Vorig jaar waren Bass Modulators nog in de laatste week aangekondigd vanaf 23:00 in de Blue, dus wie weet komt er nog iets bijwrote:Heeft iemand enig idee of er iets speciaals gepland staat na de eindshow op zaterdag en de Afterparty? Er staat helemaal niks geprogrammeerd tussen 23.00 en 00.00
Was dit andere jaren ook zo? Vorig jaar begon de afterparty al wel om 23.00 in de Blue
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2015
- last seen Oct 2019
Ik had daarom de timetable van vorig jaar eerst nog bekekenwrote:Ben je daar zeker van dat het toen al direct begon?wrote:Heeft iemand enig idee of er iets speciaals gepland staat na de eindshow op zaterdag en de Afterparty? Er staat helemaal niks geprogrammeerd tussen 23.00 en 00.00
Was dit andere jaren ook zo? Vorig jaar begon de afterparty al wel om 23.00 in de Blue
Dit doen ze namelijk om iedereen het terrein af te krijgen en te controleren of je wel een weekendbandje hebt. Als je enkel zaterdag ticket hebt is het feest afgelopen om 23u en heb je dus ook geen afterparty.
Bron: https://web.archive.org/web/20150619004 ... timetable/
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2015
- last seen Oct 2019
Oh, hopen dat er dan nog iets leuks komtwrote:Vorig jaar waren Bass Modulators nog in de laatste week aangekondigd vanaf 23:00 in de Blue, dus wie weet komt er nog iets bijwrote:Heeft iemand enig idee of er iets speciaals gepland staat na de eindshow op zaterdag en de Afterparty? Er staat helemaal niks geprogrammeerd tussen 23.00 en 00.00
Natuurlijk ook alweer eigen planning gemaakt, wordt heel veel Silver. Enige waar ik van baal is dat Vazard met de eindshow staat en ik Vazard dus ga missen. Voor de rest gaat het allemaal wel goed komen 
Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
Zelfde voor mij hoor, maar eindshow hoort toch wel beetje bij Defqon in mijn beleving. Je betaalt er ook deels voorwrote:Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
ja.wrote:Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
Vetste vind ik toch nog dat The Vision & Neilio 2 uur in de white staan op de afterparty
De eindshow maakt voor mij het plaatje compleet, zou dat voor geen enkele act willen missen
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Heb er 3 gezien, alleen die van vorig jaar vond ik interessant. Mijn keuze gaat dus waarschijnlijk naar Vazard.wrote:Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
Komt volgende week vrijdag begreep ik.wrote:kwam er nog iets van een cd?
meestal is die tracklist al wel 2 weken voor het feest bekend..wrote:Komt volgende week vrijdag begreep ik.wrote:kwam er nog iets van een cd?
Is maar net waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar de eindshow overgeslagen voor Main Concern en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Fenomenale sfeer daar toen, en ik verwacht dit jaar niet anders bij Vazard.wrote:Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Mijn excuses. Ik had vandaag zeskamp!
Welkom bij Pipa Paulusma weerbericht dag 5
Het weer ziet er nog steeds prima uit voor volgende week! De zin begint meer te komen, de timetable is bekend en de weersvoorspellingen worden steeds betrouwbaarder!
Op vrijdag wordt het 24 graden! Een heerlijk temperatuurtje voor de gathering. Er is een kleine kans op regen, maar vooral zal er zon te zien zijn.
Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!
Tot morgen Hardtraxx!
Het weer ziet er nog steeds prima uit voor volgende week! De zin begint meer te komen, de timetable is bekend en de weersvoorspellingen worden steeds betrouwbaarder!
Op vrijdag wordt het 24 graden! Een heerlijk temperatuurtje voor de gathering. Er is een kleine kans op regen, maar vooral zal er zon te zien zijn.
Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!
Tot morgen Hardtraxx!
Vorig jaar inderdaad hetzelfde gedaan en dat zullen wij dit jaar ook weer doen. Aangezien we toch een weekend gaan pak ik liever gewoon de eindshow op de zondag mee dan die op de zaterdag. Heeft naar mijn idee ook veel meer 'lading' met alle weekendgasten.wrote:Is maar net waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar de eindshow overgeslagen voor Main Concern en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Fenomenale sfeer daar toen, en ik verwacht dit jaar niet anders bij Vazard.wrote:Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
Zou het ideale festivalweer zijn zegwrote:Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!
Volgensmij haal jij je info niet van buienradar.nl ofwelwrote:Mijn excuses. Ik had vandaag zeskamp!
Tot morgen Hardtraxx!
Accuweather geeft aan:
Vrijdag 25 graden, wolken en zon
Zaterdag 28 graden, grotendeels zonnig
Zondag 23 graden, zonnig
Ondanks dat ik altijd erg sceptisch ben omtrent weerberichten denk ik dat er binnen 6 dagen niet zo gek veel meer gaat verandere, zeker omdat het de dagen om het weekend óók zonnig en warm zullen zijn
Vrijdag 25 graden, wolken en zon
Zaterdag 28 graden, grotendeels zonnig
Zondag 23 graden, zonnig
Ondanks dat ik altijd erg sceptisch ben omtrent weerberichten denk ik dat er binnen 6 dagen niet zo gek veel meer gaat verandere, zeker omdat het de dagen om het weekend óók zonnig en warm zullen zijn
In mijn ervaring lijkt weeronline.nl (specifiek biddinghuizen) altijd wel aardig accuraat te zijn. Maar verder in pipa paulusma we trust.
04:30 Toiletgebouw op veld 3?wrote:Is er al gesproken over een eventuele meeting? Heb al een paar keer HT'ers gesproken en dat was best gezellig, met Defqon een meeting?
Tip voor een nauwkeurige weersite: www.windguru.cz
Zit zelden fout.
Zit zelden fout.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Goedemiddag, een mooie warme zondag!
We zijn bijna in de week van Defqon beland! Morgen is het DE week. De vrijdag is het een heerlijke dag om je tent op te zetten en een biertje te doen met de medefeestgangers!
De zAterdag is het een prima temperatuur 21 graden met 50% kans op regen, ditzelfde geldt voor de zondag. Maar geen zorgen, het komt goed met het weer! Het wordt een perfect weekend! Ik heb er zin in!
We zijn bijna in de week van Defqon beland! Morgen is het DE week. De vrijdag is het een heerlijke dag om je tent op te zetten en een biertje te doen met de medefeestgangers!
De zAterdag is het een prima temperatuur 21 graden met 50% kans op regen, ditzelfde geldt voor de zondag. Maar geen zorgen, het komt goed met het weer! Het wordt een perfect weekend! Ik heb er zin in!
Even een parkeervraag voor de weekend gangers.
Wij hebben een weekend kaart maar gaan alleen op zaterdag en zondag. Tussendoor slapen we thuis.
- kan ik zaterdag parkeren op de camping parkeerplaats? Of is dat dezelfde p-plaats als degene die alleen zaterdag komen?
- waar kan ik dan de zondag parkeren
- als je niet op de camping staat en je wil wel een bandje met je weekend ticket, waar moet je dan zijn?
Thanks
Wij hebben een weekend kaart maar gaan alleen op zaterdag en zondag. Tussendoor slapen we thuis.
- kan ik zaterdag parkeren op de camping parkeerplaats? Of is dat dezelfde p-plaats als degene die alleen zaterdag komen?
- waar kan ik dan de zondag parkeren
- als je niet op de camping staat en je wil wel een bandje met je weekend ticket, waar moet je dan zijn?
Thanks
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Je kan beter Q mailen met deze vragen