5 man in 1 auto + bagage?
Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen?
Vanuit Zoetermeer? Althans, dat zie ik op je profiel staan.wrote:moeten we er eerst zien te komenwrote:Voor de terugweg heb je wel vervoer?wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.
gaan ze ineens met 5 man in 1 auto en wij mogen maar uitzoeken hoe we er komen![]()
bagage?wrote:5 man in 1 auto + bagage?![]()
Niet bij nagedacht dat enkel zaterdag ook een optie is.wrote:bagage?wrote:5 man in 1 auto + bagage?![]()
jij gaat er vanuit dat iedereen een weekend gaat?![]()
wij gaan alleen de zaterdag
tof, hoeveel motorinhoud en pk?wrote: Opel Zafira(2007) heuhh
paar liter en een aantal pk'swrote:tof, hoeveel motorinhoud en pk?wrote: Opel Zafira(2007) heuhh
Ik ga niet in het midden.wrote:Wij gaan ook met ze 5en in 1 auto, Opel Zafira(2007) heuhh
Jij gaat in de kofferbak alle bagage vasthoudenwrote:Ik ga niet in het midden.wrote:Wij gaan ook met ze 5en in 1 auto, Opel Zafira(2007) heuhh
Ik hoop dat die families daar niet zitten met DQ. Ik woon hemelsbreed 25 km van het terrein af en kon vorig jaar op zondag mee genietenwrote:Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
Wat ik begreep van iemand is dat Q dat park af huurd voor Defqon. Als je kijkt voor het reserveren in het weekend is het niet mogelijkwrote:Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
Hoe weet je dat die bij Defqon blijft staan?wrote:Ik kom net van walibi af en ben blijkbaar verkeerd geinformeert. Er is wel een helling bij de brug
Als hij er nu nog staat terwijl ze al bezig zijn met de opbouw van defqon.1 is dat toch wel aannemelijkwrote:Hoe weet je dat die bij Defqon blijft staan?wrote:Ik kom net van walibi af en ben blijkbaar verkeerd geinformeert. Er is wel een helling bij de brug
Jup, 2 jaar op rij gezeten! Ideaal op loopafstand van dq1.wrote:Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
Dat is toch Walibi Village? Niet Park Rivièra Beach.wrote:Wat ik begreep van iemand is dat Q dat park af huurd voor Defqon. Als je kijkt voor het reserveren in het weekend is het niet mogelijkwrote:Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
en voor opbouwfoto's is er het volgende topic: Het Feest/stage opbouw topic.wrote:Stop met de pagina kapot te maken
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
The 24th of June will be a day to remember… It's the start of Defqon.1 2016 Weekend Festival! Three days of thumping beats from the biggest in de Hardstyle and Hardcore scene. This 4cd compilation will give you a nice warm up for the festival… or makes you want to do it all over again once you have spent the weekend at Biddinghuizen.
First up are the gentlemen of Bass Modulators, who have also produced the master anthem 'Dragonblood'. A mix filled with the best and most exclusive Hardstyle tracks of the moment. Burn It Down, the brand new (unreleased!) track by Wildstylez & Coone, It’s My Style by Brennan Heart & TNT and Caramba by The Prophet will make you feel like you are on the festival terrain, ready for a weekend full of dancing.
In the second mix, by Miss K8, you’ll find the harder styles. A lot of own material, and tracks like Killswitch by Radical Redemption & Bloodcage, S.I.C.K. by Neophyte & Nosferatu and Caveman by Angerfist & Dr Peapock will happily rape your ears. A tight and above all firing mix.
Adaro takes us on a rollercoaster, as we race through the best sounds of the moment. Zatox, Frequencerz, Gunz For Hire, Crypsis, Warface… It’s the biggest names all on one cd.
Last but not least: The Viper hosts the last freestyle party of the cd. Including the newest hit single from LNY TNZ & Ruthless: We Don’t Care. Next to this upcoming festival anthem, you’ll find the most popular tracks of the last few months: Banaan in the Ruthless remix!
The Defqon.1 compilation is yet again on of the most phat and most versatile of 2016 ;-)
Ze vullen inderdaad eerst 1 dan 2 etcwrote:Weet iemand of alle camping velden tegelijk opengaan of moet eerst veld 1 gevuld zijn voordat 2 open gaat etc.?