Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow das snel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bizar, ik dacht, YES ik ben er door, tik ik mn aantal kaarten in... zit nu al 6 min tegen een scherm te staren dat zegt, een moment geduld aub! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

4 combitickets kunnen bestellen :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:12 
 
Hardtraxxer

dat ging echt snel vriend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:13 
 
Hardtraxxer

Het is toch voor paylogic waar je een account voor moet hebben?
en kan ik daarvoor al inloggen of pas als ik kaarten selecteer?
Weet het niet meer van vorig jaar haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:13 
 
Hardtraxxer

binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur?

Mensen die te veel hebben gekocht worden geannuleerd die komen weer terug in verkoop + je mag niet te ver van de bus plaats wonen dan wordt je ook geannuleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:17 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Woodside schreef:
binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur?

Mensen die te veel hebben gekocht worden geannuleerd die komen weer terug in verkoop + je mag niet te ver van de bus plaats wonen dan wordt je ook geannuleerd


Dus die zijn dan ook weer zo snel weg :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Combi Ticket alsnog binnen! :) :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
mikeee schreef:
Woodside schreef:
binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur?

Mensen die te veel hebben gekocht worden geannuleerd die komen weer terug in verkoop + je mag niet te ver van de bus plaats wonen dan wordt je ook geannuleerd


Dus die zijn dan ook weer zo snel weg :P?

Denk het
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:41 
 
Hardtraxxer

Ze zijn weer vrij de combi's !! Ik heb ze binnen :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

Heb al tickets maar moet 2 bijhalen voor een maat die moet werken.. ben benieuwd of het lukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfde hier maar dan 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Heb al tickets maar moet 2 bijhalen voor een maat die moet werken.. ben benieuwd of het lukt :P

Same here ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 7 minuten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb net 2 tickets besteld via Event Travel en dit is ook gelijk mijn 1e keer dat ik via Event Travel heb besteld.
Ik heb al drie keer besteld via Q-dance en direct na betaling kreeg ik de kaarten in de Inbox van me E-mail, maar
dit keer heb ik ze niet gehad. Is dat normaal als je via Event Travel betaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 12:59 
 
Hardtraxxer

op de eventtravel site krijg je soms in beeld dat ze uitverkocht zijn en 2 minuten later na een refresh kan je ze weer nemen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

45 minuten wachtrij ahhhahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op Q-Dance site zelf: Sorry, server too busy - retry later
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:00 
 
Hardtraxxer

Rampenstamper schreef:
Ik heb net 2 tickets besteld via Event Travel en dit is ook gelijk mijn 1e keer dat ik via Event Travel heb besteld.
Ik heb al drie keer besteld via Q-dance en direct na betaling kreeg ik de kaarten in de Inbox van me E-mail, maar
dit keer heb ik ze niet gehad. Is dat normaal als je via Event Travel betaald?


Bij eventtravel krijg je ze thuisgestuurd, volgens mij een week ofzo voor het evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Op Q-Dance site zelf: Sorry, server too busy - retry later

Ik heb een wachtrij van 45 minuten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

One moment please (± 3 minutes)

BAM!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

whahah ik klik precies om 1 uur zegt ie dat de verkoop nog niet gestart is :')
daarna nog een keer klikken maarja daar waren al weer een paar seconden overheen gegaan dus nu +- 1 uur wachten :P

maarja ik heb toch al kaartjes dus boeit me niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
HardStyler schreef:
Op Q-Dance site zelf: Sorry, server too busy - retry later

Ik heb een wachtrij van 45 minuten :D

Ik nu van: Een ogenblik geduld alsjeblieft (± 2 uur)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 13:03 
 
Hardtraxxer

haha, ik klikte ff voor de grap (want heb al kaarten + bus :D En een extended ticket zonder bus die ik maandag al kocht, maar die is in principe over, want niemand van mn vrienden wou nog afterparty en in een tent slapen.) maar wachtrij is nu 4 uur :O
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten