Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:04 

Donateur

Rik schreef:
Laat blue aub. tent blijven, anders is het weg sfeer :/

inderdaad. Zo'n tent heeft altijd wel wat :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
ik denk ook dat blue wel open air moet worden ... aangezien het er afgelopen jaar ook al aardig druk was en er waarschijnlijk niet veel grotere tenten zijn .. zullen ze wel moeten :P zou ik ook echt niet erg vinden :D

Black, Red, Blue en Purple open air :love:

Ik schat dat de euforische tent open-air wordt. Daar zullen de meeste (dagjes)mensen staan.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:17 

roberttt schreef:
Rik schreef:

inderdaad. Zo'n tent heeft altijd wel wat :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

beter geluid ook
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:50 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jopsem schreef:
ik denk ook dat blue wel open air moet worden ... aangezien het er afgelopen jaar ook al aardig druk was en er waarschijnlijk niet veel grotere tenten zijn .. zullen ze wel moeten :P zou ik ook echt niet erg vinden :D

Black, Red, Blue en Purple open air :love:

Ik schat dat de euforische tent open-air wordt. Daar zullen de meeste (dagjes)mensen staan.

Ik denk juist op de main.. Die mensen hebben vrij weinig verstand van de muziek dus zullen daar de beste muziek/sfeer denken te kunnen vinden.. Op decibel heb ik me daar namelijk ook in vergist.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:43 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Rik schreef:

beter geluid ook

ben ik helemaal mee eens .. maar ik hoop niet dat het door de tent te druk word ... er staan wel erg goede namen .. en er komen steeds meer mensen die in de muziek gaan verdiepen.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Lowlands "main" is wel altijd een tent, maar daar is het publiek ook wat meer verdeeld en moet er meer met regen rekening gehouden worden aangezien het meerdaags is.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Lowlands "main" is wel altijd een tent, maar daar is het publiek ook wat meer verdeeld en moet er meer met regen rekening gehouden worden aangezien het meerdaags is.

Ik zie het niet echt gebeuren dat de Defqon mainstage ooit overdekt zal zijn. Dat zou dan volgens Lowlands principes moeten gebeuren als het meerdaags is. Het speelt natuurlijk ook mee dat de muziek bij Lowlands 24h is toch?
Als het mooi weer is zit ik het liefst in de buitenlucht, maar af en toe een tent in is ook niet erg hoor.. Zeker niet in de Blue :love: .
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
PNXRMX schreef:

Ik zie het niet echt gebeuren dat de Defqon mainstage ooit overdekt zal zijn. Dat zou dan volgens Lowlands principes moeten gebeuren als het meerdaags is. Het speelt natuurlijk ook mee dat de muziek bij Lowlands 24h is toch?
Als het mooi weer is zit ik het liefst in de buitenlucht, maar af en toe een tent in is ook niet erg hoor.. Zeker niet in de Blue :love: .

Alleen de 24-uurstent bij de camping is 24h open, dus de Alpha etc. niet. Defqon is ook niet echt een meerdaags festival (eerder 1-daags met pre- en afterparty), maar ookal zou dat wel zo zijn, denk ik dat ze het alsnog openlucht houden bij de grote stages. Anders raak je t gevoel ook een beetje kwijt.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:39 

Hardtraxxer

En als je ziet hoeveel mensen er op de main staan, dat kun je echt noooooit kwijt in een tent :')
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:24 

Artiest

Purple en blue outdoor! Dan kan mijn dag niet stuk! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:13 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
ben ik helemaal mee eens .. maar ik hoop niet dat het door de tent te druk word ... er staan wel erg goede namen .. en er komen steeds meer mensen die in de muziek gaan verdiepen.
Ja, alle dagjesmensen gaan zeker Luna vs Crypsis en TItan checken.... :x
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:56 

Donateur

sjuul schreef:
Purple en blue outdoor! Dan kan mijn dag niet stuk! :thumbsup:

:thumbdown:

Nee heerlijk die sfeer in blue binnen!! Laat dat maar lekker in een tent :worship:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:00 

Hardtraxx Veteran

Tenten geven een veel betere sfeer ^^ Loudness en back to school op Decibel (L) :worship:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Pussy Lounge was ook echt geniaal hoor op Decibel. Heerlijk open air :loving:

Maar Blue en Purple horen inderdaad in een tent ^^
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:48 

Hardtraxx Veteran

Hoop ook dat Blue in een tent is. Nog nooit op een festival geweest, maar dat lijkt me wel vetter bij een kleinere stage.
Mainstage moet wel openlucht zijn imo, is lekker zomers en ziet er altijd vet uit.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Helemaal vergeten, ik kwam daar binnen en heb daar heel lang gestaan, ik wou nergens anders meer heen haha. :loving:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:09 

Donateur

Kepro schreef:
Chukkels schreef:

Helemaal vergeten, ik kwam daar binnen en heb daar heel lang gestaan, ik wou nergens anders meer heen haha. :loving:

decibel was overal een geweldige sfeer (L)
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:
Chukkels schreef:

decibel was overal een geweldige sfeer (L)

Beste sfeer was er in Darkness4Life :loving:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

Ik heb daar ook een half uurtje gestaan maar er stond bijna niemand xd
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:43 

Hardtraxxer

Kun je net zoals vorig jaar 4 kaarten per persoon bestellen of is dit anders geregeld??
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:
Kun je net zoals vorig jaar 4 kaarten per persoon bestellen of is dit anders geregeld??

Ik denk dat je er maar twee p.p. kan bestellen.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:19 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
WIJNUH schreef:

Ik denk dat je er maar twee p.p. kan bestellen.

Is dat ergens bevestigd?
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:29 

Hardtraxx Elite

Persoonlijk denk ik dat je gewoon vier kaarten kunt bestellen.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:43 

Hardtraxx Veteran

Defqon en qlimax is al 2 jaar dat je 2 kaarten max p.p. kan bestellen.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

Is denk ook om zwarthandel tegen te gaan aka mensen die 4 tickets kopen en ze dan meteen op marktplaats zetten voor 100 per stuk
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten