poekiepoes12 schreef:
Komt het dan vooral door de hoeveelheid aan mensen en beschikbaarheid hulpdiensten?
Ik weet niet meer bij wie ik het zag op social media (want iedere artiest heeft er wel zijn of haar zegje over) maar Defqon op volle sterkte is gewoon een stad met een bezoekersaantal van de stad Gouda. En dat er een kwartier na het openen van de Grounds al een flink aantal mensen bij de EHBO zaten. Stel je dus voor dat ze met maximale capaciteit dit door hadden laten gaan, dan hadden de hulpdiensten in de regio dit nooit aan gekund. Zelfs niet met alleen de weekendmensen.
poekiepoes12 schreef:
Lees enerzijds veel berichten dat gemeente vergunningen heeft ingetrokken maar veel artiesten schrijven dingen als 'Respect dat de organisatie deze moeilijke beslissing durft te nemen'.
Ja, deze vind ik ook wel bijzonder. Enerzijds hoor je dat de gemeente de vergunning heeft ingetrokken en Q wel móest en van artiesten hoor je: wijs besluit van Q om het te cancellen.
Het zal ongetwijfeld in samenspraak gaan, maar als daadwerkelijk de gemeente nee zegt, dan kan Q toch niet zeggen we laten het toch door gaan?