Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen die gaat veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier supersukkels. Ik hoop dat t het hele weekend regent godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de mensen die nog gaan politie controle bij harderwijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Echt zin in, geen opbouw foto's gezien dus mezelf laten verassen op de zaterdag met de main. :thumbup:


same here! ik heb er zo veel zin in!!!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Veel plezier supersukkels. Ik hoop dat t het hele weekend regent godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:02 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Iedereeen veel plezier, ik ga een partij huilen


Dit dus, wat was het vorig jaar ontzettend gaaf! Baal nu wel dat ik het heb overgeslagen....Volgend jaar sowieso een zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Veel plezier supersukkels. Ik hoop dat t het hele weekend regent godverdomme.

Dit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft nog de hele week zitten kriebelen om een kaartje te kopen, als school z'n tentamens nou eens niet tijdens DefQon plant :mad: Have fun iedereen! Ik ga wellicht nog wat meepikken via livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kun je tentamens planten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klopt gewoon wat hij zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 16:26 
 

volgens mij moet het een d zijn maar ja wat boeit het eigenlijk, het is nu ook duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
volgens mij moet het een d zijn maar ja wat boeit het eigenlijk, het is nu ook duidelijk

Ik plan, hij pland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 17:10 
 

TiMOTHYb schreef:
jeffrey2107 schreef:
volgens mij moet het een d zijn maar ja wat boeit het eigenlijk, het is nu ook duidelijk

Ik plan, hij pland?


oh :$ laat maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Livestreams nu al plat ofzo??
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.twitch.tv/beatport
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:47 
 

die is nog een 20 sec verder dan beatport site, kwaliteit is net zo meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:53 
 
Hardtraxxer

Is toch niet te geloven hoe ze elke keer de fout in kunnen gaan met dit soort dingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:54 
 

source kwaliteit hoogst mogelijk is echt geen hd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel netjes gedaan ook. Die twee zijn sowieso altijd een stuk minder cringe worhty dan b2s radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:57 
 

dat afkappen van dat interview met max enforcer door gewoon camera switch te doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:59 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
dat afkappen van dat interview met max enforcer door gewoon camera switch te doen :/


Sterk moment al inderdaad, nog geen half uur onderweg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:05 
 

de belgen zijn ook weer van de partij

HEEEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO :lol:

ik voel het hier wel achter de stream, het gevoel van de gathering
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Defqon heeft nu ook echt een thema aangehouden zo te zien!

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:06 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
de belgen zijn ook weer van de partij

HEEEEEEE HOOOOOO HEEEEEE HOOOOO :lol:

ik voel het hier wel achter de stream, het gevoel van de gathering



Daar word je toch schijtziek van, dat HEEE HOOOO HEEE HOOO :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 20:08 
 

ik heb weinig last van, meedoen is ook erg leuk
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten