Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:13 
 
Hardtraxxer

Ook een klein verslagje dan maar.

Het wad mijn eerste Defqon en zeker niet de laatste! Manmanman wat een goed feest zeg! :thumbsup:
Ik was alleen de zaterdag.

De dag begon bij de Alpha Twins showcase die beter beviel dan ik had gedacht maar voor de rest niet echt veel bijzonders. Toen Bass Chaserz begon zat de sfeer er op onze plek al lekker in en die draaide ook een prima setje.

Toen was het tijd voor een set waar ik wat meer naar uitkeek: Regain. Had hem al dik een halfjaar niet meer zien draaien dus was wel benieuwd om alle TBA's een keer live te horen. Hij opende al lekker met een of andere early(?) plaat. En ook eindelijk een keer nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t53039.html gehoord! :thumbsup:

Na Regain wilden vrienden naar de Power Hour. Was wel leuk maar meer ook niet. Dit vooral door het kutweer. Ik kreeg spontaan weer flashbacks naar Decibel vorig jaar. Maarja het weer doe je nou eenmaal niks aan. Daarna weer terug gegaan naar de Blue waar Digital Punk bezig was. Naja die set is al 50 jaar hetzelfde dus ga ik voor de rest niks over zeggen. Standaard platen en weing origineel. Draai nou bijvoorbeeld weer eens Blue Horizon om ff 1 goeie te noemen.

Toen Unresolved werd aangekondigd heel snel naar de Indigo gegaan voor Main Concern, deze waren al bezig en we kwamen binnen bij Thug Cookies. En wat een ongelofelijke bazenset was dit! :woot: De sfeer en het geluid was top en iedereen daar ging vol gas los. Platen als Voyager 2.0, Time Has Come, The World Is Yours, Red Storm en Psychological Warfare om er maar even een paar te noemen waren echt ziek om live mee te maken. Kijk nu al uit naar CRAFT en Q-Base om ze weer te zien!

Ik wou eigenlijk blijven voor Hardstyle Mafia (Nog nooit live gezien) maar helaas ging de voorkeur van vrienden uit naar Gunz for Hire. Was ook standaard set zonder verassing o.i.d. Leuk showtje, beetje schreeuwen door de mic, een dansje en klaar weer.

En toen Delete VIP :love: :love: . Ik keek al sinds de bekendmaking van de line-up uit naar deze set. Had hem zelf nog nooit een VIP set meegemaakt en had al kippenvel toen DV8 hem aankondigde.
En wat was dit een zieke set! Kleine samenvatting: Kicks :bomb: . Platen als Level Edit, Genocide, The End Edit, Mutants (Malice & Rooler Remix), Dismissed Edit waren echt oorbeschadigend hard. Denk dat ik tijdens die set alleen al 2 liter vocht ben verloren :yay:

Daarna nog een goeie 20 minuten wezen raggen bij Rebelion in de Indigo die ook snoeihard draaiden. Publiek ging goed los en er was een lekkere sfeer. Aggresive Acts ook eindelijk een keer live gehoord :thumbup:

Na Rebelion doorgegaan naar de Red waar B-Front weer een meesterlijke set draaide. Die man gaat nooit vervelen! :yay: Enige minpuntje was de ongelofelijke kutsfeer op de plek waar we stonden. Stel fransen die je boos aankeken als je een dansje deed mogen van mij gelijk oprotten. Gelukkig zorgden een stel duitsers wel voor een leuk sfeertje (Gratis bier weggeven, ja dan heb je me) Mysterias, Dark Moon, We Are One, Dream World stuk voor stuk wereldplaten! Ook de collab met Phuture Noize klonk al zeer goed.

In tegenstelling tot anderen hier ben ik wel positief over Radical. We stonden nu op een andere plek en de sfeer was echt goed dus ik heb me daar goed vermaakt met een stel buitenlanders :D

Eindshow was ook een genot voor het oog en oor. Nog nooit zoveel vuurwerk de lucht in zien gaan bij een eindshow. Platenkeuze was ook top.

+ tot de macht + Delete VIP
++ Main Concern, B-Front & Eindshow
+ Nooit lang hoeven wachten bij het eten en drinken
+ Sfeer voorin tijdens Radical
+ Regain z'n nieuwe platen

- Gunz
- Digital Punk
- Het weer maar daar kan je toch niks aan veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ontzettend gaaf weekend gehad met veel vrienden en bekenden :D :D
Hele vette sets gehoord van onder andere Geck-O, Activator, Wavolizer, Satan.
De eindshow op zondag was ook echt ontzettend genieten. (niet helemaal qua muziek, maar qua gezelligheid en sfeer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Topweekend gehad! Op zaterdag overal wat geweest en zondag grotendeels magenta wat daar heel gezellig was :D 127 pluspunten voor de sets van Vazard, Activator & Delete VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
ULTIMO schreef:
Ook op zondag was de eindshow weer ongekend (hoe heet dat tweede nummer? Die klonk een partij geil :love: )

Wildstylez - Encore. Staat op de Dragonblood EP.


Thanks, wilde ik net vragen. Hele dikke plaat tijdens de eindshow gisteren!

Verder weer een mega vet weekend gehad, met als uitschieters Delete VIP, Hardstyle Mafia en Vazard :love: . Enige minpunt van het weekend vond ik het 'lege' uurtje van 11 tot 12 op zaterdagnacht. We zaten nu maar even een uur bij de eetkraampjes te wachten tot de Blue eindelijk weer open ging en dan lag die tent alsnog helemaal bezaaid met poncho's en andere rotzooi. Waarom is die tent nou een uur extra dicht geweest? Vorig jaar ging die dicht van 10 tot 11 en konden we om 11 uur meteen door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

#FeelsBonoboMan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk zelf voor Noisecontrollers gekozen ipv Activator, maar ben wel erg benieuwd wat Activator zowat gedraaid heeft. Kan iemand daar misschien een verslagje van doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wie o wie weet met welke track Freakshow afsloot? Die kick was abnormaal hard! Ohja heerlijk weekend gehad! Vrijdag en zondag weer veruit de leukste dagen! Vrijdag was gewoon ouderwets mega gezellig en veel gelachen. Zondag legendarisch en de closing ceremony was echt geweldig. Alle 3 de sets waren heel dik. Nieuwe platen van freqz zijn echt gruwelijk!
Verder nog de sets van Phuture Noize, Freakshow en Main concern die voor mij echt geweldig waren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Broken Balance schreef:
Crypsis kan echt zo goed en snel mixen.


Dat klopt, maar zijn live-act is toch echt wel pre-mixed.
Al maakt dat met al die vocals en sound die hij er live nog door heen gooit wat mij betreft geen reet uit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker weekendje weer. Dit jaar goede Nederlandse buren ipv Fransen en Duitsers en dat is bijzonder goed bevallen. Te kapot om uitgebreid verslag te doen xd

+++ Silver en Yellow groter dan vorig jaar en werd op beide ook stukken beter gedraaid naar mijn mening.
++ Dither, Radium, The Sickest Squad, Innominate, Hellfish. Zelfs bij Boaz v/d Beats enorm naar mn zin gehad.
- Vond de sfeer een stuk minder dan afgelopen jaren.
-- De black... sfeerloos, slecht geluid etc etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Die MC van Freakshow, of wat het ook was, mogen ze de volgende keer ook wel thuis laten
Die begon op een gegeven moment onder andere een track van Yuna mee te zingen, wauw wat slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal je de lange teksten maar besparen.

+++++++ Robèèèèrt met zijn toetèèèèr
+++++ Urenlang slechte woordgrappen op de zondag after
+++ Dolphin
++ Sacerdos Vigilia, Menace II Society, Promo (& Base Alert), eerste helft Rude Awakening, Activator
+ Andere leuke setjes

+/- Mindustries & TOA, leuke setjes op zichzelf maar ik ben beter gewend

- Whatever Technoboy en The Prophet tijdens DQ Legends aan het doen waren
- Geluidsproblemen in de Silver tijdens The Relic, draaide zelf een dikke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:42 
 
Hardtraxxer

Weet iemand de tracklist van de eindshow op zaterdag? Wat een fijne nummers :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Weet iemand de tracklist van de eindshow op zaterdag? Wat een fijne nummers :love:


Zie de Dragonblood EP bij de releases. Dat zijn alle tracks van de zaterdag eindshow in volgorde. Alleen Wildstylez - Encore hoort daar niet bij, maar ook dat is een ontzettend fijn nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
+++++++ Robèèèèrt met zijn toetèèèèr


Hoogtepunt van het weekend... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Citaat:
Weet iemand de tracklist van de eindshow op zaterdag? Wat een fijne nummers :love:


Zie de Dragonblood EP bij de releases. Dat zijn alle tracks van de zaterdag eindshow in volgorde. Alleen Wildstylez - Encore hoort daar niet bij, maar ook dat is een ontzettend fijn nummer!


Zondag endshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Die MC van Freakshow, of wat het ook was, mogen ze de volgende keer ook wel thuis laten
Die begon op een gegeven moment onder andere een track van Yuna mee te zingen, wauw wat slecht :lol:

Hahah dat was niet om aan te horen indd! Ook bij Death Wish
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Uiteindelijk zelf voor Noisecontrollers gekozen ipv Activator, maar ben wel erg benieuwd wat Activator zowat gedraaid heeft. Kan iemand daar misschien een verslagje van doen? :P


Activator draaide zowat alles waar ik op hoopte met tracks als Glorification Remix, Fairyland, Back In The Days, Lullaby, Authentic Style, Crap Out, Equensu Ocha, , Oxygen en dan zullen er wel nog wat zijn die ik nu vergeten ben, dus voor mij was dit een heerlijke set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Wie o wie weet met welke track Freakshow afsloot? Die kick was abnormaal hard!

Freakshow, Malice & Rooler - Total Disorder :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Steffnov schreef:
+++++++ Robèèèèrt met zijn toetèèèèr


Hoogtepunt van het weekend... :lol:


Dit + Alice in Wondertent (woordgrappen marathon) inderdaad het meest briljante van het weekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
TSFH schreef:
Uiteindelijk zelf voor Noisecontrollers gekozen ipv Activator, maar ben wel erg benieuwd wat Activator zowat gedraaid heeft. Kan iemand daar misschien een verslagje van doen? :P


Activator draaide zowat alles waar ik op hoopte met tracks als Glorification Remix, Fairyland, Back In The Days, Lullaby, Authentic Style, Crap Out, Equensu Ocha, , Oxygen en dan zullen er wel nog wat zijn die ik nu vergeten ben, dus voor mij was dit een heerlijke set :thumbsup:


Waarom zetten ze nou weer Noisecontrollers en Activator tegelijk :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Lenny schreef:
Steffnov schreef:
+++++++ Robèèèèrt met zijn toetèèèèr


Hoogtepunt van het weekend... :lol:


Dit + Alice in Wondertent (woordgrappen marathon) inderdaad het meest briljante van het weekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Sander van Doorn die even Fusion of Sound er klapt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Sander van Doorn die even Fusion of Sound er klapt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:09 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
TSFH schreef:
Citaat:
Weet iemand de tracklist van de eindshow op zaterdag? Wat een fijne nummers :love:


Zie de Dragonblood EP bij de releases. Dat zijn alle tracks van de zaterdag eindshow in volgorde. Alleen Wildstylez - Encore hoort daar niet bij, maar ook dat is een ontzettend fijn nummer!


Zondag endshow



https://www.youtube.com/watch?v=FGarggiWQTQ deze met name
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:14 
 
Hardtraxxer

Zie de Dragonblood EP bij de releases. Dat zijn alle tracks van de zaterdag eindshow in volgorde. Alleen Wildstylez - Encore hoort daar niet bij, maar ook dat is een ontzettend fijn nummer![/quote]

Zondag endshow[/quote]


https://www.youtube.com/watch?v=FGarggiWQTQ deze met name[/quote]

Oh heb hem al gevonden, Cyber!
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten