Schedule: https://geo-news.beatport.com/wp-conten ... hedule.jpg
Stream: http://www.twitch.tv/beatport
Hier kan je over de stream discussiëren.
Last edited by Railion on 21 Jun 2015 13:44, edited 4 times in total.

Was dit niet de black?Lennard95 wrote:Blue ziet er wel vet uit.
Dit is de blue hij gaat naar de black om 11 uur.Basxt wrote:Was dit niet de black?Lennard95 wrote:Blue ziet er wel vet uit.
Jaa, heb werk afgezegd en mijn toetsen laat ik zitten.hoebedoelje wrote:Gaan jullie serieus de stream heel de avond (of weekeinde) kijken? :')
Deze opmerking lekker volwassen zeg. :")hoebedoelje wrote:Gaan jullie serieus de stream heel de avond (of weekeinde) kijken? :')
Het is dat ik morgen naar de voetbal ga maar voor de rest pak ik het meeste wel mee.hoebedoelje wrote:Gaan jullie serieus de stream heel de avond (of weekeinde) kijken? :')
Ah, mijn fout, thanks!Lennard95 wrote:Dit is de blue hij gaat naar de black om 11 uur.Basxt wrote:Was dit niet de black?Lennard95 wrote:Blue ziet er wel vet uit.
Morgen zelf mee maken gelukkighoebedoelje wrote:Gaan jullie serieus de stream heel de avond (of weekeinde) kijken? :')
Uiteraard..hoebedoelje wrote:Gaan jullie serieus de stream heel de avond (of weekeinde) kijken? :')
Die zit er inderdaad!dennisje030 wrote:Zit er bij jullie ook een soort van gezoem doorheen op de achtergrond? Vooral heel storend bij stillere stukjes
of de wahtsappgroepZenda wrote:Discussiëren kan natuurlijk ook altijd gezellig in de shoubox!
Wij ook. Kijken geen stream want komen toch nooit in de Blue of bij de Black. Morgen en zondag daar meebeleven, en lekker thuis slapen.dennisje030 wrote:Vanavond de livestream op de achtergrond aanMorgen zelf mee genieten en zondag het einde bekijken denk ik zo!
Is die er eigenlijk, zo'n hardstyle gerelateerde app. Hahahaha, ik ken wel wat mensen die schijnen in een soort van gabber app te zitte met allerlei lui uit het land. Maar ja ik ben geen gabber.jeffrey2107 wrote:of de wahtsappgroepZenda wrote:Discussiëren kan natuurlijk ook altijd gezellig in de shoubox!