Ahhhhhhhh die set in de blue van Ran-D en Adaro
Als ik daar aan terug denk! Wat een sfeer en wat een muziek
Als ik daar aan terug denk! Wat een sfeer en wat een muziek
vond ik op decibel 2010 ook zo vet als je bij de mainstage redelijk vooraan stond! je voelde alleswrote:losgegaan op tracks die ik eigenlijk maar kut vond.. puur omdat je alles echt door je hele lichaam voelde.
Same here! Vooraan bij het podium helemaal los te gaan (l)wrote:Ik
En ik was toen lekker noodgedwongen gaan zitten omdat me benen het begaven.wrote:Same here! Vooraan bij het podium helemaal los te gaan (l)wrote:Ikwrote: Wie was hier nog bij? Geniaal
Ik kan dit filmpje uren blijven kijkenwrote:Truestory! was echt ziek hoe dat losging!wrote:Niet zo ziek als tijdens Under Attack! Toen stond de zaal ECHT op zijn kop :Owrote:Ik.Ging goed los toen!
View on YouTube
Dan had je in de ultra violet moeten staan tijdens brennan heart met de just as easy edit. Iedereen zingt dat uit vole borst mee, ik heb dat ondertussen al 10 keer gezien, maar het blijft indrukwekkend!wrote:Net als Wake-up toen josh & wesz m draaiden.
Heel die zaal ging loss:O
Dat was idd een heerlijk momentwrote:Dan had je in de ultra violet moeten staan tijdens brennan heart met de just as easy edit. Iedereen zingt dat uit vole borst mee, ik heb dat ondertussen al 10 keer gezien, maar het blijft indrukwekkend!wrote:Net als Wake-up toen josh & wesz m draaiden.
wrote:Dat was idd een heerlijk momentwrote:Dan had je in de ultra violet moeten staan tijdens brennan heart met de just as easy edit. Iedereen zingt dat uit vole borst mee, ik heb dat ondertussen al 10 keer gezien, maar het blijft indrukwekkend!wrote:Net als Wake-up toen josh & wesz m draaiden.
Het is gewoon jammer dat ie tegelijk met JoS stond... anders wel naar hem toe gegaanwrote:Even de tracklist van meneer Clock Kid gevraagd op DQ![]()
01. Zany -Wilde Gullie bass
02. Sasha F - Animal side (Clock Kid Edit)
03. Noisecontrollers - Surge of power
04. D-Block & S-Te-Fan - Shiverz
05. Donkey Rollers - The fusion of sound (2012 vocal edit)
06. Zany vs Brennan Heart vs Headhunterz - Bang the psychedelic dreamcatcher (Mash-Up)
07. B-Front - Everything changes
08. The R3bels - Bionicle (Pattern 2 break Mash-Up)
09. Frontliner - Greenhouse Tuuduu ( Mash-Up)
10. Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
11. Slim Shore - Dominator (Schranz Edit)
12. Thera - Ding Dong (Degos & Re-Done remix)
13. Catatonic Overload vs Skrillex - Illusions / Scary Monsters and Nice Sprites (Mash-Up)
14. The Machine - Sound of the machine
15. Done - Wavolizer
16. Thera vs Skrillex & Doctor P - Tresspassing the cinemas sweetshop (Mash-Up)
17. Afflictive - Breadstick (Thera slowed it down mix)
Ik kwam vanaf Shiverz de zaal in gelopen. Echt een briljante set![]()
+1wrote:Het is gewoon jammer dat ie tegelijk met JoS stond... anders wel naar hem toe gegaanwrote:Even de tracklist van meneer Clock Kid gevraagd op DQ![]()
*Tracklist Clock Kid*
+1wrote:+1wrote:Het is gewoon jammer dat ie tegelijk met JoS stond... anders wel naar hem toe gegaanwrote:Even de tracklist van meneer Clock Kid gevraagd op DQ![]()
*Tracklist Clock Kid*
Jack of Sound kon ik absoluut niet missen, en heb d'r ook geen spijt van!
Zou ik doen als ik hem had, het is opgenomen (heb hem zelf nog gehoord) maar ik weet niet precies waar Q hem gelaten heeftwrote:dat ie setje dan is uitbrengt die Clock Kid...