar weer uitstekend vermaakt. Na Sound Rush rustig wat gaan en rondkijken en stilletjes richting de blue voor Regain. Het was voor mij alweer best lang geleden dat ik naar een setje van Regain ben geweest dus dat moest er ook maar weer eens van komen. Zoals eerder hier gezegd was dit ook dik in orde. Een kwartiertje voor Regain klaar was begon ik me niet zo goed te voelen in de maag/darm streek dus ben toen in mijn eentje naar de tentjes bij de eetstanden gegaan om daar eventjes te zitten.

Helaas begon toen de ellendige regen dus heb ik er een dikke 2 uur gezeten. :D In die tijd wat praatjes gemaakt met ander volk dat er was. De white was ook lichtjes te horen vanwaar ik zat dus ook daar nog een beetje mee kunnen vermaken gedurende die 2+ uur.

Gelukkig was de regen zo goed als gedaan toen het tijd was voor Main Concern. Maximaal herstelt na de lange pauze en hier dus onverantwoord hard staan maaien. We hadden immers genoeg plaats midden achteraan om dit te kunnen doen. :D Het lange applaus op het einde van de set was meer dan verdiend. Kan al niet wachten tot CRAFT om Main Concern terug te zien.

Rustig wat drinken, bekomen en langzaamaan richting de blue voor Delete VIP. Ook dit was weer lomper dan lomp. Eerste keer Delete VIP voor mij. Ik had er al veel over gehoord en enkele filmpjes gezien dus de verwachtingen lagen hoog maar deze werden zeker en vast ingelost. Hierna eventjes gerust in de big chill en nog de laatste 10 minuten van Hardstyle Mafia meegepakt.

Hierna kwam uiteraard Vazard. Ook hier wéér midden achteraan mijn tuin materiaal bovengehaald en alles gesnoeid en gemaaid in de nabije omgeving. De groendienst van Biddinghuizen was me zeer dankbaar. De laatste 10 minuten waren wel best zwaar. Ik was echt stik kapot maar zodra je die kicks hoort en de mensen rondom je keihard ziet raggen heb je geen andere keus dan ook mee te doen. ^^

Voor het weekend begon was ik nog van plan om een redelijk deel van de afterparty mee te pakken maar dit is er dus niet van gekomen. Na Vazard rechtstreeks naar de camping en daar nog chill gezeten met ongeveer de helft van onze groep. De andere helft ging namelijk wel naar de afterparty.

Zondag was een beetje in het water gevallen aangezien ik daardoor toch enkele acts gemist heb die ik wou zien (Noisecult & Cyber). In het begin, nadat het gestopt was met regenen, voor het overgrote deel op de magenta gestaan. Zoals gewoonlijk weer een goede sfeer en leuke muziekjes. :) Er stonden best veel (5-10) 35-40+ mensen bij ons in de buurt op de Magenta. Leuk om te zien dat zij ook nog gewoon een weekendje Defqon meepakken en zich vermaken op de muziek uit hun 'jonge' jaren. ^^

Toen Blademasterz ging beginnen richting de UV gegaan. Zoals eerder vermeld is Brennan Heart kansloos vanwege het draaien van Lose My Mind en Wake Up terwijl hij als Blademasterz geboekt staat. Deze man staat dus voor de rest van het jaar op de negeer lijst. Ook jammer dat het overgrote deel dan ook nog blij gaat meedoen met deze platen en hij dit dus ook gaat blijven draaien tenzij iemand van hoger af er strenger op gaat toekijken. Hierna was het tijd voor Noisecontrollers. Voor deze man een eventjes een beter plaatsje gezocht in het publiek en daar weer lekker genoten. Juist nadat Solar gedaan was kwam de zon door, prachtig moment was dat. Toen deze set gedaan was rechtstreeks door naar de indigo voor Freakshow. Zoals eerder vermeld was het hier weer lomp raggen tot de planken in splinters uiteen vlogen.

Had op voorhand al de namen van de Defqon legends doorgekregen van iemand die niet op Defqon was dus vlug nog even een stuk pizza nemen en rechtstreeks door naar de red. Toen eerst enkel The Prophet en Technoboy werden aangekondigd was ik wel wat teleurgesteld. Toen ik het begin van Dragonborn hoorde werd ik toch terug enorm blij. Hoe het setjes was kun je van de andere al 5x lezen. :P De set was best wat uitgelopen en we waren met onze groep, als Belgen zijnde, om de paar minuten aan het kijken hoe de wedstrijd van de Rode Duivels ging. Na de 10de minuut werd er alreeds gescoord en doordat de set wat was uitgelopen was het praktisch volledig stil wanneer onze groep plots helemaal blij begon te roepen en springen. :lol: Daarna kwam Atmozfears, dit was redelijk standaard. Als afsluiter Frequencerz die redelijk in het begin 'Philippe Rochard - The world (Frequencerz remix)' en 'Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)' draaiden. Meters kippenvel bij deze back-to-back combo. :loving:

Aan iedereen die dit helemaal heeft gelezen, proficiat. Aan iedereen die dit gedeeltelijk of niet heeft gelezen, ook proficiat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
juich verhaal

Stonden jullie op de linker heuvel en dan ongeveer vooraan bij het podium? Er stond een groepje Belgen helemaal los te gaan toen de muziek even stil viel. Dat bleek later om de 3-0 voorsprong te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Als afsluiter Frequencerz die redelijk in het begin 'Philippe Rochard - The world (Frequencerz remix)' en 'Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)' draaiden. Meters kippenvel bij deze back-to-back combo. :loving:


Ik kreeg oprecht kippenvel bij die combo.. wauw
Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten