Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 92  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 13:52 

Hardtraxx Veteran

5 man in 1 auto + bagage? :huh:
Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 13:54 

Donateur

AniThing schreef:
TheJoker schreef:
AniThing schreef:
fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.

gaan ze ineens met 5 man in 1 auto en wij mogen maar uitzoeken hoe we er komen :thumbdown: :thumbdown:

Voor de terugweg heb je wel vervoer?

moeten we er eerst zien te komen :P

Vanuit Zoetermeer? Althans, dat zie ik op je profiel staan.

Dat ligt wel heel ver buiten mijn rijrichting naar Defqon.1
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 14:00 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:

bagage?
jij gaat er vanuit dat iedereen een weekend gaat? :D
wij gaan alleen de zaterdag ;)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:00 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Grim schreef:

bagage?
jij gaat er vanuit dat iedereen een weekend gaat? :D
wij gaan alleen de zaterdag ;)

Niet bij nagedacht dat enkel zaterdag ook een optie is. :P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:19 

Hardtraxx Veteran

Wij gaan ook met ze 5en in 1 auto, Opel Zafira(2007) heuhh
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:24 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Opel Zafira(2007) heuhh

tof, hoeveel motorinhoud en pk?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 15:25 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Paultheone schreef:
Opel Zafira(2007) heuhh

tof, hoeveel motorinhoud en pk?

paar liter en een aantal pk's :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2016 18:51 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:

Ik ga niet in het midden.
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 13:55 

Hardtraxx Veteran

Spanning Tree schreef:
Paultheone schreef:

Ik ga niet in het midden.

Jij gaat in de kofferbak alle bagage vasthouden
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 15:42 

Hardtraxxer

Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 16:53 

Hardtraxxer

johnnie schreef:
Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?

Ik hoop dat die families daar niet zitten met DQ. Ik woon hemelsbreed 25 km van het terrein af en kon vorig jaar op zondag mee genieten :thumbsup: . Dus als ze dan op de camping zitten..
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 17:55 

Hardtraxxer

johnnie schreef:

Wat ik begreep van iemand is dat Q dat park af huurd voor Defqon. Als je kijkt voor het reserveren in het weekend is het niet mogelijk
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 19:59 

Hardtraxx Addict

Ik kom net van walibi af en ben blijkbaar verkeerd geinformeert. Er is wel een helling bij de brug :D
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 20:21 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Ik kom net van walibi af en ben blijkbaar verkeerd geinformeert. Er is wel een helling bij de brug :D

Hoe weet je dat die bij Defqon blijft staan?
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 20:37 

Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Miwer schreef:

Hoe weet je dat die bij Defqon blijft staan?

Als hij er nu nog staat terwijl ze al bezig zijn met de opbouw van defqon.1 is dat toch wel aannemelijk
Bericht Geplaatst op 11 jun 2016 20:57 

Hardtraxxer

johnnie schreef:

Jup, 2 jaar op rij gezeten! Ideaal op loopafstand van dq1.
Geluid doen ze niet moeilijk over, ze 'vergeten' alleen wel ieder jaar gezinnen in te lichten over defqon... Dus her en der verspreid over het terrein zullen wat klagende gezinnetjes staan -.-
Bericht Geplaatst op 12 jun 2016 20:33 

Donateur

Ivey Jones schreef:
johnnie schreef:

Wat ik begreep van iemand is dat Q dat park af huurd voor Defqon. Als je kijkt voor het reserveren in het weekend is het niet mogelijk

Dat is toch Walibi Village‎? Niet Park Rivièra Beach.

Volgens mij staan er bij de parkregels van Park Rivièra Beach dat het een familiepark is, niet voor jongeren en feestvierders.

Ik kan me herinneren zoiets gelezen te hebben.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 10:28 

De Mainstage wordt dit jaar echt enorm: :thumbsup:

SPOILER: weg
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 10:51 

Hardtraxx Crew

Gelukkig een spoiler met link, maar alles m.b.t. opbouw hier!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 10:52 

Hardtraxx Veteran

TheCrazyDutch schreef:
Stop met de pagina kapot te maken

en voor opbouwfoto's is er het volgende topic: algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:01 

Hardtraxxer

Ben benieuwd wat het weer zal doen..
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:03 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:19 

Hardtraxxer

Weet iemand of alle camping velden tegelijk opengaan of moet eerst veld 1 gevuld zijn voordat 2 open gaat etc.?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:19 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
The 24th of June will be a day to remember… It's the start of Defqon.1 2016 Weekend Festival! Three days of thumping beats from the biggest in de Hardstyle and Hardcore scene. This 4cd compilation will give you a nice warm up for the festival… or makes you want to do it all over again once you have spent the weekend at Biddinghuizen.

First up are the gentlemen of Bass Modulators, who have also produced the master anthem 'Dragonblood'. A mix filled with the best and most exclusive Hardstyle tracks of the moment. Burn It Down, the brand new (unreleased!) track by Wildstylez & Coone, It’s My Style by Brennan Heart & TNT and Caramba by The Prophet will make you feel like you are on the festival terrain, ready for a weekend full of dancing.

In the second mix, by Miss K8, you’ll find the harder styles. A lot of own material, and tracks like Killswitch by Radical Redemption & Bloodcage, S.I.C.K. by Neophyte & Nosferatu and Caveman by Angerfist & Dr Peapock will happily rape your ears. A tight and above all firing mix.

Adaro takes us on a rollercoaster, as we race through the best sounds of the moment. Zatox, Frequencerz, Gunz For Hire, Crypsis, Warface… It’s the biggest names all on one cd.

Last but not least: The Viper hosts the last freestyle party of the cd. Including the newest hit single from LNY TNZ & Ruthless: We Don’t Care. Next to this upcoming festival anthem, you’ll find the most popular tracks of the last few months: Banaan in the Ruthless remix!

The Defqon.1 compilation is yet again on of the most phat and most versatile of 2016 ;-)

:lol:

Edit: https://www.armadamusicshop.com/detail/ ... sts-Qcd014
Bericht Geplaatst op 13 jun 2016 14:27 

Hardtraxx Addict

Roan schreef:
Weet iemand of alle camping velden tegelijk opengaan of moet eerst veld 1 gevuld zijn voordat 2 open gaat etc.?

Ze vullen inderdaad eerst 1 dan 2 etc
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten