Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
TiMOTHYb schreef:
Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje

Ik snap hem niet... :$


nieuwe-tracks-hs/digital-mindz-madshifta-world-of-wonders-defqon-1-2015-edit-t50457.html IHanterI
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Afbeelding

Kwam dit tegen op FB, weet niet in hoeverre dit waar is..

Gelukkig nemen de meesten geen verdovende middelen mee, maar alleen stimulerende middelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Afbeelding

Kwam dit tegen op FB, weet niet in hoeverre dit waar is..


Nep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geef 1 reden waarom het nep zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"[email protected]"
"DEFCON" ipv "DefQon.1"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een oude vent, net of die weet dat het geschreven wordt met een Q ipv met een C. Als het nep was had diegene het juist wel met een Q geschreven, want die weet duidelijk welk festival t is

Daarnaast is het eerst van dat armada emailadres naar z'n eigen emailadres gestuurd bij de politie, en vanuit daar is t doorgestuurd naar de personen van gemeente Harderwijk.

Zou dus prima echt kunnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 15:26 
 
Hardtraxx Addict

https://twitter.com/armada550

Lijkt me dat het mogelijk dat dit wel echt is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
https://twitter.com/armada550

Lijkt me dat het mogelijk dat dit wel echt is :/


Denk ook dat het best echt zou kunnen zijn. Gewoon lekker Harderwijk mijden toch, probleem opgelost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon via Elburg gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:12 
 
Hardtraxx Addict

Als je uit het noorden komt ben je dus safe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Als je uit het noorden komt ben je dus safe?

Wie zegt dat? Alleen deze is nu "bekend" voor de vrijdag. Ik zou me niet te druk maken. In principe ben je vrijdag nog nuchter als je naar Defqon rijdt (neem ik aan) en ze zullen je echt niet gaan strip-searchen of iets dergelijks.
Bovendien ben ik het wel eens met PMXRMX dat drank/drugs en verkeer mij een vrij slechte combinatie lijkt en dat als ze daar op controleren ik het eigenlijk alleen maar toejuich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:24 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
M-arijn schreef:
Als je uit het noorden komt ben je dus safe?

Wie zegt dat? Alleen deze is nu "bekend" voor de vrijdag. Ik zou me niet te druk maken. In principe ben je vrijdag nog nuchter als je naar Defqon rijdt (neem ik aan) en ze zullen je echt niet gaan strip-searchen of iets dergelijks.
Bovendien ben ik het wel eens met PMXRMX dat drank/drugs en verkeer mij een vrij slechte combinatie lijkt en dat als ze daar op controleren ik het eigenlijk alleen maar toejuich.

Uiteraard juich ik dat toe, laat ze mensen die met iets op rijden maar pakken. Maar ik bedoel meer dat ze misschien wel auto's van de weg halen en hier snel met een hond doorheen zullen gaan. Denk echter wel dat het dan bij 7 van de 10 auto's raak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:31 
 
Hardtraxxer

Bij Last world laatst was er een grote drugs controle, inclusief hond die je lichaam ff snuffelde en de auto werd helemaal doorgezocht.

Degene die drugs bij hadden werden ook allemaal eruit gehaald en moesten strippen.

Kan me niet echt voorstellen dat ze zo'n controle op defqon gaan doen. Dat staat het straks helemaal vast daar.

Maar je weet maar nooit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Last world is in belgie, daar gaat het er toch iets anders aan toe dan in nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sensa schreef:
Bij Last world laatst was er een grote drugs controle, inclusief hond die je lichaam ff snuffelde en de auto werd helemaal doorgezocht.

Degene die drugs bij hadden werden ook allemaal eruit gehaald en moesten strippen.

Kan me niet echt voorstellen dat ze zo'n controle op defqon gaan doen. Dat staat het straks helemaal vast daar.

Maar je weet maar nooit ;)

Last World is in België, daar zijn ze iets strenger wbt drugs.
Het zou ook kunnen dat deze foto met opzet gelekt is, om mensen met drugs af te schrikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oké dan is het niet nep..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lachen als het er is. Kan ik zo doorrijden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het echt is, dan wordt het flink cashen voor justitie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

+ goed voor de eindejaarscijfers
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Laten we die mail adressen met z'n allen vragen of er controle komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zouden er al mensen hun kaartje te koop hebben aangeboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Wat is er mis met een drugs- en alcoholcontrole? Duurt het misschien wat langer om thuis te komen, maar vooral als het van tevoren bekend is (en ze niet alleen 1 van de vele uitgangen dekken), komt het de veiligheid op de weg wel ten goede. Rijden onder invloed ben ik niet zo'n fan van.

Ga jij vrijdag al tussen 1000 en 2100 naar huis?


Oeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Zionix schreef:
Hoe hard controleren ze je slaapzak? ik ben vorig jaar wel geweest maar had niet echt verboden producten mee dus had nergens zorgen in, nu wil ik wel even wat Gin meepakken maar heb dus geen flauw idee meer hoe streng ze controleren

hangt af van jou/de beveiliger/de drukte en nog van alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:D
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten