Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 68  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren 4 kaartjes gekocht via Ticketswap voor zaterdag!! Onverwacht gaan we dus toch, wat heb ik hier zin in :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zionix schreef:
Hoe hard controleren ze je slaapzak? ik ben vorig jaar wel geweest maar had niet echt verboden producten mee dus had nergens zorgen in, nu wil ik wel even wat Gin meepakken maar heb dus geen flauw idee meer hoe streng ze controleren


Nog nooit een fles drank in een leeg pak drinken gedaan? kijken ze nooit naar en ruiken doen ze al helemaal niet.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke dannie
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:45 
 
Hardtraxx Addict

haal ff weg, daar is het opbouw topic voor
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kijken of t me lukt om de stage voor t eerst te zien als ik er zelf voor sta. Dus voorlopig even t opbouw topic vermijden ^^
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeerde ik eerder ook altijd, vooral de eerste paar keren naar zo'n groot festival gaan is het echt nog zo'n wow-momentje als je die stage voor het eerst ziet :D

ZIN INNNN
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zie het als voorpret :D (net als de timetable etc..) Zie liever hoe kut ik m in het begin vind en dat ik daar sta en denk... wow :p
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die weet hoe het werkt als je zaterdag naar binnen gaat met een weekendticket? Hoe het werkt met de ingang etc. en of het bereikbaar is zonder auto.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 03:34 
 
Hardtraxx Addict

Fluxion schreef:
Iemand die weet hoe het werkt als je zaterdag naar binnen gaat met een weekendticket? Hoe het werkt met de ingang etc. en of het bereikbaar is zonder auto.

je moet dan naar binnen via de camping ingang. defqon.1 is de zaterdag niet echt met het ov te bereiken (misschien de walibi bus)
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 08:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Fluxion schreef:
Iemand die weet hoe het werkt als je zaterdag naar binnen gaat met een weekendticket? Hoe het werkt met de ingang etc. en of het bereikbaar is zonder auto.

je moet dan naar binnen via de camping ingang. defqon.1 is de zaterdag niet echt met het ov te bereiken (misschien de walibi bus)


Je kan gewoon via de normale ingang wanneer je je bandje laat zien, je hoeft niet helemaal via de camping te lopen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Miwer schreef:
Fluxion schreef:
Iemand die weet hoe het werkt als je zaterdag naar binnen gaat met een weekendticket? Hoe het werkt met de ingang etc. en of het bereikbaar is zonder auto.

je moet dan naar binnen via de camping ingang. defqon.1 is de zaterdag niet echt met het ov te bereiken (misschien de walibi bus)


Je kan gewoon via de normale ingang wanneer je je bandje laat zien, je hoeft niet helemaal via de camping te lopen. :thumbup:

Dat bandje heeft hij nog niet en die kan je alleen krijgen bij een camping ingang.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 09:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Dat bandje heeft hij nog niet en die kan je alleen krijgen bij een camping ingang.


Bandje om laten doen bij de camping ingang, en teruglopen naar de normale ingang.

Dat was de voorgaande jaren korter dan via de gehele camping te moeten lopen.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 09:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag krijgen de mensen die alleen die dag zouden gaan een 'presentje', krijgen de campinggangers dezelfde of hoe kunnen campinggangers aan komen?
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Zaterdag krijgen de mensen die alleen die dag zouden gaan een 'presentje', krijgen de campinggangers dezelfde of hoe kunnen campinggangers aan komen?


Op de camping zit achter een stel bosjes nog een silent disco. Deze staat niet aangegeven en heeft geen vaste timetable, maar is duidelijk zichtbaar als je erlangs loopt. Daar moet je de man zoeken die duidelijk andere muziek op zijn koptelefoon heeft dan de rest. Deze moet je dan aanspreken via gebarentaal en duidelijk het woord "presentje" aangeven. Hij zal het dan aan je geven.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Zaterdag krijgen de mensen die alleen die dag zouden gaan een 'presentje', krijgen de campinggangers dezelfde of hoe kunnen campinggangers aan komen?

Gok dat het gewoon een bandje of iets dergelijks is. Ik neem aan dat weekendgangers dat prima maandagochtend aan kunnen komen.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
SAIN7 schreef:
Zaterdag krijgen de mensen die alleen die dag zouden gaan een 'presentje', krijgen de campinggangers dezelfde of hoe kunnen campinggangers aan komen?

Gok dat het gewoon een bandje of iets dergelijks is. Ik neem aan dat weekendgangers dat prima maandagochtend aan kunnen komen.


Ahja oke, thanks. Maar er is dus geen verschil tussen zaterdag/zondag boekjes of 'presentjes'?

Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:
Zaterdag krijgen de mensen die alleen die dag zouden gaan een 'presentje', krijgen de campinggangers dezelfde of hoe kunnen campinggangers aan komen?


Op de camping zit achter een stel bosjes nog een silent disco. Deze staat niet aangegeven en heeft geen vaste timetable, maar is duidelijk zichtbaar als je erlangs loopt. Daar moet je de man zoeken die duidelijk andere muziek op zijn koptelefoon heeft dan de rest. Deze moet je dan aanspreken via gebarentaal en duidelijk het woord "presentje" aangeven. Hij zal het dan aan je geven.


Oh shit thanks, ik ga nu de hele zaterdagmiddag op zoek gaan naar deze super geheime silent disco!
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:
Zaterdag krijgen de mensen die alleen die dag zouden gaan een 'presentje', krijgen de campinggangers dezelfde of hoe kunnen campinggangers aan komen?


Op de camping zit achter een stel bosjes nog een silent disco. Deze staat niet aangegeven en heeft geen vaste timetable, maar is duidelijk zichtbaar als je erlangs loopt. Daar moet je de man zoeken die duidelijk andere muziek op zijn koptelefoon heeft dan de rest. Deze moet je dan aanspreken via gebarentaal en duidelijk het woord "presentje" aangeven. Hij zal het dan aan je geven.


:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Khadber schreef:
SAIN7 schreef:
Zaterdag krijgen de mensen die alleen die dag zouden gaan een 'presentje', krijgen de campinggangers dezelfde of hoe kunnen campinggangers aan komen?

Gok dat het gewoon een bandje of iets dergelijks is. Ik neem aan dat weekendgangers dat prima maandagochtend aan kunnen komen.


Ahja oke, thanks. Maar er is dus geen verschil tussen zaterdag/zondag boekjes of 'presentjes'?

Oh shit thanks, ik ga nu de hele zaterdagmiddag op zoek gaan naar deze super geheime silent disco!


Geen idee, misschien een verschil van opdruk (weekendfestival of festival) ofzo. Meestal zijn die presentjes toch niet zo heel belangrijk. Ik zou me er vooral niet te druk om maken. Bij The Qontinent 2011 en 2012 (mijn referentiekader) kon je ze ook maandagochtend ophalen als je langs de uitgang liep, inclusief boekje.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik me voornamelijk afvraag, is waarom je denkt dat er hier mensen zijn die weten wat het is, die niet bij Q zitten (en het dus niet mogen vertellen)?
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat ik me voornamelijk afvraag, is waarom je denkt dat er hier mensen zijn die weten wat het is, die niet bij Q zitten (en het dus niet mogen vertellen)?


Mijn vraag is gewoon of voorgaande jaren zowel op zaterdag als zondag dezelfde is uitgedeeld..
En dus als je het naar dit jaar doortrekt kan je het beantwoorden uit ervaring of de zaterdag en zondag gelijk is kwa boekjes of zogenoemde presentjes.

Ik maak me er niet al te druk om, het is gewoon een vraag.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die presentjes kunnen alles zijn. Ik heb zo ooit zo'n ketting met defqon logo gekregen
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Die presentjes kunnen alles zijn. Ik heb zo ooit zo'n ketting met defqon logo gekregen


Of zo'n USB.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 11:57 
 
Hardtraxxer

Toch nog aanwezig, 3 jaar samen met de vrouw mooi vieren op defqon :thumbsup:
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten