Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:03 

Hardtraxxer

Wederom leukste weekend van het jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Oh ja trouwens nog een tegenvallertje: Promo in de Gold. Goede platenkeuze maar speelde zijn files echt veel te snel gepitcht af :(

Waren Snitchkickerz remixjes....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
dawasiknie schreef:
Oh ja trouwens nog een tegenvallertje: Promo in de Gold. Goede platenkeuze maar speelde zijn files echt veel te snel gepitcht af :(

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:18 

Hardtraxx Addict

Geweldig weekend gehad! Het weer zal ongelofelijk mee dus dat was super :D Toen we aankwamen hebben we echt lang moeten wachten voor we eindelijk op de parkeerplaats konden richting de camping konden lopen. Eenmaal op de camping moesten we ook nog eens lang zoeken voor we een plek hadden gevonden (waren met 10 man). Maar daarna had ik niks meer te klagen, heeerlijke pre-party gehad. Wat een sfeer zeg echt vet! Alleen de eerste paar setjes waren echt vreselijk :P Alleen die van Ran-D was leuk en WM ging ook nog wel.

Zaterdag voornamelijk blue en black gestaan, mainstage heb ik alleen bij de eindshow van zaterdag en zondag gezien. Wat een geluid in de blue zeg :love:. De set voor mij van de dag was toch wel echt Minus Militia. De act is inderdaad verschrikkelijk over-hyped maar dat klonk gewoon echt te gruwelijk. Ook paar nieuwe tracks van ze gehoord die me meteen bij bleven. Beetje jammer dat daarna de hele blue leeg liep en er bijna niemand bij Thera was (die ik overigens een beetje vond tegenvallen -.- ) Eindshow met B-Freqz was vetjes alleen had ik ook net iets meer van verwacht denk ik.

Eenmaal terug op te camping gebeurde er echt veel vage dingen. Overal beveiligers die invallen aan het doen waren bij tenten en mensen die meegenomen werden. Iemand hier iets van meegekregen?? :huh:

Zondag eigenlijk geen planning gemaakt en heerlijk dagje gehad. Voetbal kijken was facking masterlijk! Eindshow zondag was wel leuk maar de hele Gathering is echt verschrikkelijk :thumbdown: Alleen Ran-D & B-Front was vet. Daarna nog tot 8 uur sochtends doorgegaan in de orange :$ niet zo slim aangezien ik om 12 uur moest rijden.. maar overleefd gelukkig.

Kortom, GEWELDIG WEEKEND! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:41 

Hardtraxx Veteran

harryv schreef:
Dat zijn allemaal bijkomstigheden van festivals met een bepaalde mate van simpelheid die wordt gestimuleerd door het niveau van de muziek. Ik wil niet bij dat gezelschap horen dus dan ga ik niet. Zo simpel is het. Ik begrijp wel dat mensen gewoon naar festivals willen met hun favoriete muziek zonder nare bijkomstigheden maar je kunt jezelf misschien eens afvragen waarom het publiek op een bepaalde manier reageert. Kijk, het echt genieten van muziek doe je denk ik thuis. Op feesten zijn er allemaal zaken die jouw genot alleen maar kunnen belemmeren (het publiek, het slechte eten, het te harde geluid, de platenkeuze die zelden origineel is, en de belachelijke prijzen). Ik zou het dan wel weten. Ik ga nooit meer naar feesten.

Haha dit is wel echt een bazenpost.

Zaterdag eindshow even terug gekeken, wel echt een zwakke trackkeuze op Lost in Paradise na. Kies dan wat meer echt sterke melodieuze tracks, ken ook gewoon bijna niks :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Eindshow kende ik ook niets op dat moment. :lol: Toen ik de tl zag had ik ff een "ooooow" momentje. Maar ze hadden zoveel vettere tracks kunnen keizen.
Dat "wow wow" in vuurwerk is wel heel baas gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:02 

Donateur

Wie gaat er dan ook naar zo'n eindshow kijken. Ik ging gewoon lekker naar de camping terug om drugs te gebruiken dat was veel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:05 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wie gaat er dan ook naar zo'n eindshow kijken. Ik ging gewoon lekker naar de camping terug om drugs te gebruiken dat was veel leuker.

toen de eindshow begon zijn wij richting de auto gelopen :P
heerlijk weg voor al die chaos :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 15:21 

Hardtraxx Addict

Zin schreef:
Miwer schreef:
M-arijn schreef:
Ik heb bijzonder weinig zin om een lang verhaal te typen maar wat was dit feest godsgruwelijk vet, volgend jaar sowieso weer een weekend en nooit meer Decibel.

Waarom is het voor veel mensen toch altijd of defqon.1 of decibel.....

Gewoon allebei man! :thumbsup: Waarom gaan kiezen als het allebei kan haha.

Omdat ik me hier 10x beter heb vermaakt dan twee afgelopen Decibel weekenden bij elkaar en dit nog goedkoper was ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:09 

Hardtraxx Addict

M-arijn schreef:
Zin schreef:
Gewoon allebei man! :thumbsup: Waarom gaan kiezen als het allebei kan haha.

Omdat ik me hier 10x beter heb vermaakt dan twee afgelopen Decibel weekenden bij elkaar en dit nog goedkoper was ook :thumbup:

Mjah meestal moet je het echte feestje toch echt zelf maken vind ik. Bij mij hangt het ook echt vooral af van de groep mensen met wie ik ga en hoe groot die is bijvoorbeeld. Line up is ook wel een dingetje. Ik vond Decibel vorig jaar ook niet zoveel aan, maar ga dit jaar toch nog een keer om hem deze keer even anders aan te pakken en dan word het waarschijnlijk wel een leuk feestje :p (vorig jaar ben ik bij de mainstage beland en was ik te lui om terug te lopen naar de Loudness en heb dus hierdoor best veel vette setjes gemist xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:57 

Hardtraxxer

Heerlijk weekend gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Was mn eerste keer camping maar vond dat het allemaal best goed georganiseerd was, niks op aan te merken. WC, douches, eten, zat gewoon allemaal prima in elkaar.

Pre-party muzikaal weinig van verwacht, dat bleek ook te kloppen. Gaf allemaal niks, was alsnog erg gezellig. Grappig ook om als wildvreemde Stefan op z'n geweldige filmpje te kunnen aanspreken xd
Ene kant loop je je best flink te ergeren aan al die idioot uitziende buitenlanders, om over hun debiele ge-hee-hoo maar te zwijgen. Aan de andere kant, ook wel weer mooie gesprekken gehad met een Braziliaan en een Noor op de camping. Mooi om te zien wat zij er voor over hebben om hier een weekendje te komen.

Zaterdag was een prima festivaldagje, B-Front zonder enige twijfel weer beste set van de dag. Mooi hoe ook onverwachte platen als Surge of Power en Reputation Game langskomen in zijn sets. Vond die lichtshow in de Blue trouwens ook super gedaan, zag er echt strak uit.
Afterparty was wel oké, alhoewel ik vond dat TNT de boel eigenlijk een beetje dood draaiden. Erg uitgekeken naar de A2 Allstars, alhoewel ik vooraf al wel een beetje bang was dat het gewoon van iedere artiest de 3 a 4 grootste hitjes van het moment zouden worden. Toen dit na 5 platen ook bleek te kloppen maar besloten een douche te nemen en m'n tent op te zoeken.

Zondag de mooiste dag van het weekend gehad, besloten om alle artiesten die je ieder weekend kunt zien te laten schieten en vooral van de 2005-2009 stage te gaan genieten. Dat is erg zwaar gelukt! David Sonar, Scope DJ en met name de Alpha2 die gruwelijke knallers voorbij lieten komen :thumbsup:
Een uurtje bij de tent op de camping weer gezeten en daarna naar het terrein gesjokt voor de afsluiting. Raar om om 19:50 Brennan Heart op de camping nog tegen te komen, terwijl je om 20:00 draaien moet. Was een flink eind lopen naar de main... :huh:

Al met al zeker een topweekend gehad, nog een +'je trouwens voor de veels te losse polsbandjes die je op de camping kreeg zodat een aantal vrienden op zaterdag nog zijn overgekomen voor een gratis dagje Defqon :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:07 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
dawasiknie schreef:

Remuxxxjes*
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:12 

Kraak... Piep...

dawasiknie schreef:
en het geluid was slecht.

Toch niet in de Gold, dat was juist een van de betere, oudere tracks kwamen geweldig door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:38 

Hardtraxxer

Wies eigenlijk ATMO op qult?

Dacht dat dat Atmozfears was, hij promoot hem ook op zijn fb, maar de persoon die ging draaien was alles behalve atmozfears?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:43 

Svennn schreef:
Grappig ook om als wildvreemde Stefan op z'n geweldige filmpje te kunnen aanspreken xd

Dit is me meerdere malen overkomen. Wildvreemden die meedoen, prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 17:47 

Hardtraxx Addict

wololo schreef:
Wies eigenlijk ATMO op qult?

Dacht dat dat Atmozfears was, hij promoot hem ook op zijn fb, maar de persoon die ging draaien was alles behalve atmozfears?

Tim is wel degelijk ATMO. Of stond ineens broertje van Mounir op het podium? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 18:06 

Hardtraxx Veteran

Sergio is Atmo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 19:10 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Oja, jammer dat niemand z'n nek gebroken heeft als ie van die containers gevallen was bij de Indigo. Debielen. :thumbup:

Zo'n beveiliger gooide een zo'n gast er nog vanaf, weet niet precies waarom maar zag er best sick uit.

Was echt weer een super vet feest, goed vermaakt op de Magenta op zondag. Geck-e op de Qult stage was ook heerlijk genieten en natuurlijk de blue niet te vergeten. Viel me trouwens echt mee hoe goed de sfeer was op eigenlijk elke stage en hoe iedereen ook vrijwel bij elke stage los ging!
Jammer van dat hee hoo, is gewoon k.u.t.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 19:10 

Hardtraxxer

Iemand een idee hoe de laatste plaat van Tha Playah heet??

Verder lekker weekend gehad, volgend jaar weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 19:19 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer weekend Defqon en het was geweldig :thumbsup:
Kwamen op vrijdag net aan op de parkeerplaats toen de laatste bui viel dus mooi de tent droog op kunnen bouwen. De tocht naar de camping toe is wel een hel, ook heel fijn dat ze dat asfalt stuk hadden afgesloten en je met je karretje vol spullen door een hobbelig grasveld moest en om over die brug maar niet te beginnen..

Het weekend begon lekker toen ik erachter kwam dat PSV even 2x het geld voor mijn seizoenskaart had afgeboekt en dus geen geld had. Maar gelukkig had Q-Dance het beste internet van al de festivals die ik heb bezocht dus even wat geld overgeboekt.
De preparty was echt boven mijn verwachtingen, wat een geweldige sfeer hing er voorin! Vooral dat moment dat Shiverz erin klapte, geweldig :D Na Wildstylez gingen we naar de Orange voor Pandorum, maar dat was echt een grote faal. De boxen achterin stonden niet aan en daarnaast druppelde het zweet naar beneden :thumbdown: Heel jammer want had graag Pandorum en Partyraiser gezien. Terug in de Blue had ik ook het idee dat bij Ran-D het geluid niet erg goed doorkwam. Tijdens WMF was ik vrij gesloopt dus terug naar de tent gegaan.

Dag 2 rustig begonnen op de main. Daarna richting Festuca gegaan die even Dismissed erin gooide :D Ook Deepack draaide vrij stevig. Hierna naar de Indigo gelopen voor The Machine en The Geminizers, beste set van de zaterdag! Die knalde er hard op en veel platen gehoord die ik nog niet live had gehoord zoals Godcore en Last of your kind :thumbsup:
Het Power Hour was een mooi moment om even oordoppen te halen op de camping, dat sloeg helemaal nergens op. Bij terugkomst was DBSTF bezig maar die draaide niet bijzonder dus maar naar B-Front gegaan. Die zette weer een heerlijke set neer met natuurlijk Seven! :woot: Digital Punk erna draaide ook wel leuk en Minus Militia was gewoon kut, spijt dat ik daar ben blijven staan. Gelukkig liep de tent leeg tijdens Thera, maar hier maar een half uurtje gestaan. Daarna door naar Dark Pact en Warface. Ook Warface draaide heerlijk. De sfeer was dik en iedereen bleef staan tijdens de regenbui! Daarna op het gemak naar B-Freqz en de eindshow gekeken, helaas was het geluid bagger.
Darkraver tijdens de afterparty was leuk om mee te beginnen, TNT daarna was dramatisch. Dat die gasten zelf niet moe worden van hun tracks. Wanneer je een mash up maakt van hun nummers denk je dat je naar één track van hun luistert. Toen er eindelijk wat tempo inkwam draaide ze alleen van die TNT remixjes van bijvoorbeeld I'm Bulletproof. A2 Allstars daarna was leuk, op het einde hoopte ik nog op Seven maar toen mixte Artic met nog 4 minuten te gaan Revolution in, dus ik baalde al. Maar gelukkig kapte E-Force hem al snel af voor Seven :D Hierna richting de tent gegaan.

De zondag was echt geweldig! Rustig aan begonnen bij Phuture Noize, Phrantic en Da Tweekaz. Daarna even bij Waldhaus vooraan gestaan, over de bass voelen gesproken :P Vond het wel een rare gast, heeft nog geen seconde naar het publiek gekeken in de tijd dat wij er stonden.
Daarna kwam het beste moment van het weekend, de Magenta :love: Davide Sonar ken ik alleen van naam maar herkende wel een aantal tracks, Scope DJ was leuk en daarna Alpha2 :love: Wauw, de hele set kippenvel. Alle tracks uit de tijd dat ik in de hardstyle ben gerold en nooit live, op een paar na, heb gehoord. Eindelijk een keer Killer Clown - Silentium, waar het voor mij allemaal mee begon live gehoord :love: Dit was een van de, misschien wel de, beste set die ik ooit gehoord heb(L) Die wedstrijd kon van mij gestolen worden, want van deze set wilde ik geen minuut missen. Het leek wel of die set 3 uur duurde, zo geweldig :loving: Daarna helemaal gesloopt even rustig van de Bass Modulators genoten die ook wel lekker draaide en af en toe op mijn mobiel de wedstrijd in de gaten gehouden.
Voor de eindshow was ik bang dat een hel zou worden omdat ik helemaal gesloopt was en het geluid op de main kut zou zijn. Maar het viel mee, waren gewoon wat naar voren gaan staan en heb me best vermaakt. Ook Ran-D en B-Front draaide lekker en natuurlijk kwam Seven weer voorbij :D
Daarna de meest dramatische afterparty ooit :thumbdown: Niet door de DJ's maar door het geluid, wat was dat bedroevend. Wat er tijdens Frontliner gebeurde sloeg helemaal nergens op. Dat paste totaal niet bij het totaalplaatje van het weekend. Toen het geluid tijdens B-Front, Niels en Ran-D beter werd heb ik me wel vermaakt. Niels en Ran-D konden de sfeer wel omhoog brengen met hun MC kunsten :P Had daarna wel Hardcore verwacht omdat ze in de intro spraken over 'switching in the final gear', maar degene die draaide, wie het was weet ik niet, draaide echt heel slecht. Haalde het tempo in het begin flink omlaag en draaide even het hele setje van Ran-D, Freqz en B-Front opnieuw leek het wel. Om 4 uur naar de tent gerend in de regen.

Plusjes:
- Het weer
- Het gratis water
- De sfeer tijdens de preparty
- Heel veel goede setjes vooral die van The Geminizers/The Machine, B-Front, Warface, Davide Sonar, Scope DJ en Alpha2
- De heet gehakt tosti's :love:
- De WC's bij de Blue, gewoon normaal en met licht
- De sfeer bij Indigo en Magenta op zondag
- Die kartonnen dingen. Geweldig :D Zaterdag iemand met een camera die aan het filmen was voor de aftermovie en zondag kwam er in een keer een auto voorbij :lol: Hoe kwamen die mensen daaraan?
- De powerbanks, werkten goed en dat voor 2,50
- Snel geholpen bij bar en eten

Minpunten:
- Het hee-hoo gehalte
- Kut Fransen bij de douche die je gordijn open trekken
- Het geluid bij de Orange op vrijdag en zondag. Zag op Facebook dat het tijdens Phuture Noize zaterdagmorgen helemaal dramatisch was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 19:47 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
-- De hardcore stages zaten te dicht op elkaar, volgensmij de Magenta en White ook. Daar bij de Yellow tegenover kon je nog een hele stage kwijt.
-- Geluid bij de black miste wat bass soms had ik het idee en die bij de Red was helemaal flut. Bij de Blue was dan weer een overkill aan bass.
- Verbrand

Inderdaad, geluid bij de black en gold af en toe ook viel vooral overdag tegen. Geluid bij de Silver was geweldig, de Yellow was gewoon te klein :(.
Vooral als je even wat ging eten werd je helemaal paranoia van 3 soorten hardcore die je pal door elkaar hoort haha.

Je kon je trouwens gewoon laten insmeren bij de EHBO :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 20:32 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet waarom Q-Dance halverwege de Red ook niet zo'n rij boxen neerzet. Op Megabase pakte dit goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 20:46 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
- Die kartonnen dingen. Geweldig :D Zaterdag iemand met een camera die aan het filmen was voor de aftermovie en zondag kwam er in een keer een auto voorbij :lol: Hoe kwamen die mensen daaraan?

Net voor de green stond een tent waar je mat karton dingen kon gaan maken(met hulp)
ook bij de magenta iemand met een mixer zien staan met werkende faders enzo. Stond lekker mee te mixen met de dj(wat nog best goed klopten haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 20:50 

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:

Net voor de green stond een tent waar je mat karton dingen kon gaan maken(met hulp)
ook bij de magenta iemand met een mixer zien staan met werkende faders enzo. Stond lekker mee te mixen met de dj(wat nog best goed klopten haha)

Dat was echt prachtig ja bij de magenta :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2014 21:03 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Basshunterzz schreef:

Toch vet hoe ze zoiets in elkaar zetten. Vond deze heel vet:

Afbeelding
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten