Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Mensen die niet hoeven te stressen om kaartjes te halen omdat ze die al in hun bezit hebben. Meld u :woot:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 12:52 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Alle jezus, al mn maten kunnen niet naar Defqon omdat ze tentamen weken hebben:/ en ik heb al twee kaartjes :/

Wil je er vanaf? :P ;)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 13:16 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
p-stylez schreef:
Mensen die niet hoeven te stressen om kaartjes te halen omdat ze die al in hun bezit hebben. Meld u :woot:

Afbeelding

+1 :yes:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 13:55 

Hardtraxx Newbie

Roells schreef:
Daveytl schreef:
p-stylez schreef:

:whistle:

:yay:

:beer:

:yes: :yay:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:02 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Kepro schreef:
Alle jezus, al mn maten kunnen niet naar Defqon omdat ze tentamen weken hebben:/ en ik heb al twee kaartjes :/

Wil je er vanaf? :P ;)

Ik denk eht wel :P ik laat het nog een weekje rusten.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er ook 1 die sowieso in de vrienden/kennis groep wordt verkocht... maar mocht iedereen al voorzien zijn van kaartje enzo.. dan verkoop ik die van mij ook. maar ik hou ze nog wel even vast.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:17 

Hardtraxxer

hoop dat ik zaterdag een kaartje kan kopen want wil hier toch wel heel graag heen :D toen met die code-actie had ik geen geld om er eentje te kopen :P
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 16:57 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Extended tickets zijn inmiddels uitverkocht.

Dit is dus niet waar.
De eerste 2500 extended zijn op 4 april verkocht.

Voor de duidelijkheid:

a.s. zaterdag zijn de volgende tickets te bestellen vanaf 13:00 uur

Defqon.1 Entrance kaart = entree Defqon.1 Festival
Defqon.1 Extended kaart = Festival + Camping + preparty + afterparty en nog veel meer.

Max 4 tickets per persoon/adres/transactie/bankrekening.

Alle info over de kaartverkoop is hier te lezen: http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Festival_Informatie_kaartverkoop/list_messages/12416
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Nando schreef:

Dit is dus niet waar.

Voor de duidelijkheid:

Defqon.1 Extended kaart = Festival + Camping + preparty + afterparty en nog veel meer.

Alle info over de kaartverkoop is hier te lezen: http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Festival_Informatie_kaartverkoop/list_messages/12416

Speciaal geregistreerd om deze foute mededeling te verbeteren :lol:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 17:18 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Nando schreef:

Dit is dus niet waar.

Voor de duidelijkheid:

Is ook niet helemaal waar omdat er ook codes waren waarmee je extended en normale tickets mee kon bestellen ;) ...
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 17:24 

Jopsem schreef:
Is ook niet helemaal waar omdat er ook codes waren waarmee je extended en normale tickets mee kon bestellen ;) ...

Grote kans dat je via EventTravel ook nog kan bestellen
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:45 

Hardtraxx Newbie

Ga nu voor het eerst met eventtravel. Die sturen de kaarten pas een week van te voren iemand ervaring mee?
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:46 

Hardtraxx Elite

vanRossum schreef:
Ga nu voor het eerst met eventtravel. Die sturen de kaarten pas een week van te voren iemand ervaring mee?

4 dagen voor aanvang van het feest.. Maar tegenwoordig worden je kaarten via de mail gestuurd..
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:57 

@Mike-O: dat is dan sinds heel kort zeker?
Want bij Qlimax 2010 was dat nog neit zo. Toen kreeg ik de kaarten via de post, pas 4 dagen voor aanvang.
Verder werkt het erg goed.
Toen wij met ET waren gegaan was er een enorme bus, waar uiteindelijk maar 6 man [incl de 3 van ons] op de heenreis in zaten.
Tijdens de heenreis kwamen dr nog 4 man bij fzo.
En op de terugweg waren het er iets meer, maar niet meer als 10.
De reis duurt alleen wel veel langer als met de trein.. :/

Je kan ook gewoon je tickets bestellen met reis, maar dan niet de bus nemen. ben je allen wel 20 kwijt
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 20:08 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
@Mike-O: dat is dan sinds heel kort zeker?
Want bij Qlimax 2010 was dat nog neit zo. Toen kreeg ik de kaarten via de post, pas 4 dagen voor aanvang.

Ja, dat was bij Hard Bass. Ik weet niet of het op die manier is doorgezet door eventtravel, maar toen ging het op die manier in ieder geval.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Let wel op: Eventtravelgangers kunnen vanaf 12.00 al een kaartje kopen! Wel aan te raden, aangezien er geen treinen rijden in de avond.
Bron: Q-Dance Nieuwsbrief.

Citaat:
Verkooptijden
Om er zeker van te zijn dat je op tijd bent voor Defqon.1 Festival en na afloop ook weer thuis komt, raden we je aan om met georganiseerd busvervoer te komen.

De kaartverkoop voor de combitickets (Festival Ticket + busvervoer) via Eventtravel begint zaterdag daarom al om 12:00 uur.

De reguliere kaartverkoop voor Defqon.1 Entrance Tickets en Defqon.1 Extended (Festival + Camping) Tickets start zaterdag om 13:00 uur op Q-dance.nl.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:19 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Let wel op: Eventtravelgangers kunnen vanaf 12.00 al een kaartje kopen! Wel aan te raden, aangezien er geen treinen rijden in de avond.
Bron: Q-Dance Nieuwsbrief.

Citaat:
Verkooptijden
Om er zeker van te zijn dat je op tijd bent voor Defqon.1 Festival en na afloop ook weer thuis komt, raden we je aan om met georganiseerd busvervoer te komen.

De kaartverkoop voor de combitickets (Festival Ticket + busvervoer) via Eventtravel begint zaterdag daarom al om 12:00 uur.

De reguliere kaartverkoop voor Defqon.1 Entrance Tickets en Defqon.1 Extended (Festival + Camping) Tickets start zaterdag om 13:00 uur op Q-dance.nl.

Heeft eventtravel dan een maximaal aantal kaarten beschikbaar? anders blijft er voor de verkoop van 13:00 maar weinig over..
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Eventtravelkaarten worden nooit zo snel afgenomen.
En ik geloof (weet dus niet zeker) dat er wel een x aantal kaarten gereserveerd worden voor Eventtravel.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:23 

Khadber schreef:
En ik geloof (weet dus niet zeker) dat er wel een x aantal kaarten gereserveerd worden voor Eventtravel.

Klopt idd, als een feest uitverkocht is kan je altijd nog terecht bij ET, maar hoeveel weet ik niet
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:27 

Hardtraxxer

Máár dit jaar kan niemand met de trein, dus worden er ook automatisch meer Eventtravel kaarten verkocht.
Houd daar rekening mee ;)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:28 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Omdat die kaartverkoop nu een uur eerder start is de kans natuurlijk vele male groter ;) Maarja het is afwachten, ik zit zaterdag om 12:30 klaar! en hopelijk voor het 3de jaar op rij geluk..
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Máár dit jaar kan niemand met de trein, dus worden er ook automatisch meer Eventtravel kaarten verkocht.

Vandaar dat ik het ook meld.

Overigens verwacht ik echt wel mensen die het niet doorhebben dat er geen treinen rijden. Kan nog leuk worden.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:42 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
DarkNoize schreef:

Overigens verwacht ik echt wel mensen die het niet doorhebben dat er geen treinen rijden. Kan nog leuk worden.

Q-dance denkt blijkbaar hetzelfde en laat nog even het volgende weten op Twitter:

Citaat:
Defqon.1 Festival will NOT be reachable by train.

He jammer :P
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
DarkNoize schreef:

Er rijden wel treinen. Alleen niet terug :P
Bericht Geplaatst op 07 apr 2011 22:55 

Hardtraxxer

Sorry ik vind dit best lachwekkend. Wanneer je geen eigen auto heb of je wilt niet met de auto gaan vanwege alcoholgebruik of zeker weten dat je moe bent wanneer je terug moet rijden, ben je gewoon afhankelijk van Q-Dance en Eventtravel. Hoera voor de nieuwe locatie!
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten