Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:28 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Citaat:
The 24th of June will be a day to remember… It's the start of Defqon.1 2016 Weekend Festival! Three days of thumping beats from the biggest in de Hardstyle and Hardcore scene. This 4cd compilation will give you a nice warm up for the festival… or makes you want to do it all over again once you have spent the weekend at Biddinghuizen.

First up are the gentlemen of Bass Modulators, who have also produced the master anthem 'Dragonblood'. A mix filled with the best and most exclusive Hardstyle tracks of the moment. Burn It Down, the brand new (unreleased!) track by Wildstylez & Coone, It’s My Style by Brennan Heart & TNT and Caramba by The Prophet will make you feel like you are on the festival terrain, ready for a weekend full of dancing.

In the second mix, by Miss K8, you’ll find the harder styles. A lot of own material, and tracks like Killswitch by Radical Redemption & Bloodcage, S.I.C.K. by Neophyte & Nosferatu and Caveman by Angerfist & Dr Peapock will happily rape your ears. A tight and above all firing mix.

Adaro takes us on a rollercoaster, as we race through the best sounds of the moment. Zatox, Frequencerz, Gunz For Hire, Crypsis, Warface… It’s the biggest names all on one cd.

Last but not least: The Viper hosts the last freestyle party of the cd. Including the newest hit single from LNY TNZ & Ruthless: We Don’t Care. Next to this upcoming festival anthem, you’ll find the most popular tracks of the last few months: Banaan in the Ruthless remix!

The Defqon.1 compilation is yet again on of the most phat and most versatile of 2016 ;-)

:lol:

Waar heb je dit vandaan? kan niets vinden over de cd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:39 

Hardtraxx Veteran

Zie wjd toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:41 

Hardtraxx Elite

Edit: laat maar antwoord was al gegeven :x :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:59 

Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:
Zie wjd toppa

wat? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 15:04 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
sonnebloem schreef:
Zie wjd toppa

wat? xD

Paultheone schreef:
Wat mij betreft wel weer genoeg aandacht besteed aan die droeftoeter.

De Defqon CD zal dit jaar gemixt worden door Bass Modulators, Miss K8, Adaro en The Viper (freestyle).

bron: https://www.armadamusicshop.com/detail/ ... sts-Qcd014

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 15:15 

Hardtraxx Elite

Godver nu wordt ik wel echt benieuwd naar de stage. Hoop dat ik daar kan geraken zonder spoilers te zien. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 15:25 

Kraak... Piep...

Miwer schreef:
Roan schreef:
Weet iemand of alle camping velden tegelijk opengaan of moet eerst veld 1 gevuld zijn voordat 2 open gaat etc.?

Ze vullen inderdaad eerst 1 dan 2 etc

Vorig jaar kon ik gewoon op 3 gaan staan terwijl 5 al open was hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 15:27 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Miwer schreef:
Roan schreef:
Weet iemand of alle camping velden tegelijk opengaan of moet eerst veld 1 gevuld zijn voordat 2 open gaat etc.?

Ze vullen inderdaad eerst 1 dan 2 etc

Vorig jaar kon ik gewoon op 3 gaan staan terwijl 5 al open was hoor..

Hmm oke, naja in het begin niet in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 15:30 

Hardtraxx Veteran

Veld 5 aan de andere kant van de brug, is wel de uitzondering ja. Maar veld 2 gaat pas open als veld 1 vol staat, en veld 3 pas als veld 2 vol is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 15:42 

Kraak... Piep...

Norther66 schreef:
Veld 5 aan de andere kant van de brug, is wel de uitzondering ja. Maar veld 2 gaat pas open als veld 1 vol staat, en veld 3 pas als veld 2 vol is.

3 was nog niet vol en 4 was ook al open...

Komt niet zo nauw denk ik. Ik denk meer als twee een beetje vol is (halfvol/driekwartvol) dan gaat 3 open enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 18:43 

Hardtraxxer

wat is eigenlijk het beste veld naar jullie mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 18:49 

Hardtraxx Addict

FTN schreef:

Op de camping? hangt er erg vanaf wat je wil.
Voor rust moet je 5 hebben(of naja stel er komt een 6 bij word dat 6)
dicht bij het festival is het 1
Het hangt uiteindelijk helemaal af van je buren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 18:49 

Hardtraxx Addict

FTN schreef:

Op de camping? hangt er erg vanaf wat je wil.
Voor rust moet je 5 hebben(of naja stel er komt een 6 bij word dat 6)
dicht bij het festival is het 1
Het hangt uiteindelijk helemaal af van je buren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 18:54 

Bierkoning

Ik zat de laatste keer op veld 1, was wel super chill m.b.t. de loopafstanden, maar van slapen komt niet veel terecht zo dicht bij de 24/7 tent en ook Blue hoor je gelijk als die open gaat op zondag. Had nog oordoppen in maar dat mocht voor mij niet baten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 18:55 

Kraak... Piep...

Wij hadden vorig jaar 5, en doordat een brug defect was, was het wel een stukje lopen (10/15 min) maar het was er redelijk rustig, de sfeer was goed en er waren weinig tot geen aso's bij ons in de buurt. Heb een keer 7 uur geslapen en van zaterdag op zondag zelfs 10/11 uur. Met oordopjes in had je het relatief rustig.

1 en 2 zijn kats druk. Daar loopt iedereen langs als ze naar het festival willen. Ook, als de indeling net als vorig jaar is, zit het grootste aantal campingshops op 2. Dit zorgt voor nog meer drukte. Plus, als je dus tegen de Fransjes en algemene andere buitenlanders bent, die zitten vooral op 1 en 2. Het is dus de hele nacht lawaaierig daar.

Wij gaan dit jaar proberen om op het einde van 4/begin van 3 te staan. Hopen dat dat een goede middenweg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 19:01 

Hardtraxx Elite

Moeten de mensen die naar camping 5 moeten dan over camping 1,2,3,4 lopen? Want dan slaap je dus denk ik helemaal niet als je op de 1e ligt.

Verder wordt dit mijn eerste weekend festival, ik vraag me af of dit voldoende is om mee te nemen:
Tent
Luchtbed
Slaapzak
Strandstoel
Sporttas met daarin:
Een paar schone kleren
Verzorgingsproducten (douchegel etc)
Zak broodjes 12 stuks met beleg/pindakaas. (een smeer mes) mag dat? Anders plastic.
Evt. Muggenzalf.

Vergeet ik nog essentiële dingen of makkelijke dingen? Vul aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 19:05 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Moeten de mensen die naar camping 5 moeten dan over camping 1,2,3,4 lopen? Want dan slaap je dus denk ik helemaal niet als je op de 1e ligt.

Dat was vorige jaren vgm wel zo, iig in 2014 wel. Maar waarschijnlijk wordt dit jaar de ingang verplaatst.

Hard4Us schreef:

Hier handige tips:
http://hardtraxx.nl/forum/off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 19:48 

Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:

Verder wordt dit mijn eerste weekend festival, ik vraag me af of dit voldoende is om mee te nemen:
Tent
Luchtbed
Slaapzak
Strandstoel
Sporttas met daarin:
Een paar schone kleren
Verzorgingsproducten (douchegel etc)
Zak broodjes 12 stuks met beleg/pindakaas. (een smeer mes) mag dat? Anders plastic.
Evt. Muggenzalf.

Normale messen zijn niet toegestaan in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:47 

Hardtraxxer

Als je bang bent om niet te slapen dan kun je s'nachts je oordoppen in doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 22:02 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Als je bang bent om niet te slapen dan kun je s'nachts je oordoppen in doen :)

Sleepsoft oordoppen van Alpine zijn echt heel goed, toen mijn buren verbouwing hadden (klonk meer alsof ze het huis gelijk maakten met de grond) heb ik elke ochtend alsnog door kunnen slapen. Al het omgevingsgeluid wordt gefilterd en bijvoorbeeld je wekker of je moeder hoor je nog wel. Goed spul, net als die Partyplugs van Alpine
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 22:08 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

vorig jaar liep de looproute dwars door veld 3, 2 en uiteindelijk 1 waar de ingang naar het festival terrein was. Alleen het geluid van puur langslopende mensen is niet het gene waar je je het meeste zorgen over moet maken.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 22:20 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Hard4Us schreef:

vorig jaar liep de looproute dwars door veld 3, 2 en uiteindelijk 1 waar de ingang naar het festival terrein was. Alleen het geluid van puur langslopende mensen is niet het gene waar je je het meeste zorgen over moet maken.. :P

Laat me raden: je moet zorgen dat je niet naast Fransen komt te zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 22:36 

Hardtraxx Newbie

Ga er maar vanuit dat je helemaal niet slaapt. Hooguit 2 uurtjes. Hou je het makkelijk mee vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 23:59 

Hardtraxx Veteran

2 jaar geleden goed kunnen slapen, perfectie locatie. We lagen net voor de Defqon tentjes. Nog geen 5 minuten lopen naar de ontbijttent en het festival. Zijn van plan dit jaar weer daar een plekje te bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 01:15 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

Dat was vorige jaren vgm wel zo, iig in 2014 wel. Maar waarschijnlijk wordt dit jaar de ingang verplaatst.

Waar haalt iedereen dit vandaan? Volgens mij hebben wij de vriendencamping geboekt, op veld 1, en daar staat bij 'dichtbij de festivalingang' dus ik neem gewoon aan dat die ingang ook op veld 1 zit.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten