Oké is goed man
Lijkt me dat die wel in de app komt zoaps afgelopen jarenwrote:Volgens de site komt er van tevoren geen floorplan
Lijkt me dat die wel in de app komt zoaps afgelopen jarenwrote:Volgens de site komt er van tevoren geen floorplan
Staat idd een kopje floorplan gereserveerd in het menu, maar het zou kunnen zijn dat deze dus vrijdag pas online komtwrote:Lijkt me dat die wel in de app komt zoaps afgelopen jarenwrote:Volgens de site komt er van tevoren geen floorplan
Denk het niet, meeste mensen zijn dan al weg en dan gaan ze een app niet meer updaten.wrote:Staat idd een kopje floorplan gereserveerd in het menu, maar het zou kunnen zijn dat deze dus vrijdag pas online komtwrote:Lijkt me dat die wel in de app komt zoaps afgelopen jarenwrote:Volgens de site komt er van tevoren geen floorplan
Overgieten in een colafles, al is Beerenburg natuurlijk niet echt dezelfde kleur. Misschien maar Bacardi meenemen in een Spa fleswrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Hoe streng is die beveiliging bij binnenkomst? Alles opentrekken?
Eerste keer camping dit ja
wrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Jij bent vast heel gezellig op feestjes.wrote:Fout! Het is een feestdag, op welke dag deze ook valt.wrote:Dat betekent toch niet dat het wel alsnog een maandag iswrote:
Maandag 27 juni hoort namelijk bij "zon- en feestdagen".
Wij hebben het vorig jaar overgegoten in een pak ijstheewrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Flessen die al open zijn geweest zijn alleen ook niet toegestaan. Maar je kan een dop er wel af draaien zonder dat dat plastic ringetje afbreekt.wrote:Overgieten in een colafles, al is Beerenburg natuurlijk niet echt dezelfde kleur. Misschien maar Bacardi meenemen in een Spa fleswrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Eerste keer camping dit jaZe kijken dan wel niet grondig tussen je spullen, maar als ze die fles Beerenburg zien krijg je hem echt niet mee naar binnen.
Daar letten ze echt niet op hoor, heb het zelf ook al 2 jaar zou gedaan.wrote:Flessen die al open zijn geweest zijn alleen ook niet toegestaan. Maar je kan een dop er wel af draaien zonder dat dat plastic ringetje afbreekt.wrote:Overgieten in een colafles, al is Beerenburg natuurlijk niet echt dezelfde kleur. Misschien maar Bacardi meenemen in een Spa fleswrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Eerste keer camping dit jaZe kijken dan wel niet grondig tussen je spullen, maar als ze die fles Beerenburg zien krijg je hem echt niet mee naar binnen.
Overgieten in een plastic flesje, in je slaapzak rollen en die inpakken.wrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
wrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?

met een naald caprisunne pakje leeg maken en dan injecteren en plakbandje er opwrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Wat ik nu 3 opvolgende jaren doe is een pak drinken (bijv. Water,Wicky,Taksi etc.) thuis opdrinken of leeggooien en daar dan je liter sterke drank in mikken.wrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Tsja sfx heeft er niets meer mee te maken dus stoppen ze het geld weer in belangrijke dingen.wrote:Vorig jaar de eindceremonie nog lekker zitten meekijken op de pc. Erg jammer dat ze het dit jaar niet live streamen
View on YouTubewrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Dit is echt verrekte handig, ga ik ook doenwrote:View on YouTubewrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Dit al een aantal keer gedaan. Toen razz in een flesje water gedaan. Toen zelfs een keer gehad dat hij precies dat flesje water uit mijn tas pakte bij de controle en aan de dop ging voelen of hij al een keer open was geweest haha.
Dit is echt fantastischwrote:View on YouTubewrote:Sterke drank niet toegestaan. Een maniertje om toch mn flesje berenburg mee naar binnen te nemen?
Dit al een aantal keer gedaan. Toen razz in een flesje water gedaan. Toen zelfs een keer gehad dat hij precies dat flesje water uit mijn tas pakte bij de controle en aan de dop ging voelen of hij al een keer open was geweest haha.