Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Lyst schreef:
Ik ben ook heel even bij je set geweest, want ik wilde maar al te graag wat in de richting van theracords horen, maar toen ik aankwam draaide je tuuduu en toen ben ik weer heel hard richting Jack of Sound gerend :lol:


Haha begrijp ik:P wel ziek om te zien dat mensen alleen bij bekende tracks losgaan(tuuduu). Toen ik eenmaal met thera begon zag je de achterste groep helemaal stilstaan, wel een beetje jammer

Zo hou je dat toch altijd, sommige hopen misschien dat met still staan er een volgend nummer op komt.
Who knows.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Lyst schreef:
Ik ben ook heel even bij je set geweest, want ik wilde maar al te graag wat in de richting van theracords horen, maar toen ik aankwam draaide je tuuduu en toen ben ik weer heel hard richting Jack of Sound gerend :lol:


Haha begrijp ik:P wel ziek om te zien dat mensen alleen bij bekende tracks losgaan(tuuduu). Toen ik eenmaal met thera begon zag je de achterste groep helemaal stilstaan, wel een beetje jammer


Geeft wel weer aan wat voor n volk er op defqon af komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je kunt in zo'n geval beter op Purple staan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:

Geeft wel weer aan wat voor n volk er op defqon af komt.

Dat valt dan best wel weer mee. Op bijna ieder feest heb je dat wel dat bij bepaalde tracks het gewoon harder losgaat als bij anderen. Als je bij Theracords ineens wat Coone gaat draaien of bij Raw een Showtek-track valt het ook stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:12 
 
Artiest

Khadber schreef:
pepepe schreef:

Geeft wel weer aan wat voor n volk er op defqon af komt.

Dat valt dan best wel weer mee. Op bijna ieder feest heb je dat wel dat bij bepaalde tracks het gewoon harder losgaat als bij anderen. Als je bij Theracords ineens wat Coone gaat draaien of bij Raw een Showtek-track valt het ook stil.


Als iemand een kick edit van Black of Freak maakt en draait van showtek wil ik m wel op raw horen hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je kunt in zo'n geval beter op Purple staan. ;)


Yup dat is wat ik in de 1ste instantie ook dacht en niet de blue om 2 uur in de middag:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Kepro schreef:
Khadber schreef:
Zo, das een beste tracklist, vrij hard.


Die steeds onderbroken werd door zijn irritante dub step breaks of hoe het ook mag heten. Ik irriteerde me er mateloos aan ondanks dat ik er de laatste 15 minuten maar was. Sta je te trappelen met je beentjes komt er zon onzinnig gedoe in.


Kan ik begrijpen, maar het is niet alsof ik een climax vervangen heb door een dubstep track. Ik heb Hardstyle breaks die naar mijn mening veel te lang duren vervangen door dubstep en daarna de climax van de hs teruglaten komen dus dan heb je eigenlijk minder tijd stilgestaan, maar smaken verschillen denk ik dan


Soms vind ik het prima maar maar als je een dubsteb break zoals bijvoorbeeld in Thresspassing gooit heb ik hem al snel zitten omdat die break vrij energiek is. Ik ben op zon moment zo gefocused op die break (van Thresspassing vind ik die vet) dat het als een teleurstelling kwam. Gelukkig deed je niets met Breadstick zover ik me kan herinneren. Wel vet en gewaagd dat je tracks van Theracords draaide. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid, ik wil even een compliment geven voor je tracklist.
Erg gewaagd, vooral bij een 1e Defqon, waar je van menig DJ toch zou verwachten dat het een hitjesparade zou worden.

Ook hoor ik dat je breaks die volgens jou te lang duren vervangen hebt met een dubstep-stukje.
Dat zie je niet iedereen doen, en als jij een 2e kans krijgt bij Q (of een andere organisatie, whatever), dan zal ik er ook zeker bij zijn!

Nu viel het erg ongelukkig omdat Jack of Sound 1 van de 3 acts was die ik MOEST zien op die dag.

Keep up the good work! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:55 
 
Hardtraxxer

Even mijn 2 cents over clock kid:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik de hele set van clock kid heb mee gekregen (nuchter, ook nog eens - en dan tel ik t bier niet mee). Wat ik te horen kreeg vooral qua mixwerk heb ik heel lang niet gehoord, en ik ga al 10 jaar naar de grootste feesten toe, dus ik heb al wel wat gehoord in al die tijd. Achteraf gezien denk ik zelfs dat ik bij de sets van clock kid en deepack het meest ben los gegaan. Hoop meer van je te kunnen horen op andere feestjes. Ik raad ook iedereen aan om juist eens een psyko punkz, b-front of brennan heart links te laten liggen en te kiezen voor het onbekende om verrast te worden wat er nog meer te bieden is door onbekende DJ's als clock kid. Je zult meestal versteld staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, Psyko Punkz & Brennan Heart vinden de meesten hier absoluut niet lastig om links te laten liggen hoor :lol:
Ik zelf ook niet overigens.

B-Front is een ander verhaal, maar die heb ik al zo'n 5/6 keer gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Haha, Psyko Punkz & Brennan Heart vinden de meesten hier absoluut niet lastig om links te laten liggen hoor :lol:
Ik zelf ook niet overigens.

B-Front is een ander verhaal, maar die heb ik al zo'n 5/6 keer gezien.

B-Front vind ik ook niet erg hoor. Ben iig blij dat ik die heb overgeslagen op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben nog wel even bij Brennan Heart geweest, maar kon de tent niet in, zo vol was het. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben nog wel even bij Brennan Heart geweest, maar kon de tent niet in, zo vol was het. :(

Ik zou nog steeds mijn god niet weten waar die Violet tent zou staan. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben nog wel even bij Brennan Heart geweest, maar kon de tent niet in, zo vol was het. :(

Wat doe jij bij Brennan Heart?
Dagjesmensen uitlachen :evil: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja xd
Ik was wel benieuwd waarom Brennan Heart nog zo populair is, ik dacht misschien is ie live wel zoveel beter, zoals sommigen dat bij theracords hebben. Maar ik wilde vooral even zien hoe die stoere knaapjes met oorbellen met de handjes in de lucht stonden te klappen. Blijft een komisch gezicht. Had midden op de dag toch niets om heen te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Ik ben nog wel even bij Brennan Heart geweest, maar kon de tent niet in, zo vol was het. :(

Ik zou nog steeds mijn god niet weten waar die Violet tent zou staan. :huh:


Ik dus ook niet, achteraf was ik er graag even gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Slim Shore en Activator draaiden er ook. En de UV stond uhm als je op die T splitsing stond met de Blue voor je neus, de Silver rechts en de Grey links, links afslaan en dan helemaal tot het einde doorlopen tot voorbij die Magenta stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Kerpo

Nee dat begrijp ik volkomen je haalt idd het gevoel van de track wel weg. iig bedankt voor je mening kan ik wat mee en zal er rekening mee houden voor in de toekomst.

@ daveytl Bedankt en geloof me als ik de keuze had zou ik ook bij JoS gestaan hebben:P

@ nmgn Yup het is helaas qua mixtechniek wel op achteruitgegaan de enige die ik nog vind kunnen mixen zijn de wat oudere die meedraaien en kutski. Ja ik hoop dat Q hierdoor meer mensen de kans geeft want er zijn zoveel mensen die het meer verdienden als ik maar helaas de connecties niet hebben dus ik hoop op een vervlog van dit soort acties van q.

Trouwens valt me op dat je hier je mening kunt geven zonder dat er iemand doorheen jankt zoals bij pf dit is dus een forum voor de echte liefhebbers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Ik ben nog wel even bij Brennan Heart geweest, maar kon de tent niet in, zo vol was het. :(

Ik zou nog steeds mijn god niet weten waar die Violet tent zou staan. :huh:


Ik dus ook niet, achteraf was ik er graag even gaan kijken.


Naast de magenta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Trouwens valt me op dat je hier je mening kunt geven zonder dat er iemand doorheen jankt zoals bij pf dit is dus een forum voor de echte liefhebbers?

Uhmm, ja.
Velen zijn wel 'echte' liefhebbers.

Maar het is maar net wat je daar onder verstaat natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier zijn we gewoon een beetje volwassen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:43 
 

Clock Kid schreef:
Trouwens valt me op dat je hier je mening kunt geven zonder dat er iemand doorheen jankt zoals bij pf dit is dus een forum voor de echte liefhebbers?


Sorry, ik ben tijdje niet hier geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yay zie mezelf ook staan :lol: en los gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:53 
 
Hardtraxx Newbie

Wie was er ook bij in de Grey met Luna en Pavo?

Wat een helden waren dat zeg. Ik was gelijk weer opgewarmd na een nachtje slapen in de buitenlucht.

Man wat was die set goed, heerlijke combi zijn ze. Luna mixt strak en Pavo scratcht er doorheen.

Mijn hoogtepunt eigenlijk van het feest. En de Nightstalkers trouwens ook op de after party.
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten