Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:43 

de video is al geblokkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:43 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag eindshow was echt briljant. Geweldige platenkeuze, nummers als Absolute Terror, Zimmersion en Abduction :love:
Het vuurwerk liep alleen niet helemaal synchroon en was best ver weg, maar dat kon de pret niet bederven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:50 

Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
de video is al geblokkeerd

Mijn god wat is die regeling kut geworden zo :/. Hij wordt ondertussen alweer verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:50 

Hardtraxx Elite

Hoe heette dat nummer wat Vazard en later ook Freakshow draaide? Er kwam n hele zangtekst en alle fanboys konden hem mee blère.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:51 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Zaterdag eindshow was echt briljant. Geweldige platenkeuze, nummers als Absolute Terror, Zimmersion en Abduction :love:
Het vuurwerk liep alleen niet helemaal synchroon en was best ver weg, maar dat kon de pret niet bederven.

Heb zelden zo'n sfeertje meegemaakt als tijdens die set bij de Indigo. Manmanman wat vet zeg :cool:
Ook geniaal hoe de paar voorste rijen allemaal op dezelfde manier stonden te stampen. Was het 100% waard om tot het einde te blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:55 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Hoe heette dat nummer wat Vazard en later ook Freakshow draaide? Er kwam n hele zangtekst en alle fanboys konden hem mee blère.

When winter comes van Freakshow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:08 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:

Thanks dat is m!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:17 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:

Thanks dat is m!

had echt tranen in mn ogen bij dat moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:26 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:

Thanks dat is m!

No problem, hardstyle mafia draaide hem volgens mij ook nog. Normaal hoor je hem niet als er geen spoontech artiest draait. Nu 3x in een weekend :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Crypsis kan echt zo goed en snel mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 14:53 

Hardtraxx Veteran

Eerste Defqon voor mij en wat was dit vet seg. Kort verslagje van mijn kant. Ik kan wel een boek schrijven maar daar heb ik nu geen zin in.

Vrijdag hele dag Blue gestaan, gewoon liggen bieren en goed vermaakt. Dat mixwerk van Crypsis blijft me verbazen.

Zaterdag hebben we wat gelopen tussen de Blue en de Indigo. Ik vond de sfeer bij de Indigo echt vele beter. Main Concern, Delete VIP, Hardstyle Mafia en vooral Vazard waren briljant! :worship: Was ook vet toen Delete bij Vazard op het podium kwam en samen wat collabs draaiden. Meters kippenvel bij Zimmersion!

Zondag gingen we onze spullen al in de auto leggen om na de Endshow meteen te kunnen vertrekken. Was ik vergeten waar we hadden geparkeerd... Echt een dik uur aan het zoeken geweest. Hierdoor hebben we Artifact gemist. Ik mis hem echt iedere keer om wille van de meest idiote redenen. xd
Net optijd terug voor The Machine. Het weer werd toen ineens ook vele beter. Phuture Noize was ook echt vet! Paradox :love: Verder nog een epische avond gehad door de combinatie bier + de Mainstage + Rode Duivels die 0 - 4 hebben gewonnen in het EK!

Heb me wel mateloos geërgerd aan het weer. Het begon altijd precies te regenen op de momenten die slecht uitkwamen voor mij. Maar daar kan je niets aan doen natuurlijk. Gelukkig viel het op de camping nog mee en lag ik niet in het slijk ofzo. Heb wel een paar mensen zien kutten met hun spullen. Op Camping 6 naast de douches was gewoon alles ondergelopen.

Volgend jaar gewoon weer aanwezig normaal gezien! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 16:29 

Hardtraxx Veteran

Heb me echt weer uitstekend vermaakt op Defqon!

Omdat het vorig jaar een gigantisch drama was om op de camping te komen (2 uur gepland te arriveren, uiteindelijk pas om 5 uur op de camping) besloten dit jaar lekker om 12 uur al aan te komen.
Helaas bedacht iedereen dat want het was echt al gigantisch druk voor de ingang (welke tevens had kunnen fungeren als worstelterrein voor vrouwen in de modder).
Gelukkig was het binnenkomen zo gedaan (helemaal geen bagage controle en enkel snel fouilleren)
De hellingbrug was echt een verademing met de steekkar. Ook dat er nu stond aangegeven welke kant je er wel en niet in mocht (eenrichtingsverkeer) was fantastisch want het was nu niet zo druk en lang wachten bij de brug.

Lekker gesetteld op campingveld 2 waar we prima hebben gestaan.
De Gathering met Da Tweekaz, Ran-D en Crypsis was puur genieten, hele lekkere plaatkeuze en goed mixwerk van vooral Crypsis.
Schandalig echter dat er bij de token uitgiftepunten zulke lange rijen stonden en dat ondanks dat niet alle balies open waren. Heb er een dik half uur staan wachten, dat moet niet.

Zaterdag meteen om 11 uur bij Geck-O gaan kijken, die man stelt nooit teleur, en het publiek ging meteen al aardig los, echt vet om te zien. :)
Dr. Rude op de Red is gewoon een schande, over smaak valt niet te twisten maar zijn mixwerk en platenkeuze was echt gewoon beroerd. Op de White had hij niet misstaan, maar op een hardstyle mainstage heeft 'ie gewoon niks te zoeken.
De verassing van het weekend was voor mij toch wel Blackburn in de Purple. Ik kende een aantal van zijn platen wel, maar heb nog nooit een optreden van hem bijgewoond. Wat een heerlijke set! Het publiek was een beetje tammetjes, maar ondanks dat ging Blackburn zelf gewoon helemaal los. Heerlijk om te zien! En ook echt hele lekkere platen er tussen. Vlak voor D-Attack werd het ineens heel druk in de Purple. Veel dagjesvolk met petjes van D-Attack leek het wel, tevens trok zijn muziek me totaal niet dus ben er snel weer weg gegaan om lekker naar Bass Chaserz te gaan. Heerlijk setje en goede sfeer in de Blue maakte het toch wel leuk.

Helaas door de vele regenval heel m'n tent vol met water gelopen wat mijn stemming niet bepaald bevorderde. Door diezelfde regen was de sfeer bij Power Hour ook niet echt om over naar huis te schrijven. De muziek deed me ook niet zoveel (van alles door elkaar, het eerste jaar zat er nog een opbouwende lijn in) dus toen maar snel naar Audiofreq gegaan. Jezus, wat een producer, en wat een DJ. Die man heeft zo'n drive in zijn sets en zo'n goede producties (vooral muziektechnisch). Genieten, genieten.

Jammer genoeg werd ik min of meer gedwongen mee te gaan naar Gunz for Hire (wat een eentonige, dezelfde poep is dat toch steeds, 3 sets van die lui gezien dit jaar maar eigenlijk is het precies hetzelfde elke keer).
Gelukkig kwam daarna Delete VIP, wat een kneiterlekkere set :love: :love: :love:
Ook de sfeer was heerlijk. Leuk om te zien dat de dagjesmensen die voor G4h kwamen een beetje schrokken van het geweld van Delete en niet wisten hoe snel ze weg moesten wezen.

Lekker wat rondjes gelopen, nog vermaakt bij B-Front (en wat minder bij RR) en toen genoten van de geweldige eindshow. Stukken beter als vorig jaar. En echt schitterend vuurwerk.

Afterparty lekker overgeslagen, zondag weer fris en fruitig op pad (aan de late kant door de vele stortbuien)

Leuke sets van Frontliner en Noisecontrollers, een poepset van Blademasterz. Zeg maar gerust Brennan Heart, want heb niet veel van Blademasterz gehoord (en Lose my Mind en Wake Up is wel het laatste waar ik op zit te wachten).

Defqon Legends was leuk. Veel muziek van Headhunterz (leuk om te zien dat hij er zo emotioneel van werd, en de sfeer op de main was ook ongekend) maar de muziek die gedraaid werd deed me niet zoveel (met als dieptepunt Caramba).
Atmozfears een hele leuke set, Frequencerz een dikke ram set (met helaas wel veel voorspelbare/dezelfde plaatjes als op Intents)

Ook op zondag was de eindshow weer ongekend (hoe heet dat tweede nummer? Die klonk een partij geil :love: )

Maar helaas worden de meeste mensen op de camping nogal vervelend wanneer het feest is afgelopen.
Zowel m'n partytent, stoelen en mn slaaptent werden helaas vernield door 'grappige' lui die voorbij liepen. Gelukkig bij een maatje in de tent kunnen slapen maar heb geen oog meer dicht gedaan door een hoop frenchcore meuk de hele nacht door (en vervelende langslopende mensen die nog steeds niet snappen dat je niet op een tent moet gaan staan)

Al met al een leuk weekend. Het weer heeft het wel een beetje verpest, maar daar kun je helaas niks aan doen.

+++ Geck-O, Blackburn, Delete VIP, Crypsis
++ Stage design (met name de Blue, UV en Red)
+ De sfeer het hele weekend en de camping entree (brug etc)
---------- Kut volk op de camping zondag/maandag nacht
--- Het weer (who to blame)
-- RR, Dr Rude, Blademasterz, Gunz for Hire
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 16:39 

Hardtraxx Veteran

Oja ++++ voor de gezelligheid met alle Hardtraxxers op de Silver stage zaterdagmiddag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 16:42 

Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Ook op zondag was de eindshow weer ongekend (hoe heet dat tweede nummer? Die klonk een partij geil :love: )

Wildstylez - Encore. Staat op de Dragonblood EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 16:52 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Oja ++++ voor de gezelligheid met alle Hardtraxxers op de Silver stage zaterdagmiddag :thumbup:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:28 

Hardtraxx Veteran

Ondanks dat ik steeds minder met de hedendaagse hardstyle heb, toch weer een legendarisch weekend gehad. Delete VIP, Wavolizer, de 2 Geck-o sets, TOA, Activator op de Magenta en een hoop andere dingetjes hier en daar. Die eindshow op zondag was ook echt prachtig.

(L) voor Q-dance en alle gezellige mensen daar waarmee ik gefeest heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:31 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:
RTM93 schreef:
Freakshow - When Winter Comes

Thanks dat is m!

No problem, hardstyle mafia draaide hem volgens mij ook nog. Normaal hoor je hem niet als er geen spoontech artiest draait. Nu 3x in een weekend :thumbsup:

Vazard draaide hem niet hoor. Zou wel raar zijn, de set na Hardstyle Mafia :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:40 

Hardtraxx Veteran

Afschuwelijk mooi weekend gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:49 

Hardtraxx Veteran

Geweldige zaterdag en zondag gehad :love: :love:

Gister 1 van de mooiste Defqon dagen ooit gehad.
Heerlijk weertje na 14u, prima sfeer, lekkere setjes, gewoon zalig :worship:

Defqon legends was epic, we stonden vooraan en de reactie van t publiek bij de opkomst van HHZ was onbeschrijfelijk vet :love:
Heerlijk al die HHZ platen weer te horen en een emotionele HHZ raakte mij ook :surrender:

- weer op zaterdag middag
++ Sfeer, setjes, geluid
+++ Stage en geluid op RED, vuurwerkshow op zaterdag :worship:
++++ Frequencerz die de Lars Edit van Tomorrow and Beyond draaien, zalige track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:52 

Hardtraxx Crew

Laten we het maar kort houden. Ge-wel-dig weekend gehad :worship:

Oja, Spanjaarden zijn idioten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 17:55 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Wat een weekend weer zeg. Geen verslag van mijn kant want dan kan ik wel bezig blijven. Wel één ding: Defqon.1 Legends (L) heb oprecht staan janken toen Headhunterz aangekondigd werd en bij z'n toespraak nog meer. Godverdomme wat was dat mooi zeg. Dit ga ik echt nooit vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:01 

Hardtraxx Elite

Geniaal weekend achter de rug, vrijdag en zondag veruit de leukste dagen. Verder ook gezellig met alle ht'ers! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:03 

Hardtraxx Elite

Was weer een gezellig weekend met iedereen :D

Een kerel die zaterdagnacht bij onze tentkamp gingen zitten :lol: zelden zo gelachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:09 

Hardtraxxer

Na 6 jaar lang aftermovies kijken en wachten, was het eindelijk zo ver... DEFQON!!!!
Ik heb na de aankondiging van headhunterz even staan janken en de rest van de set heb ik met een open mond staan kijken.
Ik wist niet wat me overkwam :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 18:11 

Hardtraxxer

Wat een geweldig eerste defqon weekend :clap:
Heb nu al heimwee
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten