Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Miwer wrote:
Hard4lifee wrote:Iemand een idee wanneer de Defqon.1 CD beschikbaar komt?
Meestal net op tijd wil je hem nig in handen hebben voor defqon.1
...dan heb ik zelfs de aankondiging van de CD gemist denk ik!
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Nee hoor, wordt morgen aangekondigd. Release datum is gewoon 24 juni.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Defqon. 1 wrote:Not your average silent disco. Frenchcore’s finest Dr. Peacock brings his collection of devastating tunes, plus a company of colleagues. Be advised, the capacity is very limited; getting in means coming early. More info at Defqon1.com. ‪#‎Defqon1‬
Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 15 minutes ago
Sowieso daarheen, is toch prachtig. :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Wel beter dat ze daar een silent disco van maken. Iedere frenchcore stage als silent disco :thumbsup: .
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
chas1n wrote:Wel beter dat ze daar een silent disco van maken. Iedere frenchcore stage als silent disco :thumbsup: .
Ik heb al eens meegemaakt dat een echt grote area een 'silent disco' was tijdens een indoor festival; heel apart om te zien. :D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
TheJoker wrote:
chas1n wrote:Wel beter dat ze daar een silent disco van maken. Iedere frenchcore stage als silent disco :thumbsup: .
Ik heb al eens meegemaakt dat een echt grote area een 'silent disco' was tijdens een indoor festival; heel apart om te zien. :D
Baal nogsteeds dat ik vorig jaar niks afwist van Noisekick's sitdown concert, dat zag er echt hilarisch uit :D
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Jordi wrote:Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!
http://www.defqon1.nl/tickets/

je kan gewoon je zaterdagticket om zetten naar een weekendticket.
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
MeneerEend wrote:
Jordi wrote:Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!

Dat werkt ook met een kaartje die ik via ticketswap heb gekocht?
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Sneerfuljam2948 wrote:
MeneerEend wrote:
PB!

Je krijgt een extra kaart en je moet beide laten zien op vrijdag. (of wanneer je ook aan komt)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Sneerfuljam2948 wrote:
MeneerEend wrote:
PB!

Je krijgt een extra kaart en je moet beide laten zien op vrijdag. (of wanneer je ook aan komt)
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Ahh oke top, dankjewel, dat is het overwegen waard, kunnen die omzet kaartjes nog uitverkocht raken? Misschien niet omdat Q natuurlijk liever weekend bezoekers heeft dan dag bezoekers?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Q heeft liever weekendbezoekers ja. Verdienen ze meer aan. Denk niet dat ze uitverkocht kunnen raken maar wel dat op een gegeven moment de verkoop gewoon stopt (vlak voor defqon)
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Sneerfuljam2948 wrote:Ahh oke top, dankjewel, dat is het overwegen waard, kunnen die omzet kaartjes nog uitverkocht raken? Misschien niet omdat Q natuurlijk liever weekend bezoekers heeft dan dag bezoekers?
Lijkt me wel, de camping heeft maar een beperkte capaciteit.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Sneerfuljam2948 wrote:Ahh oke top, dankjewel, dat is het overwegen waard, kunnen die omzet kaartjes nog uitverkocht raken? Misschien niet omdat Q natuurlijk liever weekend bezoekers heeft dan dag bezoekers?
Anders is er een grote kans dat ik een weekend overheb en een zaterdag ticket zoek. Weet ik meer over binnen een paar dagen, en die "upgrade" mag je dan voor €45 hebben ipv €55 via de Q site.
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
PNXRMX wrote:
Anders is er een grote kans dat ik een weekend overheb en een zaterdag ticket zoek. Weet ik meer over binnen een paar dagen, en die "upgrade" mag je dan voor €45 hebben ipv €55 via de Q site.
Mmh, onze groep moet nu even snel de knopen allemaal doorhakken, ik kan je wel een PM sturen als ik meer weet?
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Pff ik kan niet wachten. Ik hoop dat Ran-D Born to die draait tijdens the gathering!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Astronaut wrote:Pff ik kan niet wachten. Ik hoop dat Ran-D Born to die draait tijdens the gathering!
Volgens mij draait hij die al 3 jaar non-stop dus zou er niet bang voor zijn :lol: Als je geluk hebt hoor je Rebel to the Grave ook nog. >.<

(Prima tracks hoor, maar heb ze persoonlijk wel wat te vaak gehoord inmiddels :$ )
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Oei, nog maar 2 en een halve week! Het begint zo langzamerhand wel aardig te kriebelen :thumbsup:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
JB12394 wrote:Oei, nog maar 2 en een halve week! Het begint zo langzamerhand wel aardig te kriebelen :thumbsup:
De opbouw is vandaag begonnen ook dus het komt nu wel erg dichtbij :P
Hardtraxxer
271 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Iemand een idee wanneer de timetable eraan komt?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Die vraag komt ook echt 30x voorbij. Ga maar uit van de dinsdag voor t feest.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Astronaut wrote:Pff ik kan niet wachten. Ik hoop dat Ran-D Born to die draait tijdens the gathering!
Doe maar The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Bootleg) :$
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
wordt eerste keer defqon.
iemand een idee hoelang/hoever het is om van de blue naar de indigo te gaan?

Heb het gevoel dat dit weer een dag vol met lastige keuzes gaat worden.