Frenchcore meetings zijn er helaas ook veel op de camping. 
Gelukkig zijn die makkelijk te ontwijken, hoor je frans rennen.wrote:Frenchcore meetings zijn er helaas ook veel op de camping.
Gelukkig zijn die makkelijk te ontwijken, hoor je frans rennen.wrote:Frenchcore meetings zijn er helaas ook veel op de camping.
Frans mij zoeken en ik maar rennen voor hemwrote:Gelukkig zijn die makkelijk te ontwijken, hoor je frans rennen.wrote:Frenchcore meetings zijn er helaas ook veel op de camping.
Gaat ook wel gebeuren. Ik durf er 2 bier op in te zetten. Op te halen vooraan bij Vazardwrote:Zou gruwelijk zijn als Delete even een kwartier bij Vazard aansluit!
Aanwazigwrote:Gaat ook wel gebeuren. Ik durf er 2 bier op in te zetten. Op te halen vooraan bij Vazardwrote:Zou gruwelijk zijn als Delete even een kwartier bij Vazard aansluit!![]()
wrote:Aanwazigwrote:Gaat ook wel gebeuren. Ik durf er 2 bier op in te zetten. Op te halen vooraan bij Vazardwrote:Zou gruwelijk zijn als Delete even een kwartier bij Vazard aansluit!![]()
Als Q Sound Rush, Delete, Vazard en Wasted Penguinz tegelijk zet dan zoek ik de verantwoordelijke op en tyf hem van de Red af.wrote:inb4 Q trollt en Delete VIP en Vazard tegelijk in de timetable :p
Ja kom op man, Q-Dance moet rekening houden met mensen die van zulke uitersten houdenwrote:Als Q Sound Rush, Delete, Vazard en Wasted Penguinz tegelijk zet dan zoek ik de verantwoordelijke op en tyf hem van de Red af.wrote:inb4 Q trollt en Delete VIP en Vazard tegelijk in de timetable :p
Jawrote:Ja kom op man, Q-Dance moet rekening houden met mensen die van zulke uitersten houdenwrote:Als Q Sound Rush, Delete, Vazard en Wasted Penguinz tegelijk zet dan zoek ik de verantwoordelijke op en tyf hem van de Red af.wrote:inb4 Q trollt en Delete VIP en Vazard tegelijk in de timetable :p
For real, je weegt 2 exclusieve acts op tegen 2 acts die je wel vaker kan zien.?wrote:Als Q Sound Rush, Delete, Vazard en Wasted Penguinz tegelijk zet dan zoek ik de verantwoordelijke op en tyf hem van de Red af.wrote:inb4 Q trollt en Delete VIP en Vazard tegelijk in de timetable :p
Als ik bedenk tussen welk publiek ik liever sta, dan ga ik ook voor Wasted Penguinz.wrote:Uberhaupt Wasted Penguinz willen zien
Jij ging toch puur voor de muziek? Sta nog liever een hele set met een militant van 100 kg op m'n nek dan dat ik een uur op Defqon verneuk aan een set van Wasted Penguinzwrote:Als ik bedenk tussen welk publiek ik liever sta, dan ga ik ook voor Wasted Penguinz.wrote:Uberhaupt Wasted Penguinz willen zien
Die discussie ging volgens mij om stagedesign en lichteffecten etc.wrote:Jij ging toch puur voor de muziek? Sta nog liever een hele set met een militant van 100 kg op m'n nek dan dat ik een uur op Defqon verneuk aan een set van Wasted Penguinzwrote:Als ik bedenk tussen welk publiek ik liever sta, dan ga ik ook voor Wasted Penguinz.wrote:Uberhaupt Wasted Penguinz willen zien
Je bent 28, hebt hopelijk inmiddels toch zelf wel een auto?wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.
gaan ze ineens met 5 man in 1 auto en wij mogen maar uitzoeken hoe we er komen![]()
daar gaat het niet omwrote:Je bent 28, hebt hopelijk inmiddels toch zelf wel een auto?wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.
gaan ze ineens met 5 man in 1 auto en wij mogen maar uitzoeken hoe we er komen![]()
Want elke man van 28+ heeft een wagenwrote:Je bent 28, hebt hopelijk inmiddels toch zelf wel een auto?wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.
Voor de terugweg heb je wel vervoer?wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.
moeten we er eerst zien te komenwrote:Voor de terugweg heb je wel vervoer?wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.
ov?wrote:moeten we er eerst zien te komenwrote:Voor de terugweg heb je wel vervoer?wrote:fijn was de planning om met 8 man te gaan en een busje te regelen.