Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Rik wrote:Laat blue aub. tent blijven, anders is het weg sfeer :/
inderdaad. Zo'n tent heeft altijd wel wat :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jopsem wrote:ik denk ook dat blue wel open air moet worden ... aangezien het er afgelopen jaar ook al aardig druk was en er waarschijnlijk niet veel grotere tenten zijn .. zullen ze wel moeten :P zou ik ook echt niet erg vinden :D

Black, Red, Blue en Purple open air :love:
Ik schat dat de euforische tent open-air wordt. Daar zullen de meeste (dagjes)mensen staan.
G
roberttt wrote:
inderdaad. Zo'n tent heeft altijd wel wat :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
beter geluid ook
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Chukkels wrote:
Jopsem wrote:ik denk ook dat blue wel open air moet worden ... aangezien het er afgelopen jaar ook al aardig druk was en er waarschijnlijk niet veel grotere tenten zijn .. zullen ze wel moeten :P zou ik ook echt niet erg vinden :D

Black, Red, Blue en Purple open air :love:
Ik schat dat de euforische tent open-air wordt. Daar zullen de meeste (dagjes)mensen staan.
Ik denk juist op de main.. Die mensen hebben vrij weinig verstand van de muziek dus zullen daar de beste muziek/sfeer denken te kunnen vinden.. Op decibel heb ik me daar namelijk ook in vergist.
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
KSwoosh wrote:
roberttt wrote:
beter geluid ook
ben ik helemaal mee eens .. maar ik hoop niet dat het door de tent te druk word ... er staan wel erg goede namen .. en er komen steeds meer mensen die in de muziek gaan verdiepen.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lowlands "main" is wel altijd een tent, maar daar is het publiek ook wat meer verdeeld en moet er meer met regen rekening gehouden worden aangezien het meerdaags is.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
PNXRMX wrote:Lowlands "main" is wel altijd een tent, maar daar is het publiek ook wat meer verdeeld en moet er meer met regen rekening gehouden worden aangezien het meerdaags is.
Ik zie het niet echt gebeuren dat de Defqon mainstage ooit overdekt zal zijn. Dat zou dan volgens Lowlands principes moeten gebeuren als het meerdaags is. Het speelt natuurlijk ook mee dat de muziek bij Lowlands 24h is toch?
Als het mooi weer is zit ik het liefst in de buitenlucht, maar af en toe een tent in is ook niet erg hoor.. Zeker niet in de Blue :love: .
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
urbandesigner wrote:
PNXRMX wrote:Lowlands "main" is wel altijd een tent, maar daar is het publiek ook wat meer verdeeld en moet er meer met regen rekening gehouden worden aangezien het meerdaags is.
Ik zie het niet echt gebeuren dat de Defqon mainstage ooit overdekt zal zijn. Dat zou dan volgens Lowlands principes moeten gebeuren als het meerdaags is. Het speelt natuurlijk ook mee dat de muziek bij Lowlands 24h is toch?
Als het mooi weer is zit ik het liefst in de buitenlucht, maar af en toe een tent in is ook niet erg hoor.. Zeker niet in de Blue :love: .
Alleen de 24-uurstent bij de camping is 24h open, dus de Alpha etc. niet. Defqon is ook niet echt een meerdaags festival (eerder 1-daags met pre- en afterparty), maar ookal zou dat wel zo zijn, denk ik dat ze het alsnog openlucht houden bij de grote stages. Anders raak je t gevoel ook een beetje kwijt.
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
En als je ziet hoeveel mensen er op de main staan, dat kun je echt noooooit kwijt in een tent :')
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Purple en blue outdoor! Dan kan mijn dag niet stuk! :thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Jopsem wrote: ben ik helemaal mee eens .. maar ik hoop niet dat het door de tent te druk word ... er staan wel erg goede namen .. en er komen steeds meer mensen die in de muziek gaan verdiepen.
Ja, alle dagjesmensen gaan zeker Luna vs Crypsis en TItan checken.... :x
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
sjuul wrote:Purple en blue outdoor! Dan kan mijn dag niet stuk! :thumbsup:
:thumbdown:

Nee heerlijk die sfeer in blue binnen!! Laat dat maar lekker in een tent :worship:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Tenten geven een veel betere sfeer ^^ Loudness en back to school op Decibel (L) :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Pussy Lounge was ook echt geniaal hoor op Decibel. Heerlijk open air :loving:

Maar Blue en Purple horen inderdaad in een tent ^^
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hoop ook dat Blue in een tent is. Nog nooit op een festival geweest, maar dat lijkt me wel vetter bij een kleinere stage.
Mainstage moet wel openlucht zijn imo, is lekker zomers en ziet er altijd vet uit.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Chukkels wrote:Pussy Lounge was ook echt geniaal hoor op Decibel. Heerlijk open air :loving:

Helemaal vergeten, ik kwam daar binnen en heb daar heel lang gestaan, ik wou nergens anders meer heen haha. :loving:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kepro wrote:
Chukkels wrote:Pussy Lounge was ook echt geniaal hoor op Decibel. Heerlijk open air :loving:

Helemaal vergeten, ik kwam daar binnen en heb daar heel lang gestaan, ik wou nergens anders meer heen haha. :loving:
decibel was overal een geweldige sfeer (L)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
Kepro wrote:

decibel was overal een geweldige sfeer (L)
Beste sfeer was er in Darkness4Life :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik heb daar ook een half uurtje gestaan maar er stond bijna niemand xd
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Kun je net zoals vorig jaar 4 kaarten per persoon bestellen of is dit anders geregeld??
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
WIJNUH wrote:Kun je net zoals vorig jaar 4 kaarten per persoon bestellen of is dit anders geregeld??
Ik denk dat je er maar twee p.p. kan bestellen.
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Kepro wrote:
WIJNUH wrote:Kun je net zoals vorig jaar 4 kaarten per persoon bestellen of is dit anders geregeld??
Ik denk dat je er maar twee p.p. kan bestellen.
Is dat ergens bevestigd?
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Persoonlijk denk ik dat je gewoon vier kaarten kunt bestellen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Defqon en qlimax is al 2 jaar dat je 2 kaarten max p.p. kan bestellen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Is denk ook om zwarthandel tegen te gaan aka mensen die 4 tickets kopen en ze dan meteen op marktplaats zetten voor 100 per stuk