Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:56 

Hardtraxxer

Toch wel blij dat ik nog de laatste Inqontrol en Defqon op t Almere strand heb meegemaakt afgelopen jaar! Maar dit lijkt me toch ook best een vette locatie hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Hang voor mij af van de line up.

(van de kleinere stages dus :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Ah joh als het niet bevalt kan je altijd nog een dagje walibi, wie wilt dat nou niet? Dus al die mensen in dat kinderpark kunnen dan mee genieten van deze hemelse muziek? (ben er nog nooit geweest)

Nee, dat is Drievliet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:11 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Toch wel blij dat ik nog de laatste Inqontrol en Defqon op t Almere strand heb meegemaakt afgelopen jaar! Maar dit lijkt me toch ook best een vette locatie hoor!

ik heb gelukkig ook de laatste editie van iq en defqon in almere mogen mee maken.

maar ben hier dus sowieso bij :D hopelijk kan ik de kaartjes weer op tijd van te voor zeker stellen zodat ik niet moeilijk hoef te doen met bestellen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:31 

Donateur

Rik schreef:

Zelfde hier. Denk dat het dan nog best leuk kan worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:34 

Hardtraxx Elite

Nu ga ik Defqon 1 Almere nooit mee maken, al helemaal slaap plek al geregeld :cry:
Als het uit komt met vakantie en kaarten kan bemachtigen wel aanwezig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Rik schreef:

Zelfde hier. Denk dat het dan nog best leuk kan worden :)

Vorig jaar af en toe op de main ook prima vermaakt. Thilo & Evanti, Coone, Charly & Theo en NC gezien daar, waren allemaal prima in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:51 

Donateur

Dat wel maar ik ga dit soort festivals niet meer bezoeken voor een mainstage, maar voor de variatie. Ik heb zo'n brede muzieksmaak en benut hem nooit op feesten met zo'n breed aanbod en dat is zonde.
Daarom zal de hardstyle me deze keer ook redelijk gestolen blijven, en wie er afsluit is me al helemaal een worst want na vorig jaar ga ik lekker overal afsluiten behalve op de main :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:16 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Dat wel maar ik ga dit soort festivals niet meer bezoeken voor een mainstage, maar voor de variatie. Ik heb zo'n brede muzieksmaak en benut hem nooit op feesten met zo'n breed aanbod en dat is zonde.
Daarom zal de hardstyle me deze keer ook redelijk gestolen blijven, en wie er afsluit is me al helemaal een worst want na vorig jaar ga ik lekker overal afsluiten behalve op de main :x

nu hoef je al helemaal niet meer af te sluiten op de main, want het feest is 2 weken later dus het is nog later donker en dat betekent waarschijnlijk dat de lasers nog later aan gaan en het vuurwerk is natuurlijk ook alleen mooi in het donker dus dat komt ook nog later.. of ze moeten nog ff een uurtje extra doorbeuken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
dawasiknie schreef:

nu hoef je al helemaal niet meer af te sluiten op de main, want het feest is 2 weken later dus het is nog later donker en dat betekent waarschijnlijk dat de lasers nog later aan gaan en het vuurwerk is natuurlijk ook alleen mooi in het donker dus dat komt ook nog later.. of ze moeten nog ff een uurtje extra doorbeuken!!

Je weet dat de 21e de langste dag is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:21 

Hardtraxxer

Ik denk dat dat wel meevalt. Veel later als kwart voor 11 wordt het niet meer donker hoor :P
Dat is volgens mij wel het laatst.

Verder ben ik grote kans niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

1e x Defqon wordt dit voor mij :D
alleen had ik het strand wel leuk gevonden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:44 

Hardtraxxer

Nee, de locatie maakte voor mij pas defqon Echt Defqon. Op sommige momenten even lekker uitwaaien op het strand, kijkende naar de speedboot hoe die over het water scheert, voetjes in het zand en de mooiste muziek op de achtergrond. Dit gaat, met alle respect, meer richting Decibel. Nee Q-Dance heeft zelf al een feest in de open lucht (Q-Base) en ze hosten een stage bij Mysteryland. De locatie was gewoon ideaal, wie keek er nu niet naar uit een feest op het strand? Nu terug naar gras. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:54 

Hardtraxx Addict

En nu kunnen de speculaties over Line up & Anthem ook weer gaan beginnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:54 

Donateur

Dit gaat richting Decibel?
Was het maar zo ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:56 

Hardtraxx Elite

HardStyler schreef:
En nu kunnen de speculaties over Line up & Anthem ook weer gaan beginnen xd

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTT
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Pythonmaniac schreef:
Nee, de locatie maakte voor mij pas defqon Echt Defqon. Op sommige momenten even lekker uitwaaien op het strand, kijkende naar de speedboot hoe die over het water scheert, voetjes in het zand en de mooiste muziek op de achtergrond. Dit gaat, met alle respect, meer richting Decibel. Nee Q-Dance heeft zelf al een feest in de open lucht (Q-Base) en ze hosten een stage bij Mysteryland. De locatie was gewoon ideaal, wie keek er nu niet naar uit een feest op het strand? Nu terug naar gras. :(

Je weet dat Decibel ook op een strandje van een meer is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:58 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Dit gaat richting Decibel?
Was het maar zo ja.

Op zijn Q's ja. Ik hoop dat ze nu wel verstandig zijn en ook een early tent plaatsen nu er toch meer ruimte is. :P

@Khadber oja klopt, ik kwam even in de war met Q-base en had hetzelfde beeld bij gedaan bij Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:01 

Aan het typen...

Beter maken ze de lineup weer voor de kaartverkoop bekend. Anders haal ik sowieso geen kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:14 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Djenz schreef:
dawasiknie schreef:

Je weet dat de 21e de langste dag is?

o ja, dan scheelt het iets minder :$ mja toch. ik ga alleen het laatste half uur op de main staan. daarvoor nog ff rammen in de Blue of purple denk... OF er moet een keer een verrassende afsluiter zijn maar dat zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:45 

Hardtraxxer

Pythonmaniac schreef:

In dat uitrusten in het zand kan ik je vinden ja, maar voor de rest van de dag sta je gewoon op houten platen hoor ;) Het sfeertje is top op zo'n strand, maar het loopt echt te beroerd... :/
Ik ben zeer benieuwd wat ze er van gaan maken, ik zie veel uitbreidingsmogelijkheden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Denk dat het een van de twee wordt voor mij : Decibel óf Defqon ,kan natuurlijk niet uit ervaring spreken maar mij lijkt het wel jammer dat de locatie is veranderd, aan het strand leek me echt het zomergevoel helemaal afmaken.. En Biddinghuizen is een flink stukje verder voor mij. :P Maar goed, denk dat het Decibel gaat worden in plaats van dit, en dat zeker niet alleen door de locatie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Over de line up: mainstage verwacht ik standaard namen, waarschijnlijk sluiten DBSTF of Noisecontrollers af omdat zij denk ik wel het anthem maken (mijn verwachting). Denk verder wel wat stevige namen in de Blue, en wat leuke namen in de Purple. Misschien ook weer een open air hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:29 

Hardtraxxer

ich bin dabei!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 22:33 

Donateur

PierrePruuk schreef:
Over de line up: mainstage verwacht ik standaard namen, waarschijnlijk sluiten DBSTF of Noisecontrollers af omdat zij denk ik wel het anthem maken (mijn verwachting). Denk verder wel wat stevige namen in de Blue, en wat leuke namen in de Purple. Misschien ook weer een open air hardcore?

Noisecontrollers maken anthem dit jaar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten