Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:39 
 
Hardtraxx Addict

ben meestal niet zo van dit soort dingen maar dit is toch wel indrukwekkend :P
https://www.facebook.com/DV8MC/videos/1 ... 065583381/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was trouwens ook schitterend om te zien hoe Radical Redemption, Crypsis en Act of Rage bij Menace II Society zelf lekker stonden te feesten en een beetje praatjes te maken met andere bezoekers. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

FeestdjRuthless was trouwens ook geweldig zeg :D Waarom gooit Q zoiets niet op een afterparty ipv Triple T From Italy die heel de tent dood draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig weekend gehad. Helaas kreeg ik last van migraine waardoor ik zondag optijd naar huis ben gegaan.
Ik heb nog nooit zo hard gelachen op een festival dankzij een anabolen, stuiterende man. Gewoon te geniaal voor woorden.

Bijna alle setjes voelde aan als 5min, echt van genoten. (Vazard, Delete, prefix en density als uitblinkers)
Erg jammer van het weer, was weer eens een dikke blubber bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
FeestdjRuthless was trouwens ook geweldig zeg :D Waarom gooit Q zoiets niet op een afterparty ipv Triple T From Italy die heel de tent dood draait.


Dat was ook prachtig toen op XQ Holland, ik hoop dat ze er weer staan dit jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastisch weekend gehad!
Vrijdag rond 14.00 aangekomen, controle verliep ontzettend soepel dus waren zo binnen. Snel een plek uitgezocht op camping drie (ideale ligging wat mij betreft), de barbecue aan en pilsen maar :beer:
Op tijd naar de Blue gegaan om NCBM mee te pakken, heerlijke opener voor mijn vrijdagavond. Daarna even een uitstapje naar de hardcore om de rest van m'n groep terug te zoeken, maar omdat dat niet helemaal mijn ding is weer vrij snel teruggegaan naar de Blue. Ran-D en Crypsis waren de ideale afsluiters van de vrijdag. Blinded is echt een topplaat :love:

Zaterdag op tijd opgestaan om Geck-O te gaan checken, heerlijk sfeertje hing er op dat moment al in de White, heerlijk ook om te zien hoe Geck-O met het publiek speelt. Daarna direct door naar Prefix & Density, stond al goed vol in de Indigo en wat een sfeer was daar! Prima set ook van de heren, fantastische afwisseling tussen wat ouder en nieuw werk. Daarna even terug naar de camping omdat de rest van m'n groep überhaupt nog niet wakker was toen ik naar het terrein vertrok. Na de nodige biertjes daar weer richting het festivalterrein gegaan en gaan kijken bij N-Vitral Live, z'n nieuwe tracks spreken me erg aan dus was mooi om mee te maken :)
Hierna weer in m'n eentje naar Ecstatic in de Purple, laat deze jongens maar op een groter podium staan de volgende keer, sfeertje zat er hier goed in en de tracks die ze speelden klonken fantastisch! Enige nadeel was de hitte hierbinnen en de regen die door het dak kwam, waardoor er een primitief afdakje werd gebouwd boven de apparatuur, hierdoor leken de DJ's wat minder te kunnen zien.
Daarna de rest van m'n groep weer getroffen in de Blue voor Warface en Unresolved, met name de laatste had ik in eerste instantie eigenlijk willen vermijden, maar eenmaal in de Blue waren beide sets toch leuk om mee te maken, sfeer hing er zeker! Toen even snel wat gegeten en weer terug de Blue in. Digital Punk was niet echt noemenswaardig, de set van Gunz for Hire was bijna dezelfde als op Intents, maar kan me er wel op vermaken. Delete VIP was een van de vele hoogtepunten van het weekend, die kicks :surrender:
Net als vele anderen hierna doorgerend naar B-Front, eindelijk de main ook gezien, gewoon goed uiteraard! Daarna door naar Vazard, wat een afsluiter van die dag! Nightparty viel dan wel weer wat tegen, geen kracht meer over en dat uurtje overbruggen terwijl je helemaal hyped bent is best killing.

Zondag wat later het terrein op gegaan vanwege de gezelligheid op de camping, binnengekomen bij Deetox, wat heeft zij zich enorm ontwikkeld, mooi om te zien! Ook de energie bij Adaro, B-Freqz en Thera & Jason Payne spatte er weer vanaf, totaal geen spijt van dat ik tot dat moment in de Blue ben blijven staan.
The Closing was echt een perfecte afsluiter van het weekend, van half staan janken omdat Headhunterz er staat (je kan van hem zeggen wat je wilt, maar hij is met recht een Legend), het toch een beetje sneu vinden dat The Prophet en Technoboy volledig in dienst draaiden van Headhunterz tot nog ff de laatste beetjes energie eruit gooien op Frequencerz (Q-Base Anthem) :worship:

Enorm genoten!!

TLDR
+++ Prefix & Density, Ecstatic & Vazard, Headhunterz
++ Deetox, B-Freqz, N-Vitral, Delete VIP, Thera & Jason Payne
+ Ran-D, Crypsis

- Stank op de toiletten
-- Drukte bij de muntverkoop vrijdagavond, twee extra verkooppunten was geen overbodige luxe
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Was trouwens ook schitterend om te zien hoe Radical Redemption, Crypsis en Act of Rage bij Menace II Society zelf lekker stonden te feesten en een beetje praatjes te maken met andere bezoekers. :thumbup:


Ja geinig is dat altijd. Zo kwam ik ook Prefix & Density + Regain tegen die samen losgingen bij The Outside Agency :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om het kort te houden:

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Ik heb nog nooit zo hard gelachen op een festival dankzij een anabolen, stuiterende man. Gewoon te geniaal voor woorden.


Hij heette niet heel toevallig Robbie / Robert? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zaterdag eindshow was echt briljant. Geweldige platenkeuze, nummers als Absolute Terror, Zimmersion en Abduction :love:
Het vuurwerk liep alleen niet helemaal synchroon en was best ver weg, maar dat kon de pret niet bederven.

Haha mooie reactie dit :P De Indigo was wel echt perfect geplaatst dit jaar zodat je toch nog wat van de vuurwerkshow mee kon krijgen.

Naad schreef:
Pipa schreef:
Wie o wie weet met welke track Freakshow afsloot? Die kick was abnormaal hard!

Freakshow, Malice & Rooler - Total Disorder :worship:

Radiance ipv Rooler*. En helaas werd ie al afgekapt na de eerste mid door de geluidstechnicus. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Redman schreef:
Was trouwens ook schitterend om te zien hoe Radical Redemption, Crypsis en Act of Rage bij Menace II Society zelf lekker stonden te feesten en een beetje praatjes te maken met andere bezoekers. :thumbup:


Ja geinig is dat altijd. Zo kwam ik ook Prefix & Density + Regain tegen die samen losgingen bij The Outside Agency :D


Vazard en Delete stonden ook bij Wavolizer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dragenser schreef:
Ik heb nog nooit zo hard gelachen op een festival dankzij een anabolen, stuiterende man. Gewoon te geniaal voor woorden.


Hij heette niet heel toevallig Robbie / Robert? xd


Haha ja. Ik was samen met paar belgen op de camping. Toevallig dat we naast wat hardtraxxers zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dragenser schreef:
Steffnov schreef:
Dragenser schreef:
Ik heb nog nooit zo hard gelachen op een festival dankzij een anabolen, stuiterende man. Gewoon te geniaal voor woorden.


Hij heette niet heel toevallig Robbie / Robert? xd


Haha ja. Ik was samen met paar belgen op de camping. Toevallig dat we naast wat hardtraxxers zaten.

Hahah, grote kans dat je dan langs ons zat. Veld 5 bij het toiletgebouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dragenser schreef:
Steffnov schreef:
Hij heette niet heel toevallig Robbie / Robert? xd


Haha ja. Ik was samen met paar belgen op de camping. Toevallig dat we naast wat hardtraxxers zaten.

Hahah, grote kans dat je dan langs ons zat. Veld 5 bij het toiletgebouw?


Weet ik wel zeker xd onderdeel van Frank's side bitches :cool:

Edit: Dan was jij zeker ook die gast die bij ons kwam staan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was het mooi :loving:.

+++++ Noisekick's Holy Terror Concert
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even een paar puntjes opnoemen waardoor dit een geniaal weekend was:

- Activator op de Magenta. Bril-jante muziek :worship: Organisaties, boek die man vaker op een classic-feest!
- Delete VIP. Wat was dit fenomenaal, met Genocide als uitschieter!!!
- De nieuwe collabs van B-Front :loving:
- Phuture Noize live, wat maakt die man geniale muziek!
- De camping. Zelden zo hard moeten lachen, tranen over m'n wangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top 5 sets van mijn kant:

1. Delete VIP, Heeft geen uitleg nodig
2. Vazard, Had dit echt voor geen goud willen missen :worship: die sfeer en dat Delete en Main Concern op de stage kwamen :love:
3. Thera & Jason Payne, Dit ging veels te hard geweldige set
4. Prefix & Density, Helden, Search and destroy en Smokemachine en Never come close :thumbup:
5. Hardstyle Mafia, Toen The Sound of Victory werd gedraaid en iedereen meezong kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
wootum schreef:
Hahah, grote kans dat je dan langs ons zat. Veld 5 bij het toiletgebouw?


Weet ik wel zeker xd onderdeel van Frank's side bitches :cool:

Edit: Dan was jij zeker ook die gast die bij ons kwam staan? :lol:


Haha ja. Mijn excuses als ik me nog niet had voorgesteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
FeestdjRuthless was trouwens ook geweldig zeg :D

Der Alte Dessauer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Pipa schreef:
Wie o wie weet met welke track Freakshow afsloot? Die kick was abnormaal hard!

Freakshow, Malice & Rooler - Total Disorder :worship:


mag ook een wel eens uitkomen, of heb ik de release gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
mag ook een wel eens uitkomen, of heb ik de release gemist?


Als het aan hun had gelegen was die al tijden terug gereleased, maar hij zou op Spoontech uitkomen maar is nog steeds niet gebeurt door hun releaseschema. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:37 
 
Hardtraxxer

Pff ik heb heimwee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Pff ik heb heimwee..


als nu filmpjes/nummers terug luistert of kijkt inderdaad erg veel heimwee :cry:

wat flitst het ook voorbij, niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Pff ik heb heimwee..

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een verslag van mijn kant.

We dachten wel redelijk op tijd te zijn vertrokken maar veld 1 t/m 4 waren al zo goed als vol, maar gelukkig nog een plekje op veld 5 kunnen krijgen met de groep. Helaas de opening wel gemist, dus toen ook maar besloten om direct naar de black Team Westside te bezoeken en hier ook de hele avond gehangen. Ook Neophyte en Angerfist & Partyraiser van genoten. Vooraan was het geluid goed te doen moet ik zeggen.

De zaterdag begonnen met een wandelingetje naar de Mainstage, kijken wat Q-dance ervan gemaakt heeft. Hij was wel heel breed, maar ook niet super spectaculair naar mijn mening. Daarna een rondje over het terrein gelopen om de andere stages te bekijken en toen uitgekomen bij de Black voor N-Vitral. Weer vooraan gestaan en wat blijft dat album toch een bommetje.

Daarna richting mainstage voor power hour, maar had het hier na een half uur wel gezien. Wel thumbs up voor Dirk Jan DJ - Pak een punt :P . Toen door naar de Yellow voor F.Noize & Andy the Core en een half uurtje Tripped. Ontzettend genoten hier. Deathmask, kan die plaat niet vaak genoeg horen.

Toen door naar de Indigo voor Main Concern, moest ze nu eindelijk zien en geen spijt van gehad, Jezus wat vet. Vooral Dark Universe en Time Has Come. Wilde toen eigenlijk rustig terug naar de groep, maar hoorde dat The World Is Yours werd ingemixt dus toch maar even blijven hangen. Toen naar G4H, niks bijzonders helaas, maar daarna, het setje van het weekend. Delete VIP, die kicks blijven me toch iedere keer verbazen. De dag afgesloten in de Black met Negative A & Drokz en Partyraiser & Dr. Peacock.

De zondag begon helaas minder met de regen dus ook al besloten de spullen in te pakken, dus hierdoor waren we pas om half 5 op het terrein. Wilde eigenlijk naar Phuture noize, maar niemand van de groep ging dus toch voor Miss k8 gekozen. Dan door naar Noisecontrollers. Had hier hoge verwachtingen van maar helaas niet waargemaakt mijn inziens. Na Euphoria en Qlimax vond het tegenvallen, jammer maar helaas. Dan afgesloten in de Black met Destructive Tendencies wat weer gegarandeerd beuken was.

Dan richting Mainstage voor de Legends, en verdomd, dan hoor je Dragonborn, het zal toch niet. Jawel Headhunterz komt even langs. Vond dit zelf toch wel een tof moment, vooral The Saifam Mash-up. Atmozfears kan ik dan niet zo veel mee, de overige munten opgemaakt en klaar gemaakt voor het laatste uur. Frequencerz stellen nooit teleur, en ook tof dat ze tomorrow & beyond draaiden. Het eindshowtje ook meegepakt, en dan beseffen dat er al 3 dagen voorbij zijn, de tijd vliegt als je het naar je zin hebt.

Dus nu wachten tot volgend jaar, en de overige festivals die daar nog tussen zitten, wat er ook nog genoeg zijn. xd
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten