Eindelijk eens wat tijd om bij te kunnen lezen aangezien ik er zware keelpijn/verkoudheid/koorts aan over heb gehouden, maar het was het wel waard. Eerste keer DefQon.1 en eerste keer weekendfestival. Wat was me dat een heerlijk weekendje zeg.
+ Camping faciliteiten
+ Zondag ribbetjes als ontbijt
+ Goede setjes waar ik ben geweest (blue/indigo en op zondag magenta)
+ Stefaneke die mooi uit de maat aan het springen was bij Warface
+ Het weer uitgezonderd op zondagnacht/maandagochtend
+ Happy hardcore stoelendans
- Parcour van parking naar camping, ze deden hun thema alle eer aan.
- Ook al ben ik zelf van België, zware schijt aan al dat ge-hee-hoo

, maar goed dat het van links naar rechts springen achterwege bleef
- Redelijk ziek na het weekend, 38.5°C koorts en verschrikkelijke keelpijn toen ik dinsdagochtend wakker werd
- Mensen die op de containers kruipen bij de Indigo, terecht dat de security ze er af zwiert.
Al bij al een super weekend gehad en die paar daagjes ziek zijn neem ik er dan wel bij.

Als alles goed zit volgend jaar gewoon terug aanwezig.
