Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 03:12 
 
Hardtraxx Addict

Ik zag op Facebook dat Heady er was. Optrecht tranen in mijn ogen als volwassen vent zijnde. Wat heeft hij de scene naar een volgend level getilt. En wat een mega-mega gruwelijke reactie van het publiek zeg, iedereen werd helemaal gek. Een true Defqon 1. legend.

Ik had helaas een hertentamen vandaag, en daardoor niet aanwezig dit jaar op Defqon, twee jaar geleden mijn beste hardstyle feest ever, maar volgend jaar gaan we een weekendje, de vriendengroep die er wel was heeft zich veel te goed vermaakt, en ik kon er niet bij zijn *grommm*. Al die goede verhalen van zaterdag moet ik nog lang aanhoren..........

**Heady :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Weet ik wel zeker xd onderdeel van Frank's side bitches :cool:

Edit: Dan was jij zeker ook die gast die bij ons kwam staan? :lol:

Had dat ff gezegd. Wij zaten daar vlakbij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 09:39 
 
Hardtraxxer

Wederom een Geniaal weekendje! :thumbsup: Alle stages zagen er dik uit en door de strakke line up kon ik mezelf overal wel goed vermaken. Fijn dat de indigo niet meer in zo'n donkere tent was. Dit was veel beter dan vorig jaar! Zaterdag vooral genoten van Delete en caine. Zondag voornamelijk bij de magneta gestaan die er ook wederom dik uit zag!
Ik vond alleen vrijdag het geluid in de blue(net als vorig jaar) te zacht. Hoorde bijna geen bass. Vond het ook jammer dat frequencerz alleen maar eigen nummers draaide. Het album heeft zeker wel een aantal dikke platen maar je sluit defqon af en ik vond dat adaro dat vorig jaar beter deed.
Maar jezus hoe gruwelijk vet was headhunterz! Heb van deze man jaren geleden zo genoten: qimax 2008 defqon 2009 zijn eigen xq was fenomenaal. Toen hij stopte was ik diep teleurgesteld in hem. Ik had nooit verwacht dat hij zou komen en toen hij kwam als verassing, kippevel! :love: Hopelijk komen er nog wel wat setjes op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 09:49 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste keer Defqon.1 en wat was het geweldig :loving: die sfeer op vrijdag en zondag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom een ge-wel-dig weekend! :love: Tripped opende op zaterdag de Terror op de Yellow en had de lat zo ongeloofelijk hoog gelegd dat niemand erover heen is gekomen. Wat een harde set was dat.

oneindig +'jes voor onze groep van 30 man op Camping 4
+++++ Tripped kicks
++++ Noisekick, Hellseeker en Dr. Terror
+++ Sfeer op het Holy Terror Sitdownconcert :love:
++ Afters na elke festivaldag :lol:
+ Hamburgers

- Geen bier meer op zondagavond / maandag voor m'n overige muntjes. Alleen nog mixdrankjes voor gvd 3 muntjes :/
- Geluid bij laatste 10 min Akira op de Yellow (zondag) het stond zo ongeloofelijk hard dat het echt pijn deed.

Verder eigenlijk geen minpuntjes of ik kom er zo snel niet op, omdat het weekend gewoon geweldig was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Ik wil terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Wigaard schreef:
Ik wil terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:46 
 
Hardtraxxer

Pfff wat een geweldig weekend! Heb nu 3x defqon weekend meegemaakt en dit was toch wel mijn vetste weekend tot nu toe! Echt zwaar genoten, super sfeer overal, en zelfs het kutweer had totaal geen invloed op de sfeer ^^ Echt heerlijke setjes gehoord en vooral op zondag bij de magenta echt genoten van de "oudere" hardstyle platen. Helemaal uit je plaat gaan omdat je headhunterz ziet daarna en kippenvel krijgen xd Het enige nadeel was dat we op de camping in de buurt van Fransen stonden die het hele facking weekend frenchcore draaiden en niet slapen(stonden echt stijf van de drugs die lui) maar gelukkig hielpen mijn oordopjes prima :innocent: Ben nog steeds aan het nagenieten en wil echt weer terug gewoon (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:57 
 
Hardtraxxer

Was mooi dat de after in de white op zaterdag een uur langer door mocht gaan. Wel jammer dat Neilio (die volgens mij ook nog eens veel te dronken was) en the Vision voor eigen MC besloten te spelen. Man wat waren ze irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
Was mooi dat de after in de white op zaterdag een uur langer door mocht gaan. Wel jammer dat Neilio (die volgens mij ook nog eens veel te dronken was) en the Vision voor eigen MC besloten te spelen. Man wat waren ze irritant


Neilio was echt kapot irritant. Ging hij knife party draaien omdat we in de freestyle stonden :lol: . The Vision heeft ook regelmatig zijn microfoon afgepakt haha. Was verder wel top daar. goede sfeer en leuke liedjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantastisch weekend! Derde keer weekend, maar voor de eerste keer op de camping en dat is heel goed bevallen! Vrijdagavond vond ik een beetje tegenvallen (vooral muzikaal gezien) vergeleken met de vorige jaren. Zaterdag en zondag waren echt geniaal! Mooiste stages en beste indeling van de afgelopen jaren Defqon. Helaas wat setjes die ik graag wilde zien gemist (Rebelion, Vazard) maar daartegenover stonden ook weer verrassend goede setjes van oa Sound Rush en High Voltage en de geniale sets van Delete VIP en Phuture Noize :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Top weekend gehad, niet alles gezien wat ik wou zien maar dat maakt verder ook niet uit. Beste sets waren van Geck-o en Mindustries. 10/10 chille plek op veld 4, stonden met 20 man bij elkaar. Kijk nu al uit naar volgend jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opnieuw een geweldig weekend Defqon achter de rug. Voor het zesde jaar op rij op de camping gezeten en ik kijk nu alweer uit naar volgend jaar.

De beleving van het festival is door de jaren heen voor mezelf veranderd. Waar ik voorheen ontzettend onder de indruk was van de massa mensen, de stages, de (end)shows, vind ik het nu vooral mooi om veel plezier te maken met alles en iedereen om me heen. Natuurlijk blijft de hele entourage bij Defqon van sublieme kwaliteit, maar het maakt niet meer de indruk op me als de eerste jaren. Noem het gewenning en verwend zijn ^^

Daarnaast maak ik ook geen strakke timetables voor mezelf. De huidige hardstyle volg ik een stuk minder dan tot twee jaar geleden. Gewoon lekker doen waar we op dat moment zin in hebben en dan maar zien waar het schip strandt. Er valt altijd wel wat te beleven op Defqon, dus vervelen doen we ons toch niet :D

We zijn vrijdag rond 09:15u vertrokken vanuit Brabant. Na zo’n 2 uur wachten in de zon mochten we naar binnen. De betreding van de camping verliep soepel en we vonden een ideale plek op veld 3. Mooi in een redelijk rustige hoek, dichtbij alle faciliteiten en bij het festivalterrein. Ideaal die tweede festivalingang. Volgend jaar rijden we zeker weer zo vroeg aan. Dat wachten voor de gesloten poort met een paar pilsjes heb ik er absoluut voor over.

De preparty was een prima opening van het weekend. Ik ben blij dat ze een groter deel van het terrein erbij getrokken hebben. Er was overal net wat meer ruimte dan vorig jaar. De Blue zag er overigens top uit met die Qlimax DNA strings. De black vond ik maar een saai donker hol.

Zaterdag afgetrapt bij het eerste gedeelte van Geck-O en daarna vooral het terrein verkent. Hier en daar wat langer blijven staan, maar niet echt een hele set meegepakt. Dr. Rude heeft in ieder geval geen indruk gemaakt met z’n Live The Moment/Shiverz momentje. Man, man, man toch :/ Sound Rush gooide er daarentegen wel een aantal dikke platen op. In de middag nog even gechilld in de tent tijdens de regen. Vervolgens Pavo en Luna meegepakt bij de Magenta. Lekker ongedwongen sfeertje daar. :thumbup:

B-Front zette bij de Red zonder twijfel de set van de dag neer. Een aantal platen van kende ik nog niet, maar klonken ontzettend gaaf. En tja, Mysterias (L) We stonden helaas naast een aantal doldwaze buitenlanders. Tien minuten lang één of andere random moshpit en je vervolgens staan uitlachen als je flink losgaat op een dikke plaat van Bobke. Ik heb echt geen moeite met buitenlanders op een feestje, ook niet met buitenlanders in het algemeen, maar wel met dit soort aandachtsgeil schorum. :thumbdown: Mooi thuisblijven volgend jaar. Uiteindelijk de set van Radical Redemption gehoord, maar dat mixen ging me echt te snel. Volgde er niks meer van. De endshow was opnieuw van kwaliteit die we gewend zijn! :cool:

In de afterparty had ik geen zin meer. Meestal is dit maar een sfeerloos zooitje ongeregeld, maar ik begreep van mijn vrienden dat het nu echt groot feest was. Wel jammer dat ik het gemist heb, maar ach, nu wel topfit voor de zondag.

De dag begon meteen goed. We werden wakker in onze tent omdat de buren van twee tenten verder ’s ochtends om half 7 ‘zakdoekje leggen’ aan het spelen waren :lol: En ja, ze waren echt serieus aan het spelen. We hebben ons vervolgens helemaal kapot gelachen om de uren die volgden. Van ‘in de maneschijn’ tot de hardste terror. Het kwam allemaal voorbij. Prachtig xd

Zondag vind ik altijd de beste dag van het festival. Het is wat rustiger en meer ontspannen dan de zaterdag. Iedereen start rustig op en al snel zit de sfeer er weer in. Uiteraard heel wat uurtjes doorgebracht op de Magenta. Lekker veel ruimte en goede plaatjes :love: Er stonden overigens ontzettend veel DJ’s in het publiek bij de Magenta. Goed om te zien dat dat nog steeds gewoon kan ^^ Opnieuw helemaal stuk gegaan op een paar buitenlanders die ruim een uur lang aan het worstelen waren in het hooi. :lol: Het was wat minder leuk dat ze in die smerige toestand ook weer terug in het publiek kwamen staan, maar toch.

Blademasterz zette voor mij de set van het weekend neer. Op Lose My Mind en Wake Up na, heb ik alleen maar dikke (oude) klappers gehoord (L) Daarnaast was de aankleding van de Ultraviolet vet, het weer subliem en ging onze hele groep goed los. Vervolgens nog een stukje van Noisecontrollers, Activator en Alpha Twins meegepakt.

Over de The Closing Ceremony is al veel gezegd en zal vast nog veel meer gezegd gaan worden. Ik had in ieder geval kippenvel op het moment dat Headhunterz opkwam. De set was misschien niet helemaal geweldig, ook verre van slecht. Het ging dit uurtje vooral om de sfeer en beleving en die was er zoals ik amper eerder heb meegemaakt. Wat een gekkenhuis :worship:

Tijdens de set van Atmozfears wilde ik even bier snel gaan halen, maar dat werd een heuse survivaltocht. Van het gras was niks meer over, alleen maar modder en daarmee spekglad. Wel weer grappig dat een aantal gekken met van die zwematributten door de modder gaan rollen. Gelukkig de set van Frequencerz wel weer helemaal meegekregen. Een afsluiter van formaat. Ik had nog niet veel gehoord van hun nieuwe album, maar dat gaat de komende weken zeker gebeuren. Hulde voor The World en Tomorrow & Beyond :bomb: Vervolgens tijdens de endshow van zondag die nieuwe plaat van Wildstylez gehoord, Encore. Gruwelijk :surrender:

Op de camping hebben we ons met ons groepje nog prima vermaakt. Wat een toestanden op sommige delen van de camping. Spontane afterparty's midden op de camping. Of een T-splitsing die werd omgedoopt tot terreursplitsing :lol:

Al met al een top editie van Defqon, waar ik aardig wat heimwee aan overgehouden heb. Op naar volgend jaar! :woot:

+ Sfeer tijdens Defqon.1 Legends met HHZ
+ Setjes van Frequencerz, Blademasterz, B-Front en alles op Magenta
+ Nieuwe plaat van Wildstylez bij endshow zondag
+ De hele campingbeleving (douches waren top)
+ Vriendengroep
+ Organisatie, aankleding, entourage, eten/drinken etc.

- Lompe buitenlanders op de Red zaterdag
- Fles pure ranja die zondagnacht omvalt midden in onze tent
- Spekgladde modderheuvels op de main
- Dr. Rude met Live The Moment anti
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Top 5 sets van mijn kant:

1. Delete VIP, Heeft geen uitleg nodig
2. Vazard, Had dit echt voor geen goud willen missen :worship: die sfeer en dat Delete en Main Concern op de stage kwamen :love:
3. Thera & Jason Payne, Dit ging veels te hard geweldige set
4. Prefix & Density, Helden, Search and destroy en Smokemachine en Never come close :thumbup:
5. Hardstyle Mafia, Toen The Sound of Victory werd gedraaid en iedereen meezong kippenvel.



Sowieso :loving:


Hing sowieso elk moment een geweldige sfeer, maar wat gebeurde er bij Rebelion , goeiendag wat een drukte daar, heb vrijwel niets van de set zelf mee kunnen krijgen.


trouwens wel zonde dat freakshow onderbroken werd dat laatste kwartier midden in een track. ze zagen er achter de decks echt een beetje verdrietig uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Defqon.1 en eerste keer weekend festival, wat geweldig. Helaas tijdens the Gathering m'n portemonnee verloren, maar kwam er maandag gelukkig achter dat mensen hem gevonden en uiteindelijk afgegeven hadden bij een campingstore (die verdomde facebook messenger gaf mij geen melding van de berichten die zij mij zaterdag stuurden :thumbdown: ), en nu dus wachten op het antwoord van Q-dance op m'n mail. Iemand die toevallig weet hoe zo'n 'lost and found' procedure gaat bij Q-Dance?

Verder op het festival natuurlijk flink gefanboyed (lees: flink uit m'n plaat gegaan) bij de spoontech sets (Main Concern, HS mafia & Vazard) en Delete VIP, maar er waren ook vele andere sets waarvan ik genoten heb (o.a. Base Alert & Promo, Ran-D, Crypsis Live, Geck-O, P&D, Buzz Fuzz, TOA, The Relic, Densha Crisis, The Machine, A-Lusion & Scope, Promo, Phuture Noize, Thera & JP). Ik had Wavolizer ook graag willen zien, maar dit zat er helaas niet in door een terugkeer naar de tent en de gelijktijdige regen. De zaterdageindshow heb ik geskipt voor Vazard (geen moment spijt van, wat was dat sick), en de zondageindshow was leuk, met als hoogtepunt natuurlijk Heady.

In totaal dus een super weekend gehad, en zowel op het festivalterrein als op de camping veel lol gehad met de groep waar we mee waren. Als het er in zit qua tijd en geld ben ik volgend jaar sowieso weer het hele weekend aanwezig! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Eerste keer Defqon.1 en eerste keer weekend festival, wat geweldig. Helaas tijdens the Gathering m'n portemonnee verloren, maar kwam er maandag gelukkig achter dat mensen hem gevonden en uiteindelijk afgegeven hadden bij een campingstore (die verdomde facebook messenger gaf mij geen melding van de berichten die zij mij zaterdag stuurden :thumbdown: ), en nu dus wachten op het antwoord van Q-dance op m'n mail. Iemand die toevallig weet hoe zo'n 'lost and found' procedure gaat bij Q-Dance?


Staan hier: https://ilost.co/nl/org/q-dance?q=&location=318
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks, hij staat er (nog) niet tussen, in ieder geval de mail van Q-Dance maar ff afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Thanks, hij staat er (nog) niet tussen, in ieder geval de mail van Q-Dance maar ff afwachten.


Alle mails met verloren voorwerpen worden meteen doorgevoerd naar de lost & found stand, hopelijk worden je spullen nog teruggevonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
die verdomde facebook messenger gaf mij geen melding van de berichten die zij mij zaterdag stuurden :thumbdown:


Is ter preventie van spam, dat je geen echte meldingen krijgt van mensen waarmee je geen vrienden bent. Ik zou zelf ook liever hebben dat ze iets van een tussenweg verzinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontiegelijk vet weekend was dit zeg. Een en al gezelligheid en bijna geen slechte sets gehoord. :D
Geen zin om een heel verslag te schrijven, dus maar even een opsomming:

+++ Delete VIP en Heady tijdens legends :cry:
++ Phuture Noize (The one lie met Down Down vocals, wat ongelofelijk goed)
++ Hardstyle Mafia & Freakshow (De sfeer in die tracks met die harde kicks eronder :drool: )
++ Rude Awakening (Er was geen kip in de hele black, maar die muziek was echt genieten. Lijkt me vet om dit nog eens in een vol zaaltje met goede sfeer te horen)
++ Prefix & Density, Blackburn, Ecstatic, Main Concern, Frequencerz
+ NCBM, Festuca & Adrenalize (gezellig sfeertje in de regen), Noisecontrollers (nieuwe tracks :woot: )

+/- Camping 6 (was een flink eind lopen, maar hadden wel een hele relaxte plek)

- De dragonwagen met Geck-o erop kon je gewoon horen terwijl je bij de UV stond. Je hoorde dus constant 2 stages door elkaar. Opzich ook weer een voordeel want Geck-o draaide wel een stuk fijner (Mr Happy draaien, wat een baas) dan Blademasterz.
- Hitte in de Purple, ik dreef op den duur gewoon die tent uit door al 't zweet.
- Geen wc's in de buurt van de Indigo, je moest helemaal naar de black lopen om te plassen/water op te vullen.
-- Blademasterz (ben alleen het laatste half uur geweest, maar dit was echt weer goed inkakken. Ga hem de komende tijd maar wat mijden, want hij stelt echt altijd teleur.)
-- MC Neilio tijdens de afterparty, in het begin was het nog wel leuk maar op den duur werd 't echt stront irritant. Verder was de afterparty in de White wel geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@PNXRMX ja dat weet ik, en ben het over het algemeen ook eens met die regel, maar in mijn geval pakte ie wel even zuur uit helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

10 jaar Defqon en ik blijf me elke keer weer verbazen hoe ze het doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Naad schreef:
Freakshow, Malice & Rooler - Total Disorder :worship:

Radiance ipv Rooler*. En helaas werd ie al afgekapt na de eerste mid door de geluidstechnicus. :mad:


Ah ja klopt, my bad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Naad schreef:
pim0412 schreef:
Naad schreef:
Freakshow, Malice & Rooler - Total Disorder :worship:

Radiance ipv Rooler*. En helaas werd ie al afgekapt na de eerste mid door de geluidstechnicus. :mad:


Ah ja klopt, my bad.

Hoezo werd hij afgekapt?
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten