Weer voorspellingen zijn sowieso niet super betrouwbaar, zeker niet die van nu voor zaterdag.
Kan zo omslaan
Kan zo omslaan
Sowieso, kleine verandering is genoeg voor een 20 graden. Dat zie ik stiekem ook nog wel gebeuren, eergisteren werd het pas vanaf dinsdag warmer, gisteren vanaf maandag en vandaag vanaf zondag. Als er nou morgen staat vanaf zaterdag.wrote:Weer voorspellingen zijn sowieso niet super betrouwbaar, zeker niet die van nu voor zaterdag.
Kan zo omslaan
Jaa warmer hoeft niet van mij hoor, ik krijg het zelf wel warmwrote:Sowieso, kleine verandering is genoeg voor een 20 graden. Dat zie ik stiekem ook nog wel gebeuren, eergisteren werd het pas vanaf dinsdag warmer, gisteren vanaf maandag en vandaag vanaf zondag. Als er nou morgen staat vanaf zaterdag.wrote:Weer voorspellingen zijn sowieso niet super betrouwbaar, zeker niet die van nu voor zaterdag.
Kan zo omslaan
Je klinkt als mijn vriendin!wrote:Het mag van mij stormen zolang mijn verkoudhoud en migraine voor zaterdag weg is.
Hier ook!! normaal zijn ze snellerwrote:Pff, laat die time-table maar ff onlinke komen
en zit nog steeds te wachtne op die kaarten van event travel
tss.. bezuinigingen *huillachpoppetje*wrote:Ze zijn aan het bezuinigen bij Q. Er komt ook al geen App dit jaar en vanwege de bezuinigingen hoeven mensen minder lange dagen te maken, waardoor ze dus later op werk hoeven te komen. Ergo, de TT komt pas tegen de middag online, als het kantoor weer een beetje bevolkt is
ja klopt heb gister ff een mailtje gestuurd zouden vandaag komen, hoop ik..wrote:Hier ook!! normaal zijn ze snellerwrote:Pff, laat die time-table maar ff onlinke komen
en zit nog steeds te wachtne op die kaarten van event travel
Staat gewoon in de "All you need to know" hoor:wrote:TT kan trouwens best morgen komen. Die van Q-Base en Qountdown 2010 kwamen ook donderdag.
De timetable wordt op woensdag 22 juni bekend gemaakt,
Oh hahawrote:Staat gewoon in de "All you need to know" hoor:wrote:TT kan trouwens best morgen komen. Die van Q-Base en Qountdown 2010 kwamen ook donderdag.
De timetable wordt op woensdag 22 juni bekend gemaakt,
blijkbaar niet duswrote: Oh hahaLees die nooit want staat iedere keer hetzelfde in.
Opsich wel handig hoor, zo ben ik een stuk wijzer geworden over parkeren e.d. daarwrote:Oh hahaLees die nooit want staat iedere keer hetzelfde in.