Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Robert_123409 wrote:Heeft iemand enig idee of er iets speciaals gepland staat na de eindshow op zaterdag en de Afterparty? Er staat helemaal niks geprogrammeerd tussen 23.00 en 00.00

Was dit andere jaren ook zo? Vorig jaar begon de afterparty al wel om 23.00 in de Blue
Vorig jaar waren Bass Modulators nog in de laatste week aangekondigd vanaf 23:00 in de Blue, dus wie weet komt er nog iets bij
R
Hardtraxxer
65 posts member since 2015
last seen Oct 2019
Grim wrote:
Robert_123409 wrote:Heeft iemand enig idee of er iets speciaals gepland staat na de eindshow op zaterdag en de Afterparty? Er staat helemaal niks geprogrammeerd tussen 23.00 en 00.00

Was dit andere jaren ook zo? Vorig jaar begon de afterparty al wel om 23.00 in de Blue
Ben je daar zeker van dat het toen al direct begon?
Dit doen ze namelijk om iedereen het terrein af te krijgen en te controleren of je wel een weekendbandje hebt. Als je enkel zaterdag ticket hebt is het feest afgelopen om 23u en heb je dus ook geen afterparty.
Ik had daarom de timetable van vorig jaar eerst nog bekeken ;)

Bron: https://web.archive.org/web/20150619004 ... timetable/
R
Hardtraxxer
65 posts member since 2015
last seen Oct 2019
Basshunterzz wrote:

Vorig jaar waren Bass Modulators nog in de laatste week aangekondigd vanaf 23:00 in de Blue, dus wie weet komt er nog iets bij
Oh, hopen dat er dan nog iets leuks komt :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Natuurlijk ook alweer eigen planning gemaakt, wordt heel veel Silver. Enige waar ik van baal is dat Vazard met de eindshow staat en ik Vazard dus ga missen. Voor de rest gaat het allemaal wel goed komen :D
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Helicaze wrote:Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
Zelfde voor mij hoor, maar eindshow hoort toch wel beetje bij Defqon in mijn beleving. Je betaalt er ook deels voor
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Helicaze wrote:Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
ja.

Vetste vind ik toch nog dat The Vision & Neilio 2 uur in de white staan op de afterparty :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
De eindshow maakt voor mij het plaatje compleet, zou dat voor geen enkele act willen missen
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Heb er 3 gezien, alleen die van vorig jaar vond ik interessant. Mijn keuze gaat dus waarschijnlijk naar Vazard.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
kwam er nog iets van een cd?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
yowan wrote:kwam er nog iets van een cd?
Komt volgende week vrijdag begreep ik.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Lennard95 wrote:
yowan wrote:kwam er nog iets van een cd?
Komt volgende week vrijdag begreep ik.
meestal is die tracklist al wel 2 weken voor het feest bekend..
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Is maar net waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar de eindshow overgeslagen voor Main Concern en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Fenomenale sfeer daar toen, en ik verwacht dit jaar niet anders bij Vazard.
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Paulusma where you at? :slow:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
We want Pipa Paulusma.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Mijn excuses. Ik had vandaag zeskamp!

Welkom bij Pipa Paulusma weerbericht dag 5

Het weer ziet er nog steeds prima uit voor volgende week! De zin begint meer te komen, de timetable is bekend en de weersvoorspellingen worden steeds betrouwbaarder!
Op vrijdag wordt het 24 graden! Een heerlijk temperatuurtje voor de gathering. Er is een kleine kans op regen, maar vooral zal er zon te zien zijn.

Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!

Tot morgen Hardtraxx!
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
pim0412 wrote:
Is maar net waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar de eindshow overgeslagen voor Main Concern en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Fenomenale sfeer daar toen, en ik verwacht dit jaar niet anders bij Vazard.
Vorig jaar inderdaad hetzelfde gedaan en dat zullen wij dit jaar ook weer doen. Aangezien we toch een weekend gaan pak ik liever gewoon de eindshow op de zondag mee dan die op de zaterdag. Heeft naar mijn idee ook veel meer 'lading' met alle weekendgasten.
Pipa wrote:Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!
Zou het ideale festivalweer zijn zeg :love:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Pipa wrote:Mijn excuses. Ik had vandaag zeskamp!

Welkom bij Pipa Paulusma weerbericht dag 5

Het weer ziet er nog steeds prima uit voor volgende week! De zin begint meer te komen, de timetable is bekend en de weersvoorspellingen worden steeds betrouwbaarder!
Op vrijdag wordt het 24 graden! Een heerlijk temperatuurtje voor de gathering. Er is een kleine kans op regen, maar vooral zal er zon te zien zijn.

Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!

Tot morgen Hardtraxx!
Volgensmij haal jij je info niet van buienradar.nl ofwel :P ?
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Accuweather geeft aan:
Vrijdag 25 graden, wolken en zon
Zaterdag 28 graden, grotendeels zonnig
Zondag 23 graden, zonnig

Ondanks dat ik altijd erg sceptisch ben omtrent weerberichten denk ik dat er binnen 6 dagen niet zo gek veel meer gaat verandere, zeker omdat het de dagen om het weekend óók zonnig en warm zullen zijn
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
In mijn ervaring lijkt weeronline.nl (specifiek biddinghuizen) altijd wel aardig accuraat te zijn. Maar verder in pipa paulusma we trust.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
hardstyle007 wrote:Is er al gesproken over een eventuele meeting? Heb al een paar keer HT'ers gesproken en dat was best gezellig, met Defqon een meeting?
04:30 Toiletgebouw op veld 3?
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Tip voor een nauwkeurige weersite: www.windguru.cz
Zit zelden fout.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Goedemiddag, een mooie warme zondag!

We zijn bijna in de week van Defqon beland! Morgen is het DE week. De vrijdag is het een heerlijke dag om je tent op te zetten en een biertje te doen met de medefeestgangers!
De zAterdag is het een prima temperatuur 21 graden met 50% kans op regen, ditzelfde geldt voor de zondag. Maar geen zorgen, het komt goed met het weer! Het wordt een perfect weekend! Ik heb er zin in!
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Even een parkeervraag voor de weekend gangers.
Wij hebben een weekend kaart maar gaan alleen op zaterdag en zondag. Tussendoor slapen we thuis.

- kan ik zaterdag parkeren op de camping parkeerplaats? Of is dat dezelfde p-plaats als degene die alleen zaterdag komen?
- waar kan ik dan de zondag parkeren
- als je niet op de camping staat en je wil wel een bandje met je weekend ticket, waar moet je dan zijn?

F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Je kan beter Q mailen met deze vragen