Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Heb ook nog niet gegeken naar de foto's. Wil het wel een beetje een verassing houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:06 

Hardtraxx Addict

Zoveel zie je ook weer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Heb ook nog niet gegeken naar de foto's. Wil het wel een beetje een verassing houden :)

zo zou het ook gewoon moeten zijn voor iedereen, vind het ook niet leuk als ik de stage al gezien heb voor het feest gehouden wordt. veel leuker als je dat ter plekke pas te zien krijgt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:12 

Hardtraxx Elite

Jor-D schreef:

Wie zegt dat dat de main is? :P

Red is vaak de main, daarom gaat mijn vermoeden daar naar uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:32 

Hardtraxx Addict

Plank schreef:
Beeeeh, 25 juni... tegelijk met Awakenings :-( Had gehoopt in juni naar twee knalfestivals te kunnen gaan, moet nu gaan kiezen... en dan wordt het duidelijk Defqon.1!
Mits ik kaarten voor DQ.1 weet te roggelen, gaan m'n Awakeningskaarten weer de verkoop in.... met pijn in het hart. :-(

Er zijn de afgelopen dag echt continu nog tickets in de verkoop geweest hier; http://defqon1.tickets.q-dance.nl/
Als je nu nog geen kaarten hebt is het een beetje je eigen schuld imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Weet echt niet wat ik moet verwachten van NC als afsluiter. Wildstylez staat ook op de main, dus die zal ook al aardig wat DA plaatjes gaan draaien. Ik vind DA tracks tot nu toe allemaal wel geslaagd en vind het ook lekker om naar te luisteren. Alleen als je al Zatox en B-Front hebt gehad daarvoor is het echt een afbouw op dan nog platen als Stardust, A Diffirent Story, Gimme Love enz te draaien. Eigenlijk verwacht ik dat wel, maar hoop toch ook wel dat er daarna flink afgebeukt gaat worden met wat oudere platen als Samara, Sanctus, Night after Night. En zelfs nog oudere, als Shreek, Rushroom, Creatures en ga zo maar door :P Hoop dat je dit ook leest Bas! :D Denk dat er hier genoeg zijn die het met me eens zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Crump! :drool:
ook al ben ik er zelf niet bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:
lijkt me niet dat die zomaar op het terrein komen tijdens het opbouwen toch?

ben het ook best wel ermee eens dat hij dat wil weten, vind dat uitlekken van die foto's ook maar zonde eigenlijk..

Lijkt me ook niet, maar aangezien alle hoogwerkers omlaag staan denk ik dat er niemand bezig is en die persoon gewoon het terrein is opgeslopen om daar wat kiekjes te schieten ;).

Jawel dus. Is mij ook gelukt, heb gewoon een kwartier op het terrein rondgereden zonder dat ook maar 1 iemand mij vroeg wat ik deed :')

Heb alleen foto's nog niet online gepleurd omdat er niet veel te zien was, op wat tentstokken na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
stefaneke schreef:
pecola-tje schreef:
lijkt me niet dat die zomaar op het terrein komen tijdens het opbouwen toch?

ben het ook best wel ermee eens dat hij dat wil weten, vind dat uitlekken van die foto's ook maar zonde eigenlijk..

Lijkt me ook niet, maar aangezien alle hoogwerkers omlaag staan denk ik dat er niemand bezig is en die persoon gewoon het terrein is opgeslopen om daar wat kiekjes te schieten ;).

Jawel dus. Is mij ook gelukt, heb gewoon een kwartier op het terrein rondgereden zonder dat ook maar 1 iemand mij vroeg wat ik deed :')

Heb alleen foto's nog niet online gepleurd omdat er niet veel te zien was, op wat tentstokken na :P

IboOrgut Ibo Orgut
by Scantraxxnl
Would like to find the person posting build-up pics of DQ. He/she will never work for Q again.. Anonymous tips welcome and rewarded >:-)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Weet echt niet wat ik moet verwachten van NC als afsluiter.

Ik wel. Wat de laatste feestjes voor mij is gebleken dat ze gewoon hun eigen ding blijven doen, ook al sluiten ze af of staan ze na een B-Front. Verwacht op Defqon ook zeker niet anders mochten ze afsluiten, gewoon weer de nodige Digital Age promotie afgewisseld met platen als Wake Up en On The Go. Met wat geluk nog iets als D.O.N.K.E.Y edit en vast nog wel enkele hardcore nummertjes tegen het einde.

Zoals jij ook al zei klinkt dat echt heel afbouwend na B-Front of zelfs Zatox op de Red, thuis of in de middag kan ik dat stijltje echt wel waarderen, maar als afsluiter is het echt altijd een inkakker voor mij. :P

Maar wie weet... Als dat gedoe met die hoofdact allemaal waar is staat die rooie er gewoon wel te knallen het laatste uurtje. Zou echt fantastisch zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

dat vind ik ook mooi waardeloos dan,dat je dat zomaar kan haha
ook al lopen er tijdens dat opbouwen ziekelijk veel mensen daar rond, zoiets zou niet zomaar mogen kunnen vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

Plaatje zoals Diffusion bijv. Echt een geweldig nummer, maar hoor je bijna nooit, en is sinds de release ook bijna nooit gedraait volgens mij. Dat vind ik dan gewoon jammer. Want ze hebben genoeg producties liggen (ookal zijn ze wat ouder) die echt wel geschikt zijn voor in een afsluiter.

Aan de andere kant hebben ze nu de stijl in DA en zou dat hun imago bij het grote (misschien wat onwetende) volk kunnen schaden, dus kan ze aan de andere kant niets kwalijk nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

OMFG! Die camping wordt wel een hele grote fail! 2,50 (minimaal) om te douchen, PER KEER! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
OMFG! Die camping wordt wel een hele grote fail! 2,50 (minimaal) om te douchen, PER KEER! :')

Bron? xd En dan heb je niet eens warm water maar lauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:37 

Hardtraxx Beheerder

Kepro schreef:
Chukkels schreef:

Bron? xd En dan heb je niet eens warm water maar lauw

Het is 1 token, en daarmee bedoelen ze waarschijnlijk gewoon 1 muntje waarmee je normaal je drinken betaald. En dat zit rond dat bedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Vind het wle een beetje schandalig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 19:57 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Vind het wle een beetje schandalig...

Ja inderdaad is in principe gewoon een basis behoefte.

Wat dacht je dan van die 17 euro parkeerkosten als je 3 dagen gaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 20:05 

Donateur

Opzich betaal je je camping ticket al... moet je nog eens gaan betalen voor te douche xd.
Dat is al bijna net zo erg als die outdoor feesten in belgie waarje een plasbandje moet halen...
Jezus wat een onzin! Moet je eerst nog een half uur aanschuiven voor zo'n plasband om daarna pas te kunnen gaan zeiken. Daar word ik zo moe van, net weer zoiets als dit :nono:. Achja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Maak dan die camping gewoon 5 euro pp duurder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 20:32 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Maak dan die camping gewoon 5 euro pp duurder..

Dit levert vast meer geld op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 22:03 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Maximize schreef:

daar heb je dus ook geen bal aan

Het wordt denk ik die clwonskop! Hoop dat ze echt een achtbaan eromheen maken, lijkt me cool om te zien. Hoop wel op houten vloer, maar dat zal wel snor zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 00:47 

Hardtraxx Addict

knotsjebilly schreef:
KSwoosh schreef:
Maximize schreef:

daar heb je dus ook geen bal aan

Het wordt denk ik die clwonskop! Hoop dat ze echt een achtbaan eromheen maken, lijkt me cool om te zien. Hoop wel op houten vloer, maar dat zal wel snor zitten

Ik zie achter de decorstukken volgens mij ook enkele basisonderdelen voor een achtbaan staan, dat zit dus wel goed lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 01:02 

als je goed kijkt kun je een hoofd met een kroon zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 12:52 

Hardtraxx Beheerder

Laten we anders niet teveel praten over wát er in de foto's te zien is. Er zijn mensen die dit topic lezen die dat pas op de dag zelf willen weten/zien.

Dus verpest het niet voor hun ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Laten we anders niet teveel praten over wát er in de foto's te zien is. Er zijn mensen die dit topic lezen die dat pas op de dag zelf willen weten/zien.

Dus verpest het niet voor hun ;)

Ideetje voor een 'Defqon Foto-topic' om in te discuseren en praten, of is dat weer te veel van het goede?

Ik ga vandaag in ieder geval ff voor een fotoshoot naar het terein, kijken of ze de beveiliging al hebben aangescherpt, want die was naadje afgelopen donderdag xd
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten