Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dat powerhour gebeuren een afgang zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 16:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Polska op de main :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mr Polska op de main :lol:


Ik viel ook van mijn stoel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mr Polska op de main :lol:


everybody zit on eachothers schouders nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casp schreef:
wootum schreef:
Mr Polska op de main :lol:


everybody zit on eachothers schouders nu!


:lol: :lol:

Zit af en toe nog wel een leuke plaat tussen, maar die house, nee doe maar niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 16:40 
 
Hardtraxx Addict

Dat kereltje met die Pikachu is ook weer gespot hoor, wat een held :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 19:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vond 't publiek bij de Red soms wat matig op de livestream, maar dit filmpje van Frontliner is toch wel erg vet.

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... 4756977877
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox heeft weer bewezen dat hij echt een bak ellende is man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF, Dries Roelvink op Defqon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ran-d draait ff zeer lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feestje weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog een tip betreffende de uitgang van de parkeerplaatsen voor auto's? Ik heb nog nooit zo een situatie qua stilstaand verkeer gezien na een festival als dit. We staan op het laatste veld en kregen zojuist te horen dat mensen hier vorig jaar pas om 8 uur 's ochtends wegreden. :lol:

Edit: uiteindelijk +/- 2 uur het terrein kunnen verlaten. In ieder geval nooit meer met de auto naar Defqon als dit niet beter wordt geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha fokkop wij zijn 22.15/22.30 weggegaan en rond 23.00 reden we van terrein en waren rond uurtje of 1 thuis :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 03:15 
 
Hardtraxxer

Iemand die weet wat er met die Duitser was bij de kiss en ride plek? Ontzettend slecht geregeld ook :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 04:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hurrikane schreef:
Iemand nog een tip betreffende de uitgang van de parkeerplaatsen voor auto's? Ik heb nog nooit zo een ernstige situatie gezien qua stilstaand verkeer na een festival als dit. We staan op het laatste veld en kregen zojuist te horen dat mensen hier vorig jaar pas om 8 uur 's ochtends wegreden. :lol:

fuck man balen... de eerste groep maten van mij waren al hal1 hier .. maar ik zag net zo rond 4uur ook nog een beatbuzz mensen droppen op station... altijd drama uitrijden.. maar 5u na het feest nog thuis komen terwijl je op 1,5u van biddinghuizen zit is al gekkenwerk :P..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze bus bleef dit jaar niet staan, kwam een nieuwe bus ons ophalen bij de kiss en ride, voor het eerst geen problemen gehad met van het terrein afkomen, 12 uur bus vol, kwart over 12 zaten we op de weg :thumbsup:

Hele dag verliep sowieso soepel, echt genoten! Artifact in de Indigo was echt geweldig (wel redelijk matig geluid), binnen komen met Parallel Worlds :love:

Verder nog Dark Oscillators - Trapped (Solaio remix) gehoord, en nog zat andere klassiekertjes.

Eindshow vond ik echt behoorlijk vet gedaan, toen die hijskranen de stage wat breder maakten en wat ze met dat vallende vuurwerk deden, echt heel bijzonder!

Top dag gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draaide Ran-D niet tot een uur of 2238 door, zodat de eindshow eigenlijk maar 22 minuten was? Leek ook alsof hij onbedoeld uitloopt getuige die halve hardcore plaat, en vervolgens weer DTTS, Kings, en dan Pounding Senses? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Draaide Ran-D niet tot een uur of 2238 door, zodat de eindshow eigenlijk maar 22 minuten was? Leek ook alsof hij onbedoeld uitloopt getuige die halve hardcore plaat, en vervolgens weer DTTS, Kings, en dan Pounding Senses? xd


Misschien waren er backstage wat problemen met de voorbereiding van de eindshow en vroegen ze hem om wat extra nummers te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk wel zoiets, maar hoe kan het dan dat de eindshow uiteindelijk maar een forse 20 minuten duurde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:03 
 

TiMOTHYb schreef:
Denk wel zoiets, maar hoe kan het dan dat de eindshow uiteindelijk maar een forse 20 minuten duurde?

Ja, ik had t idee dat ie veel korter was
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Vision ‏@TheVisionNL 1m1 minute ago Zwolle, Overijssel
Due to personal circumstances i am unable to perform today at defqon 1. Phrantic will take charge I hope to make it up to you soon.


wauw, wat balen voor hem! Eindelijk weer z'n plekje op Defqon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:09 
 
Hardtraxxer

Was weer een top feest! Tatanka en Atmozfears hadden voor mij wel de sets van de dag! Voor de verandering niet afgesloten op de red, maar bij UV met Zany. Geen show, maar wel ruimte! Ook wel eens lekker ipv op elkaar gepropt krampachtig proberen te bewegen.

Ik weet alleen niet wat het dit jaar was met het parkeren... Waarom in een slinger 10 km omrijden en dan dik in een file staan terwijl je 200m rechtdoor kon rijden naar de parkeerplaats? Hebben er dik 2.5 uur over gedaan om de auto neer te zetten terwijl we vlakbij het terrein waren.... Wij reden om 12 uur weg uit hilversum en we waren om kwart over 3 pas binnen.

Gelukkig stond onze auto VOOR de uitgang! Nog nooit zo'n goede plek gehad op een parkeerplaats! letterlijk 10 meter en we waren van de parkeerplaats af! Dat was ons geluk want dit jaar waren we via busentrance het terrein op- en afgegaan. Wij konden zo het terrein aflopen, terwijl een collega van mij 1.5 uur voor de brug heeft staan wachten en vervolgens nog 2 uur op de parkeerplaats heeft gestaan. Wij waren om 12 uur terug in hilversum (met pitstop bij de mcdrive in lelystad)
Voorgaande jaren steeds tot half 3/3 uur op parkeerplaats vast gestaan.
Ik weet dat die dijk niet heel handig is, maar dit moet toch wel beter te regelen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wooowww wat een dag :woot:

Enorm genoten, van de setjes, de sfeer en met de mensen waarmee ik heen was!!

Deze gaat absoluut de boeken in.. spierpijn to the max!!

oh ja nog wel even met stijgende verbazing bij dat pannaveldje gestaan.. haha onder invloed en dan voetballen xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 11:50 
 
Hardtraxxer

Parkeren was een drama, heb er welgeteld 3 uur over gedaan. 12 Uur wegrijden uit Utrecht en pas 15.15 op de main aankomen. Dat vind ik echt niet kunnen :x

Feest zelf was prima, sfeer op de main was er niet echt vond ik.. in de Blue daarentegen wel! Alleen wat een drukte met Radical Redemption, daarvoor bij Titan had je echt alle ruimte.

Aangezien ikzelf geen zin had om er op de terugweg weer 3 uur over te moeten doen om half 11 naar de auto gelopen en om 11 uur zo het terrein afgereden. De eindshow kijk ik dan wel weer terug op youtube. En als ik het zo lees heb ik niet heel veel gemist. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Feest zelf was prima, sfeer op de main was er niet echt vond ik.. in de Blue daarentegen wel! Alleen wat een drukte met Radical Redemption, daarvoor bij Titan had je echt alle ruimte.



Na Titan maar weggegaan inderdaad, want die tent stroomde vol. Verder weer een heerlijk feestje gehad. Geluid op de Magenta was echt genieten trouwens.
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten