Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 92  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Hard4lifee schreef:
Iemand een idee wanneer de Defqon.1 CD beschikbaar komt?

Meestal net op tijd wil je hem nig in handen hebben voor defqon.1


...dan heb ik zelfs de aankondiging van de CD gemist denk ik!
Bericht Geplaatst op 06 jun 2016 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, wordt morgen aangekondigd. Release datum is gewoon 24 juni.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2016 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon. 1 schreef:
Not your average silent disco. Frenchcore’s finest Dr. Peacock brings his collection of devastating tunes, plus a company of colleagues. Be advised, the capacity is very limited; getting in means coming early. More info at Defqon1.com. ‪#‎Defqon1‬


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 jun 2016 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso daarheen, is toch prachtig. :lol:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel beter dat ze daar een silent disco van maken. Iedere frenchcore stage als silent disco :thumbsup: .
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 07:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wel beter dat ze daar een silent disco van maken. Iedere frenchcore stage als silent disco :thumbsup: .


Ik heb al eens meegemaakt dat een echt grote area een 'silent disco' was tijdens een indoor festival; heel apart om te zien. :D
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
chas1n schreef:
Wel beter dat ze daar een silent disco van maken. Iedere frenchcore stage als silent disco :thumbsup: .


Ik heb al eens meegemaakt dat een echt grote area een 'silent disco' was tijdens een indoor festival; heel apart om te zien. :D


Baal nogsteeds dat ik vorig jaar niks afwist van Noisekick's sitdown concert, dat zag er echt hilarisch uit :D
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!


http://www.defqon1.nl/tickets/

je kan gewoon je zaterdagticket om zetten naar een weekendticket.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Jordi schreef:
Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!


http://www.defqon1.nl/tickets/

je kan gewoon je zaterdagticket om zetten naar een weekendticket.


Dat werkt ook met een kaartje die ik via ticketswap heb gekocht?
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Sneerfuljam2948 schreef:
MeneerEend schreef:
Jordi schreef:
Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!


http://www.defqon1.nl/tickets/

je kan gewoon je zaterdagticket om zetten naar een weekendticket.


Dat werkt ook met een kaartje die ik via ticketswap heb gekocht?

Je krijgt een extra kaart en je moet beide laten zien op vrijdag. (of wanneer je ook aan komt)
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Sneerfuljam2948 schreef:
MeneerEend schreef:
Jordi schreef:
Iemand die belang heeft een zaterdagticket om te ruilen naar een weekendticket? Is niet voor mezelf hoor schatjes :loving:
PB!


http://www.defqon1.nl/tickets/

je kan gewoon je zaterdagticket om zetten naar een weekendticket.


Dat werkt ook met een kaartje die ik via ticketswap heb gekocht?

Je krijgt een extra kaart en je moet beide laten zien op vrijdag. (of wanneer je ook aan komt)
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ahh oke top, dankjewel, dat is het overwegen waard, kunnen die omzet kaartjes nog uitverkocht raken? Misschien niet omdat Q natuurlijk liever weekend bezoekers heeft dan dag bezoekers?
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q heeft liever weekendbezoekers ja. Verdienen ze meer aan. Denk niet dat ze uitverkocht kunnen raken maar wel dat op een gegeven moment de verkoop gewoon stopt (vlak voor defqon)
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:43 
 
Hardtraxx Addict

Sneerfuljam2948 schreef:
Ahh oke top, dankjewel, dat is het overwegen waard, kunnen die omzet kaartjes nog uitverkocht raken? Misschien niet omdat Q natuurlijk liever weekend bezoekers heeft dan dag bezoekers?

Lijkt me wel, de camping heeft maar een beperkte capaciteit.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Ahh oke top, dankjewel, dat is het overwegen waard, kunnen die omzet kaartjes nog uitverkocht raken? Misschien niet omdat Q natuurlijk liever weekend bezoekers heeft dan dag bezoekers?


Anders is er een grote kans dat ik een weekend overheb en een zaterdag ticket zoek. Weet ik meer over binnen een paar dagen, en die "upgrade" mag je dan voor €45 hebben ipv €55 via de Q site.
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Ahh oke top, dankjewel, dat is het overwegen waard, kunnen die omzet kaartjes nog uitverkocht raken? Misschien niet omdat Q natuurlijk liever weekend bezoekers heeft dan dag bezoekers?


Anders is er een grote kans dat ik een weekend overheb en een zaterdag ticket zoek. Weet ik meer over binnen een paar dagen, en die "upgrade" mag je dan voor €45 hebben ipv €55 via de Q site.


Mmh, onze groep moet nu even snel de knopen allemaal doorhakken, ik kan je wel een PM sturen als ik meer weet?
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 16:15 
 
Hardtraxxer

Pff ik kan niet wachten. Ik hoop dat Ran-D Born to die draait tijdens the gathering!
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Pff ik kan niet wachten. Ik hoop dat Ran-D Born to die draait tijdens the gathering!


Volgens mij draait hij die al 3 jaar non-stop dus zou er niet bang voor zijn :lol: Als je geluk hebt hoor je Rebel to the Grave ook nog. >.<

(Prima tracks hoor, maar heb ze persoonlijk wel wat te vaak gehoord inmiddels :$ )
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oei, nog maar 2 en een halve week! Het begint zo langzamerhand wel aardig te kriebelen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 17:51 
 
Hardtraxx Addict

JB12394 schreef:
Oei, nog maar 2 en een halve week! Het begint zo langzamerhand wel aardig te kriebelen :thumbsup:

De opbouw is vandaag begonnen ook dus het komt nu wel erg dichtbij :P
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee wanneer de timetable eraan komt?
Bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vraag komt ook echt 30x voorbij. Ga maar uit van de dinsdag voor t feest.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2016 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Pff ik kan niet wachten. Ik hoop dat Ran-D Born to die draait tijdens the gathering!

Doe maar The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Bootleg) :$
Bericht Geplaatst op 08 jun 2016 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wordt eerste keer defqon.
iemand een idee hoelang/hoever het is om van de blue naar de indigo te gaan?

Heb het gevoel dat dit weer een dag vol met lastige keuzes gaat worden.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 92  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten