Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 22 days ago
BuzzLightyear wrote:YouTube werkte eindelijk mee en
dennisje030 wrote:Waaauw bijna tranen van geluk en overal kippenvel bij het terug kijken van de eindshow! (L) (L)
Ik wil weer terug. :cry:
Hier nog 1.... man ik kan blijven kijken naar deze eindshow :love:
I
Hardtraxxer
160 posts member since 2013
last seen Feb 2021
WAT. EEN. EINDSHOW. :loving: Oprecht de beste eindshow die ik ooit heb meegemaakt! Wordt heel lastig om hier de komende jaren over heen te gaan, die tracks van de Dragonblood EP zijn absurd goed :love: :drool:
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Beste eindshow die ik tot nu toe heb gezien :woot: Super vet dat ze "bijna" allemaal nieuwe tracks hebben gebruikt en daarmee meteen een nieuwe EP hebben neergezet :thumbsup:
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Zeker een van de vetste die ik heb meegemaakt

Heel gaaf hoe ze met dat piano gepingel en de lichten spelen met wolfpack :woot:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Woooooww.. ik zie dat ik de helft heb gemist zaterdag :x xd

De vetste eindshow die ik tot op heden heb gezien denk ik!! Wat een vuurwerk en heerlijke tracks zeg :loving:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Muzikaal gezien echt de beste endshow ooit!
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
ErikZ wrote: De helden van die avond: 4 Belgen die mij hebben betaalt in munten om met hun een spelletje te doen. Ik moest ergens in de tent gaan staan, degene die mij als eerst vond zou een biertje krijgen van de andere 3. Waarom ik? Droeg een rood/wit gestreept shirt dus we speelde Waar is Wally :lol: :lol: !!
Nu is de vraag natuurlijk: Heeft er 1 je nog terug weten te vinden? :P
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ErikZ wrote: De helden van die avond: 4 Belgen die mij hebben betaalt in munten om met hun een spelletje te doen. Ik moest ergens in de tent gaan staan, degene die mij als eerst vond zou een biertje krijgen van de andere 3. Waarom ik? Droeg een rood/wit gestreept shirt dus we speelde Waar is Wally :lol: :lol: !!
Nu is de vraag natuurlijk: Heeft er 1 je nog terug weten te vinden? :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Deze eindshow :worship: :worship: Dat vuurwerk bij gravity, wist niet wat ik meemaakte :love:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Zaterdag bij Vazard afgesloten en daar heb ik zeker geen spijt van, maar: Wat ben ik blij dat ze die eindshow zo mooi in beeld hebben gebracht. Echt prachtig. Kippenvel bij het terugkijken, wat een tracks, wat een lichtshow, wat een berg vuurwerk. :drool:
En Andy Svge - Gravity is een machtig stuk muziek! Best euforische hardstyle die ik in jaren gehoord heb.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Pff, echt een gruwelijk vette eindshow is dit zeg!
Stuk voor stuk parels van platen, ontzettend mooi vuurwerk (vooral bij de 2e climax van Gravity) en een paar vette lichteffecten zoals bij het pianostukje bij Wolfpack!

De draken en andere acts die op het podium voorbij komen vind ik ook echt een leuke toevoeging!
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Kippenvel bij het zien hiervan (L) , maar die sfeer bij Vazard komt niet op youtube :whistle:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Wow, wat een ontzettend gave eindshow zeg. :loving:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Erg vette eindshow, veel vuurwerk en de stage zelf is ook goed gebruikt.
T
Hele vette endshow idd. Ik vond het alleen jammer dat er geen vuurwerk aan de zijkanten was, dat gaf wel een gaaf effect voorgaande jaren
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
TheCrazyDutch wrote:Hele vette endshow idd. Ik vond het alleen jammer dat er geen vuurwerk aan de zijkanten was, dat gaf wel een gaaf effect voorgaande jaren
Denk dat dat niet meer kon omdat de heuvels nu in zijn geheel gebruikt zijn. Voorgaande jaren had je een paar meter afgezet bovenaan.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Tijd gehad om de eindshow terug te kijken en jezus wat ziek, beste platenkeuze in jaren en het vuurwerk zelf is ook zieeeek. :D :worship:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Nu SFX ter ziele is heeft Q-Dance mss weer meer zelf te zeggen ipv te veel in het budget te knijpen.
Het lijkt er iig op alsof de afdelingen voor de stages en vuurwerk meer geld hebben gekregen dit jaar. :D
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
hurricane wrote:Nu SFX ter ziele is heeft Q-Dance mss weer meer zelf te zeggen ipv te veel in het budget te knijpen.
Het lijkt er iig op alsof de afdelingen voor de stages en vuurwerk meer geld hebben gekregen dit jaar. :D
Hebben ze ook ,op vrijdag gesproken met de av dude van Q dance, hij had de lichten gedaan van de Uv, Red en Black.

Hij was ook verantwoordelijk voor de kranen vorig jaar dit nadat hij dat dronken vertelde op het kerstfeest van Qdance tegen de baas en een maand daarna vroeg hij of hij 2 bouwkranen in kon tekenen, Goed zei hij zei de baas mooi want ik heb ze al besteld :lol:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Lennard95 wrote:
hurricane wrote:Nu SFX ter ziele is heeft Q-Dance mss weer meer zelf te zeggen ipv te veel in het budget te knijpen.
Hebben ze ook ,op vrijdag gesproken met de av dude van Q dance, hij had de lichten gedaan van de Uv, Red en Black.

Hij was ook verantwoordelijk voor de kranen vorig jaar dit nadat hij dat dronken vertelde op het kerstfeest van Qdance tegen de baas en een maand daarna vroeg hij of hij 2 bouwkranen in kon tekenen, Goed zei hij zei de baas mooi want ik heb ze al besteld :lol:
Holy dit moest ik echt 3x lezen :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Meters kippenvel tijdens die 2e climax van Gravity, godverdomme wat goed. Mezelf kennende had ik niet bij de mainstage afgesloten, dus misschien maar goed dat ik helemaal niet geweest ben anders had ik mezelf dat nooit vergeven :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ErikZ wrote:
Nog 1 hele dikke plus voor Dirk: Wat had je een geweldig shirt (Hont) aan zondag xd
Dankje
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Vitality wrote:
De draken en andere acts die op het podium voorbij komen vind ik ook echt een leuke toevoeging!
Hier krijgt driekwart van het publiek dus helemaal niks van mee he :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
stefan_helmond wrote:Om 3 uur besloten we terug te gaan naar de tent. Aangezien ik liever met in een eigen tent lag ging ik met m'n vage bakkes opzoek naar een tent op een ander veld, ik zag een lege tent staan en besloot om deze mee te nemen.
Serieus? 'He kijk, iemands anders tent waar diegene niet in slaap. Die neem ik mee!'
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Broken Balance wrote:
ErikZ wrote:
Nog 1 hele dikke plus voor Dirk: Wat had je een geweldig shirt (Hont) aan zondag xd
Dankje
Ja wil je ook shinen, Dennis? :P Misschien vond hij de mijne wel veel mooier...