Onze bus bleef dit jaar niet staan, kwam een nieuwe bus ons ophalen bij de kiss en ride, voor het eerst geen problemen gehad met van het terrein afkomen, 12 uur bus vol, kwart over 12 zaten we op de weg
Hele dag verliep sowieso soepel, echt genoten! Artifact in de Indigo was echt geweldig (wel redelijk matig geluid), binnen komen met Parallel Worlds
Verder nog Dark Oscillators - Trapped (Solaio remix) gehoord, en nog zat andere klassiekertjes.
Eindshow vond ik echt behoorlijk vet gedaan, toen die hijskranen de stage wat breder maakten en wat ze met dat vallende vuurwerk deden, echt heel bijzonder!
Top dag gehad
