Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette editie zeg, echt enorm goed vermaakt bij de White, Magenta, Blue en Green en veel toffe lui ontmoet. Hoogtepuntje was TOA, wat kunnen die gasten toch ongelofelijk chill draaien. Eigenlijk was het enige wat echt kut was Minus Militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:29 
 
Hardtraxxer

Kapot gelegen om die gast met die camera/machinegeweer! Iedere kick en move deed ie mee en bleef perfect in zn rol! Echt prachtig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hou het redelijk kort, meeste is toch al gezegd. Maar wat een weekend was dit zeg.

Zijn expres niet naar MM gegaan maar bij de Indigo gebleven en even voor The Pitcher naar de UV.

++ Exit Mind, Deetox & Delete, Davide Sonar
+Overige setjes
+ Hele weekend
+ Weer, op de nacht van zondag--> maandag


--- Buitenlanders aka Hee-Hoo (wat hier dus al zovaak is genoemd)
Neemt niet weg dat er Nl'ers zijn die dit ook doen, maar heb het al een keer zo erg meegemaakt op Reverze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De vierde Defqon op rij voor mij, en zeker een van de betere edities.

Vrijdag rond 12:30u aangereden met een groep van zo’n 20 man. Natuurlijk weer een hoop gehannes op weg naar de camping en ook nog een lekkere plensbui tijdens het wachten. Ze moeten volgend jaar dat hek 4 meter naar links zetten zodat iedereen gewoon over de geasfalteerde weg kan lopen voor de brug, in plaats van over één of ander knollenveld. :/ Uiteindelijk rond een uur of vijf waren we er helemaal klaar voor.

Preparty was gezellig, maar vond ik niet apart. Vond de preparty’s in 2011 en 2012 meer sfeer hebben. Mijn eigen stemming was ook niet opperbest, dus dat speelde ook mee. Eigenlijk direct na de pre maar naar bed gegaan.

Zaterdag als een van de eerste het terrein op gegaan. Eerste uurtjes beetje random rondlopen. Chillen op de main in het zonnetje, stukje van Jack Of Sound gecheckt (terecht dat hij er gewoon op klapte ondanks dat hij moest openen) etc. De rest van de middag vooral in de Blue geweest. A2, Freqz, Digital Punk, B-Front en Minus Militia. Wij stonden net voor het licht & geluid en vond daar de drukte wel meevallen tijdens MM. B-Front was weer de baas van zaterdag. Vanaf half 9 op de main geweest voor NC, Crypsis en B-Freqz. Ook allemaal topsetjes. Endshow was ook genieten :) :worship:

Vervolgens de afterparty. Niet meer zoveel meegekregen van de setjes, maar wel gruwelijk gelachen met iedereen. Na 4 uur nog even in de 24-uurs tent geweest, maar dat was zo’n aanfluiting dat we maar gauw terug zijn gegaan naar de camping.

Zondag vooral op de Magenta geweest. Wat een sfeer! :woot: Heerlijk dat deze plaatjes eindelijk weer eens langskomen op festivals. Davide Sonar en Alpha2 staken er voor mij bovenuit :D

Later uiteraard nog naar de closing ceremony gecheckt en leuke after gehad op de camping. :cool:

+ Eigenlijk alle sets waar ik bij ben geweest
+ Sfeer op het hele terrein, met de Magenta als uitschieter
+ Het weer
+ Het totaalplaatje van Q
+ M'n vriendengroep :thumbsup:

- Onverharde paden vanaf de parkeerplaats
- 24-uurs tent (erg sneu voor artiesten als Phuture Noize die volle bak worden uitgefloten)
- Aantal keer gesloten toiletgebouwen op de camping
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:10 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ik snap niet waarom Q-Dance halverwege de Red ook niet zo'n rij boxen neerzet. Op Megabase pakte dit goed uit.

Precies dit!
Je hoort geen reet achteraan.... snap niet waarom ze dat niet doen idd... Tijdens de editie van 2009 deden ze dit wel! Heb het op biddinghuizen nog steeds niet gezien... zo zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dat Q-Dance nog wel even iets naar buiten mag brengen over de Orange. Drie dagen lang slecht geluid en een vrouwtje dat tot 3x toe aan de volume knop zat omdat ze Frontliner niet verstond ofzo, en uiteindelijk gewoon het geluid uitdraait en Frontliner wegstuurt. Op dat moment dacht ik, die komt niet meer terug en de afterparty is afgelopen. Gelukkig was het niet en was het geluid daarna iets beter. Heel Q-Dance onwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Power hour gemist? Check dan snel dit filmpje:



Check ff 31:55 voor het vlag moment haha, en er zit vast nog veel meer in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
+ Weer, op de nacht van zondag--> maandag

HUH?
dat was voor mij juist het grootste minpunt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
RemcoM. schreef:
+ Weer, op de nacht van zondag--> maandag

HUH?
dat was voor mij juist het grootste minpunt :/


Nee was prachtig man. Al gehele paniek over de gehele camping, tenten waaiden alle kanten op spullen de lucht in alles zeiknat, maar op de achtergrond ging de orange gewoon door of er niks aan de hand was. Heerlijk joh, live paniek met kicks op de achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Repulze schreef:
RemcoM. schreef:
+ Weer, op de nacht van zondag--> maandag

HUH?
dat was voor mij juist het grootste minpunt :/


Nee was prachtig man. Al gehele paniek over de gehele camping, tenten waaiden alle kanten op spullen de lucht in alles zeiknat, maar op de achtergrond ging de orange gewoon door of er niks aan de hand was. Heerlijk joh, live paniek met kicks op de achtergrond.


Hmm voor mij was het meer alle half bad/te hard gaan de buren etc. die onze scheerlijnen omver liepen waardoor we met een laag water in de tent wakker werden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Power hour gemist? Check dan snel dit filmpje:



Check ff 31:55 voor het vlag moment haha, en er zit vast nog veel meer in xd


49:51 :lol: Prachtige vent die Marcel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weten we gelijk waarom hij 20 minuten te laat was op de magenta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 09:19 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ik snap niet waarom Q-Dance halverwege de Red ook niet zo'n rij boxen neerzet. Op Megabase pakte dit goed uit.


Op summerfestival ook..
Alleen vin ik bij defqon dat je al snel de andere stages erdoorheen hoort..

en die orange tent was te lelijk voor woorden.. zaterdag mocht het volume op een gegeven moment niet harder als 75 dB.. Zondag startte ze ook op 65 dB.. welke ze later iets hebben opgekrikt naar 80... amateuristisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 09:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dat eigenlijk alleen maar sfeer-verlagend altijd; in mijn optiek krijg je dan twee verschillende delen op zo'n mainstage. Een beetje hetzelfde idee als ik na Qapital had; de HMH is veel te klein om de stage in het midden te doen, waardoor je aan de smalle kanten 10m ruimte hebt tot de tribune; zo sta je aan elke zijde met 1000 man je feestje te vieren. Op die manier is er geen moment waardoor je feitelijk de hele zaal achter een plaat ziet gaan staan.

Oh en nog wat; is wat jullie zeggen hier niet het geval? Hier staan ze trouwens omgekeerd zodat je alsnog 1 grote 'ruimte' creëert.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Een uur voorgeregiseerde show. Vreemd idee, maar blijkbaar werkt het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 10:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je brengt het alsof het iets nieuws is? Ik kan hem middels de zoekfunctie niet meer terughalen maar ik had graag die prachtige uiteenzetting van Gangsterdwerg over Brennan Heart op Qlimax 2010 gelinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Je brengt het alsof het iets nieuws is? Ik kan hem middels de zoekfunctie niet meer terughalen maar ik had graag die prachtige uiteenzetting van Gangsterdwerg over Brennan Heart op Qlimax 2010 gelinkt.

Uiteraard, ik was zelf ook bij Qlimax die keer, de eerste paar tracks waren inderdaad voor opgenomen (waarschijnlijk heeft dat met het orkest te maken). Iets wat ze nu ook bij Qlimax en Qapital als eerste plaat doen. Het wezelijke verschil is dat ze normaliter een DJ aankondigen en er nu enkel Villain en Marcel (toch?) van Deepack een uur op het podium staan in combinatie met wat festivalelementen. Dat heb ik op een hardstylefeest niet eerder gezien.

edit: misschien vergelijkbaar met de Sensation black megamixes? Alleen dan een iets meer festivalachtige opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ja de uitvoering is inderdaad anders maar muzikaal gezien is het gewoon precies hetzelfde. Staat er hier echt niemand te draaien ofzo dan? Dan heb ik misschien nog liever iemand (bij voorkeur wel iemand anders dan BH) die staat te doen alsof; ik vind dit er zo lame uitzien. Beetje muziekie aan en dan wat volk die het publiek aan het opzwepen is. Doet me denken aan een voorprogramma voor een dartwedstrijd ofzo.

Trouwens heb 'm gevonden, het ging over meer dan alleen de eerste platen; algemeen/discussie-topic-t11071-1075.html?hilit=brennan%20qlimax#p998326
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog helemaal niemand gehoord over Luna presents Qlubtempo!!

Daar stond gewoon Dana 3 uur lang te beuken samen met Luna en Pavo :clap: :clap: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hmm ja de uitvoering is inderdaad anders maar muzikaal gezien is het gewoon precies hetzelfde. Staat er hier echt niemand te draaien ofzo dan? Dan heb ik misschien nog liever iemand (bij voorkeur wel iemand anders dan BH) die staat te doen alsof; ik vind dit er zo lame uitzien. Beetje muziekie aan en dan wat volk die het publiek aan het opzwepen is. Doet me denken aan een voorprogramma voor een dartwedstrijd ofzo.

Trouwens heb 'm gevonden, het ging over meer dan alleen de eerste platen; algemeen/discussie-topic-t11071-1075.html?hilit=brennan%20qlimax#p998326

Aha. Ik was erbij en vond het zelf op dat moment ook verre van interessant, maar goed. Het zou inderdaad best schandalig zijn.
Om het maar over Defqon te houden: hier staat, voor zover ik op de filmpjes zie, volgens mij geen DJ en lijkt het dus volledig show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik vind dat eigenlijk alleen maar sfeer-verlagend altijd; in mijn optiek krijg je dan twee verschillende delen op zo'n mainstage. Een beetje hetzelfde idee als ik na Qapital had; de HMH is veel te klein om de stage in het midden te doen, waardoor je aan de smalle kanten 10m ruimte hebt tot de tribune; zo sta je aan elke zijde met 1000 man je feestje te vieren. Op die manier is er geen moment waardoor je feitelijk de hele zaal achter een plaat ziet gaan staan.

Oh en nog wat; is wat jullie zeggen hier niet het geval? Hier staan ze trouwens omgekeerd zodat je alsnog 1 grote 'ruimte' creëert.



Huh hoezo creeër je twee delen als je in het midden nog een rij boxen neerzet? Het klinkt toch gewoon hetzelfde en je staat toch met zun allen op een groot veld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja weet niet. Heb 't een aantal keer meegemaakt (Qontinent/WiSH/Intents) en vond het geen succes. Als ik achter de tweede lijn stond had ik het idee dat je niet echt deel uitmaakte van de mainstage. Misschien is t persoonlijk of heb ik geen goede indruk gehad hoor. Uiteindelijk gaat het geluid altijd voorop inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het juist raar dat er geen boxen in die palen hingen en alleen lampen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 11:59 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Power hour gemist? Check dan snel dit filmpje:



Check ff 31:55 voor het vlag moment haha, en er zit vast nog veel meer in xd


Hier wil je toch niet tussen staan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daar kwam ik na 10 min ook achter.
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten