Wat doe jij dan zondag vanaf 20:00?wrote:Ik kom nooit bij de RED.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Zuurpruimen in zijn tentwrote:Wat doe jij dan zondag vanaf 20:00?wrote:Ik kom nooit bij de RED.
Ik weet serieus niet wat ik dan ga doenwrote:Wat doe jij dan zondag vanaf 20:00?wrote:Ik kom nooit bij de RED.
Oja en een vroeg of ik wat naar links of rechts wilde gaan staan omdat ik het uitzicht van zijn vriendin blokkeerde (ben lang). Even duidelijk gemaakt dat hij maar mooi vooraan moest gaan staan
Dit alles na 3 dagen feesten is niet echt fijn
-
T
Ik heb echt nog nooit last gehad van drukte op de main. Kwestie van beetje op de mensenmassa letten en een goed plekje uitzoekenwrote:Ik weet serieus niet wat ik dan ga doenwrote:Wat doe jij dan zondag vanaf 20:00?wrote:Ik kom nooit bij de RED.Vorig jaar was het tering druk en werd ik steeds in mijn rug geduwd door buitenlanders omdat ik wel los ging
![]()
Oja en een vroeg of ik wat naar links of rechts wilde gaan staan omdat ik het uitzicht van zijn vriendin blokkeerde (ben lang). Even duidelijk gemaakt dat hij maar mooi vooraan moest gaan staan![]()
Dit alles na 3 dagen feesten is niet echt fijn
Bij shows als Power Hour of Endshow enzo staan wij altijd op 1 van de 2 zijkanten, daar heb je altijd plaats zat .
Dan ben ik onderweg naar huis, en jij?wrote:Wat doe jij dan zondag vanaf 20:00?wrote:Ik kom nooit bij de RED.
Ik heb thuis andere verplichtingen.
Wij 1x; toen er een regenbui losbarstte en iedereen maakte dat ze wegkwamen.wrote:Ik heb echt nog nooit last gehad van drukte op de main.
Heb eigenlijk ieder jaar wel iets gehad sinds dat het zo druk op de main is geworden
Misschien inderdaad een kwestie van mensenmassa kijken, maar probeer je groep van 20 man maar eens te sturen naar een plek die wel beter is
Misschien inderdaad een kwestie van mensenmassa kijken, maar probeer je groep van 20 man maar eens te sturen naar een plek die wel beter is
Maar... maar...wrote:Wij 1x; toen er een regenbui losbarstte en iedereen maakte dat ze wegkwamen.wrote:Ik heb echt nog nooit last gehad van drukte op de main.
wrote:Ik kom nooit bij de RED.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Dat was zo chill die regen, lekker rustig en de laatste ander half uur die ruimte mooi vast weten te houden met een groep van zo'n 25 man onbekende die los gingen.wrote:Wij 1x; toen er een regenbui losbarstte en iedereen maakte dat ze wegkwamen.wrote:Ik heb echt nog nooit last gehad van drukte op de main.
Mensen lopen dan wel door haha
doe mij maar een stage a la 2008wrote:Die 3 maskers? Vond ik ook zeker niet lelijk eigenlijk.wrote:Ach er zijn ook mensen die dat gedrocht van 2013 de mooiste vinden.
Iedereen heeft een andere smaak.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Dat is juist zijn puntwrote:Maar... maar...wrote:Wij 1x; toen er een regenbui losbarstte en iedereen maakte dat ze wegkwamen.wrote:Ik heb echt nog nooit last gehad van drukte op de main.
wrote:Ik kom nooit bij de RED.
Ik vond het al raar, nu snap ik het

Precies!wrote:Dat is juist zijn puntdat andere mensen dus naar stages toe gingen waar hij wél was.
Dat is ook iedere keer bij BLACK, en iedereen naar de dichtstbijzijnde tent rent.
-
AHardtraxxer
- 134 posts member since 2016
- last seen Jul 2024
Op Mysteryland heeft Q-Dance altijd de dikste stages!wrote:Ik hoop toch op een draak in het type van wat Q-Dance elk jaar op Mysteryland neerzet, zo'n stage zoals die baviaan maar dan in draakvorm
Zoiets als in de clip van The Prophet's nieuwe track
zou ook wel vet zijn
!
View on YouTube
Vanaf 2:01
View on YouTube
Vanaf 2:01
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Vind de track nog wel wat hebben ook.
Wel jammer van het hee hoo promoten....
De track wordt inderdaad 1 groot hee-hoo festijn zo meteen...wrote:Vind de track nog wel wat hebben ook.
-
G
Mensen ik ben zo happy. En ik ben op de 25e jarig en ik heb mijn diploma eindelijk binnen. Dus "one big party" voor mij 
Defqon stage van 2010 blijft in mijn ogen de lelijkste 
Kan je niet eens een stage noemen tochwrote:Defqon stage van 2010 blijft in mijn ogen de lelijkste
Gefeliciteerd! Mooie plek om het te vieren inderdaadwrote:Mensen ik ben zo happy. En ik ben op de 25e jarig en ik heb mijn diploma eindelijk binnen. Dus "one big party" voor mij
Iemand een idee wanneer de Defqon.1 CD beschikbaar komt?
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Meestal net op tijd wil je hem nig in handen hebben voor defqon.1wrote:Iemand een idee wanneer de Defqon.1 CD beschikbaar komt?