Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 21:50 

Hardtraxx Veteran

DBST hebben nooit gezegd dat ze stoppen met HS...

dus ja, je kunt zeggen dat die het 100 keer beter hebben aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 21:50 

Donateur

Heeft z'n motivatie wel duidelijk genoeg gesteld toch. Neemt niet weg dat je "het" alsnog missen kunt. Heel erg vet in elk geval om hem weer eens zo te zien.

(Op stream. :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 23:20 

Hardtraxx Addict

Stukje interview.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 23:30 

Basxt schreef:
Stukje interview.

Wat een gezever xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 23:38 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 00:34 

Hardtraxx Veteran

waarom doen ze zoiets nou weer niet op een zaterdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 00:40 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nu wel benieuwd. Wat was er drama aan de set van RR? Moest dit jaar Helaas weer overslaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 01:44 

Hardtraxxer

Vannacht teruggekomen van een fan-tas-tisch weekend Defqon. Vorig jaar was mijn eerste keer, maar dit jaar heeft dat in zoveel opzichten volledig overtroffen. Het weer zat een beetje tegen, maar in de stromende regen bij NSCLT springen, is ook hartstikke leuk. Mijn Defqon ging als volgt:

We kwamen vrijdag voor ons gevoel vrij vroeg aan bij de poort, maar er stonden, in tegenstelling tot vorig jaar, al belachelijk veel mensen te wachten. Desondanks waren we niet super lang bezig voordat we binnen waren. We twijfelden of we met veel haast op veld 2 probeerden te komen met de mogelijkheid dat we een kutplek zouden hebben of voor zekerheid kiezen en als één van de eerste op veld 3 staan. We kozen voor het laatste en daar heb ik eerlijk gezegd geen moment spijt van gehad. We stonden met onze megatent en partytent fantastisch aan de weg en vlak naast de kiosk, WC's en douches. Mede dankzij deze gunstige plek hadden we wel veel last van dronken/strak staande festivalgangers onder onze partytent. Nog voor half 4 stond alles op en hebben we de barbecue aangestoken. Ik wilde samen met een vriendin héél graag bij de opening van de Gathering zijn (want Bass Modulators en daarna NCBM). Die opening was magisch mooi btw. De nieuwe NCBM track klonk heeerlijk. Tijdens Frontliner/Max Enforcer wilde ik even muntjes gaan halen en ik heb de hele set niet meer meegemaakt. Wat een teringtyfusdrukte bij die muntenbalies. Ze gooien er ook gewoon maar 4 van de 12 open waardoor ik een uur daar heb gestaan. Wel een nieuwe vriend gemaakt in de vorm van een 60-jarige Schot met Kroatische roots. Rest van de avond zijn we bij de Blue gebleven, want ik hoorde dat de black toch niet zo tof was.

De zaterdag begon vrij vroeg, want na 7 uur kreeg ik geen oog meer dicht. Een aantal vrienden die alleen de zaterdag gingen, waren er ook al vrij vroeg dus om 12 uur stonden we bij Dr Rude. Wat een fout was dat zeg. Godverdomme wat kut. Ik heb denk ik nog nooit zoiets kuts meegemaakt op een festival en dan te bedenken dat het stukje over Brennan Heart nog moet komen. Gewoon lekker Live the moment op het moment van de climax naar een anti mixen toch. :sick: De rest van de dag een beetje geschakeld tussen Red, Blue, UV en Purple (JNXD :loving:). Tijdens het Power Hour lekker droog bij JNXD gestaan. Had Rush On nog nooit live gehoord, maar die kan ik ook weer van m'n lijstje afstrepen. Lekkere plaat blijft dat. Hele toffe sfeer in die tent ook. Daarna even terug naar de tent gegaan en om 19:00 weer naar de main, want Bass Modulators kwam. Als grote verrassing kwam Noisecontrollers er ook nog even bij waardoor mijn dag nóg beter werd. Toen het zonnetje er ook nog eens bij kwam, kon mijn dag niet meer stuk. Na BM héél gauw naar Blue gelopen voor Delete VIP en man, man, man wat was dat vet zeg! :love: Er liepen best veel mensen weg wat ik totaal niet begreep, maar misschien hadden ze dit geweld gewoon niet verwacht. Toen Delete afgelopen was, ben ik als de hazewindhond richting de Red gegaan voor B-Front. Die man stelt echt nooit teleur. Alle favoriete tracks kwamen voorbij en ook een paar nieuwe pareltjes. Heel erg terecht dat hij zo laat op een overvolle main mag draaien. Daarna RR was een teleurstelling (niet anders verwacht). De eindshow daarentegen vond ik wel erg vet. Vuurwerk was vele malen beter dan vorig jaar. De afterparty maar laten schieten, want ik was echt veel te moe. Nog wel een uurtje bij de tent gezeten.

Op de zondag had ik eigenlijk maar één ding wat ik écht moest voltooien. NSCLT voor de eerste keer bijwonen. Net voordat ik weg wilde lopen, begon het keihard te regenen. Maar echt KEIhard. Even een aantal minuten gewacht totdat het iets zachter ging en toen toch maar gegaan, want ik wilde het echt meemaken. Gelukkig nog op tijd om de nieuwe tracks mee te maken :clap: Echt keihard genoten! Daarna weer voor een paar uurtjes terug naar de tent, want de slechte nachtrust brak me flink op. Om 6 uur wilde ik weer graag terug zijn, want NC draaide toen op UV en hij had volgens zichzelf een verrassing. Nou dan ben ik van de partij hoor. We vertrokken iets eerder waardoor ik een deel van Blademasterz meemaakte. Althans, ik dacht toch echt op de timetable gezien te hebben dat onze grote vriend Brennan Heart als Blademasterz zou draaien. Ik heb de laatste 6 nummers gehoord en daar zat geen één Blademasterz track bij. Het was echt tergend kut en verschrikkelijk. Noisecontrollers maakte alles wel goed gelukkig! Met als verrassing dat Sander van Doorn erbij kwam en hun nieuwe track was ook best wel leuk! Stipt 19;00 ook weer vertrokken, want ik wilde mijn trommelvliezen niet kapot laten door de muziek van Zatox. Toen maar even lekker in die zweefmolen geweest. Wat echt super gaaf was. Nu heb ik een mooi beeld van hoe alles er van boven uit ziet en hoe belachelijk groot het is. Na dat ritje gingen we richting de main voor de afsluiting der afsluitingen.

We stonden op de heuvel aan de rechterkant van de main en zagen megagroot de letters P en O op het podium staan waardoor we al bijna stonden te juichen bij de gedachte dat Project One de legends zouden zijn. Toen omgeroepen werd dat The Prophet en Technoboy gingen draaien, zakte mijn humeur van heel goed naar vrij kut. Ik heb gewoon niet zo heel veel met die twee. Maar toen kwam het magische kippenvelmoment. Ik hoorde de eerste deuntjes van Dragonborn door de luidsprekers en wist eigenlijk al hoe laat het was, maar op het moment dat er gezegd werd dat Headhunterz er ook was, brak iedereen de mainstage af. Het geschreeuw en gejuich was echt zo mooi. Je kunt het een beetje vergelijken met het moment wanneer er een penalty gescoord wordt. Iedereen staat vol spanning te wachten en ineens komt die ontlading. Rock Civilization, Reignite, Colors etc. Ze kwamen allemaal voorbij. Daarna Atmozfears en ook Frequencerz waren ook beide echt fantastisch. Heel veel nieuwe nummers met tussendoor een paar oudere parels (Men of Steel, Discorecord). De afsluiting met het vuurwerk was ook weer heel tof.

Al met al een heeerlijk weekend. :yay:

+++++++ NCBM - See the light, de terugkeer van Headhunterz
++++ NSCLT, JNXD, Frequencerz, Atmozfears, NCBM, Delete VIP, B-Front
++ De Kroatische Schot genaamd 'Silver Fox' waarmee ik een uur heb staan praten over drank en drugs (No Lil Kleine)
+ De zon die er soms doorheen kwam

- De modder op de heuvels waardoor ik nog maar net een nekhernia heb kunnen voorkomen
-- Radical Redemption en het CONSTANTE 'he-ho'
--- Brennan Heart die gewoon lekker schijt heeft aan het feit dat hij als Blademasterz staat
----- Dr Rude en z'n kutte muzieksmaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 08:50 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Ik ben nu wel benieuwd. Wat was er drama aan de set van RR? Moest dit jaar Helaas weer overslaan :(

Heb de hele set mee gemaakt, en was geen drama, maar gewoon weer precies wat je er kon van verwachtwn.

Zat rete-strak in elkaar, maar was gewoon weer z'n album met de nieuwe tracks van de EP. Voor veel mensen niet zo bijzonder, maar denk voor een groot deel van het publiek gewoon heel vet :thumbup:

Edit: Defqon tribute klonk wel erg vet trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 10:36 

Hardtraxx Elite

Shit man wat een weekend.
Eerste keer Vazard meegemaakt, wat een ziek moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 11:30 

Hardtraxx Addict

Redman schreef:
Topweekend tot nu toe. Goeie sfeer bij de Indigo gisteren, terrein is super aangekleed, eindelijk weer focus op lasers/lichten/bewegend decor/vuurwerk ipv ledschermen. Dus ook vandaag wordt weer mooi. Headhunterz zou toch wel de kerst op de taart zijn. :loving:

Enige minpunt: nog nul keer Voodoo People (Ran-Dus bootleg gehoord :cry:)

:worship: :worship:

Wat een weekend. Was mijn vierde en misschien wel beste defqon. Nu alweer zin in volgend jaar. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 11:52 

Hardtraxx Addict

Via The Projeqt 2 zondag tickets gekregen.
Zou eerst het hele weekend gaan maar dat had ik dit jaar eigenlijk niet zoveel trek in. (goeie keuze geweest. heb er geen spijt van gehad iig)'.

Het bijzondere aan deze dag is dat er eigenlijk 2 'historische' momenten zijn geweest.
De laatste duo set van de Psyko Punkz en natuurlijk de Legends set van Technoboy, The Prophet en niemand minder dan onze zeer geliefde Headhunterz.

Dit was gewoon zonder enige twijfel het moment van de dag, de set van de dag en iets wat ik zelf nooit meer zal vergeten. Ja, er zaten wat rare overgangen in de set. Maar dat maakte niet uit. Want Headhunterz was er.
Het is ondertussen 8 jaar geleden dat ik voor het eerste 'the power of the mind' hoorde. Wat een tijden waren dat. stukje bij beetje leerde je steeds meer van dat soort muziek kennen.

Phuture Noize was ook echt geweldig. Shallow waters & The worlds beyond live. :worship:
en vergeet The Paradox niet!

Ik heb een geweldige dag gehad :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 12:20 

Hardtraxxer

Laten we hopen dat onze grote vriend Rob Min nog even met HHZ heeft kunnen praten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 12:43 

Hardtraxx Veteran

Echt een top weekend gehad zeg! Was m'n eerste keer defqon en gelijk weekend, maar ben totaal niet teleurgesteld. Overal hing er een lekker sfeertje naar mijn mening, veel beter dan bij intents. Helden van het weekend zijn voor mij toch wel Delete VIP, Prefix & Density, Tartaros, B-front, Frequencerz, Thera & Jason Payne Noisecontrollers en Bass Modulators (NCBM). Met name Noisecontrollers en Bass Modulators. Die gasten stellen echt nooit teleur!

Vrijdag afgetrapt in de Blue bij BM en NCBM. Echt heerlijk act is NCBM! Daarna voornamelijk in de Black gestaan de rest van de avond.

Zaterdag vaak in de Indigo gestaan en begonnen bij Prefix & Density en er hing gelijk een topsfeertje! Daarna draaide er voor mij niet heel veel interessants. Toen op een gegeven moment een kijkje gaan nemen bij Tartaros en zeker niet teleurgesteld! Heerlijke set! De rest van de tijd een beetje op het terrein rondgelopen en verschillende setjes meegepakt waaronder Main Concern en Bass Modulators :thumbsup: Wel jammer dat het bij BM niet zo druk was, want ze draaiden zeer lekker. Na Bass Modulators naar m'n andere must-see gegaan genaamd Delete en damn wat was dat knallen zeg! Echt heerlijk! Na Delete naar B-Front gegaan en die stelde me ook zeker niet teleur, alleen tijdens zijn set vond ik het geluid bij de main helaas niet zo goed, maar dat kan liggen aan de plek waar ik toen stond. RR kan me geen ene reet boeien dus toen maar achteraan wezen gaan staan wachtend op de eindshow en die was ook ontzettend dik! Erg goede plaatkeuze ook!
Toen was de zaterdag voorbij en ben ik toen even bij de afterparty wezen kijken, maar al vrij snel weer teruggegaan naar m'n tent, omdat ik zondag weer fit wou zijn.

Zondag vond ik de leukste dag van het weekend. In het begin een lange tijd bij de Magenta gestaan en daar werd ook heel lekker gedraaid, zeker door Tuneboy! Toen wilden een paar maten van mij naar Blademasterz. Daar had ik zelf geen probleem mee, want die wilde ik ook graag zien, maar hiervoor moest ik wel Phuture Noize laten schieten en daar heb ik echt enorm spijt van gehad, want wat een kut set draaide Blademasterz a.k.a Brennan Heart. Had veel liever bij Phuture Noize gestaan, maarja, gelukkig maakte Noisecontrollers veel goed, want wat een topplaten heeft die gast weer gemaakt! :worship: Daarna naar Thera & Jason Payne gegaan en ik zag veel mensen weglopen helaas. Thera verdient echt veel meer aandacht naar mijn mening, maarja. Ook Thera & Jason Payne draaiden een lekker setje en wat een bazen blijven dat toch ook! Zo mooi om te zien hoe zij losgaan achter de decks. Ik had alleen wel gehoopt op meer The New Era platen, maar gelukkig werd in ieder geval Starfleet gedraaid dus het setje kon al niet meer stuk voor me. Echt heerlijk geknald ook op deze set.
Daarna natuurlijk naar de Main gegaan voor de Defqon Legends. Echt super vet dat Headhunterz kwam draaien! Echt mooi om daar bij te zijn en ik vind het ook mooi voor hem, want je zag gelijk hoe enthousiast men was!
Tijdens Atmozfears eten wezen halen en daarna Frequencerz bijgewoond. Ook zij stellen me ook nooit teleur, ondanks dat ze vaak dezelfde platen draaien.

Al met al echt een super weekend gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

+++++ Bass Modulators, Noisecontrollers, NCBM, Delete VIP, Prefix & Density
++++ Thera & Jason Payne, Magenta, Headhunterz bij de Defqon Legends! :woot:
+++ Sfeer en aankleding
+++ Tartaros
++ Main Concern
+/- Weer (maar dat valt vrij weinig aan te doen)

----- Overgewaardeerde Brennan Heart
--- Phuture Noize missen :cry:
-- RR
- Modderig op sommige plekken
- Blademasterz set. Had hier echt veel meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 12:51 

Kraak... Piep...

Net weer ontwaakt van een geweldig weekend.

Samenvatting.

Vrijdag rond 3 uur aangekomen en naar de rest gegaan om de tent neer te zetten. Mooi plekje op veld 5 met zat ruimte en (zoals het leek) rustige buren.

Vervolgens naar de Gathering gegaan. Natuurlijk starten bij Promo & Base Alert, wat een geniaal setje was. Ik vond het geluid bij de black matig en de aankleding was ook wat saai.
Daarna muntjes gehaald en wat gedronken om daarna nog even een stukje Team Westside mee te pakken en daarna een klein stukje Allstvrs, allebei waren wel ok, niks bijzonders.
Toen kwam Ran-D die in mijn ogen een vet setje heeft neergezet. Echt dansvloer gerichte raw maakt hij, het zit goed in elkaar en werkt prima imo. Zijn nieuwe plaat met A2 is een pareltje.
Crypsis z'n live set was ook prima te vertoeven, zijn nieuwe spul klonk prima. Alleen weet ik nou niet of het pre-mixed was of dat hij echt zo goed en snel kan mixen.
Het geluid bij de blue was overigens top.

Vervolgens nog even wezen chillen bij de tent en gaan pitten.

Op de zaterdag zijn we vroeg heen gegaan voor Geck-O die weer een typisch lekker setje neer zette. Altijd leuk om platen als Assquake en Soul Train te horen. Daarna door gegaan naar Lip DJ die in mijn ogen ook een lekker setje neerzette maar het mixwerk was wat dubieus soms.
Op dat punt moest ik even iemand ophalen dus helaas Sound Rush gemist. Na een klein beetje bij Buzz Fuzz te hebben gestaan die echt heldige platen draaide, zijn we door gegaan naar Sacerdos Vigilia. Met dat geluid van de silver en de kicks uit de platen die hij draaide stonden we daar gewoon met de bek vol tanden. Wat een knalset.
We moesten nog even wat ophalen vanuit de camping en zijn daar lang blijven plakken door de regen helaas, zodoende heb ik Mindustries en Wavolizer en C-Netik gemist helaas.
Dus toen het droog was maar naar de silver gegaan voor The Outside Agency. Na een laatste stukje geknal met Dither begon dan een van de acts waar ik echt naar uitkeek. Ze begonnen met een Delete plaat, wat wel lachen was. Maar verder was de set eigenlijk niet heel bijzonder imo, veel hitjes en maar een handjevol leuke platen imo. Wel teleurstellend.
Na TOA gelijk door naar Delete VIP, dit was wel echt een van de setjes van het weekend. Wat een kicks, wat een sfeer. Daarna naar SA†AN geweest, heerlijke plaatjes wederom, lekker trommelen. Afgesloten bij Vazard die ook echt geweldig bezig was. Z'n nieuwe plaat klinkt echt dik

Voor tijd toch maar gekozen om de eindshow mee te pakken en die was echt superdik, niet veel van de muziek mee gekregen want het vuurwerk was dit keer echt top.

Zodoende terug naar de camping, waar onze buren om 4 uur snachts besloten om alles bij elkaar te schreeuwen en Frenchcore op vol volume aan te zetten op een beste geluidsinstallatie. Er moest beveiliging bijkomen om te zeggen dat het uit moest omdat ze klachten kregen over heel veld 5 en zelfs 6. Maar hun waren van die anabole doorgesnoven gastjes dus die wouden dat in eerste instantie niet en vonden iedereen een mietje die even wou slapen. Na veel gedoe ging het uit, maar ze begonnen 7/8 uur s'ochtends gewoon weer. Daardoor toch besloten om in de ochtend de spullen al naar de auto te brengen en niet de zondag ook nog te overnachten en mooi na de eindshow naar huis te rijden.

Zodoende zondag alles naar de auto gebracht na tig keer te zijn natgeregend, alweer. Het duurde daardoor zo lang dat we pas bij het begin van Scope DJ & A-Lusion het terrein opkwamen. Dit was ook een vermakelijk setje, voorspelbaar, maar vermakelijk. Hierna zijn we naar Promo gegaan. Wat wederom weer een geniaal setje was, zoals we van deze man gewend zijn. Vervolgens blijven staan op de Gold voor Art Of Fighters.
Wat nog wel vreemd was is dat Promo een beetje oncollegiaal Redemption ging draaien omdat hij niet wist dat AoF na hem kwam, je zag hem ook met verbazing kijken toen ze opeens achter hem opdoken.
Maar AoF draaide ook lekker. Na een tijdje nog even bij de UV gestaan waar Geck-O op die rijdende draak stond. En toen ook wat gegeten om vervolgens naar Activator te gaan. Die zette ook een dikke knalset neer. Ten slotte naar de act waar ik het meest naar uitkeek Menace II Society, wat een set, wat een mixwerk. Hij stond een uur en draaide denk ik wel 25+ platen, heerlijk doorgemixt en alleen maar goede platen. Niet alleen van zichzelf maar ook platen van Dione, The Viper, Meagashira enz. Zijn eigen platen waren ook weer een heerlijk nostalgietripje.

Toen naar de eindshow, we gingen voor de linkervoorste speaker toren staan, genoeg ruimte. Van te voren hoorde we al dat Heady bij de Defqon Legends zou staan. Maar toch wel even dikke kippenvel hoe deze man zo warm werd onthaald door iedereen. Dat gezegd was hij ook de enige die er nog wat van maakte. Technoboy z'n platenkeuze was goed maar hij mixte voor geen meter, hij maakte behoorlijk wat foutjes. The Prophet was al helemaal lachwekkend, die had er echt geen zin in geloof ik, die gooit de crossfader gewoon naar de andere kant, zo klonk het. Het huilen van Headhunterz op het laatst, nou ja, het klonk wat overdreven, maar ja hij is wel zo. En als je weet ik hoe veel duizend man tegenover je hebt die je zo warm onthalen na zo'n lange tijd en dolenthousiast meedoen met al z'n platen dan doet dat wel wat met je natuurlijk.
Atmozfears luisterde wel lekker weg, grappig dat ie nog bijna op zn muil ging trouwens. Frequencerz skipte we om de drukte voor te zijn en omdat we niet echt meer de kracht hadden.

+++ De sfeer en gezelligheid over het hele festival
+++ De aankleding van het feest was weer top
+++ Menace II Society, Promo (& Base Alert), Delete VIP, Vazard.
++ Ran-D, Activator, Headhunterz, Geck-O 2x, Sacerdos Vigilia
++ Het geluid was overal gewoon top, behalve de black.
+ Goede douches en wc's op de camping
+ Het weer op zondagmiddag en vrijdag.

+- Het eten was de ene keer wel goed, de andere keer niet. Er zat qua service, snelheid en kwaliteit tussen de tentjes duidelijk verschil. Bij de Blue was er echt een loeisnelle barman die iedereen goed en snel hielp en bij de White waren ze echt enorm traag. Zo was bij de Red bij de eetkraampjes ook het geval en bij de Indigo niet.
+- De lachwekkend slechte controle. Ik kwam aan, de jongen vroeg mij: "Heb je wodka mee?" Nee, "Heb je whiskey mee?" Nee, "Heb je glas mee?" Nee, "Heb je wapens mee" Nee, Ok veel plezier. Er is geen tas aangeraakt of open gegaan. Lekker snel.

--- Frenchcoreburen
--- De regen, alweer.
-- Mixwerk van 2/3 Defqon Legends, en dat noemt zich legends.
- Geluid op de Black verpeste wel Base Alert en Promo een beetje.
- Promo & Base Alert begonnen 10 min later om een of andere rede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 12:52 

Donateur

Dat hele classic concept is niet zo voor BH weggelegd heb ik het idee. Draaide die weer Wake Up? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 12:57 

geloof het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:00 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Dat hele classic concept is niet zo voor BH weggelegd heb ik het idee. Draaide die weer Wake Up? :lol:

Helaas wel ja, dacht er een keer aan te ontkomen maar hij sloot er volgens mij mee af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:08 

Donateur

Echt ongelooflijk. Zou die nou bij zichzelf denken: haha nee dan doe ik net of ik Wake Up niet draai, allemaal oude vette platen die je nooit hoort wel en dan helemaal aan het einde draai ik hem toch en dan is iedereen ziek in de war.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:13 

Hardtraxx Addict

Iemand enig idee hoe dat nummer heette na Dragonblood? Wat een melodie zat daar in zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:28 

Hardtraxx Elite

Eerste weekend Defqon geweest, en wat was het goed! Genoten vrijdag van Ran-D en Crypsis. Zaterdag genoten van de Spoontech DJ's, dit was episch rechtsvoor. Ook van Delete, Andy the Core en meerdere Dj's

Zondag nog op mn sokken staan raggen bij Freakshow, zn pijn aan mn voeten. Daarna wilden we even gaan eten bij de red omdat we de main nog niet gezien hadden, hoorde ik ineens Headhunterz, deze set afgekeken en toen gegaan.

Kamperen is niks voor mij. En nu ook geen zin in n ellenlang verhaal, t was top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:32 

Hardtraxxer

Heel tof weekend gehad! Jammer van de enkele buien maar zeker niet aan gestoord. Bass Modulators en NCBM waren heerlijk op The Gathering. Zaterdag echt overal geweest en me prima vermaakt. Maar wauw, Headhunterz was voor mij toch wel de bekroning van het weekend! Meerdere malen kippenvel gehad als ik dat ventje zo zag genieten! Wat een ontzettende held!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een weekend weer zeg. Geen verslag van mijn kant want dan kan ik wel bezig blijven. Wel één ding: Defqon.1 Legends (L) heb oprecht staan janken toen Headhunterz aangekondigd werd en bij z'n toespraak nog meer. Godverdomme wat was dat mooi zeg. Dit ga ik echt nooit vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:38 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook bijna te genant voor woorden, maar stond zelf met een brok in m'n keel tijdens B-Front >.<

Echt ongegeneerd extreem lopen fanboyen. Wat was dat genieten zeg :$

Was Dream World al helemaal vergeten, en Mysterias gaat ook echt nooit vervelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 13:41 

Hardtraxx Addict

Voor de liefhebber heb ik hier de endshow van zondag :).
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten