*Spartaanswrote:Nouja, bij No guts no glory had ik geen Romeinse soldaat verwacht hoor
Hopelijk een vette draak met veel vuureffecten, zolang het maar geen draak van een stage wordt ben ik tevreden.
*Spartaanswrote:Nouja, bij No guts no glory had ik geen Romeinse soldaat verwacht hoor
Oh goeiemiddag zeg, inderdaadwrote:*Spartaanswrote:Nouja, bij No guts no glory had ik geen Romeinse soldaat verwacht hoor"No glory" -> Prepare for glory was de gedachte denk ik.
.
wrote:Ik vond die 2009 draak qua omvang best karig, dus als ze hem groter zouden maken dan zou het vet wezen, vooral breder.

Hoop wel dat ze het weer eens echt van zooi gaan opbouwen maar ben bang van niet.wrote:Ik hoop toch op een draak in het type van wat Q-Dance elk jaar op Mysteryland neerzet, zo'n stage zoals die baviaan maar dan in draakvorm
Haha moest lachen, maar eigenlijk heb je wel gelijk. DIe koning die een gouden ketting van opblaasbootjes had, geweldig toch. Laten we in de maand juni massaal ons afval gaan opsturen naar Q-dance, misschien doen ze er wat meewrote:Hoop wel dat ze het weer eens echt van zooi gaan opbouwen maar ben bang van niet.wrote:Ik hoop toch op een draak in het type van wat Q-Dance elk jaar op Mysteryland neerzet, zo'n stage zoals die baviaan maar dan in draakvorm
Wauw, het valt me nu pas op dat dat opblaasboten zijnwrote:Haha moest lachen, maar eigenlijk heb je wel gelijk. DIe koning die een gouden ketting van opblaasbootjes had, geweldig toch. Laten we in de maand juni massaal ons afval gaan opsturen naar Q-dance, misschien doen ze er wat meewrote:Hoop wel dat ze het weer eens echt van zooi gaan opbouwen maar ben bang van niet.wrote:Ik hoop toch op een draak in het type van wat Q-Dance elk jaar op Mysteryland neerzet, zo'n stage zoals die baviaan maar dan in draakvorm
wrote:Inderdaad wel erg voorspelbaar, maar aan de andere kant; wat kan je nog weer met het thema "Dragonblood"?wrote:Kan me niet herinneren dat de artwork veel terug kwam in de mainstages de afgelopen jaren. Maar een vette draak zou wel vet zijn haha.
Misschien iets te voorspelbaar?

Ik heb er eerlijk gezegd mezelf nog nooit op gefocust hahawrote:Basshunterzz gedachten net:
Huh nee dat zal toch niet?? (zoekt foto) WTF het is echt zo
wrote:Als de stage van dit jaar net zo vet wordt als die van vorig jaar ben ik tevreden
Net de efteling datwrote:wrote:Inderdaad wel erg voorspelbaar, maar aan de andere kant; wat kan je nog weer met het thema "Dragonblood"?wrote:Kan me niet herinneren dat de artwork veel terug kwam in de mainstages de afgelopen jaren. Maar een vette draak zou wel vet zijn haha.
Misschien iets te voorspelbaar?
Ik vond die van 2014 juist erg tegenvallen. Dat was idd een ziek grote stage, maar vond het weinig karakter hebben. En zo veel groter was die nou ook weer niet. Iets hoger aan de zijkanten, maar die 2 torens zijn even hoog als die enkele toren van 2015wrote:wrote:Als de stage van dit jaar net zo vet wordt als die van vorig jaar ben ik tevreden
Van DQ? Ik vond hem ook vrij bescheiden qua grootte. Wel veel details, maar heb hem liever zoals in 2014. Die was zo immens groot.
Die 3 maskers? Vond ik ook zeker niet lelijk eigenlijk.wrote:Ach er zijn ook mensen die dat gedrocht van 2013 de mooiste vinden.
Iedereen heeft een andere smaak.
Die waren enorm! Vond ik ook echt gaaf, maar kwam misschien omdat het mn eerste keer defqon waswrote:Die 3 maskers? Vond ik ook zeker niet lelijk eigenlijk.wrote:Ach er zijn ook mensen die dat gedrocht van 2013 de mooiste vinden.
Weekend Warriors. Die stage was echt lelijk, mijn eerste Defqon en toen ik de main zag dacht ik nahwrote:Die 3 maskers? Vond ik ook zeker niet lelijk eigenlijk.wrote:Ach er zijn ook mensen die dat gedrocht van 2013 de mooiste vinden.