Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:31 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
YouTube werkte eindelijk mee en
dennisje030 schreef:
Waaauw bijna tranen van geluk en overal kippenvel bij het terug kijken van de eindshow! (L) (L)


Ik wil weer terug. :cry:


Hier nog 1.... man ik kan blijven kijken naar deze eindshow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:55 
 
Hardtraxxer

WAT. EEN. EINDSHOW. :loving: Oprecht de beste eindshow die ik ooit heb meegemaakt! Wordt heel lastig om hier de komende jaren over heen te gaan, die tracks van de Dragonblood EP zijn absurd goed :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste eindshow die ik tot nu toe heb gezien :woot: Super vet dat ze "bijna" allemaal nieuwe tracks hebben gebruikt en daarmee meteen een nieuwe EP hebben neergezet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker een van de vetste die ik heb meegemaakt

Heel gaaf hoe ze met dat piano gepingel en de lichten spelen met wolfpack :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woooooww.. ik zie dat ik de helft heb gemist zaterdag :x xd

De vetste eindshow die ik tot op heden heb gezien denk ik!! Wat een vuurwerk en heerlijke tracks zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien echt de beste endshow ooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:31 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
De helden van die avond: 4 Belgen die mij hebben betaalt in munten om met hun een spelletje te doen. Ik moest ergens in de tent gaan staan, degene die mij als eerst vond zou een biertje krijgen van de andere 3. Waarom ik? Droeg een rood/wit gestreept shirt dus we speelde Waar is Wally :lol: :lol: !!



Nu is de vraag natuurlijk: Heeft er 1 je nog terug weten te vinden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:31 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
De helden van die avond: 4 Belgen die mij hebben betaalt in munten om met hun een spelletje te doen. Ik moest ergens in de tent gaan staan, degene die mij als eerst vond zou een biertje krijgen van de andere 3. Waarom ik? Droeg een rood/wit gestreept shirt dus we speelde Waar is Wally :lol: :lol: !!



Nu is de vraag natuurlijk: Heeft er 1 je nog terug weten te vinden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze eindshow :worship: :worship: Dat vuurwerk bij gravity, wist niet wat ik meemaakte :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag bij Vazard afgesloten en daar heb ik zeker geen spijt van, maar: Wat ben ik blij dat ze die eindshow zo mooi in beeld hebben gebracht. Echt prachtig. Kippenvel bij het terugkijken, wat een tracks, wat een lichtshow, wat een berg vuurwerk. :drool:
En Andy Svge - Gravity is een machtig stuk muziek! Best euforische hardstyle die ik in jaren gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pff, echt een gruwelijk vette eindshow is dit zeg!
Stuk voor stuk parels van platen, ontzettend mooi vuurwerk (vooral bij de 2e climax van Gravity) en een paar vette lichteffecten zoals bij het pianostukje bij Wolfpack!

De draken en andere acts die op het podium voorbij komen vind ik ook echt een leuke toevoeging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kippenvel bij het zien hiervan (L) , maar die sfeer bij Vazard komt niet op youtube :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, wat een ontzettend gave eindshow zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vette eindshow, veel vuurwerk en de stage zelf is ook goed gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 22:07 
 

Hele vette endshow idd. Ik vond het alleen jammer dat er geen vuurwerk aan de zijkanten was, dat gaf wel een gaaf effect voorgaande jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 22:19 
 
Hardtraxx Addict

TheCrazyDutch schreef:
Hele vette endshow idd. Ik vond het alleen jammer dat er geen vuurwerk aan de zijkanten was, dat gaf wel een gaaf effect voorgaande jaren

Denk dat dat niet meer kon omdat de heuvels nu in zijn geheel gebruikt zijn. Voorgaande jaren had je een paar meter afgezet bovenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd gehad om de eindshow terug te kijken en jezus wat ziek, beste platenkeuze in jaren en het vuurwerk zelf is ook zieeeek. :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu SFX ter ziele is heeft Q-Dance mss weer meer zelf te zeggen ipv te veel in het budget te knijpen.
Het lijkt er iig op alsof de afdelingen voor de stages en vuurwerk meer geld hebben gekregen dit jaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Nu SFX ter ziele is heeft Q-Dance mss weer meer zelf te zeggen ipv te veel in het budget te knijpen.
Het lijkt er iig op alsof de afdelingen voor de stages en vuurwerk meer geld hebben gekregen dit jaar. :D


Hebben ze ook ,op vrijdag gesproken met de av dude van Q dance, hij had de lichten gedaan van de Uv, Red en Black.

Hij was ook verantwoordelijk voor de kranen vorig jaar dit nadat hij dat dronken vertelde op het kerstfeest van Qdance tegen de baas en een maand daarna vroeg hij of hij 2 bouwkranen in kon tekenen, Goed zei hij zei de baas mooi want ik heb ze al besteld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
hurricane schreef:
Nu SFX ter ziele is heeft Q-Dance mss weer meer zelf te zeggen ipv te veel in het budget te knijpen.
Het lijkt er iig op alsof de afdelingen voor de stages en vuurwerk meer geld hebben gekregen dit jaar. :D


Hebben ze ook ,op vrijdag gesproken met de av dude van Q dance, hij had de lichten gedaan van de Uv, Red en Black.

Hij was ook verantwoordelijk voor de kranen vorig jaar dit nadat hij dat dronken vertelde op het kerstfeest van Qdance tegen de baas en een maand daarna vroeg hij of hij 2 bouwkranen in kon tekenen, Goed zei hij zei de baas mooi want ik heb ze al besteld :lol:

Holy dit moest ik echt 3x lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 23:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Meters kippenvel tijdens die 2e climax van Gravity, godverdomme wat goed. Mezelf kennende had ik niet bij de mainstage afgesloten, dus misschien maar goed dat ik helemaal niet geweest ben anders had ik mezelf dat nooit vergeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 07:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Nog 1 hele dikke plus voor Dirk: Wat had je een geweldig shirt (Hont) aan zondag xd


Dankje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:

De draken en andere acts die op het podium voorbij komen vind ik ook echt een leuke toevoeging!


Hier krijgt driekwart van het publiek dus helemaal niks van mee he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Om 3 uur besloten we terug te gaan naar de tent. Aangezien ik liever met in een eigen tent lag ging ik met m'n vage bakkes opzoek naar een tent op een ander veld, ik zag een lege tent staan en besloot om deze mee te nemen.

Serieus? 'He kijk, iemands anders tent waar diegene niet in slaap. Die neem ik mee!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:

Nog 1 hele dikke plus voor Dirk: Wat had je een geweldig shirt (Hont) aan zondag xd


Dankje

Ja wil je ook shinen, Dennis? :P Misschien vond hij de mijne wel veel mooier...
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten