Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 17:19 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Even een parkeervraag voor de weekend gangers.
Wij hebben een weekend kaart maar gaan alleen op zaterdag en zondag. Tussendoor slapen we thuis.

- kan ik zaterdag parkeren op de camping parkeerplaats? Of is dat dezelfde p-plaats als degene die alleen zaterdag komen?
- waar kan ik dan de zondag parkeren
- als je niet op de camping staat en je wil wel een bandje met je weekend ticket, waar moet je dan zijn?

Er is gewoon een grote parkeerplaats waar je kan parkeren, moet wel je weekend bandje + parkeer ticket laten zien zodat je kan parkeren (vorig jaar toen ik van de parkeer plaats af was werd er niet eens gecontroleerd (zondags))

De laatste vraag geen idee, zal vast wel aparte ingangen voor zijn? Zag volgens mij vorig jaar nog zoon apparaat staan op zondag voor die bandjes van weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 17:49 

Hardtraxxer

Koen schreef:
hurricane schreef:
Even een parkeervraag voor de weekend gangers.
Wij hebben een weekend kaart maar gaan alleen op zaterdag en zondag. Tussendoor slapen we thuis.

- kan ik zaterdag parkeren op de camping parkeerplaats? Of is dat dezelfde p-plaats als degene die alleen zaterdag komen?
- waar kan ik dan de zondag parkeren
- als je niet op de camping staat en je wil wel een bandje met je weekend ticket, waar moet je dan zijn?

Er is gewoon een grote parkeerplaats waar je kan parkeren, moet wel je weekend bandje + parkeer ticket laten zien zodat je kan parkeren (vorig jaar toen ik van de parkeer plaats af was werd er niet eens gecontroleerd (zondags))

De laatste vraag geen idee, zal vast wel aparte ingangen voor zijn? Zag volgens mij vorig jaar nog zoon apparaat staan op zondag voor die bandjes van weekend

Bij binnenkomst kan je gelijk aan bandje om je pols laten zetten op de vrijdag. Kan wel alleen bij de camping ingang natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Bij binnenkomst kan je gelijk aan bandje om je pols laten zetten op de vrijdag. Kan wel alleen bij de camping ingang natuurlijk
We komen pas zaterdag voor t eerst op het festival terrein. Vrijdags gaan we nog niet naar Defqon. Vraag is dan waar je zaterdag je bandje kunt halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:12 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Ivey Jones schreef:
We komen pas zaterdag voor t eerst op het festival terrein. Vrijdags gaan we nog niet naar Defqon. Vraag is dan waar je zaterdag je bandje kunt halen.

Bij de camping ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:22 

Hardtraxx Veteran

Of je zelf camping gaat of niet, weekend bandje kan je alleen halen bij de weekend/camping ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:54 

Hardtraxx Veteran

Oke bedankt voor de antwoorden! Dan gaan we ons daar melden zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 19:57 

Donateur

hurricane schreef:

Voorgaande jaren was het slim om direct na het aanmeten van het bandje direct weer 'naar buiten te lopen' en via de Saturday ingang te gaan, in plaats van de gehele camping over te moeten lopen naar de festival ingang vanaf de camping. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 20:06 

Hardtraxxer

Voor de 3e keer weekendje @ rivearabeach! Echt zin in, mag hopen dat de weergoden ons een keer goed gezind zijn.
Had alleen wel verwacht dat regain zou afsluiten in de blue, maar eforce wordt ook vast dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 20:13 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
hurricane schreef:

Voorgaande jaren was het slim om direct na het aanmeten van het bandje direct weer 'naar buiten te lopen' en via de Saturday ingang te gaan, in plaats van de gehele camping over te moeten lopen naar de festival ingang vanaf de camping. :thumbup:

Thanks voor de tip! Scheelt dus lopen :) via de camping ingang kom je toch ergens bij de Blue binnen op het festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 20:14 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
TheJoker schreef:
hurricane schreef:

Thanks voor de tip! Scheelt dus lopen :) via de camping ingang kom je toch ergens bij de Blue binnen op het festival?

Yes, de camping ingang van en naar het terrein is bij de Blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 20:44 

Hardtraxxer

Die Defqon app heeft je persoonlijke timetable nog steeds op alfabet staan ipv op tijd... :thumbdown:

Wat een stel beunhazen werken er toch aan die app xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 20:45 

Hardtraxx Elite

ShatterDJ schreef:
Die Defqon app heeft je persoonlijke timetable nog steeds op alfabet staan ipv op tijd... :thumbdown:

Ja zag het ook al, superhandig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 21:19 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
TheJoker schreef:
hurricane schreef:

Waarschijnlijk gaat dat verplaatsen naar een plek tussen de 2 festival velden in(veld 2 bij de camping)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 21:26 

Hardtraxx Elite

ShatterDJ schreef:

Per area staan ze wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 21:44 

Hardtraxx Veteran

Bij mij werkt die app dus wel gewoon met timetable en op volgorde, kan alleen niets verwijderen en toevoegen (iphone)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 21:47 

Hardtraxxer

Koen schreef:
Bij mij werkt die app dus wel gewoon met timetable en op volgorde, kan alleen niets verwijderen en toevoegen (iphone)

Ik heb het over de android versie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 22:53 

Hardtraxx Veteran

En wanneer je een artiest op een willekeurige dag aanvinkt staat ie er meteen op alle dagen bij (Blademasterz op zondag en Brennan Heart automatisch op zaterdag)

Prut app.

Weet iemand wanneer de camping floorplan in de app of website komt te staan?
Ben toch wel benieuwd waar nou de festival entree komt vanaf de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 08:48 

Hardtraxx Elite

Volgens de site komt er van tevoren geen floorplan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 09:20 

Donateur

Bij mij crasht de app bij het opstarten al... dus ik kan al de fouten niet eens zien. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 09:25 

Hardtraxx Crew

Ik wil via deze weg vast even melden dat eventuele foto's van de stages en opbouw in het bijbehorende topic mogen. Dit om het voor de mensen die zich willen laten verrassen niet te verpesten. Mocht dit toch in een ander topic (waaronder deze) aangetroffen worden, dan zal dat resulteren in een warn. Aangezien ik zelf geen Defqon ga (tentamen op de maandag erna, huiliehuilie) volg ik dit topic niet dagelijks, dus bij het zien van foto's graag gebruik maken van de report knop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:10 

Hardtraxxer

Zenda schreef:
Ik wil via deze weg vast even melden dat eventuele foto's van de stages en opbouw in het bijbehorende topic mogen. Dit om het voor de mensen die zich willen laten verrassen niet te verpesten. Mocht dit toch in een ander topic (waaronder deze) aangetroffen worden, dan zal dat resulteren in een warn. Aangezien ik zelf geen Defqon ga (tentamen op de maandag erna, huiliehuilie) volg ik dit topic niet dagelijks, dus bij het zien van foto's graag gebruik maken van de report knop :)

Wat een rotsmoes, ik ga ook gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:16 

Hardtraxx Veteran

Maar jij bent een ekte ekte, thijs, kan niet iedereen zeggen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:25 

Donateur

Spanning Tree schreef:
Zenda schreef:

Wat een rotsmoes, ik ga ook gewoon :P

Daarbij is de maandag erna pas maandag 4 juli.

Maandag 27 juni hoort namelijk bij "zon- en feestdagen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 10:49 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:

Dat betekent toch niet dat het wel alsnog een maandag is :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 11:19 

Donateur

The Skribbler schreef:
TheJoker schreef:

Dat betekent toch niet dat het wel alsnog een maandag is :x

Fout! Het is een feestdag, op welke dag deze ook valt. :mad:
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten