Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kutleger :thumbdown: Maat van me moet vanavond tot 12 uur beschikbaar zijn op de kazerne dus dat wordt geen camping vanavond helaas. Morgen moeten we dan tussen 7 en half 10 daar zijn, klote vroeg al... 6 uur hier vertrekken met de auto :/

Maar alsnog kunnen we dan nog de afterparty mee pakken en lekker daar slapen. Heb er wel zin in ^^
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik ben niet fit vandaag, dus ik ben bang dat ik het morgen ook niet ben. Slap gevoel, zware benen en hoofd :/ .

Op 1 of andere manier overkomt me dit vaak als ik naar een feest ga. Bij Hardbass 2010 & 2011 had ik hetzelfde :thumbdown: .
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net op tijd vervoer gevonden! Zin in :D
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Hmm ik ben niet fit vandaag, dus ik ben bang dat ik het morgen ook niet ben. Slap gevoel, zware benen en hoofd :/ .

Op 1 of andere manier overkomt me dit vaak als ik naar een feest ga. Bij Hardbass 2010 & 2011 had ik hetzelfde :thumbdown: .


Zwaar verkouden ofzo?
Ik heb pcies hetzelfde en ik kan niet eens meer normaal adem halen xD
Word nog wat morgen
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
flevoboys schreef:
Hmm ik ben niet fit vandaag, dus ik ben bang dat ik het morgen ook niet ben. Slap gevoel, zware benen en hoofd :/ .

Op 1 of andere manier overkomt me dit vaak als ik naar een feest ga. Bij Hardbass 2010 & 2011 had ik hetzelfde :thumbdown: .


Zwaar verkouden ofzo?
Ik heb pcies hetzelfde en ik kan niet eens meer normaal adem halen xD
Word nog wat morgen


Verkouden en hooikoorts. Echt kut is dat, heb vandaag neusspray gehaald en medicijn tegen hooikoorts. Naja ik kon eerst ook niet normaal adem halen, maar met die spray lucht dat wel op.
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werd net superduizelig en ging lekker braken boven de pot :( hopelijk voel ik me morgen beter
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik werd net superduizelig en ging lekker braken boven de pot :( hopelijk voel ik me morgen beter


Nou ik heb ook regelmatig kotsneigingen gehad vandaag, echt klote. Ik moet en zal morgen fit zijn :oh: .
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nu al dat ik morgen nog steeds ziek ben maar ik zal toch gaan.
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen jongensssssss!!!!!!!!!!!! :yay: :loving: :loving: :loving: :bomb:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:bomb: Deze is zoo dik :drool:
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11:00 - 12:00 = Terein verkennen
12:30 - 13:00 = Luna & Pavo (GREY)
13:00 - 13:30 = Akkachar (MAGENTA)
13:30 - 14:00 = Wildstylez LIVE (RED)

14:00 - 15:00 = Clock Kid (BLUE)
14:45 - 15:15 = Tha Playah LIVE (BLACK)
16:15 - 16:00 = Promo vs Evil Activities (BLACK)
16:00 - 16:30 = Kodex (PURPLE)
16:30 - 17:15 = Alphaverb (BLUE)
17:15 - 18:00 = Psyko Punkz (BLUE)
18:00 - 19:00 = 16BIT (MAGENTA)
19:30 - 20:30 = B-Front (RED)
20:30 - 21:30 = Ran-D vs Adaro (BLUE)
21:30 - 22:00 = Eye-D & Hidden (MAGENTA)
22:00 - 23:00 = Noisecontrollers (RED)
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gewoon meeting bij 16 bit kwart ver 6
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik van vrijwel mijn hele planning ga afzien, behalve Alphaverb en Noisecontrollers.. voor de rest gewoon doen waar ik zin in heb, just enjoy the music :D
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
gewoon meeting bij 16 bit kwart ver 6


Dan check ik jou ook wel daar denk ik. Herken je wel van je ragfoto op hyves :D
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb geck-o shirt aan
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:37 
 
Hardtraxx Newbie

Zooo vanavond nog verjaardagje en morgen knalleeeee :thumbsup:

Iemand misschien nog de laatste foto's van de opbouw?
ben echt benieuwd :$
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HSaddict schreef:
Zooo vanavond nog verjaardagje en morgen knalleeeee :thumbsup:

Iemand misschien nog de laatste foto's van de opbouw?
ben echt benieuwd :$


Ik moet zo nog werken >.<
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:41 
 
Hardtraxx Newbie

pepepe schreef:
HSaddict schreef:
Zooo vanavond nog verjaardagje en morgen knalleeeee :thumbsup:

Iemand misschien nog de laatste foto's van de opbouw?
ben echt benieuwd :$


Ik moet zo nog werken >.<


haha dat is niet zo chill, veel succes dan! ;)
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HSaddict schreef:
pepepe schreef:
HSaddict schreef:
Zooo vanavond nog verjaardagje en morgen knalleeeee :thumbsup:

Iemand misschien nog de laatste foto's van de opbouw?
ben echt benieuwd :$


Ik moet zo nog werken >.<


haha dat is niet zo chill, veel succes dan! ;)


Thanks.. is gelukkig maar van half 9 tot 12 uur.. maar alsnog!
Tegen de tijd datik in bed lig is het alweer kwart over 1 en dan moet ik er om 6 uur weer uit haha.
FML
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 19:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb roze entree en bustickets, de blauw in onze printer is op xd
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes voor elkaar, stream is 3 minuten online en nu d'r al uit. xd
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waar verwacht Mental Theo voor 55.000 man te draaien?

Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 20:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kaartje geprint. Maakt het trouwens uit of het wel de goeie kleur is want mn printer heeft alleen maar zin om geel en zwart te printen.

Terwijl t kaartje blauw rood en oranje is -.-
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Kaartje geprint. Maakt het trouwens uit of het wel de goeie kleur is want mn printer heeft alleen maar zin om geel en zwart te printen.

Terwijl t kaartje blauw rood en oranje is -.-

Tuurlijk niet, ze scannen de barcode. ^^
Bericht Geplaatst op 24 jun 2011 20:59 
 
Hardtraxx Newbie

Als de barcode maar zichtbaar is is t prima!
Vorige  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten