Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Digital Mindz & Madshifta - World Of Wonders (Defqon.1 2015 Edit)

B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Artiest: Digital Mindz & Madshifta

Track(s): World Of Wonders (Defqon.1 2015 Edit)

Sample/video: View on SoundCloud

Bron: Soundcloud
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
het begin is wel leuk maar die 2e climax >.< :/ ik krijg er hoofdpijn van
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Hoe kan je nou zelf niet door hebben dat die 2e climax de hele track verneukt! Voor de rest echt lekker plaatje, tot de 2e climax dus :/
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
Die 2de climax :worship: :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
die 2e climax.. :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Beter maakt hij een melodie only Edit. Die 1e climax :loving: Goed anthem gevoel de eerste helft
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Zodra ie uit is knip ik sws de 2e climax eruit en kopieer ik de 1e xd
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wow, that escalted quickly. Helaas!
B
Khadber wrote:Wow, that escalted quickly. Helaas!
En of :/
Hardtraxxer
289 posts member since 2012
last seen May 2020
IHanterI wrote:Die 2de climax :worship: :thumbsup:
srsly? kun je toch niet menen het is al de 1000ste keer dat digital mindz dat trucje doet!
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Rumpfy wrote:
srsly? kun je toch niet menen het is al de 1000ste keer dat digital mindz dat trucje doet!
Leuk toch? Je krijgt eerst een climax waar ik al blij om ben en dan kan je vierkant rammen op die tweede anti van hem, niks mis mee.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
IHanterI wrote:
Rumpfy wrote:
Leuk toch? Je krijgt eerst een climax waar ik al blij om ben en dan kan je vierkant rammen op die tweede anti van hem, niks mis mee.
Het gaat mij er ook niet om dat er niks mis is met dat 2e stukje, het past alleen totaal niet in een track waarbij je de nadruk vanaf seconde 1 op euforie legt. Dit lijkt net op keihard sjorren aan je penis, maar op het moment dat je je vriendin helemaal onder gaat blaffen zegt ze: "sorry ik heb geen zin meer, we gaan slapen". :yawn:
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Letterlijk een anticlimax dat, wat slecht. Eerste climax leuk gedaan
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
IHanterI wrote: vierkant rammen op die tweede anti
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
het origineel heeft ook al die anti als 2e climax, maar hoezo hoort hij niet dat dit niet klinkt?
of heeft hij al een gehoorbeschadiging van die belachelijke screech opgelopen waardoor het niet opvalt.
S
1e climax is leuk en kan die 2e ook wel waarderen, je moet er van houden xd
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Totaal verkracht met die anti.

En die screech is gewoon 1 op 1 gekopieerd uit z'n andere tracks.
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
jeffrey2107 wrote:het origineel heeft ook al die anti als 2e climax, maar hoezo hoort hij niet dat dit niet klinkt?
of heeft hij al een gehoorbeschadiging van die belachelijke screech opgelopen waardoor het niet opvalt.
Laat ik het even voor je green texten.

> Vergeet dat iedereen ze eigen smaak heeft.
> Hij vindt de anti nergens naar klinken (zijn mening) terwijl ik vindt dat je flink kan rammen op die anti.
> Zegt dat ik een gehoorbeschadiging heb opgelopen van die ''belachelijke'' screech, wat ook weer jouw mening is terwijl ik hem vet vindt.

Mod edit: Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Nog een fijne dag verder!
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
sandervanbruggen wrote:1e climax is leuk en kan die 2e ook wel waarderen, je moet er van houden xd
Kijk jij snapt het.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Klapt dr goed op die tweede qlimax!
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
IHanterI wrote: Laat ik het even voor je green texten.
Newfag.
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Basxt wrote:
IHanterI wrote: Laat ik het even voor je green texten.
Newfag.
Als dat het enigste is wat je te zeggen hebt dan heb ik ook maar 1 ding om te zeggen.

=

:lol:

En eigenlijk zit ik al op deze site sinds 2012 alleen had ik nog nooit een account aangemaakt want dat vond ik niet echt nodig. Dus met die newfag ''insult'' van jou kom je niet echt ver.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
IHanterI wrote:
jeffrey2107 wrote:het origineel heeft ook al die anti als 2e climax, maar hoezo hoort hij niet dat dit niet klinkt?

> Hij vindt de anti nergens naar klinken (zijn mening) terwijl ik vindt dat je flink kan rammen op die anti.
> Zegt dat ik een gehoorbeschadiging heb opgelopen van die ''belachelijke'' screech, wat ook weer jouw mening is terwijl ik hem vet vindt.

Mod edit

ja iedereen heeft een eigen mening dat klopt inderdaad maar die track begint heel euforisch en dan komt er een anticlimax in met 1 vage kicks (vind ik) 2 een screech waarvan IK hoofdpijn krijg, ook VIND IK dat die screech niet eens klinkt als een normale screech.
en lekker rammen had je ook kunnen doen als die melodie gewoon werd doorgezet in de 2e climax , of is dat weer te house meuk achtig?

ook mensen een debiel noemen die hun mening geven, al dan niet helemaal goed onderbouwd is zelf debiel.

en het Haat trax ding is een argument dat werkelijk nergens op slaat, mensen hier geven hun mening, niet altijd even aardig voor de artiest, maar het is hun mening.
en een mening geven die tegen eigen mening ingaat word door een aantal artiesten en voor mij ook mensen die het haat trax argument gebruiken gewoon gezien als haten terwijl het dat dus niet is.
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
jeffrey2107 wrote:
IHanterI wrote:

Mod edit

ja iedereen heeft een eigen mening dat klopt inderdaad maar die track begint heel euforisch en dan komt er een anticlimax in met 1 vage kicks (vind ik) 2 een screech waarvan IK hoofdpijn krijg, ook VIND IK dat die screech niet eens klinkt als een normale screech.
en lekker rammen had je ook kunnen doen als die melodie gewoon werd doorgezet in de 2e climax , of is dat weer te house meuk achtig?

ook mensen een debiel noemen die hun mening geven, al dan niet helemaal goed onderbouwd is zelf debiel.

en het Haat trax ding is een argument dat werkelijk nergens op slaat, mensen hier geven hun mening, niet altijd even aardig voor de artiest, maar het is hun mening.
en een mening geven die tegen eigen mening ingaat word door een aantal artiesten en voor mij ook mensen die het haat trax argument gebruiken gewoon gezien als haten terwijl het dat dus niet is.
Ik ben ook iemand die liever heeft dat iemand gewoon een goeie melody doet met een climax, daarna mag hij van mij alles doen met de track wat hij zelf wilt, zodat die melody niet verpest wordt met alleen anti's, als hij 2x die anti deed dan zou ik het jammer vinden en zonde van die goede melody maar dat deed hij niet, hij deed 1 climax en 1 anti en dat is wat ik het beste vindt in elke track die gemaakt wordt. Maar luister hier maar naar hoe de melody niet door gezet wordt naar een climax maar naar een anti wat jammer is.

Die melody werdt verpest met een anti :/

View on YouTube
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Vind er maar weinig aan