Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die stoelendans was van vorig jaar, vorig jaar was er geen "concert" dus dit was het dichtstbijzijnde. Jullie kunnen ook overal wel wat achter zoeken hoor...

Dit wordt een concert idee, staat er duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 02:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alvast met een maatje heerlijk defqon 2012 bluray aan het kijken om op te warmen voor volgende week, wat heb ik er zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 02:55 
 
Hardtraxx Addict

Mcvk schreef:
Alvast met een maatje heerlijk defqon 2012 bluray aan het kijken om op te warmen voor volgende week, wat heb ik er zin in :woot:

Dat is toch wel de slechtste die je kan hebben xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 03:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Mcvk schreef:
Alvast met een maatje heerlijk defqon 2012 bluray aan het kijken om op te warmen voor volgende week, wat heb ik er zin in :woot:

Dat is toch wel de slechtste die je kan hebben xD


En als hun nou goede herinneringen er aan hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 10:24 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Kwam dit tegen op FB, weet niet in hoeverre dit waar is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst de naam van het feest maar eens goed schrijven.
En was het trouwens niet altijd al retedruk daar? Zo'n controle stopt het alleen maar meer op. Lijkt mij geen goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jan, Kees en Dirk. :lol:

Ik mail wel ff joh om het te vragen.

Citaat:
Geachte heer, mevrouw,

Onlangs zag ik een e-mail voorbij komen waarin werd gesproken over een drugscontrole op een parkeerplaats in de buurt van defQon. Graag hoor ik van u wat hiervan waar is.

Met vriendelijke groet,

Tim

Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn in ieder geval geen verzonnen e-mailadressen: http://mijn.ecabo.nl/zoeken/Leerbedrijf/Index/9784870

De parkeerplaats waar het over gaat is trouwens deze:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 11:59 
 
Hardtraxxer

Wie doet zich even voor als Jan Kees of Dirk en wijst het verzoek even af?
06 20418579 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat gaat mij iets te ver :lol:

Lekker de A27 pakken dus. Of de A6. Maar goed wie de fuck woont daar nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er mis met een drugs- en alcoholcontrole? Duurt het misschien wat langer om thuis te komen, maar vooral als het van tevoren bekend is (en ze niet alleen 1 van de vele uitgangen dekken), komt het de veiligheid op de weg wel ten goede. Rijden onder invloed ben ik niet zo'n fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:10 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Wat is er mis met een drugs- en alcoholcontrole? Duurt het misschien wat langer om thuis te komen, maar vooral als het van tevoren bekend is (en ze niet alleen 1 van de vele uitgangen dekken), komt het de veiligheid op de weg wel ten goede. Rijden onder invloed ben ik niet zo'n fan van.


Het is op 19 juni, dus op de heenweg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wat is er mis met een drugs- en alcoholcontrole? Duurt het misschien wat langer om thuis te komen, maar vooral als het van tevoren bekend is (en ze niet alleen 1 van de vele uitgangen dekken), komt het de veiligheid op de weg wel ten goede. Rijden onder invloed ben ik niet zo'n fan van.

Ga jij vrijdag al tussen 1000 en 2100 naar huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je niet gewoon via Elburg aan komen rijden? Of is die richting van de Spijkweg afgesloten?
Of anders via Nijkerk-Zeewolde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable dinsdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt mijn eerste keer dat ik het hele weekend naar Defqon ga. Wat kan ik verwachten behalve drukke Fransen en weinig slaap?

Heb er godsgruwelijk veel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:36 
 
Hardtraxx Addict

H4RDSTYL3RR schreef:
Dit wordt mijn eerste keer dat ik het hele weekend naar Defqon ga. Wat kan ik verwachten behalve drukke Fransen en weinig slaap?

Heb er godsgruwelijk veel zin in

Niets verder, je slaat de spijker op zijn kop
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dit wordt mijn eerste keer dat ik het hele weekend naar Defqon ga. Wat kan ik verwachten behalve drukke Fransen en weinig slaap?

Heb er godsgruwelijk veel zin in


Muziek, veel muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje

Heerlijke deze meme :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje



H4RDSTYL3RR schreef:
:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:16 
 

ook het feit dat de defCon geschreven hebben ipv defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje

Ik snap hem niet... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
TiMOTHYb schreef:
Beetje vierkant rammen in de tweede climax. Da's t wel zon beetje

Ik snap hem niet... :$


Ik ook niet
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten