Digital Mindz & Madshifta - World Of Wonders (Defqon.1 2015 Edit) IHanterIwrote:Ik snap hem niet...wrote:Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Gelukkig nemen de meesten geen verdovende middelen mee, maar alleen stimulerende middelenwrote:
Kwam dit tegen op FB, weet niet in hoeverre dit waar is..
Nep.wrote:
Kwam dit tegen op FB, weet niet in hoeverre dit waar is..
geef 1 reden waarom het nep zou zijn
Het is een oude vent, net of die weet dat het geschreven wordt met een Q ipv met een C. Als het nep was had diegene het juist wel met een Q geschreven, want die weet duidelijk welk festival t is
Daarnaast is het eerst van dat armada emailadres naar z'n eigen emailadres gestuurd bij de politie, en vanuit daar is t doorgestuurd naar de personen van gemeente Harderwijk.
Zou dus prima echt kunnen zijn
Daarnaast is het eerst van dat armada emailadres naar z'n eigen emailadres gestuurd bij de politie, en vanuit daar is t doorgestuurd naar de personen van gemeente Harderwijk.
Zou dus prima echt kunnen zijn
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Denk ook dat het best echt zou kunnen zijn. Gewoon lekker Harderwijk mijden toch, probleem opgelostwrote:https://twitter.com/armada550
Lijkt me dat het mogelijk dat dit wel echt is
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Als je uit het noorden komt ben je dus safe?
Wie zegt dat? Alleen deze is nu "bekend" voor de vrijdag. Ik zou me niet te druk maken. In principe ben je vrijdag nog nuchter als je naar Defqon rijdt (neem ik aan) en ze zullen je echt niet gaan strip-searchen of iets dergelijks.wrote:Als je uit het noorden komt ben je dus safe?
Bovendien ben ik het wel eens met PMXRMX dat drank/drugs en verkeer mij een vrij slechte combinatie lijkt en dat als ze daar op controleren ik het eigenlijk alleen maar toejuich.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Uiteraard juich ik dat toe, laat ze mensen die met iets op rijden maar pakken. Maar ik bedoel meer dat ze misschien wel auto's van de weg halen en hier snel met een hond doorheen zullen gaan. Denk echter wel dat het dan bij 7 van de 10 auto's raak is.wrote:Wie zegt dat? Alleen deze is nu "bekend" voor de vrijdag. Ik zou me niet te druk maken. In principe ben je vrijdag nog nuchter als je naar Defqon rijdt (neem ik aan) en ze zullen je echt niet gaan strip-searchen of iets dergelijks.wrote:Als je uit het noorden komt ben je dus safe?
Bovendien ben ik het wel eens met PMXRMX dat drank/drugs en verkeer mij een vrij slechte combinatie lijkt en dat als ze daar op controleren ik het eigenlijk alleen maar toejuich.
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
Bij Last world laatst was er een grote drugs controle, inclusief hond die je lichaam ff snuffelde en de auto werd helemaal doorgezocht.
Degene die drugs bij hadden werden ook allemaal eruit gehaald en moesten strippen.
Kan me niet echt voorstellen dat ze zo'n controle op defqon gaan doen. Dat staat het straks helemaal vast daar.
Maar je weet maar nooit
Degene die drugs bij hadden werden ook allemaal eruit gehaald en moesten strippen.
Kan me niet echt voorstellen dat ze zo'n controle op defqon gaan doen. Dat staat het straks helemaal vast daar.
Maar je weet maar nooit
Maar Last world is in belgie, daar gaat het er toch iets anders aan toe dan in nederland
Last World is in België, daar zijn ze iets strenger wbt drugs.wrote:Bij Last world laatst was er een grote drugs controle, inclusief hond die je lichaam ff snuffelde en de auto werd helemaal doorgezocht.
Maar je weet maar nooit
Het zou ook kunnen dat deze foto met opzet gelekt is, om mensen met drugs af te schrikken.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Lachen als het er is. Kan ik zo doorrijden 
Als het echt is, dan wordt het flink cashen voor justitie 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
+ goed voor de eindejaarscijfers
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Laten we die mail adressen met z'n allen vragen of er controle komt 
zouden er al mensen hun kaartje te koop hebben aangeboden
-
G
Hoe hard controleren ze je slaapzak? ik ben vorig jaar wel geweest maar had niet echt verboden producten mee dus had nergens zorgen in, nu wil ik wel even wat Gin meepakken maar heb dus geen flauw idee meer hoe streng ze controleren
Oeps.wrote:Ga jij vrijdag al tussen 1000 en 2100 naar huis?wrote:Wat is er mis met een drugs- en alcoholcontrole? Duurt het misschien wat langer om thuis te komen, maar vooral als het van tevoren bekend is (en ze niet alleen 1 van de vele uitgangen dekken), komt het de veiligheid op de weg wel ten goede. Rijden onder invloed ben ik niet zo'n fan van.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
hangt af van jou/de beveiliger/de drukte en nog van alleswrote:Hoe hard controleren ze je slaapzak? ik ben vorig jaar wel geweest maar had niet echt verboden producten mee dus had nergens zorgen in, nu wil ik wel even wat Gin meepakken maar heb dus geen flauw idee meer hoe streng ze controleren