Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
The Skribbler wrote:
TiMOTHYb wrote:Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje
Ik snap hem niet... :$
Digital Mindz & Madshifta - World Of Wonders (Defqon.1 2015 Edit) IHanterI
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
robin92 wrote:Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19 t/m 21 juni 2015, Walibi Holland, Biddinghuizen)

Kwam dit tegen op FB, weet niet in hoeverre dit waar is..
Gelukkig nemen de meesten geen verdovende middelen mee, maar alleen stimulerende middelen
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
robin92 wrote:Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19 t/m 21 juni 2015, Walibi Holland, Biddinghuizen)

Kwam dit tegen op FB, weet niet in hoeverre dit waar is..
Nep.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 26 days ago
geef 1 reden waarom het nep zou zijn
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
"armada550@gmail.com"
"DEFCON" ipv "DefQon.1"
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Het is een oude vent, net of die weet dat het geschreven wordt met een Q ipv met een C. Als het nep was had diegene het juist wel met een Q geschreven, want die weet duidelijk welk festival t is

Daarnaast is het eerst van dat armada emailadres naar z'n eigen emailadres gestuurd bij de politie, en vanuit daar is t doorgestuurd naar de personen van gemeente Harderwijk.

Zou dus prima echt kunnen zijn :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
https://twitter.com/armada550

Lijkt me dat het mogelijk dat dit wel echt is :/
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
M-arijn wrote:https://twitter.com/armada550

Lijkt me dat het mogelijk dat dit wel echt is :/
Denk ook dat het best echt zou kunnen zijn. Gewoon lekker Harderwijk mijden toch, probleem opgelost :)
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Gewoon via Elburg gaan :thumbup:
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Als je uit het noorden komt ben je dus safe?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
M-arijn wrote:Als je uit het noorden komt ben je dus safe?
Wie zegt dat? Alleen deze is nu "bekend" voor de vrijdag. Ik zou me niet te druk maken. In principe ben je vrijdag nog nuchter als je naar Defqon rijdt (neem ik aan) en ze zullen je echt niet gaan strip-searchen of iets dergelijks.
Bovendien ben ik het wel eens met PMXRMX dat drank/drugs en verkeer mij een vrij slechte combinatie lijkt en dat als ze daar op controleren ik het eigenlijk alleen maar toejuich.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Khadber wrote:
M-arijn wrote:Als je uit het noorden komt ben je dus safe?
Wie zegt dat? Alleen deze is nu "bekend" voor de vrijdag. Ik zou me niet te druk maken. In principe ben je vrijdag nog nuchter als je naar Defqon rijdt (neem ik aan) en ze zullen je echt niet gaan strip-searchen of iets dergelijks.
Bovendien ben ik het wel eens met PMXRMX dat drank/drugs en verkeer mij een vrij slechte combinatie lijkt en dat als ze daar op controleren ik het eigenlijk alleen maar toejuich.
Uiteraard juich ik dat toe, laat ze mensen die met iets op rijden maar pakken. Maar ik bedoel meer dat ze misschien wel auto's van de weg halen en hier snel met een hond doorheen zullen gaan. Denk echter wel dat het dan bij 7 van de 10 auto's raak is.
S
Hardtraxxer
196 posts member since 2011
last seen Dec 2016
Bij Last world laatst was er een grote drugs controle, inclusief hond die je lichaam ff snuffelde en de auto werd helemaal doorgezocht.

Degene die drugs bij hadden werden ook allemaal eruit gehaald en moesten strippen.

Kan me niet echt voorstellen dat ze zo'n controle op defqon gaan doen. Dat staat het straks helemaal vast daar.

Maar je weet maar nooit ;)
Hardtraxx Veteran
Maar Last world is in belgie, daar gaat het er toch iets anders aan toe dan in nederland
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
sensa wrote:Bij Last world laatst was er een grote drugs controle, inclusief hond die je lichaam ff snuffelde en de auto werd helemaal doorgezocht.

Degene die drugs bij hadden werden ook allemaal eruit gehaald en moesten strippen.

Kan me niet echt voorstellen dat ze zo'n controle op defqon gaan doen. Dat staat het straks helemaal vast daar.

Maar je weet maar nooit ;)
Last World is in België, daar zijn ze iets strenger wbt drugs.
Het zou ook kunnen dat deze foto met opzet gelekt is, om mensen met drugs af te schrikken.
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
Oké dan is het niet nep..
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Lachen als het er is. Kan ik zo doorrijden :whistle:
Hardtraxx Veteran
Als het echt is, dan wordt het flink cashen voor justitie xd
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 3 days ago
+ goed voor de eindejaarscijfers
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Laten we die mail adressen met z'n allen vragen of er controle komt :D
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
zouden er al mensen hun kaartje te koop hebben aangeboden
G
Hoe hard controleren ze je slaapzak? ik ben vorig jaar wel geweest maar had niet echt verboden producten mee dus had nergens zorgen in, nu wil ik wel even wat Gin meepakken maar heb dus geen flauw idee meer hoe streng ze controleren
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
TiMOTHYb wrote:
PNXRMX wrote:Wat is er mis met een drugs- en alcoholcontrole? Duurt het misschien wat langer om thuis te komen, maar vooral als het van tevoren bekend is (en ze niet alleen 1 van de vele uitgangen dekken), komt het de veiligheid op de weg wel ten goede. Rijden onder invloed ben ik niet zo'n fan van.
Ga jij vrijdag al tussen 1000 en 2100 naar huis?
Oeps.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Zionix wrote:Hoe hard controleren ze je slaapzak? ik ben vorig jaar wel geweest maar had niet echt verboden producten mee dus had nergens zorgen in, nu wil ik wel even wat Gin meepakken maar heb dus geen flauw idee meer hoe streng ze controleren
hangt af van jou/de beveiliger/de drukte en nog van alles :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
:D