Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 12:34 

Hardtraxx Veteran

Robert_123409 schreef:
Heeft iemand enig idee of er iets speciaals gepland staat na de eindshow op zaterdag en de Afterparty? Er staat helemaal niks geprogrammeerd tussen 23.00 en 00.00

Was dit andere jaren ook zo? Vorig jaar begon de afterparty al wel om 23.00 in de Blue

Vorig jaar waren Bass Modulators nog in de laatste week aangekondigd vanaf 23:00 in de Blue, dus wie weet komt er nog iets bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 12:34 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Robert_123409 schreef:
Heeft iemand enig idee of er iets speciaals gepland staat na de eindshow op zaterdag en de Afterparty? Er staat helemaal niks geprogrammeerd tussen 23.00 en 00.00

Was dit andere jaren ook zo? Vorig jaar begon de afterparty al wel om 23.00 in de Blue

Ben je daar zeker van dat het toen al direct begon?
Dit doen ze namelijk om iedereen het terrein af te krijgen en te controleren of je wel een weekendbandje hebt. Als je enkel zaterdag ticket hebt is het feest afgelopen om 23u en heb je dus ook geen afterparty.

Ik had daarom de timetable van vorig jaar eerst nog bekeken ;)

Bron: https://web.archive.org/web/20150619004 ... timetable/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 12:36 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Robert_123409 schreef:

Vorig jaar waren Bass Modulators nog in de laatste week aangekondigd vanaf 23:00 in de Blue, dus wie weet komt er nog iets bij

Oh, hopen dat er dan nog iets leuks komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 13:39 

Hardtraxx Crew

Natuurlijk ook alweer eigen planning gemaakt, wordt heel veel Silver. Enige waar ik van baal is dat Vazard met de eindshow staat en ik Vazard dus ga missen. Voor de rest gaat het allemaal wel goed komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 13:42 

Hardtraxx Veteran

Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 13:48 

Hardtraxx Crew

Helicaze schreef:
Zijn die eindshows dan echt zo vet? Eerste keer Defqon en Vazard voor mij. Hmm keuzes...

Zelfde voor mij hoor, maar eindshow hoort toch wel beetje bij Defqon in mijn beleving. Je betaalt er ook deels voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 13:56 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:

ja.

Vetste vind ik toch nog dat The Vision & Neilio 2 uur in de white staan op de afterparty :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 14:02 

Hardtraxx Veteran

De eindshow maakt voor mij het plaatje compleet, zou dat voor geen enkele act willen missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 14:03 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Heb er 3 gezien, alleen die van vorig jaar vond ik interessant. Mijn keuze gaat dus waarschijnlijk naar Vazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 14:35 

Hardtraxx Veteran

kwam er nog iets van een cd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 15:09 

Hardtraxx Elite

yowan schreef:

Komt volgende week vrijdag begreep ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 15:13 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
yowan schreef:

Komt volgende week vrijdag begreep ik.

meestal is die tracklist al wel 2 weken voor het feest bekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 15:51 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Is maar net waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar de eindshow overgeslagen voor Main Concern en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Fenomenale sfeer daar toen, en ik verwacht dit jaar niet anders bij Vazard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 18:01 

Hardtraxxer

Paulusma where you at? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 18:48 

Hardtraxx Veteran

We want Pipa Paulusma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 19:04 

Hardtraxx Veteran

Mijn excuses. Ik had vandaag zeskamp!

Welkom bij Pipa Paulusma weerbericht dag 5

Het weer ziet er nog steeds prima uit voor volgende week! De zin begint meer te komen, de timetable is bekend en de weersvoorspellingen worden steeds betrouwbaarder!
Op vrijdag wordt het 24 graden! Een heerlijk temperatuurtje voor de gathering. Er is een kleine kans op regen, maar vooral zal er zon te zien zijn.

Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!

Tot morgen Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 11:15 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
Helicaze schreef:

Is maar net waar je waarde aan hecht. Ik heb vorig jaar de eindshow overgeslagen voor Main Concern en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Fenomenale sfeer daar toen, en ik verwacht dit jaar niet anders bij Vazard.

Vorig jaar inderdaad hetzelfde gedaan en dat zullen wij dit jaar ook weer doen. Aangezien we toch een weekend gaan pak ik liever gewoon de eindshow op de zondag mee dan die op de zaterdag. Heeft naar mijn idee ook veel meer 'lading' met alle weekendgasten.

Pipa schreef:
Op zaterdag en zondag zal het weer een beetje hetzelfde zijn. 22 graden met zon en een beetje bewolking! Trek de kortebroeken maar uit de kast!

Zou het ideale festivalweer zijn zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 12:16 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Mijn excuses. Ik had vandaag zeskamp!

Welkom bij Pipa Paulusma weerbericht dag 5

Het weer ziet er nog steeds prima uit voor volgende week! De zin begint meer te komen, de timetable is bekend en de weersvoorspellingen worden steeds betrouwbaarder!
Op vrijdag wordt het 24 graden! Een heerlijk temperatuurtje voor de gathering. Er is een kleine kans op regen, maar vooral zal er zon te zien zijn.

Tot morgen Hardtraxx!

Volgensmij haal jij je info niet van buienradar.nl ofwel :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 12:42 

Hardtraxx Veteran

Accuweather geeft aan:
Vrijdag 25 graden, wolken en zon
Zaterdag 28 graden, grotendeels zonnig
Zondag 23 graden, zonnig

Ondanks dat ik altijd erg sceptisch ben omtrent weerberichten denk ik dat er binnen 6 dagen niet zo gek veel meer gaat verandere, zeker omdat het de dagen om het weekend óók zonnig en warm zullen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 12:51 

Hardtraxx Addict

In mijn ervaring lijkt weeronline.nl (specifiek biddinghuizen) altijd wel aardig accuraat te zijn. Maar verder in pipa paulusma we trust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 14:25 

Hardtraxx Veteran

hardstyle007 schreef:
Is er al gesproken over een eventuele meeting? Heb al een paar keer HT'ers gesproken en dat was best gezellig, met Defqon een meeting?

04:30 Toiletgebouw op veld 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 15:04 

Hardtraxxer

Tip voor een nauwkeurige weersite: www.windguru.cz
Zit zelden fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 15:56 

Hardtraxx Veteran

Goedemiddag, een mooie warme zondag!

We zijn bijna in de week van Defqon beland! Morgen is het DE week. De vrijdag is het een heerlijke dag om je tent op te zetten en een biertje te doen met de medefeestgangers!
De zAterdag is het een prima temperatuur 21 graden met 50% kans op regen, ditzelfde geldt voor de zondag. Maar geen zorgen, het komt goed met het weer! Het wordt een perfect weekend! Ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 16:38 

Hardtraxx Veteran

Even een parkeervraag voor de weekend gangers.
Wij hebben een weekend kaart maar gaan alleen op zaterdag en zondag. Tussendoor slapen we thuis.

- kan ik zaterdag parkeren op de camping parkeerplaats? Of is dat dezelfde p-plaats als degene die alleen zaterdag komen?
- waar kan ik dan de zondag parkeren
- als je niet op de camping staat en je wil wel een bandje met je weekend ticket, waar moet je dan zijn?

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 17:11 

Hardtraxx Veteran

Je kan beter Q mailen met deze vragen
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten