Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 13:38 
 
Hardtraxx Newbie

Vond het best een goede editie van Defqon. Geluid was niet overal even goed (red/uv/orange) maar op andere plekken weer heerlijk blue/magenta

Enorm genoten en los gegaan tijdens Noisecult in de orange van vrijdag op zaterdagnacht 6.00 en in de purple om 16.00 op zaterdag.

https://soundcloud.com/ab7alon-dj/noise ... range-dq14

Mooie sfeer in de purple : http://youtu.be/0zn3Qy1nr1g

De preparty was qua sfeer inderdaad wel iets minder als voorgaande jaren, maar desalniettemin een prima feestje.

Met alle rauw etc ben ik wel redelijk klaar op een paar artiesten na, dus vooral genoten van de magenta stage met op zaterdag TATANKA project die werkelijk alle brute platen draaide, Technoboy & Tuneboy en Luna, Pavo en Dana. Op zondag supersfeer met Jones, Scope DJ, en Davide Sonar. Echt super genoten daar.

Op de main verder alleen de afsluiters meegepakt en op zaterdag DBSTF/NC/Crypsis. Was wel gezellig met het groepje waarmee we waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:


Een uur voorgeregiseerde show. Vreemd idee, maar blijkbaar werkt het prima.


:oh: Dat shirt wat Marcel aan heeft (https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Pqw#t=1565) dezelfde heb ik hier aan de muur hangen, de mijne was mijn festival/feest shirt, bijna elk feest aan, helaas flink kapot, R.I.P. shirt :( Jammer ook dat ie nergens meer te krijgen is :(

nutteloze info dit dat, maar het viel me ff op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 16:49 
 

provehito schreef:
Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..


Misschien bleef er nog wat cocaïne in zijn neus hangen wat zijn stem vervormde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..


Misschien heb je een set geluisterd waar iemand anders stond te MC'en?
Heb in ieder geval weinig last van DV8 gehad, die heb ik het hele weekend net zoveel gehoord als Villain tijdens Frontliner :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
provehito schreef:
Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..


Misschien heb je een set geluisterd waar iemand anders stond te MC'en?
Heb in ieder geval weinig last van DV8 gehad, die heb ik het hele weekend net zoveel gehoord als Villain tijdens Frontliner :sick:


Put your hands together! Put your hands together!!!!

Gr gr villian
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Basshunterzz schreef:
provehito schreef:
Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..


Misschien heb je een set geluisterd waar iemand anders stond te MC'en?
Heb in ieder geval weinig last van DV8 gehad, die heb ik het hele weekend net zoveel gehoord als Villain tijdens Frontliner :sick:


Put your hands together! Put your hands together!!!!

Gr gr villian


Het valt mee dat hij zijn baby op Facebook niet aankondigde met: 'It's the girl we love to call Jaylynn'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:58 
 

Iemand trouwens nog die Mashup gehoord van JoS van Feel my Fire en Kick that Bass? Dat was genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk eens wat tijd om bij te kunnen lezen aangezien ik er zware keelpijn/verkoudheid/koorts aan over heb gehouden, maar het was het wel waard. Eerste keer DefQon.1 en eerste keer weekendfestival. Wat was me dat een heerlijk weekendje zeg.

+ Camping faciliteiten
+ Zondag ribbetjes als ontbijt ^^
+ Goede setjes waar ik ben geweest (blue/indigo en op zondag magenta)
+ Stefaneke die mooi uit de maat aan het springen was bij Warface :lol:
+ Het weer uitgezonderd op zondagnacht/maandagochtend
+ Happy hardcore stoelendans :lol:


- Parcour van parking naar camping, ze deden hun thema alle eer aan.
- Ook al ben ik zelf van België, zware schijt aan al dat ge-hee-hoo :sick:, maar goed dat het van links naar rechts springen achterwege bleef :x
- Redelijk ziek na het weekend, 38.5°C koorts en verschrikkelijke keelpijn toen ik dinsdagochtend wakker werd :surrender:
- Mensen die op de containers kruipen bij de Indigo, terecht dat de security ze er af zwiert.


Al bij al een super weekend gehad en die paar daagjes ziek zijn neem ik er dan wel bij. :D
Als alles goed zit volgend jaar gewoon terug aanwezig. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..


Tegenwoordig is het een hype om een eigen mc te hebben? Weet niet welke setjes je hebt geluisterd? Dv8 stond namelijk ook bij NC Live :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
provehito schreef:
Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..


Tegenwoordig is het een hype om een eigen mc te hebben? Weet niet welke setjes je hebt geluisterd? Dv8 stond namelijk ook bij NC Live :P


Op zich snap ik dat best wel. Bijvoorbeeld Phrantic had Livid als MC, daar heb je meer aan dan DV8 want die zal weinig tracks van Phrantic kennen verwacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb nog helemaal niemand gehoord over Luna presents Qlubtempo!!


patrickjeb schreef:
Ook nog 45 min van Luna, Pavo & Dana mee gepakt. Op dat moment stonden Niels van Freqs, Jack Of Sound, Darkraver en nog enkele DJ's gewoon in het publiek om haar te zien draaien. Backstage zag ik Frontliner, The Prophet, Phuture Noize en TNT ook nog staan. Allen om haar even te zien/spreken/etc.

^^

En was niet 3 uur toch? :P Luna zou 7 uur starten en rond kwart over 9 stopte ze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
ErikZ schreef:
Heb nog helemaal niemand gehoord over Luna presents Qlubtempo!!


patrickjeb schreef:
Ook nog 45 min van Luna, Pavo & Dana mee gepakt. Op dat moment stonden Niels van Freqs, Jack Of Sound, Darkraver en nog enkele DJ's gewoon in het publiek om haar te zien draaien. Backstage zag ik Frontliner, The Prophet, Phuture Noize en TNT ook nog staan. Allen om haar even te zien/spreken/etc.

^^

En was niet 3 uur toch? :P Luna zou 7 uur starten en rond kwart over 9 stopte ze :P


Haar? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dana
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Dana


Aah die had ik gemist, dacht al is er nog een andere Luna
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik snap niet waarom Q-Dance halverwege de Red ook niet zo'n rij boxen neerzet. Op Megabase pakte dit goed uit.

In principe is het tegenwoordig niet nodig gezien de grootte kun je het makkelijk met de bestaande installatie af. Wat er hangt op de main draait bij lange na niet op z'n max. Heeft alles te maken met regelgeving :/ Decibel main heeft een zelfde soort set-up en daar mag het een stuk harder. Dat merk je als je achteraan staat erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen idd, heb weinig bij de beide mainstages gestaan maar wat ik mij er van herinner voelde je de bass bij decibel 100m naar achter nog op je schenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
provehito schreef:
Was ik de enigste die het vond dat de MC in de blue niet op DV8 leek?
qua stem, ook als ik het terug luister op livesets..


Tegenwoordig is het een hype om een eigen mc te hebben? Weet niet welke setjes je hebt geluisterd? Dv8 stond namelijk ook bij NC Live :P


Er komt nog een tijd dat DV8 een eigen mc heeft die HEM dan aan gaat kondigen enzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik snap niet waarom Q-Dance halverwege de Red ook niet zo'n rij boxen neerzet. Op Megabase pakte dit goed uit.

In principe is het tegenwoordig niet nodig gezien de grootte kun je het makkelijk met de bestaande installatie af. Wat er hangt op de main draait bij lange na niet op z'n max. Heeft alles te maken met regelgeving :/ Decibel main heeft een zelfde soort set-up en daar mag het een stuk harder. Dat merk je als je achteraan staat erg goed.


Heeft ook te maken met degene die vooraan staan niet al te erg op te blazen, maar volgens mij viel dat wel mee. Zelf (met oordoppen in) de hardste plek op de main opgezocht en dat was niet harder dan klokgebouw op 1/3 van de zaal bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mail van Q-Dance om je feedback te geven over DQ1.

Heb er even een vriendelijke rant over het hee hoo gehalte achter gelaten bij 'eventuele opmerkingen over de ambiance'. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mail van Q-Dance om je feedback te geven over DQ1.

Heb er even een vriendelijke rant over het hee hoo gehalte achter gelaten bij 'eventuele opmerkingen over de ambiance'. :thumbdown:


doen ze toch niks mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik, maar als je niks zegt gebeurt er helemaal niks.
Niet geschoten is altijd mis. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Weet ik, maar als je niks zegt gebeurt er helemaal niks.
Niet geschoten is altijd mis. ;)

Wat kunnen zij eraan doen dan? Ze kunnen moeilijk iedereen die het inzet het terrein af gooien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Grim schreef:
Weet ik, maar als je niks zegt gebeurt er helemaal niks.
Niet geschoten is altijd mis. ;)

Wat kunnen zij eraan doen dan? Ze kunnen moeilijk iedereen die het inzet het terrein af gooien xd


Ja klopt, kun je helaas niks aan doen maar als je MC's als Villain hebt die het zelf inzetten dan is het ook al slecht.

Het zou wel mooi zijn als je ze allemaal onmiddellijk van het terrein zou kunnen verwijderen. :yes:

Op deze(check vanaf 30sec) manier kun je ze er makkelijk uit pikken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Steffnov schreef:
Grim schreef:
Weet ik, maar als je niks zegt gebeurt er helemaal niks.
Niet geschoten is altijd mis. ;)

Wat kunnen zij eraan doen dan? Ze kunnen moeilijk iedereen die het inzet het terrein af gooien xd


Ja klopt, kun je helaas niks aan doen maar als je MC's als Villain hebt die het zelf inzetten dan is het ook al slecht.

Het zou wel mooi zijn als je ze allemaal onmiddellijk van het terrein zou kunnen verwijderen. :yes:

Op deze(check vanaf 30sec) manier kun je ze er makkelijk uit pikken. xd


Hahaha zie je het zelf al gebeuren. Ik denk dat ze dat bij Q-Dance geen zak boeit dat ze dat doen.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten