Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummertje net "Made it to the weekend" :thumbup: lekkere melodie enzo :P

Sfeertje zit er wel goed in daar btw :thumbsup:

Edit: pixels zijn welweer op 1 hand te tellen hoor als de stroboscopen aangaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:25 
 

AvixDJ schreef:
Lekker nummertje net "Made it to the weekend" :thumbup: lekkere melodie enzo :P

Sfeertje zit er wel goed in daar btw :thumbsup:

Edit: pixels zijn welweer op 1 hand te tellen hoor als de stroboscopen aangaan :lol:


zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

''WANNEER KOMT DE RAWW? IK WIL WARFACE!!!!!!11!!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FYI:
radio-radio-shows/defqon-1-2015-live-discussietopic-t50922.html

De blue ziet er tot nu echt dik uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
de belgen zijn ook weer van de partij

HEEEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO :lol:

ik voel het hier wel achter de stream, het gevoel van de gathering


Net of alleen Belgen dat doen, simpele ziel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:16 
 

DL22 schreef:
jeffrey2107 schreef:
de belgen zijn ook weer van de partij

HEEEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO :lol:

ik voel het hier wel achter de stream, het gevoel van de gathering


Net of alleen Belgen dat doen, simpele ziel.


wat jij wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
jeffrey2107 schreef:
de belgen zijn ook weer van de partij

HEEEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO :lol:

ik voel het hier wel achter de stream, het gevoel van de gathering


Net of alleen Belgen dat doen, simpele ziel.

U bent zeker een belg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
DL22 schreef:
jeffrey2107 schreef:
de belgen zijn ook weer van de partij

HEEEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO :lol:

ik voel het hier wel achter de stream, het gevoel van de gathering


Net of alleen Belgen dat doen, simpele ziel.

U bent zeker een belg?


Jij moet helderziend zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:30 
 

het kwam volgens mij van de tek belgen af, het hee hoo verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
het kwam volgens mij van de tek belgen af, het hee hoo verhaal


Ja grotendeels wel, al hoor je het ook gewoon om TML en rock festivals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:36 
 

DL22 schreef:
jeffrey2107 schreef:
het kwam volgens mij van de tek belgen af, het hee hoo verhaal


Ja grotendeels wel, al hoor je het ook gewoon om TML en rock festivals :)


tml wist ik rock niet, het was niet bedoelt om beledigend te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gaat wel ver dit.. al zeg ik het zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:51 
 

Gaat mij ook een beetje ver...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n grootschalige drugscontrole werd ook gedaan op het moment dat we Mol in reden voor Last World. Controleerden de auto van onder naar boven, duurde echt een eeuwigheid.. En ook zo op een rijtje staan, alsof je bij voorbaat al schuldig werd bevonden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat rijtje is toch gewoon bedoeld om de hond langs te laten lopen en te laten ruiken?

Wij hadden bij Daydream 2012 een controle, was toen op de locatie waar Last World nu was, er werden onderweg naar de rij toe willekeurig een aantal groepjes uit gehaald toen. Hele auto's en partybussen controleren gaat wel erg ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dat rijtje is toch gewoon bedoeld om de hond langs te laten lopen en te laten ruiken?

Wij hadden bij Daydream 2012 een controle, was toen op de locatie waar Last World nu was, er werden onderweg naar de rij toe willekeurig een aantal groepjes uit gehaald toen. Hele auto's en partybussen controleren gaat wel erg ver.


Bij ons was het zowat iedere auto die naar Last World ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij wel de juiste bus eruit gepakt aan die onderste foto's te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol die livestream ook, zie je Audiofreq nog op zo'n verhoging staan en eindstand hij komt net boven dat tafeltje uit :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 08:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dat voor razzia dan? kansloos.. :thumbdown:

Hebben ze niets beters te doen ofzo? Wtf gebeurt er nou daadwerkelijk op zo'n festival..

ontopic.. zin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 08:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

word mijn eerste keer Defqon

Heb er zin ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Wat is dat voor razzia dan? kansloos.. :thumbdown:

Hebben ze niets beters te doen ofzo? Wtf gebeurt er nou daadwerkelijk op zo'n festival..

ontopic.. zin ;)


gaat er niet om wat er gebeurd..maar wat er kan gebeuren
voorkomen is beter dan genezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Spitta schreef:
Wat is dat voor razzia dan? kansloos.. :thumbdown:

Hebben ze niets beters te doen ofzo? Wtf gebeurt er nou daadwerkelijk op zo'n festival..

ontopic.. zin ;)


gaat er niet om wat er gebeurd..maar wat er kan gebeuren
voorkomen is beter dan genezen ;)


True.. maar toch heb ik liever gezellige mensen die een pilletje op hebben dan die halve idioten die zo lam zijn dat ze amper meer kunnen lopen..

Maar oké je hebt er ook bij die de grenzen niet weten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:

Bussen eruit pakken heb ik helemaal nooit begrepen. Wedden dat er ook op de terugweg niks aan controle is? Wel eens naar huis gereden vanaf defqon. Zonder 1 politiewagen te zien naar huis gereden. Hoop dat Dirk Pater z'n mooie Harderwijk lekker veilig heeft gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kwam vanuit de richting Almere en heb onderweg en heb alleen op de heenweg een politie motor gezien bij de rotonde vlak voor Harderwijk. Terugweg inderdaad helemaal niets. Ook het controleren ging heel soepel.
Mooie Gathering gehad, mss wel mijn beste tot nu toe! Tot aan Gunz wel genoeg ruimte gehad en vond de stage er mooi uitzien, deed me beetje denken aan Qlimax 2012. Beetje jammer dat de regen op de terugweg naar de auto en dat de tent op best wat plekken lekte.
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten