Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
5 man in 1 auto + bagage? :huh:
Hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen?
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
AniThing wrote:
TheJoker wrote:
AniThing wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.

gaan ze ineens met 5 man in 1 auto en wij mogen maar uitzoeken hoe we er komen :thumbdown: :thumbdown:
Voor de terugweg heb je wel vervoer?
moeten we er eerst zien te komen :P
Vanuit Zoetermeer? Althans, dat zie ik op je profiel staan.

Dat ligt wel heel ver buiten mijn rijrichting naar Defqon.1
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Grim wrote:5 man in 1 auto + bagage? :huh:
bagage?
jij gaat er vanuit dat iedereen een weekend gaat? :D
wij gaan alleen de zaterdag ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
AniThing wrote:
Grim wrote:5 man in 1 auto + bagage? :huh:
bagage?
jij gaat er vanuit dat iedereen een weekend gaat? :D
wij gaan alleen de zaterdag ;)
Niet bij nagedacht dat enkel zaterdag ook een optie is. :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Wij gaan ook met ze 5en in 1 auto, Opel Zafira(2007) heuhh
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Paultheone wrote: Opel Zafira(2007) heuhh
tof, hoeveel motorinhoud en pk?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Chroman wrote:
Paultheone wrote: Opel Zafira(2007) heuhh
tof, hoeveel motorinhoud en pk?
paar liter en een aantal pk's :thumbsup:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Paultheone wrote:Wij gaan ook met ze 5en in 1 auto, Opel Zafira(2007) heuhh
Ik ga niet in het midden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Spanning Tree wrote:
Paultheone wrote:Wij gaan ook met ze 5en in 1 auto, Opel Zafira(2007) heuhh
Ik ga niet in het midden.
Jij gaat in de kofferbak alle bagage vasthouden
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
johnnie wrote:Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
Ik hoop dat die families daar niet zitten met DQ. Ik woon hemelsbreed 25 km van het terrein af en kon vorig jaar op zondag mee genieten :thumbsup: . Dus als ze dan op de camping zitten..
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
johnnie wrote:Heeft iemand ervaring met de camping riviera beach. Ik wou een grote grote box meenemen maar weet niet of dat nut heeft vanwege normale families die er dan zitten. Zou iemand mij kunnen vertellen of ze daar moeilijk doen over hard geluid?
Wat ik begreep van iemand is dat Q dat park af huurd voor Defqon. Als je kijkt voor het reserveren in het weekend is het niet mogelijk
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Ik kom net van walibi af en ben blijkbaar verkeerd geinformeert. Er is wel een helling bij de brug :D
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 minutes ago
Miwer wrote:Ik kom net van walibi af en ben blijkbaar verkeerd geinformeert. Er is wel een helling bij de brug :D
Hoe weet je dat die bij Defqon blijft staan?
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
MelvinFR wrote:
Miwer wrote:Ik kom net van walibi af en ben blijkbaar verkeerd geinformeert. Er is wel een helling bij de brug :D
Hoe weet je dat die bij Defqon blijft staan?
Als hij er nu nog staat terwijl ze al bezig zijn met de opbouw van defqon.1 is dat toch wel aannemelijk
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Jup, 2 jaar op rij gezeten! Ideaal op loopafstand van dq1.
Geluid doen ze niet moeilijk over, ze 'vergeten' alleen wel ieder jaar gezinnen in te lichten over defqon... Dus her en der verspreid over het terrein zullen wat klagende gezinnetjes staan -.-
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Ivey Jones wrote:
Wat ik begreep van iemand is dat Q dat park af huurd voor Defqon. Als je kijkt voor het reserveren in het weekend is het niet mogelijk
Dat is toch Walibi Village‎? Niet Park Rivièra Beach.

Volgens mij staan er bij de parkregels van Park Rivièra Beach dat het een familiepark is, niet voor jongeren en feestvierders.

Ik kan me herinneren zoiets gelezen te hebben.
T
De Mainstage wordt dit jaar echt enorm: :thumbsup:

SPOILER: weg
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Gelukkig een spoiler met link, maar alles m.b.t. opbouw hier!
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
TheCrazyDutch wrote:Stop met de pagina kapot te maken
en voor opbouwfoto's is er het volgende topic: Het Feest/stage opbouw topic.
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Ben benieuwd wat het weer zal doen..
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Weet iemand of alle camping velden tegelijk opengaan of moet eerst veld 1 gevuld zijn voordat 2 open gaat etc.?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
The 24th of June will be a day to remember… It's the start of Defqon.1 2016 Weekend Festival! Three days of thumping beats from the biggest in de Hardstyle and Hardcore scene. This 4cd compilation will give you a nice warm up for the festival… or makes you want to do it all over again once you have spent the weekend at Biddinghuizen.

First up are the gentlemen of Bass Modulators, who have also produced the master anthem 'Dragonblood'. A mix filled with the best and most exclusive Hardstyle tracks of the moment. Burn It Down, the brand new (unreleased!) track by Wildstylez & Coone, It’s My Style by Brennan Heart & TNT and Caramba by The Prophet will make you feel like you are on the festival terrain, ready for a weekend full of dancing.

In the second mix, by Miss K8, you’ll find the harder styles. A lot of own material, and tracks like Killswitch by Radical Redemption & Bloodcage, S.I.C.K. by Neophyte & Nosferatu and Caveman by Angerfist & Dr Peapock will happily rape your ears. A tight and above all firing mix.

Adaro takes us on a rollercoaster, as we race through the best sounds of the moment. Zatox, Frequencerz, Gunz For Hire, Crypsis, Warface… It’s the biggest names all on one cd.

Last but not least: The Viper hosts the last freestyle party of the cd. Including the newest hit single from LNY TNZ & Ruthless: We Don’t Care. Next to this upcoming festival anthem, you’ll find the most popular tracks of the last few months: Banaan in the Ruthless remix!

The Defqon.1 compilation is yet again on of the most phat and most versatile of 2016 ;-)
:lol:

Edit: https://www.armadamusicshop.com/detail/ ... sts-Qcd014
Last edited by Paultheone on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Roan wrote:Weet iemand of alle camping velden tegelijk opengaan of moet eerst veld 1 gevuld zijn voordat 2 open gaat etc.?
Ze vullen inderdaad eerst 1 dan 2 etc