Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 92  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 01:20 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Aristo schreef:

Dat was vorige jaren vgm wel zo, iig in 2014 wel. Maar waarschijnlijk wordt dit jaar de ingang verplaatst.

Waar haalt iedereen dit vandaan? Volgens mij hebben wij de vriendencamping geboekt, op veld 1, en daar staat bij 'dichtbij de festivalingang' dus ik neem gewoon aan dat die ingang ook op veld 1 zit.

Vriendencamping staat bij veld 1 of 2. En als ze de ingang verplaatsen zal die bij veld 2 zijn(lowlands plaats)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 08:39 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
2 jaar geleden goed kunnen slapen, perfectie locatie. We lagen net voor de Defqon tentjes. Nog geen 5 minuten lopen naar de ontbijttent en het festival. Zijn van plan dit jaar weer daar een plekje te
bemachtigen.

Zoals Miwer zei veld 1 en 2 zijn vriendencamping en travel packages, dus misschien veld 2 en anders 3 kun je nu je tent neer pleuren. Vorig jaar stonden wij op de vriendencamping op veld 1 (jaar daarvoor ook veld 1), totaal geen last van de blue Q-cafe/24uurs. 24uurs tent staat het geluid ook erg zacht.
Waar je je inderdaad meer zorgen om moet maken zijn je frenchcore buren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 08:48 

Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Moeten de mensen die naar camping 5 moeten dan over camping 1,2,3,4 lopen? Want dan slaap je dus denk ik helemaal niet als je op de 1e ligt.

Verder wordt dit mijn eerste weekend festival, ik vraag me af of dit voldoende is om mee te nemen:
Tent
Luchtbed
Slaapzak
Strandstoel
Sporttas met daarin:
Een paar schone kleren
Verzorgingsproducten (douchegel etc)
Zak broodjes 12 stuks met beleg/pindakaas. (een smeer mes) mag dat? Anders plastic.
Evt. Muggenzalf.

Vergeet ik nog essentiële dingen of makkelijke dingen? Vul aan!

Oordoppen tegen het kabaal van de terror Fransen midden in de nacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 09:00 

Hardtraxx Veteran

Goedemorgen en welkom bij Pipa Paulusma's weerbericht. Voor de aankomende anderhalve week houd ik jullie op de hoogte met het weer voor Defqon. Wij hopen alle natuurlijk op een zonnig weekend. Dagelijks houd ik jullie op de hoogte met de voorspellingen.
Het ziet er tot nu toe erg goed uit voor Defqon weekend op vrijdag wordt het overdags 24 graden, dit koelt een klein beetje af, maar er is iig veel zon.
Op zaterdag een heerlijke 26 graden in Biddinghuizen, met volop zon en hier en daar een wolkje.
Op zondag 25 graden met veel zon en af en toe een bewolking.

Fijne dag en tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 09:20 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Pipa Paulusma

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 09:48 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 10:21 

Hardtraxx Veteran

Nou dan vermeid ik de komende week dit topic want ik wil niets van het weerbericht horen tot woensdag volgende week. Nu ziet het er prachtig uit dus kan het alleen maar tegen vallen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 10:44 

Hardtraxx Addict

zin in zin in :woot: wanneer zou de tracklist van de CD online komen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:14 

Hardtraxxer

Meine liebe zijn die Fransen echt zó erg? Echt nog niks goeds over gelezen, naja, dan zal het ook wel kloppen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:17 

Hardtraxx Addict

JB12394 schreef:
Meine liebe zijn die Fransen echt zó erg? Echt nog niks goeds over gelezen, naja, dan zal het ook wel kloppen denk ik :P

Ja, hoor je mensen frans spreken maak dat je weg komt. Zelfs als je tent al staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:35 

Hardtraxx Veteran

JB12394 schreef:

De kans dat je niet naast Fransen ligt is nog altijd groter dan dat je er wel naast ligt. Twee jaar op rij een meer dan prima plek gehad in meerdere opzichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 11:55 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar stonden we ook op veld 5 en kan mij herinneren dat de speciale brug voor dat veld toen kapot en/of onveilig was, vandaar dat het zo'n stuk lopen was toen maar vond het persoonlijk nog mee vallen, vond het wel lekker een stuk lopen na een dag feesten ;)

JB12394 schreef:

Ja!! Vorig jaar ook naast Fransen gestaan, deze waren gelukkig niet van de Frenshcore maar hebben bijna het hele weekend zitten zuipen bij de tent, onze stoeltjes gebruikt/gejat/gesloopt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 12:20 

Hardtraxx Veteran

Fransen zijn kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 12:44 

Hardtraxx Newbie

Held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 12:54 

Hardtraxxer

Bowlingbal schreef:
zin in zin in :woot: wanneer zou de tracklist van de CD online komen? ^^

24ste volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 14:03 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
JB12394 schreef:

De kans dat je niet naast Fransen ligt is nog altijd groter dan dat je er wel naast ligt. Twee jaar op rij een meer dan prima plek gehad in meerdere opzichten.

Eerste jaar dat ik ging ook een vrij rustige plek zonder Fransen / ander irritant volk gehad, vorig jaar lagen we pal naast een groep Spanjaarden. Die lieten de frenchcore godzijdank achterwege, maar de helft van die gasten stonden van 4u snachts tot 10u sochtends te schreeuwen met stemmen alsof ze als kind in een ketel met zware Van Nelle gevallen zijn.

Op Intents vlakbij Franstalige Belgen gelegen die wonder boven wonder normale muziek draaiden en snachts relatief rustig waren.
Over het algemeen zijn de Fransen inderdaad wel de grote verschrikking van de camping.

Het is uiteindelijk ook een beetje een kwestie van geluk hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 14:59 

Hardtraxxer

Haha oke vrij duidelijk allemaal. :lol:
Gaat overduidelijk een mooi weekend worden, of dat nou met of zonder Fransen is :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 15:13 

Hardtraxxer

JB12394 schreef:
Haha oke vrij duidelijk allemaal. :lol:
Gaat overduidelijk een mooi weekend worden, of dat nou met of zonder Fransen is :clap:

Eerste weekend Defqon was voor mij ook echt fantastisch vorig jaar. Vlak voor onze tent had een jongen een "slow-motion zone" gemaakt waar je in slow-motion doorheen moest lopen. Genieten hoe veel mensen (incl. B-Front) dat ook daadwerkelijk deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:27 

Hardtraxx Veteran

De finalisten van de DJ contest:

http://www.defqon1.nl/dj-contest/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:29 

Hardtraxx Veteran

Re-Shock probeert B-Front 2.0 uit te hangen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:54 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Ik doe ook enorm vaak allemaal soorten geluidjes mee, maakt het voor mij (en degene rondom me) alleen maar leuker. :D

Overal een keertje vlug doorgeskipt en ik vind die van D-Attack toch wel het leukst. Locatie huren/gebruiken, een hoop vrienden uitnodigen en er een echt feestje van maken ipv in je kamer/studio wat op je eentje te draaien.

Ook +1 voor D-Attack voor het draaien van 'Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix)' in zijn set. :loving: Toevallig op uit gekomen bij het doorskippen maar wat blijft dat toch een prachtige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:03 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Basshunterzz schreef:

Ik doe ook enorm vaak allemaal soorten geluidjes mee, maakt het voor mij (en degene rondom me) alleen maar leuker. :D

Overal een keertje vlug doorgeskipt en ik vind die van D-Attack toch wel het leukst. Locatie huren/gebruiken, een hoop vrienden uitnodigen en er een echt feestje van maken ipv in je kamer/studio wat op je eentje te draaien.

Ook +1 voor D-Attack voor het draaien van 'Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix)' in zijn set. :loving: Toevallig op uit gekomen bij het doorskippen maar wat blijft dat toch een prachtige plaat.

Ohja ik doe het ook, maar dit kwam een beetje gespeeld en overdreven op me over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:09 

Hardtraxx Veteran

Is dit bedoelt als openingsact? Want E-Force - Seven en hardcore vind ik niet echt passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 21:53 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Is dit bedoelt als openingsact? Want E-Force - Seven en hardcore vind ik niet echt passen.

Ja, maar je moest je ultieme afsluitplaat kiezen. Ik weet alleen niet of Q-dance de ultieme afsluitplaat voor een openingsset op de Purple bedoelt of ultieme afsluitplaat in het algemeen. Lijkt me de ultieme afsluitplaat in het algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 22:45 

Hardtraxx Veteran

Nou ja, ik heb gekozen voor MickeyG. Zijn filmpje was niet heel bijzonder, maar hij heeft gewoon de beste tracklist en eigen producties naar mijn mening. En ook het meest geschikt voor een openingsset. Die standaard raw hitjes van de (meeste) anderen zijn in de Blue al genoeg te horen.
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten