Wow das snel 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bizar, ik dacht, YES ik ben er door, tik ik mn aantal kaarten in... zit nu al 6 min tegen een scherm te staren dat zegt, een moment geduld aub! 
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
dat ging echt snel vriend 
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Het is toch voor paylogic waar je een account voor moet hebben?
en kan ik daarvoor al inloggen of pas als ik kaarten selecteer?
Weet het niet meer van vorig jaar haha
en kan ik daarvoor al inloggen of pas als ik kaarten selecteer?
Weet het niet meer van vorig jaar haha
Last edited by Bisde on , edited 1 time in total.
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur?
Mensen die te veel hebben gekocht worden geannuleerd die komen weer terug in verkoop + je mag niet te ver van de bus plaats wonen dan wordt je ook geannuleerdwrote:binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur?
-
WHardtraxxer
- last seen Feb 2023
Dus die zijn dan ook weer zo snel wegwrote:Mensen die te veel hebben gekocht worden geannuleerd die komen weer terug in verkoop + je mag niet te ver van de bus plaats wonen dan wordt je ook geannuleerdwrote:binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur?
Denk hetwrote:Dus die zijn dan ook weer zo snel wegwrote:Mensen die te veel hebben gekocht worden geannuleerd die komen weer terug in verkoop + je mag niet te ver van de bus plaats wonen dan wordt je ook geannuleerdwrote:binnen 3 minute weg of wat? Hoe zit dat met die combitickets om 15:00 uur??
-
WHardtraxxer
- last seen Feb 2023
Ze zijn weer vrij de combi's !! Ik heb ze binnen

-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heb al tickets maar moet 2 bijhalen voor een maat die moet werken.. ben benieuwd of het lukt 
Same herewrote:Heb al tickets maar moet 2 bijhalen voor een maat die moet werken.. ben benieuwd of het lukt
Ik heb net 2 tickets besteld via Event Travel en dit is ook gelijk mijn 1e keer dat ik via Event Travel heb besteld.
Ik heb al drie keer besteld via Q-dance en direct na betaling kreeg ik de kaarten in de Inbox van me E-mail, maar
dit keer heb ik ze niet gehad. Is dat normaal als je via Event Travel betaald?
Ik heb al drie keer besteld via Q-dance en direct na betaling kreeg ik de kaarten in de Inbox van me E-mail, maar
-
IHardtraxxer
- 57 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
op de eventtravel site krijg je soms in beeld dat ze uitverkocht zijn en 2 minuten later na een refresh kan je ze weer nemen hoor...
Op Q-Dance site zelf: Sorry, server too busy - retry later
-
IHardtraxxer
- last seen Oct 2013
Bij eventtravel krijg je ze thuisgestuurd, volgens mij een week ofzo voor het evenement.wrote:Ik heb net 2 tickets besteld via Event Travel en dit is ook gelijk mijn 1e keer dat ik via Event Travel heb besteld.
Ik heb een wachtrij van 45 minutenwrote:Op Q-Dance site zelf: Sorry, server too busy - retry later
whahah ik klik precies om 1 uur zegt ie dat de verkoop nog niet gestart is :')
daarna nog een keer klikken maarja daar waren al weer een paar seconden overheen gegaan dus nu +- 1 uur wachten
maarja ik heb toch al kaartjes dus boeit me niet zo
daarna nog een keer klikken maarja daar waren al weer een paar seconden overheen gegaan dus nu +- 1 uur wachten
maarja ik heb toch al kaartjes dus boeit me niet zo
Ik nu van: Een ogenblik geduld alsjeblieft (± 2 uur)wrote:Ik heb een wachtrij van 45 minutenwrote:Op Q-Dance site zelf: Sorry, server too busy - retry later
-
IHardtraxxer
- last seen Oct 2013
haha, ik klikte ff voor de grap (want heb al kaarten + bus
En een extended ticket zonder bus die ik maandag al kocht, maar die is in principe over, want niemand van mn vrienden wou nog afterparty en in een tent slapen.) maar wachtrij is nu 4 uur :O